Anunțuri
Locuri de munca Arad doar cu poze Disponibil din: 2021-03-30-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Arad, Calea Aurel Vlaicu nr. 139-151 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Angajam personal curatenie in ARAD: se lucreaza in 2 schimburi. Oferim: salarii decente+bonusuri, tichete de masa si prime de sarbatori. Daca sunteti interesati asteptam telefonul dumneavoastra: .
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie sau muncitori necalificati (BARBATI)- CAZARE GRATUITA la TIMISOARA Angajam pe termen lung operatori productie sau muncitori necalificati (doar barbati) la o companie multinationala din TIMISOARA unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate; - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi. Detalii la nr de telefon: zero sapte sapte patru sase cinci patru sase sapte sase GABI
-
Promovat
APLICĂ ACUM ca Muncitor la sortare în depozitul DPD din Oirschot OLANDA cu începere IMEDIATĂ! *Salariu atractiv* 14.38 EURO oră (indemnizație de vacanță inclusă) *Limbi acceptate* Engleză, nivel cel puțin conversațional *Industrie* Logistică *Locație* Oirschot, Olanda *Tipul de angajare* Contract pe durată determinată DPD este una dintre cele mai mari companii poștale din lume. Datorită abordării sale inovatoare, compania este în continuă creștere. Sute de scrisori și pachete sunt sortate în depozitul din Oirschot. Lucrătorul la sortare este responsabil pentru toate pachetele. Sarcinile includ încărcarea descărcarea coletelor, verificarea calității, sortarea și etichetarea pachetelor. Se lucrează de luni până vineri, în ture de după-amiază, seară și noapte; există posibilitatea de a lucra în weekend. De asemenea, ai opțiunea de a lucra part-time, în principal lunea și marțea. Primește bonusuri pentru munca efectuată seara, noaptea și în weekend. Bucură-te de pauzele petrecute în cantină alături de colegii tăi. Mediul de lucru este deschis, flexibil și confortabil. Devino lucrător la sortare și alătură-te acestei echipe prietenoase! *Oferim:* Plăți la timp Program de loialitate Salarii săptămânale Formalități de angajare online Cazare modernă Aplicația myOTTO Helpdesk 24 7 Transport la de la muncă asigurat Asigurare medicală *SARCINI UȘOARE* Încărcarea descărcarea coletelor Sortarea pachetelor Scanarea pachetelor Etichetarea pachetelor Controlul calității *CERINȚE* Aptitudine fizică Disponibilitate de a lucra în ture Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional *CONTACT:* Ești interesat? Contactează-ne și vom răspunde la toate întrebările tale! UN SINGUR NUMĂR SIMPLU +40 316 316 814 Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate comerciala cu sediul în Arad,angajăm muncitori necalificați pentru depozit de lemne . Mai multe detalii la tel:
-
angajam Tehnician Proces Productie Sarcini: - Reglarea și ajustarea echipamentelor si masinilor pentru producție conform specificatiilor de productie - Monitorizarea fluxului de productie si ajustarea echipamentelor si masinilor în consecintă Cerinte: - Absolvent Liceu - Cunostiinte operare PC - CUnostiinte minime limba Engleza - Capacitati de organizare, planificare - Se ofera formare la locul de munca - Disponibilitate munca pe 3 schimburi Beneficii: - Salariu 4000 net - Tichete de masa 40 lei zi - Bonusuri de performanta, prezenta - Ore suplimentare platite 200% Transport asigurat pe ruta Sanmartin-Macea-Curtici-Sofronea-Arad
-
Recrutam un Tehnician Asigurarea Calitatii, pentru un client de top din industria automotive, cu sediul in Lipova (Jud. Arad)! Descrierea rolului: - Verifica calitatea produselor si proceselor dupa specificatiile tehnice documentele existente de la clienti. - Inspecteaza produsele pe tot parcursul procesului de fabricatie si completeaza intreaga gama de fise de masuratori si rapoarte de inregistrare a defectelor; - Pregateste rapoartele de mostra initiala in conformitate cu standardul VDA 2; - Urmareste respectarea tehnologiei de fabricatie si a standardelor de calitate agreate la nivelul companiei (ex:ISO 9001); in cazul constatarii unor probleme se anunta superiorul; - Poate intocmi un raport de neconformitati in cazul neindeplinirii standardelor de calitate agreate la nivelul companiei (ex. ISO 9001) si sau a tehnologiei de fabricatie. - Asigura calitatea procesului de sertizare prin pregatirea si evaluarea microsectiunilor mostrelor prelevate aferente fiecarui ordin de productie; - Poate efectua analiza produselor suspecte cu luarea unei decizii de reparatie sau rebut; - Participa in procesul de analiza a reclamatilor; - Participa la auditurile interne (ex: LPA); - Executa sortari ale produselor defecte sau suspecte in cazul reclamatiilor si problemelor interne; - Participa la reducerea costurilor non-calitatii; - Are dreptul de a sista fabricatia in cazul in care nu se respecta tehnologia de fabricatie si sau a standardelor interne de calitate. Ne dorim: - Implicare, responsabilitate, initiativa si spirit de echipa. - Atentie deosebita la detalii. - Studii medii, de preferabil in domeniul tehnic. - Experienta de minim de 1 an in domeniul calitatii, in mediu industrial productie. - Cunostinte de desen tehnic, nivel mediu. - Limba engleza (scris si vorbit) - nivel B2. Locație: Lipova Arad Program: 2 schimburi, Luni Vineri: 06 14 sau 14 23 Compania oferă: - Pachet compensatoriu atractiv: salarizare in functie de experienta + tichete de masa + asigurare medicala privata + training specific industriei - Perspective de dezvoltare a carierei într-o echipă globală în creștere.
-
Pensiunea Select din Micălaca angajează recepționeră. Se lucrează 2 zile cu 2 libere, de la ora 7.00 - 21.00. Se oferă 3000 de lei în mână + 2 mese calde zi.
-
Recrutam muncitori necalificati in metalurgie - turnatorie Program: 3 schimburi Cerinte: - Conditie fizica si stare de sanatate buna; - Disponibilitate la munca pe 3 schimburi; - Experienta in domeniu constituie un avantaj; - Abilităţi de a lucra în echipă. Oferta salariala: - Salariul brut incepe de la 4200 lei brut (2490 lei NET) si creste in functie de experienta vechime: (posibilitate de marire din luna urmatoare angajarii) - Tichete de masa de 35 lei zi; - Prima de prezenta de 100 lei net luna; - Prima de vacanta de vara 1000 lei net (pentru toti angajatii); - Prima de Paste si de Craciun 150 lei net; - Prima de productivitate de 8%; - Prima pentru luna martie 100 lei net; - Prima luna Aprilie 150 lei net; - Prima luna Decembrie 150 lei net (tichete valorice) - Spor de noapte; - Premiul de sfarsit de an se acorda tuturor angajatilor in luna; decembrie si este in suma neta echivalentul a 25% din salariul brut al fiecarui angajat; - Transport decontat intregral. Pentru mai multe informații, va rog să sunați la: zero sapte trei cinci doi doi zero zero cinci sase.
-
HPA recrutează sudor pentru o companie din județul Arad. Program de lucru: 2 schimburi. Cerinte: - Calificare de sudor; - Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi. - Minim 8 clase; Beneficii: - Salariu negociabil la proba de lucru; - Tichete de masa 30 lei zi lucrata; - Prima de instalare 300 lei NET, dupa 3 luni; - Prima de vacanta (al 13-lea salariu); - Prima de 1 iunie; - Prima de sarbatori; - Spor de noapte 25%; - Spor pentru ore suplimentare in weekend 200%; - Minim 21 zile concediu de odihna an, maxim 26, in functie de vechimea in munca; - Asigurare medicala, pachet Executiv (include si stomatologie); Transport asigurat de catre companie sau decontat, transport public. Rute transport: Alunis, Andrei Saguna, Baratca, Bodrogu Nou, Calugareni, Caporal Alexa, Cartierul Verde, Chesint, Chisineu Cris, Cicir, Comlaus, Curtici, Cuvin, Dorobanti, Fantanele, Felnac, Firiteaz, Fiscut, Frumuseni, Galsa, Ghioroc, Horia, Iratosu, Lipova, Macea, Maderat, Mandruloc, Masca, Minis, Munar, Nadab, Nadlac, Neudorf, Olari, Pancota, Paulis, Pecica, Peregu Mic, Sagu, Sambateni, Sannicolau Mic, Sanmartin, Sanpetru German, Santana, Satu Mare, Secusigiu, Seitin, Semlac, Simand, Siria, Socodor, Sofronea, Tarnova, Turnu, Variasu Mare, Vinga, Vladimirescu, Zabrani, Zadareni, Zimand Cuz, Zimandu Nou. Pentru mai multe detalii mă puteți contacta la numărul: zero sapte trei cinci doi doi zero zero cinci sase - Lois.
-
HPA recrutează operatori productie pe 3 schimburi pentru o companie de origine elvețiană. Program de lucru: (7-15; 15-23; 23-7) Cerințe: -Minim 10 clase -Cunoașterea principiului de toleranță -Abilitatea de a face calcule matematice -Stabilitate la locurile de muncă anterioare Salariu de încadrare: - începând de la 4400 - 4800 ron BRUT, negociabil in funcție de experiență. Bonus lunar: - 250 ron net primele 6 luni, pentru operatorii Juniori fără experiență ca Operator CNC. - 300 ron net dupa 6 luni, dacă sunt atinse obiectivele de performanță pentru promovarea în categoria de Operator CNC Senior - 550 ron net, dacă sunt atinse obiectivele de performanță pentru promovarea în categoria de Operator CNC Expert Alte beneficii: - Tichete de masă în valoare de 40 ron zi lucrătoare (800 ron luna); - Bonus de loialitate 500 lei net, dupa primele 3 luni de la angajare + 500 lei net, la 6 luni de la angajare; - Ore suplimentare plătite 200%; - Al 13-lea salariu; - Prima de Crăciun 700 ron net + 150 ron sub forma de tichete cadou; - Prima de Paște 700 ron net; - Spor de noapte 25%; - Bonus de vechime 1000 2500 lei net; - Servicii medicale gratuite pentru angajați și rudele de gradul I; - Subvenționare ochelari de vedere - 500 ron, o data la doi ani (minim 9 luni vechime in companie). Transport asigurat pentru rutele: - Sânmartin Macea Curtici Șofronea; - Sânleani - Livada; - Ghioroc Sâmbăteni Mândruloc Vladimirescu (posibilitate de extindere până în Lipova); - Semlac Pecica Nadlac; - Municipiul Arad; Pentru mai multe informatii, va rog sunati la numarul de telefon: zero sapte trei cinci doi doi zero zero cinci sase.
-
HPA recrutează operatori producție pentru clientul nostru, fabrică poloneză în Timișoara, producătoare de chiuvete din compozit. Program de lucru: 2 schimburi Cerințe: - Seriozitate; - Disponibilitate pentru muncă brută, solicitantă din punct de vedere fizic - Minim 8 clase; Pachet salarial: - Salariul brut de încadrare 4.273 lei brut => 2.500 lei net (în mână) - Tichete de masa 30 zi; - Contract pe perioadă nedeterminată direct cu fabrica; - Asigurare medicală privata; - Asigurare de viață; - Transport asigurat din Timișoara. Pentru mai multe informatii, sunati la nr. de telefon: zero sapte trei cinci doi doi zero zero cinci sase.
-
Suntem o companie dinamică și în creștere, specializată în montarea și instalarea panourilor fotovoltaice pe teritoriul GERMANIEI. Suntem în căutare de oameni dedicați și motivați pentru a se alătura echipei noastre, pe șantier. Responsabilități: -instalarea și montarea panourilor confirm specificațiilor tehnice -asamblarea și conectarea componentelor sistemului fotovoltaic -respectarea standardelor de siguranță și a regulilor de lucru. Cerințe: 1. Experiența reprezintă un avantaj, dar nu e obligatorie atât timp cât există motivație spre ÎNVĂȚARE 2. Abilitatea de a lucra într-o echipă eficient și de a comunica clar cu colegii 3. Atitudine pozitivă Beneficii: - Salariu lunar de 2000 net - Oportunitatea de a lucra într-un domeniu dinamic și în plină creștere - Mediu de lucru pozitiv Să țineți cont de toate aceste aspecte, și ne puteți contacta la nr. de telefon
-
DESCRIERE Angajam muncitori calificati necalificati pentru abatorul Tonnies din Germania, pentru prelucrarea produselor din carne -formarea se face la locul de munca; Abatorul este in Rheda-Wiedenbruck, in partea de nord a Germaniei, aproape de granita cu Olanda; NU PERCEPEM NICIUN FEL DE COMISION DE ANGAJARE! AJUTAM CU TRANSPORTUL! Conditii: - Postul presupune prelucrarea produselor din carne; - Nu este necesara experienta; - Varsta maxima: 50 ani pentru necalificati 55 ani pentru calificati. Program de lucru: - Se lucreaza in 2 schimburi (1 si 2), de luni pana sambata. Salariu: - Intre 12,41 - 20 euro h; - posibilitate de marire a salariului din prima luna - salariu net 1800-2300 euro (in mana). Beneficii: - Formare la locul de munca; - Ajutam cu actele in Germania; - Suport permanent din partea colegilor nostri; - Echipament asigurat de firma; - Nu este necesara cunoasterea limbii germane; - Alocatie pentru fiecare copil 250 euro copil - Transport si cazare asigurate de catre firma; - Cazarea se face in camere de 2 persoane, baia si bucataria la comun (254 euro luna pers); - Concediu 24 de zile pe an; - Transport intern 4 euro zi dus intors; Oferim 10% reducere la carnea din magazinului fabricii. Plecarea se poate face saptamanal, vinerea, pe traseul BRASOV-SIBIU-DEVA-TIMISOARA-ARAD; Costul transportului este de 190 euro, iar banii se vor retine din primul salariu. Acte necesare plecarii: - Buletin pasaport; - Cazier curat; - Adeverinta medicala care atesta ca sunteti apti de munca; - Pentru cei care au mai lucrat in germania, solicitam un ID sau o fosta adresa de domiciliu (de preferat); - Pentru cei casatoriti certificatul de casatorie in original (pentru clasa de impozitare); - copie de pe certificatul de nastere al copilului, pentru alocatie; Pentru detalii sau rezervari, sunati la (Alina).
-
Personal pentru azil în germania. Asistenți , Asistente Infirmieri , Infirmiere Fete la curatenie Detalii la wapp sau tel
-
-
Promovat
Lapa Finest Italian Food din Zurich caută un șofer pentru distribuția de marfă. Candidatul ideal trebuie să aibă un permis de conducere categoria B, să vorbească limba italiană și să fie educat. Responsbilitati Livrarea produselor alimentare de la depozit la clienți într-un mod sigur și eficient Păstrarea documentației de livrare și a tuturor documentelor necesare pentru fiecare livrare Asigurarea stocurilor în vehicul și a întreținerii acestuia Comunicarea cu clienții cu privire la orarele de livrare și necesitățile acestora Cerințe: Experiență anterioară în conducerea unui vehicul comercial și distribuție de mărfuri Permis de conducere categoria B valabil Cunoștințe solide de limba italiană, atât scrisă, cât și vorbită Abilități de comunicare excelente și atenție la detalii Capacitatea de a lucra în echipă și de a respecta termenele limită Atitudine pozitivă și profesionalism Educație Noi oferim: Salariu competitiv, în funcție de experiența și cunoștințele candidatului Cazare disponibilă, cu cheltuielile acoperite de către angajat Loc de muncă stabil și sigur într-un mediu de lucru plăcut Ajutor în întocmirea actelor necesare pentru obținerea permisului de muncă Dacă sunteți interesat și îndepliniți cerințele, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa Email Nr telefon 0 041763945347 .E-mail
-
prestez servicii de Transport Marfa în Ara d , cu Microbuz personal 100 lei cursa
-
Recrutăm Project manager în București pentru o companie cu experiență la nivel global în construirea și furnizarea sistemelor de energie electrică. Responsabilități: Analiza pieței, cercetarea preliminară, evaluarea proiectelor de energie solară și eoliană de peste mări Colectarea informațiilor despre proiect, dezvoltarea planului programului de investiții vizat și a strategiei de negociere Participă la evaluarea proiectului, evalează investițiile și alte lucrări, condițiile limită ale proiectului, analiza riscurilor Se asigură că veniturile proiectului, riscul și alte elemente să îndeplinească cerințele companiei Menține relația cu partenerii locali, departamentele de energie și gestionare, companiile de rețele electrice și unitățile de construcție Cooperează în vederea finanțării proiectului. Candidatul ideal: Diplomă de licenţă în inginerie electrică energetică instalaţii Minim 5 ani de experiență de preferat în indudstria de energie electrică Cunoștințe de limba engleză - nivel avansat Cunoștințe de limbă rusă, franceză, italiană - de preferat Experiență cu procesul de investiții și dezvoltare a proiectelor, cu relațiile publice guvernamentale Experiență în colectarea de informații, negociere în afaceri, planificarea afacerii și controlul riscurilor Buna cunoaștere a domeniului energiilor regenerabile și în special a domeniului fotovoltaic Familiarizat cu standardele naționale, locale și industriale legate de proiectarea sistemelor fotovoltaice Se oferă: Salariu motivant în funcție de experiență Tichete de masă 40 lei zi lucratoare Bonusuri în funcție de performanță
-
Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid. Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole. Candidatul Ideal Cerintele postului: - spirit de echipa si adaptabilitate - flexibilitate si perseverenta - responsabilitate si implicare - orientare catre clienti - seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizarea activitatii de vanzare - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul - Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor - Operatiuni pe casa de marcat - Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu brut peste 4350 lei(compus din salariu de baza si bonusuri ) + bonuri de masa (30Lei zi lucrata) Descrierea companiei Textile House este prezenta pe piata hainelor second-hand incepand cu anul 1996. Compania si-a inceput activitatea in Slovacia si a ajuns sa fie prezenta si in Croatia, Slovenia, Serbia, Bosnia, Polonia, Cehia si din 2012 in Romania (unde momentan avem 25 de magazine in Timisoara, Lugoj, Resita, Drobeta, Oradea, Marghita, Arad, Sighet, Baia Sprie, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Tg. Mures, Sibiu, Medias, Alba Iulia. Din 2012, an de an, compania noastra este numarul 1 in Top Afaceri Romania pe domeniul nostru de activitate.
-
-
Dacă ești o femeie cu experientâ în domeniu și îți dorești să ai grijă de o persoanâ vârstnicâ în Germania, nu ezita ! Cerinte: - limba germanâ la nivel conversational - experientâ în domeniu - persoanâ cu râbdare, serioasâ, sensibilâ, harnicâ Anunț valabil pentru toată România !
-
Firma de paza si protectie angajeaza agenti de securitate cu sau fara atestat in Arad. Se ofera contract de munca, salariu atractiv, scolarizare. Pentru detalii suplimentare va stau la dipozitie la numarul de telefon
-
Ca și membru al grupului Moltiply, din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci și instituții financiare din Italia, respectiv din Luxemburg, Spania, Franta, și Germania. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare și de consum personal, a polițelor de asigurare de viață, casă, auto și moto, dar și alte servicii, cum ar fi compararea online de prețuri pentru articole vândute în peste de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienților, se utilizează un sistem de gestionare a documentației digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate și analizate, iar comunicările și informațiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de 17 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!