Oferte locuri de munca Arad • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam muncitori necalificați pentru ambalare etichetare, la un abator din Germania. AJUTĂM CU TRANSPORTUL BENEFICII: -salariu net cuprins intre 1.800 - 2.000 -contract de munca -asigurare medicală -spor de noapte 25 % -duminica și zilele de sărbătoare legale plătite cu 25% in plus -alocații pentru persoanele care au copii minori 219 -concediu plătit 24 zile pe an -bani de concediu -al 13-le-a salariu -primă de Crăciun -instruire și formare profesională -nu percepem nici un fel de comision de angajare -echipament de lucru gratuit Descrierea postului : -post la banda , etichetare,ambalare -programul de lucru este de 6 zile pe săptămâna ,8 ore cu posibilitatea de a se face ore suplimentare -disponibilitatea de a lucra pe ture (zi și noapte )l -cazare in camere de 2 persoane camera de cuplu Cerințe : -persoane serioase, bărbați,femei sau cupluri obișnuite sa lucreze in 2 schimburi cu vârsta cuprinsă între 18-55 de ani -cazier curat -apți de munca MODALITĂȚI DE PLATA : -plata salariului se efectuează prin transfer bancar FIRMA SE OCUPA DE TOATE ACTELE NECESARE -cont bancar -asigurare de sănătate - Anmeldung Drumul din România pana in Germania este de 150 care este suportat de firma și vi se va retrage din primul salariu . Avem plecări săptămânale din toate zonele tarii. Pentru informații suplimentate sunați la numărul de telefon
-
Promovat
Descriere Manpower recruteaza Manipulant marfa pentru o companie de curierat Beneficii : Salariu de incadrare 4445 BRUT Bonus de performanta Tichete de masa 30 Lei zi lucratoare Transport asigurat din Arad Cerinte : Disponibilitate de a lucra in 2 schimburi Pentru detalii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0729 600 702
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Arad, Calea Aurel Vlaicu nr. 139-151 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Manpower recrutează manipulanți marfă pentru Liderul serviciilor de curierat din România Locație: ARAD Tipul de contract: Nedeterminat Descriere: Suntem în căutarea unor manipulanți de marfă pentru a se alătura unei echipe de curierat. Lucrați într-un mediu dinamic, contribuind la receptarea, sortarea și încărcarea coletelor de mici dimensiuni în și din camioane. Munca nu este una grea din punct de vedere fizic! Beneficii: Salarizare: 2600 RON NET lunar Bonus de performanță: 200 RON (acordat la atingerea targetului) Bonuri de masă: 30 RON zi Program de lucru DOUĂ schimburi, 8 ore pe zi, în intervalul orar 09:00-21:00 Posibilitatea de ore suplimentare și lucru în weekend în cazuri excepționale - platite corespunzător Instruire la locul de muncă: Oferim instruire pentru a vă ajuta să vă dezvoltați abilitățile în domeniul manipulării mărfii. Transport asigurat: Vă asigurăm transportul la și de la locul de muncă pentru a vă face viața mai ușoară. Cerințe: Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic Capacitatea de a respecta termene stricte Motivație și dorința de a atinge obiectivele de performanță Pentru mai multe detalii apelați la numărul de telefon.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Recrutăm Project manager în București pentru o companie cu experiență la nivel global în construirea și furnizarea sistemelor de energie electrică. Responsabilități: Analiza pieței, cercetarea preliminară, evaluarea proiectelor de energie solară și eoliană de peste mări Colectarea informațiilor despre proiect, dezvoltarea planului programului de investiții vizat și a strategiei de negociere Participă la evaluarea proiectului, evalează investițiile și alte lucrări, condițiile limită ale proiectului, analiza riscurilor Se asigură că veniturile proiectului, riscul și alte elemente să îndeplinească cerințele companiei Menține relația cu partenerii locali, departamentele de energie și gestionare, companiile de rețele electrice și unitățile de construcție Cooperează în vederea finanțării proiectului. Candidatul ideal: Diplomă de licenţă în inginerie electrică energetică instalaţii Minim 5 ani de experiență de preferat în indudstria de energie electrică Cunoștințe de limba engleză - nivel avansat Cunoștințe de limbă rusă, franceză, italiană - de preferat Experiență cu procesul de investiții și dezvoltare a proiectelor, cu relațiile publice guvernamentale Experiență în colectarea de informații, negociere în afaceri, planificarea afacerii și controlul riscurilor Buna cunoaștere a domeniului energiilor regenerabile și în special a domeniului fotovoltaic Familiarizat cu standardele naționale, locale și industriale legate de proiectarea sistemelor fotovoltaice Se oferă: Salariu motivant în funcție de experiență Tichete de masă 40 lei zi lucratoare Bonusuri în funcție de performanță
-
We are recruiting a Customer Service Agent for Latvia for a new Global Business Outsourcing centre in Riga managed by a multinational IT organization in over 100 countries. Responsibilities: Handle phone calls with customer queries and provide resolution to end users Record case resolutions in the contact centre tool based on client communication via phone, email, chat, etc. Ensure that cases are resolved within the case life cycle, as per individual balanced scorecard Escalate priority issues per client specifications to the immediate lead as applicable Communicate well with internal and external contacts Provide exemplary customer satisfaction Meet quality standards on all handled contacts Complete hours of staffed time on all rostered days Handle contacts while maintaining the targets defined for the project: response time, handle time, and resolution rate aligned with Project KRAs Additional ad hoc tasks that may contribute to a better service to the client or improvement to the KPI Requirements: Knowledge of English and German - B2 level Skilled IT user it is an advantage Previous experience in an outsourced customer service environment it is an advantage Excellent communication and customer service skills Ability to work independently and in a team We offer: Competitive salary Relocation package Health insurance International business environment Career opportunities and professional growth New and modern office in Riga, Latvia Free access to training and courses through the company's internal learning platform New challenges & experience
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Arad, Calea Aurel Vlaicu nr. 139-151 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Restaurantul Central din Arad, str. Horia nr. 8 (Hotel Best Western Central Arad), isi mareste echipa si cauta persoane responsabile, caracterizate prin profesionalism si seriozitate. Cautam doar personal cu experienta pe post de bucatar . Oferim un loc de munca sigur, intr-un Restaurant de marca pentru Arad. Contractul de munca se incheie inca din prima zi. Pentru informatii va asteptam cu un CV la sediul societatii din Arad, Str. Horia nr. 8 .
-
We are recruiting a Customer Service Agent for Latvia for a new Global Business Outsourcing centre in Riga managed by a multinational IT organization in over 100 countries. Responsibilities: Handle phone calls with customer queries and provide resolution to end users Record case resolutions in the contact centre tool based on client communication via phone, email, chat, etc. Ensure that cases are resolved within the case life cycle, as per individual balanced scorecard Escalate priority issues per client specifications to the immediate lead as applicable Communicate well with internal and external contacts Provide exemplary customer satisfaction Meet quality standards on all handled contacts Complete hours of staffed time on all rostered days Handle contacts while maintaining the targets defined for the project: response time, handle time, and resolution rate aligned with Project KRAs Additional ad hoc tasks that may contribute to a better service to the client or improvement to the KPI Requirements: Knowledge of English and German - B2 level Skilled IT user it is an advantage Previous experience in an outsourced customer service environment it is an advantage Excellent communication and customer service skills Ability to work independently and in a team We offer: Competitive salary Relocation package Health insurance International business environment Career opportunities and professional growth New and modern office in Riga, Latvia Free access to training and courses through the company's internal learning platform New challenges & experience
-
Societate comerciala din Arad ,angajam drujbist din Arad,deoarece depozitul nostru este in Arad si nu asiguram nici transport si nici cazare. Se lucreaza de luni-vineri ,8 ore zi. Mai multe detalii la telefon.
-
Descriere Postul este valabil pentru ARAD Cautam 1 persoana responsabila, comunicativa, harnica si punctuala, dornica sa invete lucruri noi, deschisa atat in relatia cu persoanele din colectiv, dar mai ales in relatia cu pacientii . Cerinte - Sa respecte cu strictete normele de igiena si sterilizare. - Sa detina autorizatie de libera practica medicala - Sa aiba cunostinte de operare PC Descrierea postului: Participarea la educatia medicala a pacientului; Gestionarea eficienta a circuitul pacientilor in sala de asteptare astfel incat sa evite intarzierile; Pregatirea cabinetelor medicale cu tipizatele si consumabilele medicale necesare desfasurarii consultatiei; Pregatirea instrumentarului, a aparaturii necesare si asistarea medicul pe durata interventiilor si procedurilor medicale; Efectuarea procedurilor medicale si a tratamentelor la recomandarea medicului. Beneficii: Salariu motivant Mediu de lucru la standarde europene Conditii de evolutie profesionala. Asteptam CV-urile aici sau pe whatsApp
-
Promovat
Firma cu veche de peste 20 de ani angajam cu carte de munca colegi noi , muncitori necalificati in constructii pentru lucrari de hidroizolatii la acoperisuri . Varsta maxima 40 de ani , sanatos, nu necesita experienta. Nu asiguram cazare.
-
Angajam inginer constructor cu specializarea CFDP pentru punctul de lucru din Arad, Timisoara
-
Urgent pentru persoana familiarizata cu munca de birou pentru birou public asigurari .Bune cunostinte operare pc 2000....DOAR pt zilele de sambata si duminica.......cv si foto aici
-
Firma de securitate cu obiectivele in Jud Arad angajeaza agenti de securitate acces contro , sef tura . Program 12/24 12/48 Mai multe detalii la telefon . . .
-
Angajam agenti securitate pentru obiectivele din Jud Arad. Program 12 24 12 48 . Inf. de Luni-Vineri între orele 09.00-17.00 Tel.
-
Angajam persoane pentru prelucrarea produselor din carne la abator, in Germania. Beneficii: Contract de munca in Germania - FARA COMISION! Salariul este intre 1700-2500 de euro, bani ramasi dupa retinerea cazarii, a utilitatilor si a transortului; Prelucrarea produselor din carne, cu formare la locul de munca. Concediu legal platit, 24 zile pe an; Asigurare medicala; Cazare in camere de 2 persoane + camere cupluri; Alocatie pentru persoanele care au copii minori - 250 euro copil; Echipament de lucru asigurat gratuit. Descrierea postului: Munca la banda in picioare Programul de lucru este de 6 zile pe saptamana, 8 ore zi, cu posibilitatea de a lucra ore suplimentare; Disponibilitate de a lucra pe ture (1si2); Varsta cuprinsa intre 18-55 ani. OBIGATORIU: cazier curat si adeverinta medicala! Plecari saptamanale pe traseul Brasov-Sibiu-Deva-Timisoara-Arad. Transportul si cazarea platite de firma pana la primul salariu. Pentru detalii si programari ne puteti contacta la urmatorul numar de telefon:
-
Firma italiana (MILANO) angajeaza sofer CE pentru curse intern Italia, prelata. salar 2800-3000 euro. tel. IT 3892956357 vorbim romana.
-
Angajam curieri pentru firma DSC Expres Logistic Arad , salar 3000 lei Net.Telefon si masina de servici acasa.Dupa o luna posibilitate de marire. .Mai multe detalii la telefon.
-
Cabinet contabilitate - prestam servicii firme mici si mijlocii, Contabilitate si Salarizare / Timisoara si Arad CONTABILITATE * evidenta furnizorilor si clientilor, registru de casa, nir, bonuri de consum * evidenta mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar si calculul amortizarii * intocmirea balantei lunare de verificare, efectuarea tuturor verificarilor si inchiderea lunii * intocmirea jurnalelor de TVA, registrului jurnal, registrului inventar * calcularea taxelor de plata catre stat si intocmirea / transmiterea ordinelor de plata pentru achitarea taxelor la termenele prevazute de lege * intocmirea/depunerea declaratiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale * intocmirea/depunerea situatiei financiare semestriale * intocmirea/depunerea bilantului contabil * consultanta privind legislatia financiar-contabila, legata de obiectul de activitate * reglarea / urmarirea fisei pe platitor ANAF * informarea lunara a conducerii societatii despre rezultatele financiar-contabile * intocmirea de rapoarte suplimentare, solicitate de conducerea societatii * asistenta la intocmirea dosarului de inventariere anuala obligatorie * arhivarea documentelor financiar-contabile * salvarea si securitatea datelor prelucrate, pe un hard extern. SALARIZARE *preluarea sau intocmirea pontajelor pentru intocmirea statului de salarii *intocmire state de plata si calcul contributii catre ANAF *intocmire Declaratie lunara *intocmirea contractelor de munca si transmiterea acestora in Revisal *intocmire acte aditionale, decizii sau alte acte specifice si transmitere in Revisal *consultanta privind legislatia muncii; *intocmirea dosarului de personal *intocmirea fiselor de post *consiliere in elaborarea regulamentului de organizare interna *consiliere privind documentele necesare la angajare in functie de specificul fiecarei functii *eliberarea adeverintelor de salarii angajatilor Preturi avantajoase si negociabile, in functie de activitatea societatii Dvs Cu contract de prestari servicii si Factura emisa lunar Contact la email Orar: 8-22
-
Promovat
Lapa Finest Italian Food din Zurich caută un șofer pentru distribuția de marfă. Candidatul ideal trebuie să aibă un permis de conducere categoria B, să vorbească limba italiană și să fie educat. Responsbilitati Livrarea produselor alimentare de la depozit la clienți într-un mod sigur și eficient Păstrarea documentației de livrare și a tuturor documentelor necesare pentru fiecare livrare Asigurarea stocurilor în vehicul și a întreținerii acestuia Comunicarea cu clienții cu privire la orarele de livrare și necesitățile acestora Cerințe: Experiență anterioară în conducerea unui vehicul comercial și distribuție de mărfuri Permis de conducere categoria B valabil Cunoștințe solide de limba italiană, atât scrisă, cât și vorbită Abilități de comunicare excelente și atenție la detalii Capacitatea de a lucra în echipă și de a respecta termenele limită Atitudine pozitivă și profesionalism Educație Noi oferim: Salariu competitiv, în funcție de experiența și cunoștințele candidatului Cazare disponibilă, cu cheltuielile acoperite de către angajat Loc de muncă stabil și sigur într-un mediu de lucru plăcut Ajutor în întocmirea actelor necesare pentru obținerea permisului de muncă Dacă sunteți interesat și îndepliniți cerințele, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa Email Nr telefon 0 041763945347 .E-mail
-
Promovat
Căutăm colegă pentru postul de coafură și colegă pentru postul de make-up Salonul este ultra central ( lângă terasa Segafredo) Informații la numărul de telefon :
-
Caut un coleg pasionat de acest domeniu pentru a se ocupa de intocmirea ofertelor si prezentarea celor mai bune solutii pentru viitorii clienti. - sunt necesare cunostinte in domeniu - se poate lucra part time si de acasa - se ofera suport - detaliile financiare si ale intregii colaborari se stabilesc printr-o discutie privata Mai multe detalii la telefon.
-
S.c angajează fierari betoniști disponibili pentru deplasări. Se oferă cazare, transport, și salarii începând de la 20 lei pe oră .