Anunțuri
Locuri de munca Arad Arad Persoane Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Societatea Sc Puma Trans Srl din Arad angajeaza soferi profesionisti detinatori categoria D din municipiul Arad si judet -IRATOS,DOROBANTI,VARIASUL MIC,,MINIS,GHIOROC,CUVIN,COVASANT si totodata scolarizeaza soferi detinatori ai categoriei B in vederea obtinerii categoriei D,pentru autobuz/microbuz din municipiul/judetul Arad,salar motivant+bonuri de masa de 30 lei/zi,pentru mai multe detalii despre program si salarizare va rugam sa ne contactati la nr de tel .Rugam seriozitate maxima.
-
Promovat
DESCRIERE Angajam muncitori calificati necalificati pentru abatorul Tonnies din Germania, pentru prelucrarea produselor din carne -formarea se face la locul de munca; Abatorul este in Rheda-Wiedenbruck, in partea de nord a Germaniei, aproape de granita cu Olanda; NU PERCEPEM NICIUN FEL DE COMISION DE ANGAJARE! AJUTAM CU TRANSPORTUL! Conditii: - Postul presupune prelucrarea produselor din carne; - Nu este necesara experienta; - Varsta maxima: 50 ani pentru necalificati 55 ani pentru calificati. Program de lucru: - Se lucreaza in 2 schimburi (1 sau 2), de luni pana sambata. Salariu: - Intre 12,41 - 20 euro h; - posibilitate de marire a salariului din prima luna - salariu net 1800-2300 euro (in mana). Beneficii: - Formare la locul de munca; - Ajutam cu actele in Germania; - Suport permanent din partea colegilor nostri; - Echipament asigurat de firma; - Nu este necesara cunoasterea limbii germane; - Alocatie pentru fiecare copil 250 euro copil - Transport si cazare asigurate de catre firma; - Cazarea se face in camere de 2 persoane, baia si bucataria la comun (254 euro luna pers); - Concediu 24 de zile pe an; - Transport intern 4 euro zi dus intors; Oferim 10% reducere la carnea din magazinului fabricii. Plecarea se poate face saptamanal, vinerea, pe traseul BRASOV-SIBIU-DEVA-TIMISOARA-ARAD; Costul transportului este de 190 euro, iar banii se vor retine din primul salariu. Acte necesare plecarii: - Buletin pasaport; - Cazier curat; - Adeverinta medicala care atesta ca sunteti apti de munca; - Pentru cei care au mai lucrat in germania, solicitam un ID sau o fosta adresa de domiciliu (de preferat); - Pentru cei casatoriti certificatul de casatorie in original (pentru clasa de impozitare); - copie de pe certificatul de nastere al copilului, pentru alocatie; Pentru detalii sau rezervari, sunati la (Alina).
-
Promovat
Lapa Finest Italian Food din Zurich caută un șofer pentru distribuția de marfă. Candidatul ideal trebuie să aibă un permis de conducere categoria B, să vorbească limba italiană și să fie educat. Responsbilitati Livrarea produselor alimentare de la depozit la clienți într-un mod sigur și eficient Păstrarea documentației de livrare și a tuturor documentelor necesare pentru fiecare livrare Asigurarea stocurilor în vehicul și a întreținerii acestuia Comunicarea cu clienții cu privire la orarele de livrare și necesitățile acestora Cerințe: Experiență anterioară în conducerea unui vehicul comercial și distribuție de mărfuri Permis de conducere categoria B valabil Cunoștințe solide de limba italiană, atât scrisă, cât și vorbită Abilități de comunicare excelente și atenție la detalii Capacitatea de a lucra în echipă și de a respecta termenele limită Atitudine pozitivă și profesionalism Educație Noi oferim: Salariu competitiv, în funcție de experiența și cunoștințele candidatului Cazare disponibilă, cu cheltuielile acoperite de către angajat Loc de muncă stabil și sigur într-un mediu de lucru plăcut Ajutor în întocmirea actelor necesare pentru obținerea permisului de muncă Dacă sunteți interesat și îndepliniți cerințele, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa Email Nr telefon 0 041763945347 .E-mail
-
Promovat
Se ofera: - 5556 lei brut din a doua luna - 5200 lei brut in prima luna - salariul va creste odata cu cresterea vanzarilor ( depasire de target ) - contract de munca din prima zi cu trecerea integrala a salariului in contract - asigurare medicala privata 24 din 24 h atit la serviciu cit si in afara lui Cerinte: - cunoasterea produselor - capacitate de comunicare atit cu clientii cit si cu colegii - amabilitate , serviabilitate , implicare , corectitudine , punctualitate , ordonat , curat , - carnetul de conducere prezinta avantaj - calificare electrician prezinta mare avantaj Locul de munca presupune - cunoasterea produselor - receptia fizica a marfurilor - depozitarea marfurilor - intimpinarea clientilor si identificarea nevoilor clientilor - ofertare si vanzarea fizica a marfurilor catre clienti - grija fata de stocul de marfa - efectuarea si mentinerea ordinei si curatenia la locul de munca Programul de lucru L--V 8.00 -- 17.00 Informatii la tel
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam vânzătoare la Patiserie Bakery de pe strada Poetului nr 70 mai multe detalii la telefon rog seriozitate
-
Angajam vânzătoare la Patiserie - Brutărie - Bakery-. Programul de munca se încadrează în 2 schimburi a câte 8 ore, magazinul este deschis de la 6 - 22. Locațila brutărie se află pe strada Poetului nr. 70. Atenție seriozitate anunțului.
-
Angajam vânzătoare la Patiserie Bakery de pe strada Poetului nr 70 mai multe detalii la telefon rog seriozitate. Program normal 2 schimburi de luni pana sâmbătă pentru mai multe detalii la telefon sau la locul de față.
-
HPA recruteaza Tehnician Calitate pentru o fabrica de productie din judetul Arad Program de lucru: 2 schimburi Cerinte: - Minim studii medii profil tehnic - Cunoştinţe relevante în domeniu calitatii; - Cunostinte desen tehnic; - Abilitati pentru utilizarea instrumentelor de masura si control; - Buna dexteritate si acuitate vizuala, spirit de observatie dezvoltat; - Abilitati in completarea documentelor calitate si in respectarea specificatiilor scrise; - Abilităţi reale de planificare, organizare, viteză de reacţie si capacitate de decizie; - Cunoştinţe de limba engleza nivel mediu ( germana constituie avantaj); - Cunoştinţe operare PC pachetul Office avansat; - Cunsotinte de asigurarea calitatii, imbunatatire procese, analiza informatiei; - Capacitate de invatare rapida; - Experienta in industria automotive constituie avantaj; Responsabilitati: - Receptie calitativa scrap, magneziu pur si elemente de aliere (control vizual si analiza spectrala) - Verificarea si supravegerea procesului de reciclare magneziu: - Verificarea si supravegherea procesului de turnare a anozilor: - Verificarea si supravegherea procesului de finisare a anozilor: - Reclamatii clienti alerta de calitate; - Teste de laborator; - Analiza reclamatii participarea directa la analiza cauzei radacina in cazul reclamatiilor + urmarirea in process ca actiunile luate sunt corespunzator implementate si respectate pe toata durata procesului de productie; - Rapoarte de neconformitate realizarea rapoartelor de neconformitate pentru produsele care au fost detectate ca neconforme la receptie; Beneficii: Salariu brut 5000 lei; Tichete de masa 35 ron zi; Al 13 lea salariu, 50 % din valoarea prime cu ocazia sarbatorilor pascale si 50 % din valoarea primei cu ocazia sarbatorilor de iarna; Asigurare medicala pentru intreaga familie la Medlife; Concediu de odihna anual de 23 zile; Transport asigurat pe ruta Arad Zimand Santana si decontat de pe alte rute. Pentru mai multe informații, sunați la numărul de telefon: zero sapte trei cinci doi doi zero zero cinci sase.
-
CAUTAM, Asistent manager Responsabilitati: - abilitati de comunicare si ralationare cu clientii; - atitudine pozitiva, proactiva si organizare riguroasa a activitatii; - face toate demersurile necesare in vederea administrarii si indeplinirii eficiente a sarcinilor de serviciu; - evidenta stricta a platilor catre furnizorii de servicii (ex. curent, gaz, apa, telefonie mobila etc) precum si incheierea modificarea rezilierea contractelor incheiate cu acestia; - intocmirea necesarului in vederea desfasurarii activitatii in bune conditii; - activitati de Registrul Comertului , OCPI , Directia fiscala , Primarii etc; - atenta la detalii. Cerințe: - Licența economică sau universitară în drept constituie un avantaj - Experienta de lucru intr-o pozitie similara minim doi ani; - Cunostinte foarte bune de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook); - Abilitati interpersonale, foarte bune abilitati de comunicare; - Atitudine proactiva, pozitiva si foarte flexibila; - Învățare rapidă; acțiune rapidă; gândire rapidă; - Organizator foarte bun;
-
-
Angajez muncitori pentru Austria și Germania,la Fibră optică cu angajare din România cu toate actele necesare pentru dreptul de lucru afară cazare gratuită și transportul de la cazare la punctul de lucru și invers este suportat de angajator, mai multe detalii la telefon vă mulțumesc.
-
Candidatul Ideal: Experiență relevantă pe o poziție similară; Bune cunostințe de operare PC; Autorizație ISCIR (de preferat). Descrierea rolului: Inregistrează în timp util în sistemul informatic toate mişcările de recepţie livrare a mărfii Verifică mărfurile pregătite inainte de livrarea lor la clienti Verifică documentele la introducerea NIR-ului şi semnalează eventualele neconcordanţe Raspunde impreuna cu seful de depozit de cantitatea si calitatea tuturor produselor si materialelor aflate in gestiune.
-
Atelier Mirabel specializat in croitorie comanda, tinute de ocazie si mirese, cu comenzi in toata tara si strainatate, angajeaza CROITORESE DAMA CU EXPERIENTA SI INCEPATOARE. Spatiu de lucru linistit si prietenos . Angajarile se fac cu proba de lucru iar salariile in functie de experienta. Programari interviuri 0 zero 7 sapte 4 patru 8 opt 2 doi 2 doi 9 noua 4 patru 6 sase 7 sapte .
-
Angajam curier pentru platforma Tazz by eMag. Posturi disponibile in toate orașele unde Tazz activează.
-
Daca ai experienta in domeniul administrarii de personal si doresti sa te alaturi unei echipe de profesionisti, atunci noi ne prezentam ca fiind viitorii tai colegi! Competențe și Abilități: Cunostinte bune de legislatia muncii si utilizarea aplicatiei Revisal; Cunostinte in managementul resurselor umane; Persoana cu initiativa, empatica, echilibrata si responsabila; Capacitate de a planifica, organiza, de orientare spre solutii si rezultate; Foarte bune abilitati de comunicare, relationare si lucru in echipa; PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Oferirea de suport proceselor de salarizare si de administrare personal; Calculeaza drepturile salariale conform pontajelor, Întocmirea documentelor și operarea modificărilor aferente (contracte individuale de muncă, acte adiționale, decizii, suspendări, încetări); Este responsabil de gestionarea programului Revisal; Centralizarea și gestionarea concediilor de odihnă, concedii medicale, evenimente deosebite sau a altor documente aferente activității salariaților; Centralizarea și verificarea pontajelor; Intocmeste rapoarte periodice si ocazionale; Mentine legatura cu institutiile statului din sfera sa de activitate; Administrarea si arhivarea dosarelor de personal; Emiterea de adeverinte necesare angajatilor (pentru banca, medic de familie, venit, etc.) Actualizarea si mentinerea bazei de date specifice domeniului. Program de lucru: luni - vineri 08:00 - 17:00. Pentru detalii si informatii suplimentare ne puteti contacta la numarul de telefon sau la sediu din Arad, Calea Aurel Vlaicu, nr. 282 1.
-
Angajam confectioner/croitor imbracaminte. Decontare transport. Bonuri de masa. Salariul se discuta la interviu.
-
Angajam secretara personala, cu permis de conducere, care iubește sa socializeze si cu abilitati bune in comunicarea in relatii cu clientii. Experiență în management, social media și marketing reprezinta un avantaj. Va rugam sa ne trimiteti un cv si sau recomandare. Pentru mai multe detalii va rugam ne contactati telefonic
-
Angajam mecanici agricoli cu experiență,pt lucrări agricole:pregătit teren,semănat,recoltat,întreținerea culturilor.Avem nevoie de oameni serioși,cu experiență.Salariu va fi motivant si depinde de experienta fiecăruia.
-
Locație stabila cu o experienta de peste 25 de ani în domeniu dorim sa ne mărim echipa și suntem în căutare de colegi noi pentru posturile de -ajutor de bucătar cu sau fara experienta, program full time sau part time Oferim și cerem la rândul nostru seriozitate loc de munca stabil si sigur conditii bune de munca Informații sau detalii telefonic
-
Locație stabila cu o experienta de peste 25 de ani în domeniu dorim sa ne mărim echipa și suntem în căutare de colegi noi pentru posturile de -pizzer cu un minim de experienta, program full time part time sau flexibil. Oferim și cerem la rândul nostru seriozitate loc de munca stabil si sigur conditii bune de munca Informații sau detalii telefonic sau
-
Angajez personal depozit pentru sortarea și manipularea coletelor.Program flexibil de luni pana vineri, transporr asigurat ,salar motivant. CV-ul sau informații sumplimenrare pe wazap
-
Cafeneua Joy's angajează, Ajutor de bucătar full time,program de marți până sâmbătă de la 13:00 la 23:00,programul diferă în weekend și sărbători. Meniu specific Pub,burgheri,sandwichuri,paste etc Pentru detalii vă rugăm sunați la
-
-
Angajam muncitori calificați în domeniul construcțiilor. Detalii la nr. sau