Anunțuri
Locuri de munca Arad Arad doar cu poze Companii Disponibil din: 2020-06-05-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
-
Promovat
APLICĂ ACUM ca Muncitor la sortare în depozitul DPD din Oirschot OLANDA cu începere IMEDIATĂ! *Salariu atractiv* 14.38 EURO oră (indemnizație de vacanță inclusă) *Limbi acceptate* Engleză, nivel cel puțin conversațional *Industrie* Logistică *Locație* Oirschot, Olanda *Tipul de angajare* Contract pe durată determinată DPD este una dintre cele mai mari companii poștale din lume. Datorită abordării sale inovatoare, compania este în continuă creștere. Sute de scrisori și pachete sunt sortate în depozitul din Oirschot. Lucrătorul la sortare este responsabil pentru toate pachetele. Sarcinile includ încărcarea descărcarea coletelor, verificarea calității, sortarea și etichetarea pachetelor. Se lucrează de luni până vineri, în ture de după-amiază, seară și noapte; există posibilitatea de a lucra în weekend. De asemenea, ai opțiunea de a lucra part-time, în principal lunea și marțea. Primește bonusuri pentru munca efectuată seara, noaptea și în weekend. Bucură-te de pauzele petrecute în cantină alături de colegii tăi. Mediul de lucru este deschis, flexibil și confortabil. Devino lucrător la sortare și alătură-te acestei echipe prietenoase! *Oferim:* Plăți la timp Program de loialitate Salarii săptămânale Formalități de angajare online Cazare modernă Aplicația myOTTO Helpdesk 24 7 Transport la de la muncă asigurat Asigurare medicală *SARCINI UȘOARE* Încărcarea descărcarea coletelor Sortarea pachetelor Scanarea pachetelor Etichetarea pachetelor Controlul calității *CERINȚE* Aptitudine fizică Disponibilitate de a lucra în ture Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional *CONTACT:* Ești interesat? Contactează-ne și vom răspunde la toate întrebările tale! UN SINGUR NUMĂR SIMPLU +40 316 316 814 Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Firma de transport angajeaza sofer profesionist pe comunitate la prelată. Țările tranzitate sunt: Spania-Franta CERINTE: permis categ. C,E card tahograf atestat transport marfa aviz medical si psihologic valabil experiență minim 6 luni OFERIM: - venituri lunare 2900 ( compus din salar pe țară + diurnă) - transport gratuit la camion si de la camion inapoi acasa(decontat) - dispecerat in limba romana - Contract de România -Baze in Catalunya, Madrid, Franța
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Arad, Calea Aurel Vlaicu nr. 139-151 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Emdep Group este un furnizor mondial pentru echipamente de testare a asamblării și software specific pentru producătorii de cablaje auto. Obiectivul Emdep este acela de a oferi echipamente servicii de inalta calitate și sprijin pentru a obține satisfacția totală a clienților. Cerinte: Absolvent liceu (diploma universitară reprezintă un plus) Bune cunoștințe de calculator MS Office (excel, word, outlook) Engleza - avansat Bun jucator de echipa, dorinta de autodepasire Abilități de gestionare a timpului și abilități organizatorice Bune abilitati de comunicare Responsabilitati: Direct responsabil cu gestionarea relatiei cu clientul Oferă clienților îndrumări într-un mod profesionist și îi informează în mod proactiv Analizaza cererile de cotații, pregăteste și transmite oferte clienților Proceseaza comenzile de la clienti Creaza și menține o relație bună cu clienții Oferă asistență tehnică și comercială clienților Asigură rezolvarea problemelor in relație cu clienții și ridică probleme nerezolvate la nivel superior in vederea rezolvarii acestora Întocmește și transmite periodic rapoarte de activitate, Se asigura de corectitudinea informatiilor Participa la sedinte Beneficii Oferite: Oferta salariala atractiva Contract de munca pe perioada nedeterminata Bonuri de masa (30 ron), Asigurare medicala privata Transport intern decontat (pe mijloacele de transport din oras) Prime de Sarbatori
-
Societate comerciala cu sediul în Arad,angajăm muncitori necalificați pentru depozit de lemne . Mai multe detalii la tel:
-
Societate comerciala din Arad ,angajam drujbist din Arad,deoarece depozitul nostru este in Arad si nu asiguram nici transport si nici cazare. Se lucreaza de luni-vineri ,8 ore zi. Mai multe detalii la telefon.
-
Promovat
Firma de transport angajeaza sofer profesionist pe comunitate la prelată. Țările tranzitate sunt: Spania-Franta CERINTE: permis categ. C,E card tahograf atestat transport marfa aviz medical si psihologic valabil experiență minim 6 luni OFERIM: - venituri lunare 2900 ( compus din salar pe țară + diurnă) - transport gratuit la camion si de la camion inapoi acasa(decontat) - dispecerat in limba romana - Contract de România -Baze in Catalunya, Madrid, Franța
-
Aplica aici: partenerglovo.ro Devino curier de top in orasul tau! Tazz, Glovo si Bolt Food Tazz = Timisoara, Arad, Cluj-Napoca, Sibiu, Oradea, Craiova, Bucuresti, Vaslui, Botosani, Drobeta Turnu Severin, Suceava, Sfantu Gheorghe, Targu Mures, Alba Iulia si Iasi. GLOVO = Timisoara, Oradea, Arad, Cluj, Sibiu si Bucuresti. Bolt Food = Timisoara, Cluj si Bucuresti Ce oferim noi? -Plata, odata pe saptamana. -Echipament (Geaca, baterie externa, suport telefon, casca moto) -Decontam 5% din valoare bonurilor de combustibil si service auto -30% discount la piese auto direct de la furnizor -Activarea contului imediat -Plata comanda + plata pe km + tarif dinamic -BONUS de performanta intre 45 si 500 RON saptamana -BONUS intern -BONUS de recomandare intre 100 si 600 RON -BONUS rating curier. -Training -Suport pe intreaga perioada de colaborare. Ce ai nevoie pentru a te alatura echipei noastre? -Bicicleta, Motocicleta sau Masina personala. -Smartphone, Android sau IOS -Varsta minima 18 ani. -PFA (REPREZINTA UN AVANTAJ) Cat poti sa castigi? Intre 700-3000 RON pe saptamana in functie de disponibilitatea implicarea dvs. In cazul in care detii un SRL sau PFA se poate incheia contract de colaborare. Carte de munca 2 4 8 ore sau contract de colaborare cu PFA SRL -Exceptii de la contract 8 ore: - elevi sau studenți, cu vârsta până la 26 de ani - persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane cărora prin lege li se recunoaște posibilitatea de a lucra mai puțin de 8 ore pe zi - pensionari pentru limită de vârstă (nu și cei cu pensii de serviciu). Daca doresti sa devii administrator de flota Glovo Tazz, iti stam la dispozitie. Go Smart Timisoara - Str. Ofcea nr.4, TM Oradea - str. Xenopol nr.39
-
Candidatul ideal: Studii superioare juridice cu licenta; Experienta in domeniul juridic minim 2 ani, preferabil in companii medii sau mari( cu specializare in executari silite sau lichidari) Excelente abilitati de comunicare verbala si scrisa, usurinta in stabilirea relatiilor interpersonale; Atitudine pozitiva si persuasiune; Integritate profesionala, echilibru emotional; Capacitate de concentrare, analiza si sinteza; Atentie la detalii, urmarirea si finalizarea scopului; Foarte buna capacitate de stabilire a prioritatilor; Cunoasterea limbii engleze; Cunostinte bune de operare Microsoft Office Permis auto cat.B.
-
Căutăm coleg doritor pentru postul de Lucrător Comercial. Este necesar să fii harnic, dedicat lucrului cu clienții, să ai o atitudine pozitivă, și să fii responsabil. Ne așteptăm să ai studii profesionale sau liceale, abilitați de comunicare și lucru în echipă. Experiența în recepție și amplasarea de marfă ar reprezenta un avantaj, dar nu e neaparat necesară. Este important să ai spirit de observație și adaptare la efort fizic . Pentru mai multe detalii contactează-ne la numerele de telefon: sau în magazinul nostru de pe strada Cocorilor nr.15b, Arad
-
Emdep Group este un furnizor mondial pentru echipamente de testare a asamblării și software specific pentru producătorii de cablaje auto. Obiectivul Emdep este acela de a oferi echipamente si servicii de inalta calitate pentru a obține satisfacția totală a clienților. Responsabilitati: Instaleaza si programeaza toate echipamentele EMDEP în fabricile EMDEP și pentru clienții EMDEP. Face start-up-uri pentru echipamentele EMDEP și validarea acestora cu clienții. Efectuaza servicii de întreținere și asistență tehnică pentru clienți conform planurilor definite; Raporteaza serviciile efectuate. Cerinte: Diponibilitate pentru efectuarea deplasarilor la clienti; Minime cunostiinte electrice si de programare; Experienta in industria automotive reprezinta un avantaj. Oferim: Oferta salariala atractiva, in functie de experienta Contract de munca pe perioada nedeterminata Bonuri de masa (30 ron zi) Transport intern decontat (pe mijloacele de transport din oras) Asigurare medicala privata
-
Emdep Group este un furnizor mondial pentru echipamente de testare a asamblării și software specific pentru producătorii de cablaje auto. Obiectivul Emdep este acela de a oferi echipamente servicii de inalta calitate și sprijin pentru a obține satisfacția totală a clienților. Cerinte studii medii in domeniul electrotehnic electromecanic electric sau scoala profesionala curs de electrician citirea interpretarea corecta a schemelor electrice capacitatea de a lucra in echipa si independent cunostinte strungarie, frezare, sudura constituie avantaj experienta in domeniul productiei de echipamente electrice, constituie avantaj Responsabilitati efectueaza lucrari de montare si asamblare a bancurilor de test pentru cablajele auto conform documentatiei tehnice (tensiuni mici 12V 24V 220V) asigura executia lucrarilor in intervalul de timp stabilit si cu respectarea normelor de calitate impuse interpreteaza corect schemele electrice, simbolurile si normele electrice de baza rezolvă avariile si incidentele din reţeaua electrica interna creaza si executa planul de intretinere al echipemantelor din fabrica Beneficii Oferite: Oferta salariala atractiva, in functie de experienta, Contract de munca pe perioada nedeterminata Bonuri de masa (30 ron zi), asigurare medicala privata Transport intern decontat (pe mijloacele de transport din oras)
-
Angajam : -personal pentru sectie de prelucrare materiale plastice vopsitorie -personal pentru reglare masini -operator masini Disponibilitate de a lucra si schimbul 2 cand este cazul Program de lucru 8 ore Pentru mai multe detalii,informatii la telefon.
-
Oferim condiții avantajoase de munca Contract pe perioada nedeterminata Programul se stabilește împreună. ( 7-22) Pentru mai multe detalii ne vedem la interviu Locatia dispune de: - Cafenea - Sala inchiriere evenimente - Piscina exterioara - Sala de fitness
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Arad, Calea Aurel Vlaicu nr. 139-151 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
DESCRIERE Firma partenera Tazz by eMag angajeaza curieri/livratori in Arad ! COMISION 10% Bonusuri vreme rea; Bonusuri de performanta; Serviciul este de livrator mancare, de la restaurant (ex. Mc, KFC, TacoBell etc.) pana la domiciliul clientului dar nu se limiteaza doar la asta. (Kaufland, Mega, Decathlon, etc.) Curier Livrator cu Bicicleta, Scuter, Moticicleta sau Masina personala. Colaboram si cu PFA sau SRL Conditii avantajoase de colaborare. Program flexibil (part-time sau full-time oricand in intervalul 08:00-23:00 la alegere). Lucrezi când vrei si cât vrei in functie de preferinte! Conditii 100% legale de colaborare, contract de munca !!! Pentru mai multe detalii si angajari : Avantaje/Beneficii: Venituri semnificative în funcție de implicare Ore de lucru flexibile Suport de-a lungul întregului proces Training Cerințe: Program full-time sau part-time Persoana energică, organizată Abilități de comunicare Te așteptăm cu cel mai tare job ! Grăbește-te!
-
Căutăm Gestionar Lucrător comercial pentru magazin vopsele auto și accesorii, echipamente de vopsire industrială Locurile vacante sunt in Brașov, Sibiu, Arad, Cluj Napoca Cerinte: - Studii medii sau superioare; - persoană cu experiență în domeniu; - cunoștințe de operare PC; - inventariere și eliberarea mărfurilor; - urmărirea stocurilor; - întocmirea documentelor necesare. Salarizare avantajoasă, tichete de masă. Program 9-17 Hai să ne cunoaștem! Hai în echipa noastră!
-
Cautam asistent manager, cunostinte operare PC office si limba engleza. persoana implicata, responsabila, atenta la detalii. Permis cat B prezintă avantaj Program flexibil, poate fi studenta. Nu este necesara experienta. CV+foto pe email sau pe whatsapp Experienta administrare birou si asistenta organizare management reprezinta un avantaj
-
Căutăm sudor (m f d) în Wittingen, Germania Tipul postului: Cu normă întreagă Sarcinile dumneavoastră: -Pregătirea și sudarea elementelor de conducte, rezervoarelor și construcțiilor speciale în conformitate cu specificațiile și desenele -Asigurarea calității prin măsurători și teste independente -Documentarea lucrărilor de sudare și testare Profilul dvs: -Formare profesională finalizată în domeniul metalurgiei sau într-un domeniu similar -Experiența profesională constituie un avantaj -De preferat cunoștințe de sudură MAG și TIG -Bune cunoștințe de germană (cel puțin A2) -Permis de conducere și mașină Ce vă putem oferi? Petralog oferă un salariu orar de 16 brut și 40 diurnă pentru fiecare zi lucrată Petralog este membră a Asociației germane a agențiilor de muncă temporară (GVP) Petralog oferă posibilitatea de angajare pe termen lung Petralog oferă locuri de muncă cu opțiunea ulterioară de preluare direct de către angajator Petralog oferă sprijin individual și personal.
-
Angajăm urgent zidari pentru șantiere aflate in Belgia . Plata se face la oră începând de la 16 euro h. Se oferă cazare și mașină de serviciu. Deținerea permisului de conducere constituie un avantaj. Mai multe detalii la nr de tel: .
-
Descrierea companiei: ELEGANCE IMOBILIARE este o Agentie Imobiliara care ofera intermediere si consultanta profesionala in domeniul Real Estate. Candidatul ideal: - Dornic sa invete si sa se perfectioneze continuu; - Optimist și focusat pe rezultate; - Responsabilitate, seriozitate, punctualitate și cu spirit antreprenorial; - Bune abilitati de comunicare si negociere; - Tinuta office (business); - Detinator de permis conducere categoria B si autoturism; - Promptitudine in realizarea sarcinilor, abilitati de munca in echipa; - Experienta in vanzari constituie un avantaj; Atributii: - Prospectarea pietei imobiliare in vederea crearii unui portofoliu cu imobile/terenuri/spatii comerciale; - Organizarea de vizionari cu potentialii clienti in vederea achizitionarii imobilelor/terenurilor/spatiilor comerciale; - Administrarea bazei de date cu proprietati; - Promovarea ofertelor prin intermediul mijloacelor de comunicare puse la dispozitie; - Promovarea proprietatilor din portofoliu in mediul online; Beneficii: - Contract de colaborare - Comision atractiv in functie de performante; - Program de lucru flexibil; - Telefon de serviciu; - Acces gratuit la toate materialele/platformele detinute de Agentie; - Promovare gratuită în cadrul celor mai importante site-uri de vanzari imobiliare din Romania; Aveti spirit antreprenorial si va place interactiunea cu oameni noi? S-ar putea sa fiti noul nostru Agent Imobiliar! Aplica acum!
-
Angajez meseriasi constructii Cautam un muncitor calificat t,pentru constructii din judetul Arad. Cu angajare, cautam un baiat serios, fara alcool pe santier! Mai multe detalii la telefon.
-
Salut, Ofer servicii de înfrumuețare, Mă deplasez la domniciliu sau la propriu meu salon!