Anunțuri
Locuri de munca Arad Arad doar cu poze Disponibil din: 2021-03-25-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
-
Promovat
Cafe Bar Cartier angajează Chelneriță. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la telefon sau la locația noastră din , Micalaca strada Mioriței. Salar 2800 lei + bonusuri Dacă vrei să faci parte din echipa Cartier nu ezita sa ne contactezi. Cerem și oferim seriozitate.
-
Promovat
Firma de transport angajeaza sofer profesionist pe comunitate la prelată. Țările tranzitate sunt: Spania-Franta CERINTE: permis categ. C,E card tahograf atestat transport marfa aviz medical si psihologic valabil experiență minim 6 luni OFERIM: - venituri lunare 2900 ( compus din salar pe țară + diurnă) - transport gratuit la camion si de la camion inapoi acasa(decontat) - dispecerat in limba romana - Contract de România -Baze in Catalunya, Madrid, Franța
-
Promovat
APLICĂ ACUM ca Muncitor la sortare în depozitul DPD din Oirschot OLANDA cu începere IMEDIATĂ! *Salariu atractiv* 14.38 EURO oră (indemnizație de vacanță inclusă) *Limbi acceptate* Engleză, nivel cel puțin conversațional *Industrie* Logistică *Locație* Oirschot, Olanda *Tipul de angajare* Contract pe durată determinată DPD este una dintre cele mai mari companii poștale din lume. Datorită abordării sale inovatoare, compania este în continuă creștere. Sute de scrisori și pachete sunt sortate în depozitul din Oirschot. Lucrătorul la sortare este responsabil pentru toate pachetele. Sarcinile includ încărcarea descărcarea coletelor, verificarea calității, sortarea și etichetarea pachetelor. Se lucrează de luni până vineri, în ture de după-amiază, seară și noapte; există posibilitatea de a lucra în weekend. De asemenea, ai opțiunea de a lucra part-time, în principal lunea și marțea. Primește bonusuri pentru munca efectuată seara, noaptea și în weekend. Bucură-te de pauzele petrecute în cantină alături de colegii tăi. Mediul de lucru este deschis, flexibil și confortabil. Devino lucrător la sortare și alătură-te acestei echipe prietenoase! *Oferim:* Plăți la timp Program de loialitate Salarii săptămânale Formalități de angajare online Cazare modernă Aplicația myOTTO Helpdesk 24 7 Transport la de la muncă asigurat Asigurare medicală *SARCINI UȘOARE* Încărcarea descărcarea coletelor Sortarea pachetelor Scanarea pachetelor Etichetarea pachetelor Controlul calității *CERINȚE* Aptitudine fizică Disponibilitate de a lucra în ture Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional *CONTACT:* Ești interesat? Contactează-ne și vom răspunde la toate întrebările tale! UN SINGUR NUMĂR SIMPLU +40 316 316 814 Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
OPERATOR ECONOMIC AUTORIZAT A.N.R.E. OFERIM SERVICII DE EXECUTIE, PROIECTARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE INSTALATII DE GAZ, VERIFICARI TEHNICE PERIODICE, INTOCMIRE DOSAR RACORDARE. PENTRU PROGRAMARI SAU
-
S.C. Crimona Comtur S.R.L., Societate ce activeaza pe Piata Transporturilor de peste 15 ani, isi mareste echipa, asadar suntem in cautarea unui sofer profesionist pentru transport de marfuri international. - in regim comunitate -Nu tranzitam Anglia, -Oferim flexibilitate in caz de situatii familial sau evenimente speciale. Perioada de lucru începând de la 6-8 sapt. cu 2 saptamani acasă sau la înțelegere. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati telefonic.
-
CURIER Suntem în căutarea unui CURIER dedicat și responsabil pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești o persoană organizată, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine pozitivă, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Responsabilități: * Livrarea mărfurilor în siguranță și la timp către clienți; * Verificarea și pregătirea mărfurilor pentru livrare; * Încărcarea și descărcarea mărfurilor în mod eficient; * Completarea documentelor necesare pentru fiecare livrare; Cerințe: * Experiență anterioară în domeniul livrărilor de mărfuri; * Permis de conducere categoria B ; * Abilități excelente de conducere și cunoștințe ale regulilor de circulație; * Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a face față termenelor limită strânse; * Atenție la detalii și abilități bune de organizare; * Abilități de comunicare excelente și o atitudine prietenoasă față de clienți; Beneficii: * Contract pe perioada NEDETERMINATA; * Salariu MOTIVANT ; * Tichete de masă; * Prime de sărbători; * Asigurare medicală; * Transport asigurat; * Oportunitatea de a lucra într-o companie de renume; * O echipă prietenoasă și sprijinitoare; * Program de lucru : L-V 8 ore ; weekend-ul și sărbătprile legale LIBER Dacă ești o persoană motivată și dornică să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici pentru poziția de curier. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă descriere a experienței tale în domeniu. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
CAUTAM, Asistent manager Responsabilitati: - abilitati de comunicare si ralationare cu clientii; - atitudine pozitiva, proactiva si organizare riguroasa a activitatii; - face toate demersurile necesare in vederea administrarii si indeplinirii eficiente a sarcinilor de serviciu; - evidenta stricta a platilor catre furnizorii de servicii (ex. curent, gaz, apa, telefonie mobila etc) precum si incheierea modificarea rezilierea contractelor incheiate cu acestia; - intocmirea necesarului in vederea desfasurarii activitatii in bune conditii; - activitati de Registrul Comertului , OCPI , Directia fiscala , Primarii etc; - atenta la detalii. Cerințe: - Licența economică sau universitară în drept constituie un avantaj - Experienta de lucru intr-o pozitie similara minim doi ani; - Cunostinte foarte bune de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook); - Abilitati interpersonale, foarte bune abilitati de comunicare; - Atitudine proactiva, pozitiva si foarte flexibila; - Învățare rapidă; acțiune rapidă; gândire rapidă; - Organizator foarte bun;
-
Descriere Postul este valabil pentru ARAD Cautam 1 persoana responsabila, comunicativa, harnica si punctuala, dornica sa invete lucruri noi, deschisa atat in relatia cu persoanele din colectiv, dar mai ales in relatia cu pacientii . Cerinte - Sa respecte cu strictete normele de igiena si sterilizare. - Sa detina autorizatie de libera practica medicala - Sa aiba cunostinte de operare PC Descrierea postului: Participarea la educatia medicala a pacientului; Gestionarea eficienta a circuitul pacientilor in sala de asteptare astfel incat sa evite intarzierile; Pregatirea cabinetelor medicale cu tipizatele si consumabilele medicale necesare desfasurarii consultatiei; Pregatirea instrumentarului, a aparaturii necesare si asistarea medicul pe durata interventiilor si procedurilor medicale; Efectuarea procedurilor medicale si a tratamentelor la recomandarea medicului. Beneficii: Salariu motivant Mediu de lucru la standarde europene Conditii de evolutie profesionala. Asteptam CV-urile aici sau pe whatsApp
-
DESCRIERE Angajam muncitori calificati necalificati pentru abatorul Tonnies din Germania, pentru prelucrarea produselor din carne -formarea se face la locul de munca; Abatorul este in Rheda-Wiedenbruck, in partea de nord a Germaniei, aproape de granita cu Olanda; NU PERCEPEM NICIUN FEL DE COMISION DE ANGAJARE! AJUTAM CU TRANSPORTUL! Conditii: - Postul presupune prelucrarea produselor din carne; - Nu este necesara experienta; - Varsta maxima: 50 ani pentru necalificati 55 ani pentru calificati. Program de lucru: - Se lucreaza in 2 schimburi (1 si 2), de luni pana sambata. Salariu: - Intre 12,41 - 20 euro h; - posibilitate de marire a salariului din prima luna - salariu net 1800-2300 euro (in mana). Beneficii: - Formare la locul de munca; - Ajutam cu actele in Germania; - Suport permanent din partea colegilor nostri; - Echipament asigurat de firma; - Nu este necesara cunoasterea limbii germane; - Alocatie pentru fiecare copil 250 euro copil - Transport si cazare asigurate de catre firma; - Cazarea se face in camere de 2 persoane, baia si bucataria la comun (254 euro luna pers); - Concediu 24 de zile pe an; - Transport intern 4 euro zi dus intors; Oferim 10% reducere la carnea din magazinului fabricii. Plecarea se poate face saptamanal, vinerea, pe traseul BRASOV-SIBIU-DEVA-TIMISOARA-ARAD; Costul transportului este de 190 euro, iar banii se vor retine din primul salariu. Acte necesare plecarii: - Buletin pasaport; - Cazier curat; - Adeverinta medicala care atesta ca sunteti apti de munca; - Pentru cei care au mai lucrat in germania, solicitam un ID sau o fosta adresa de domiciliu (de preferat); - Pentru cei casatoriti certificatul de casatorie in original (pentru clasa de impozitare); - copie de pe certificatul de nastere al copilului, pentru alocatie; Pentru detalii sau rezervari, sunati la (Alina).
-
Suntem o companie dinamică și în creștere, specializată în montarea și instalarea panourilor fotovoltaice pe teritoriul GERMANIEI. Suntem în căutare de oameni dedicați și motivați pentru a se alătura echipei noastre, pe șantier. Responsabilități: -instalarea și montarea panourilor confirm specificațiilor tehnice -asamblarea și conectarea componentelor sistemului fotovoltaic -respectarea standardelor de siguranță și a regulilor de lucru. Cerințe: 1. Experiența reprezintă un avantaj, dar nu e obligatorie atât timp cât există motivație spre ÎNVĂȚARE 2. Abilitatea de a lucra într-o echipă eficient și de a comunica clar cu colegii 3. Atitudine pozitivă Beneficii: - Salariu lunar de 2000 net - Oportunitatea de a lucra într-un domeniu dinamic și în plină creștere - Mediu de lucru pozitiv Să țineți cont de toate aceste aspecte, și ne puteți contacta la nr. de telefon
-
Pensiunea Select din Micălaca angajează recepționeră. Se lucrează 2 zile cu 2 libere, de la ora 7.00 - 21.00. Se oferă 3000 de lei în mână + 2 mese calde zi.
-
Firma noastra angajeaza sudori co2 si lacatusi pentru confectii metalice medii și grele.Serviciile se prestează in zona de nord a Italiei,unde angajatorul va oferă cazare în camere individuale situate în case-apartamente,cu toate utilitățile necesare,transport asigurat cazare-locul de munca,salariu 11-16euro ora(Se negociază imediat după proba data în Italia)! Pentru lacatusi cerințele sunt urmatoarele: -citire plan -debitare-sanfranare (Plasma,autogen,etc) -folosirea aparatului de sudura gen MIG-MAG -lucru în echipa Pentru sudori: -citire plan sudura - suduri verticale -suduri multistrat -suduri cu fir tubular Pentru mai multe detalii va asteptam sa ne contactați
-
Vrei o activitate part time si un venit suplimentar? Ai fost sau esti agent manager de vanzari al unei societati de asigurare? Ai fost inspector de asigurari? Ai renuntat in favoarea altui loc de munca? Te ajutam sa iti mentii portofoliul si relatia cu toti clientii. Esti o persoana ambitioasa la inceput de drum care are planuri mari de viitor? Iti dorești ca veniturile tale sa depinda exclusiv de tine? Iti oferim oportunitatea unei activitatii in care tu alegi cand, cat si de unde sa lucrezi. Daca vrei sa fii propriul tau sef, pornind cu un program part-time in cadrul companiei noastre, vei avea posibilitatea sa iti dezvolti abilitatile personale si capacitatile de coordonare a oamenilor. Daca vrei o provocare adevarata, acum e momentul. Arata-ne ca poti sa devii un adevarat lider formand o echipa unita si eficienta!!! Daca ai 12 clase absolvite, cunostinte de lucru cu calculatorul si nu iti lipseste perseverenta pentru a învăța lucruri noi, astept sa ma contactezi la telefon pentru detalii suplimentare răspund la mesaje pe whatsapp, messenger. Cerinte: -Să fii absolvent de liceu, cu diplomă -Să nu ai cazier judiciar pentru infracțiuni contra patrimoniului sau pentru infracțiuni prevăzute de legislația financiar-fiscală -Să ai o reputație bună. Pentru a putea începe activitatea de asistență în brokeraj, trebuie să obții o calificare prin parcurgerea cursului și promovarea examenului de calificare profesională în domeniul asigurărilor. Cursul îl poți face si prin intermediul nostru ! Ulterior promovării examenului vei primi o diplomă ce atestă promovarea examenului. Noi te putem asista și ghida pe tot parcursul acestui proces și îți punem la dispoziție cunoștințele noastre pentru orice nelămurire. Se lucreaza doar cu contract de colaborare. Destine Broker de Asigurare cauta colaboratori în toată țara pentru a intermedia asigurări (RCA, CASCO, Locuințe, Viață, Sănătate, etc), turism (vacanțe, bilete de avion, cazări), credite si imobiliare. Se lucrează în funcție de timpul avut la dispoziție, se oferă suport continuu, se organizează cursuri interne, oportunitate de dezvoltare, creștere in trepte de carieră, posibilitate de formare echipă. Venitul este in functie de volumul de contracte incheiate si depinde de fiecare cat vrea sa iasa din zona de confort.
-
S.C. COOL BABACIU S.R.L,angajează personal (DOUA PERSOANE DE SEX FEMININ) ,la rotiseria situată în municipiul Arad,județul Arad,str.Pf.Dr.Aurel Ardelean nr.143 ( fosta str.Padurii),paralel de Lidl de lângă PIAȚA OBOR ARAD. SUNT DOUĂ POSTURI DISPONIBILE ,CITITI CU ATENȚIE,NU VEȚI LUCRA PE AMBELE POSTURI,CI DOAR PENTRU CEL ALES DE DUMNEAVOASTRĂ, INIȚIAL!!!! -PROGRAM DE 8 ORE PE ZI ,doar un schimb,de L-V de la 04:00-12:30 (UN SINGUR POST DISPONIBIL) -PROGRAM DE 8 ORE PE ZI,doar un schimb ,de L-V de la 10:30-19:00 ( UN SINGUR POST DISPONIBIL). BENEFICII: Prânzul asigurat la locul de muncă ! -SPECIALIZARE la LOCUL de MUNCĂ. -CURSURI PLĂTITE de SOCIETATE Salarizarea se negociază după interviu, NU TELEFONIC! FISA POSTULUI: -prepararea produselor pentru introducerea acestora în rotisor -curățenie la locul de muncă Tel:
-
prestez servicii de Transport Marfa în Ara d , cu Microbuz personal 100 lei cursa
-
Angajez șofer cu experienta pe camion basculabil. Camion daf automat euro 5 eev+semiremorca basculabila. Curse pe raza județului Arad. Mai multe detalii la telefon
-
Angajez ospătar chelner pentru brasserie-bistro cu sau fără experiență Salariu atractiv. Arad Central.
-
-
Salariu confidenial Oferim asistenta permanenta. Poți lucra Full Time sau Part Time, Suntem firma autorizata cu FLOTA UBER BOLT si oferim colaborare pentru soferi full time sau part Time. Oferim Suport Legal pentru obținerea tuturor actelor pentru a fi în conformitate cu legea. Cerințe minime : Varsta minima 21 ani Permis minim 2 ani vechime Cazier judiciar curat Cazier auto curat (fara inscrisuri grave. Te vom ajuta sa obtii: Atestat ( Detalii la telefon ) Copie conforma ARR ( Detalii la telefon ) Ecusoane ARR ( Detalii la telefon ) Avantaje: - program flexibil, - venit lunar peste medie - munca usoara - asistenta permanenta - plata pe card sau cash - comunicare bună (personal tânăr) - suport în obținerea documentelor - reducere combustibil - colaborări asigurari service. - carte de munca - plata saptamanala - bonusuri diverse Venitul poate varia intre 40-70 lei pe ora în funcție zile, perioada anului, orele la care se lucrează.... ( Detalii la telefon ) Nu este nevoie de experienta. Anunțul se adresează atat barbatilor cât și doamnelor care îndeplinesc condițiile. Valabil în Arad Detalii la telefon
-
Oferim spre inchiriere post de frizerie în cadrul salonului Beauty Line Profesional, cel mai reprezentativ salon de înfrumusețare din Arad, situat în centrul orașului! Bulevarul Revolutiei, nr 101, Arad (vizavi de teatru). Detalii la numărul de telefon afișat.
-
Salariu confidenial Oferim asistenta permanenta. Poți lucra Full Time sau Part Time, Suntem firma autorizata cu FLOTA UBER BOLT si oferim colaborare pentru soferi full time sau part Time. Oferim Suport Legal pentru obținerea tuturor actelor pentru a fi în conformitate cu legea. Cerințe minime : Varsta minima 21 ani Permis minim 2 ani vechime Cazier judiciar curat Cazier auto curat (fara inscrisuri grave. Te vom ajuta sa obtii: Atestat ( Detalii la telefon ) Copie conforma ARR ( Detalii la telefon ) Ecusoane ARR ( Detalii la telefon ) Avantaje: - program flexibil, - venit lunar peste medie - munca usoara - asistenta permanenta - plata pe card sau cash - comunicare bună (personal tânăr) - suport în obținerea documentelor - reducere combustibil - colaborări asigurari service. - carte de munca - plata saptamanala - bonusuri diverse Venitul poate varia intre 30-50 lei pe ora în funcție zile, perioada anului, orele la care se lucrează.... ( Detalii la telefon ) Nu este nevoie de experienta. Anunțul se adresează atat barbatilor cât și doamnelor care îndeplinesc condițiile. Valabil în Arad Detalii la telefon:
-
Firma italiana (MILANO) angajeaza sofer CE pentru curse intern Italia, prelata. salar 2800-3000 euro. tel. IT 3892956357 vorbim romana.
-
WD Design angajeaza lucrator comercial ( baiat fata ) full time sau part-time - lucrator comercial pentru magazin, vanzare mobilier din lemn masiv. Suntem în căutarea unei persoane motivate și organizate pentru a se alătura magazinului nostru din incinta Remarkt . DESCRIERE JOB - Consilierea clientiilor, prezentarea produselor; - Mentinerea ordinii si curateniei la locul de munca. - Anunturi online. - Operarea caselor de marcat, încasarea baniilor, gestiune proprie. CERINTE - Abilitati de comunicare si relationare; - Atitudine pozitiva, proactiva, orientata catre clienti; - Capacitate de invatare rapida si adaptare; - Stapanire pachet Office , retele de socializare BENEFICII - salariu fix - comision in functie de vanzari - mediu placut de lucru. - loc de munca stabil. PROGRAM - 2 zile ( 12 ore ) , 2 libere. ( Intr-o saptamana se lucreaza 5 zile , in urmatoarea saptamana , 2 zile full time ). - in cazul in care se doreste part-time,programul este flexibil ( 2 zile pe săptămană ). Pentru mai multe detalii sunati la numarul de telefon : sau trimite CV-ul la adresa de mail: