Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Oferte locuri de munca Arad Arad • Anunturi angajari - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Caut sa închiriez taxi in regim de închiriere

    Caută mașină taxi in regim închiriere pe timp îndelungat dețin atestat permis din 2014.

  • 69

    Operare si intermediere date

    Ca și membru al grupului Moltiply, din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci și instituții financiare din Italia, respectiv din Luxemburg, Spania, Franta, și Germania. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare și de consum personal, a polițelor de asigurare de viață, casă, auto și moto, dar și alte servicii, cum ar fi compararea online de prețuri pentru articole vândute în peste de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienților, se utilizează un sistem de gestionare a documentației digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate și analizate, iar comunicările și informațiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de 17 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!

  • 7

    Caut femeie pt. îngrijit persoanâ la dom. în Germania, vorbitoare lb. germanâ nivel conversational

    Dacă ești o femeie cu experientâ în domeniu și îți dorești să ai grijă de o persoanâ vârstnicâ în Germania, nu ezita ! Cerinte: - limba germanâ la nivel conversational - experientâ în domeniu - persoanâ cu râbdare, serioasâ, sensibilâ, harnicâ Anunț valabil pentru toată România !

  • 1

    Sofer comunitate

    Firma de transport din Arad,angajam șofer pentru autoutilitară 3.5 tone - transport internațional marfă(COMUNITATE) Cerințe: - SERIOZITATE -EXPERIENȚĂ TRANSPORT INTERNAȚIONAL marfă 3.5t -cunoștințe folosire GPS -permis conducere minim 2 ani -să nu aibă interdicție în nici o țară europeană. Oferim: - contract de muncă -salariu+ diurna externa 1800EURO (30)zile -mașină în stare buna de funcționare -aer condiționat -încălzire staționară -stație radio,gps Pentru mai multe detalii ZEROZEROPATRUUNUSAPTEOPTDOICINCIDOITREINOUATREITREI

  • 2

    Muncitori retele apa canal.

    Sc Raul Global Srl angajeaza muncitori cu sau fara experienta in domeniul -retele edilitare-apa,canal.Se ofera salariu atractiv,incepand de la 3150 lei in mana,conditii foarte bune de munca.Se asigura transport,daca este cazul,cazare. Mai multe informatii la nr de telefon ..

  • Angajam barbati fara experiență

    Angajam barbati limita varsa 50 ani la abator de porc din olanda cu incepere imediata la banda salarou 1700 -2000 detalii la Asiguram transport cu reţinere din primul salariu Plecare luni 10 iunie

  • 16

    Angajam drujbist din Arad

    Societate comerciala din Arad ,angajam drujbist din Arad,deoarece depozitul nostru este in Arad si nu asiguram nici transport si nici cazare. Se lucreaza de luni-vineri ,8 ore zi. Mai multe detalii la telefon.

  • 4

    Telemarketing Italia

    Per progetto di espansione nel ricerchiamo IMPIEGATI ADDETTI AL TELEMARKETING per presa appuntamenti sul territorio italiano. Le mansioni prevedono il contatto telefonico diretto con aziende finalizzato alla chiusura di incontri commerciali su specifici profili aziendali. Offriamo: Contratto di assunzione full time; Bonus variabile legata al raggiungimento dei target individuali; Costante opportunit di formazione e crescita in un contesto meritocratico, dinamico e internazionale; Requisiti: Attitudine a lavorare per obiettivi e capacit commerciali; Residenza o domicilio nella zona di Arad; Sede di lavoro: ARAD

  • 14

    Îți place să conduci?

    Salariu confidenial Oferim asistenta permanenta. Poți lucra Full Time sau Part Time, Suntem firma autorizata cu FLOTA UBER BOLT si oferim colaborare pentru soferi full time sau part Time. Oferim Suport Legal pentru obținerea tuturor actelor pentru a fi în conformitate cu legea. Cerințe minime : Varsta minima 21 ani Permis minim 2 ani vechime Cazier judiciar curat Cazier auto curat (fara inscrisuri grave. Te vom ajuta sa obtii: Atestat ( Detalii la telefon ) Copie conforma ARR ( Detalii la telefon ) Ecusoane ARR ( Detalii la telefon ) Avantaje: - program flexibil, - venit lunar peste medie - munca usoara - asistenta permanenta - plata pe card sau cash - comunicare bună (personal tânăr) - suport în obținerea documentelor - reducere combustibil - colaborări asigurari service. - carte de munca - plata saptamanala - bonusuri diverse Venitul poate varia intre 30-50 lei pe ora în funcție zile, perioada anului, orele la care se lucrează.... ( Detalii la telefon ) Nu este nevoie de experienta. Anunțul se adresează atat barbatilor cât și doamnelor care îndeplinesc condițiile. Valabil în Arad Detalii la telefon:

  • 3

    Închiriem post de frizerie la salonul Beauty Line Professional Arad

    Oferim spre inchiriere post de frizerie în cadrul salonului Beauty Line Profesional, cel mai reprezentativ salon de înfrumusețare din Arad, situat în centrul orașului! Bulevarul Revolutiei, nr 101, Arad (vizavi de teatru). Detalii la numărul de telefon afișat.

  • Expeditor international

    Candidatul Ideal: -Cunostinte de limba engleza nivel mediu avansat(prezinta un avantaj) -Aptitudini de comunicare in relatia cu clientii; -Capacitate de lucru in conditii de stress rezistenta la stres; -Capacitate de acumulare rapida a cunoştinţelor noi; -Capacitate de munca in echipa; -Comportament adecvat; -Bune abilitati de negociere; -Capabil sa respecte termenele limita; -Capacitate de coordonare, organizare si planificare a activitatii; Descrierea jobului: -Monitorizarea activitatii soferilor si a pozitionarii camioanelor; -Transmiterea detaliilor despre transport conducatorilor auto si mentinerea legaturii directe cu acestia pentru a remedia eventualele probleme ivite pe traseu; -Rezolvarea prompta a situatiilor ivite si a nevoilor soferilor; -Contactarea clientilor, ofertarea , negocierea preturilor, particularizarea ofertei de produse si servicii pentru fiecare potential beneficiar; -Mentinerea contractelor permanente cu colaboratorii existenti, identificarea noilor oportunitati; -Accesarea burselor de transport si a aplicatiilor utilizate de companie, negocierea celor mai avantajoase solutii de transport; -Optimizarea rutelor si trimiterea catre soferi a celor mai bune trasee; -Colaborarea permanenta cu ceilalti membrii ai echipei pentru a gasi cele mai bune solutii in vederea optimizarii rutelor de transport; -Evidenta tuturor documentelor necesare procesului de transport; Descrierea companiei: LUGASI TRANS SRL este o companie românească de transport, logistică și expediții cu peste 15 ani de experiență. Oferim soluții personalizate pentru a eficientiza costurile operațiunilor de deplasare, organizare și aprovizionare, indiferent de sectorul de activitate al clienților noștri. Ce oferim: Solutii personalizate de transport Incredere si comunicare de calitate Angajati competenti si politicosi Focusare pe detalii si eficienta maxima Optimizarea rutelor in functie de cerintele clientilor Colaborare cu parteneri atent selectati Timpi de transport personalizati

  • 68

    Firma de paza angajam agenti de securitate

    Firma de paza si protectie angajeaza agenti de securitate cu sau fara atestat in Arad. Se ofera contract de munca, salariu atractiv, scolarizare. Pentru detalii suplimentare va stau la dipozitie la numarul de telefon

  • Customer Service Agent

    We are recruiting a Customer Service Agent for Latvia for a new Global Business Outsourcing centre in Riga managed by a multinational IT organization in over 100 countries. Responsibilities: Handle phone calls with customer queries and provide resolution to end users Record case resolutions in the contact centre tool based on client communication via phone, email, chat, etc. Ensure that cases are resolved within the case life cycle, as per individual balanced scorecard Escalate priority issues per client specifications to the immediate lead as applicable Communicate well with internal and external contacts Provide exemplary customer satisfaction Meet quality standards on all handled contacts Complete hours of staffed time on all rostered days Handle contacts while maintaining the targets defined for the project: response time, handle time, and resolution rate aligned with Project KRAs Additional ad hoc tasks that may contribute to a better service to the client or improvement to the KPI Requirements: Knowledge of English and German - B2 level Skilled IT user it is an advantage Previous experience in an outsourced customer service environment it is an advantage Excellent communication and customer service skills Ability to work independently and in a team We offer: Competitive salary Relocation package Health insurance International business environment Career opportunities and professional growth New and modern office in Riga, Latvia Free access to training and courses through the company's internal learning platform New challenges & experience

  • Customer Service Agent

    We are recruiting a Customer Service Agent for Latvia for a new Global Business Outsourcing centre in Riga managed by a multinational IT organization in over 100 countries. Responsibilities: Handle phone calls with customer queries and provide resolution to end users Record case resolutions in the contact centre tool based on client communication via phone, email, chat, etc. Ensure that cases are resolved within the case life cycle, as per individual balanced scorecard Escalate priority issues per client specifications to the immediate lead as applicable Communicate well with internal and external contacts Provide exemplary customer satisfaction Meet quality standards on all handled contacts Complete hours of staffed time on all rostered days Handle contacts while maintaining the targets defined for the project: response time, handle time, and resolution rate aligned with Project KRAs Additional ad hoc tasks that may contribute to a better service to the client or improvement to the KPI Requirements: Knowledge of English and German - B2 level Skilled IT user it is an advantage Previous experience in an outsourced customer service environment it is an advantage Excellent communication and customer service skills Ability to work independently and in a team We offer: Competitive salary Relocation package Health insurance International business environment Career opportunities and professional growth New and modern office in Riga, Latvia Free access to training and courses through the company's internal learning platform New challenges & experience

Salvează căutarea