Anunțuri
Locuri de munca Arges Persoane Disponibil din: 2020-03-10 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Caut doamna cu experiență în îngrijirea bătrânilor pentru îngrijire bătrână 2 săptămâni pe luna, ca intern. Este nevoie de pregătire masa, supraveghere și administrare tratament. Detalii la telefon .
-
Promovat
restaurant domnesc in com. Domnesti, jud.Arges angajeaza picol, barman si ospatar cu experienta.
-
Promovat
Angajăm șoferi: Categoria C, E Transport Intern Transport Extern Transport Cereale Activitatea se poate desfășura și în echipă! Necesar Atestat Marfă Salariu Motivant, mai multe detalii la Vă mulțumim pentru interes.
-
Promovat
De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari. De ce vanzari ? Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Bonus pentru fiecare prieten coleg recomandat (de pana la 1000 de euro ) Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro, in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Trei vacante gratuite (Mare, Munte, Delta ) Zi de nastere libera Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Principale responsabilitati: - primire distribuire marfa in reteaua existenta de furnizori clienti; - respecta cu strictete procedurile de lucru ale companiei; - direct responsabil de distribuirea livrarea comenzilor catre clienti; Cerinte: - permis conducere cat. B; Cei interesati pot depune C.V. la adresa de mail , sau pot suna la numarul de contact afisat mai jos. Numar de contact:
-
Angajam personal cu experienta ( in mod industrial ) pentru reparat si reconditionat paleti Olanda! Se ofera: -Salariu cuprins intre 2400-3500 EURO NET Luna -Contract pe Romania, cu respectarea tuturor normelor legale in vigoare ale tarii in care se lucreaza, pe termen lung; -Cazare asigurata; -Transport de la cazare pana la locul de munca si vice-versa asigurat cu masini de serviciu; -ASIGURAM transportul Romania-Olanda. -Experienta in domeniul ( obligatoriu) -Limba Engleza- nivel mediu-avansat; -Permis de conducere Cat. B. -Dexteritate manuala; -APT DIN PUNCT DE VEDERE FIZIC; Disponibilitate imediata;
-
-
FMCG Marketing&Distributie Impreuna redefinim performanta in merchandising De 16 ani oferim solutii inovative de merchandising bazate pe următoarele valori: -> Orientarea către angajați -> Excelența în execuție -> Inovație -> Partener de valoare Ce asteptam de la tine? Responsabilitate si seriozitate. Flexibil si spirit de echipă. Minim studii gimnaziale finalizate. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Printre atributiile tale: Aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. Aranjarea produselor la raft. Verificarea preturilor si valabilitatea produselor. Ce oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata. Plata salariului la data stabilita. 21 zile de concediu de odihna pe care le vei efectua intotdeauna. Training la angajare. Dezvoltare profesionala si oportunitati reale de promovare. Suport din partea echipe
-
Responsabilitati - receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor (materiale de constructii) pe baza documentelor specifice; - intretinerea stocului; - evidenta gestiunii; - intocmirea documentelor necesare si a altor rapoarte la cerere Cerinte - studii medii; - experienta minim 1 an intr-un post similar; - persoana organizata, responsabila pentru actiunile sale; - atentie la detalii - atestat de stivuitorist constituie avantaj Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. Arabesque SRL prelucreaza datele dvs. cu caracter personal in conformitate cu Regulamentul General privind Protectia Datelor nr. 679/2016. Informatiile prezentate in timpul procedurii de selectie vor fi utilizate doar in scopul derularii procesului de recrutare si nu vor face obiectul unui transfer intr-un stat care nu asigura un nivel adecvat de protectie din perspectiva protectiei datelor cu caracter personal. Datele dvs. nu vor face obiectul unui proces decizional automatizat (inclusiv crearea de profiluri). Pentru mai multe detalii legate de modalitatea in care Arabesque SRL prelucreaza datele dvs., va rugam sa consultati Politica noastra privind prelucrarea datelor, disponibila aici: https://arabesque.ro/politica-de-confidentialitate.
-
Promovat
Angajez vanzatoare cu experienta la un magazin alimentar din Mioveni. Program de 8 ore, salariu motivant
-
Angajam ospatari pe perioada nedeterminata si picoli pe sezon. - salarizare onorabila - tichete de masa - o masa pe zi - cazare daca este cazul Relatii la tel. CV la email :
-
New Credit angajeaza Consultant Financiar la sediul din Pitesti Se ofera parte fixa salariala + comision atractiv din vanzari (2.000-10.000 lei) Contract de munca individual 8 ore Training permanent pentru performanta profesionala Program Luni - Vineri 09-17:30 Mediu de lucru în cardul unui colectiv tânăr Nu necesita experientă Daca esti o persoana pozitiva si te motiveaza castigurile financiare peste medie , asteptam telefonul tau sau CV RADU LUCIANA -
-
Magazin Xpress din VIVO Mall își mărește echipa. Programul este pe 2 schimburi și se lucrează 2 weekenduri pe luna. Dacă ești o persoana sociabila, prietenoasa zâmbitoare te așteptăm în magazin cu un CV sau puteți depune pe email la Angajam doar fete.
-
Caut femeie responsabilă și de bună credință pentru îngrijire bătrână,în regim intern. Bătrâna este imobilizată, lucidă, slabă, comunicativă. Rog seriozitate!
-
Daca esti in cautarea unui loc de munca sigur si stabil, Decomar Logistic angajeaza controlor calitate in fabrica, domeniul automotive. Se ofera: - Pachet salarial format din salariu fix si tichete de masă; - Bonus lunar; - Transport gratuit pe raza județului Brașov - Program de lucru: L-V 3 schimburi 8 ore. Venit lunar 3100 lei NET (compus din salariu, tichete de masa si bonus). Pentru mai multe informatii, va stam la dispozitie numarul nostru de telefon.
-
Angajam vanzatoare cu experienta pentru magazinul Xpress din Auchan Bradu. Cv-urile se pot depune in incinta magazinului sau la adresa de e-mail:
-
Angajam vanzatoare pentru magazin Xpress din Auchan Bradu. Detalii la telefon, cv-urile se pot depune la adresa de e-mail
-
FMCG Marketing&Distributie Impreuna redefinim performanta in merchandising De 16 ani oferim solutii inovative de merchandising bazate pe următoarele valori: -> Orientarea către angajați -> Excelența în execuție -> Inovație -> Partener de valoare Ce asteptam de la tine? Responsabilitate si seriozitate. Flexibil si spirit de echipă. Minim studii gimnaziale finalizate. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Printre atributiile tale: Aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. Aranjarea produselor la raft. Verificarea preturilor si valabilitatea produselor. Ce oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata. Plata salariului la data stabilita. 21 zile de concediu de odihna pe care le vei efectua intotdeauna. Training la angajare. Dezvoltare profesionala si oportunitati reale de promovare. Suport din partea echipe
-
Lucrator comercial in Pitesti, perioada nedeterminata. Venit salarial 2500. Decontam si ab transport
FMCG Marketing&Distributie Impreuna redefinim performanta in merchandising De 16 ani oferim solutii inovative de merchandising bazate pe următoarele valori: -> Orientarea către angajați -> Excelența în execuție -> Inovație -> Partener de valoare Ce asteptam de la tine? Responsabilitate si seriozitate. Flexibil si spirit de echipă. Minim studii gimnaziale finalizate. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Printre atributiile tale: Aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. Aranjarea produselor la raft. Verificarea preturilor si valabilitatea produselor. Ce oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata. Plata salariului la data stabilita. 21 zile de concediu de odihna pe care le vei efectua intotdeauna. Training la angajare. Dezvoltare profesionala si oportunitati reale de promovare. Suport din partea echipe
-
Cerințe: certificat/diploma de calificare constituie avantaj; studii medii; persoana serioasa, muncitoare si dinamica, aptitudini de lucru in echipa, punctualitate; experienta de min 6 luni pe o pozitie similara constituie avantaj. Condiții: contract de munca plata orelor suplimentare bonuri de masa (20 lei/zi) Salariul este in functie de experienta. Pentru mai multe informatii referitoare la conditiile oferite, contacteaza-ne de luni-vineri intre orele 9.00-14.00 sau la sediul firmei din Str. Smeurei, nr. 1, Pitesti, jud. Arges Responsabilități: Vei oferi suport tehnic IT angajaților; Vei investiga, rezolva și răspunde la incidentele primite telefonic sau prin e-mail; Vei monitoriza zilnic sistemele interne și vei contribui proactiv la rezolvarea eventualelor erori; Vei menține, actualiza și extinde baza de date cu cunoștințe IT; Vei identifica și escala incidentele majore;
-
TEC-VG, brandul pentru asigurarea confortului și securității căminului tău, selectează Freelanceri colaboratori pentru dezvoltarea de noi proiecte integrate de dezvoltare și marketing. Cei interesați pot transmite o scrisoare de intenție, care să conțină o scurtă prezentare vis-a-vis de expertiza personală și tipurile de proiecte în care ar dori să se implice. Se asigură încadrarea juridică a colaborării. Pentru detalii și informare accesați pagina de web www.tec-vg.ro sau e-mail, Tel. 0348402616.
-
Daca esti orientat catre client, esti comunicativ, ai atitudine pozitiva si iti place sa lucrezi in echipa, esti ceea ce cautam. Daca loialitatea, corectitudinea si seriozitatea sunt cuvinte pline de sens pentru tine, daca esti disponibil sa lucrezi in ture si daca poti gestiona corect si cu simt de raspundere carburantii si produsele din statie, esti ceea ce cautam. Daca ai minime cunostinte de Microsoft Office -word, excel si daca stapanesti la nivel de incepator limba engleza, esti ceea ce cautam. Avem nevoie de tine sa te alaturi echipei noastre si te asteptam cu drag. Descrierea jobului Responsibilitatile pentru aceasta pozitie sunt urmatoarele: -vanzare de combustibil si produse din magazinul statiei; -intocmirea documentelor fiscale si efectuarea monetarului; -intocmirea raportarilor si situatiilor solicitate; -buna comunicare cu clientii si gestionarea potentialelor neintelegeri aparute; -asigurarea curateniei si a ordinii in statia de distributie carburanti. Ca si beneficii iti oferim: - salariu motivat; - tichete de masa; - program de lucru flexibil in ture Pentru mai multe detalii va rog sa sunati la nr de telefon: intre orele 08:00-16:00
-
Conditii: Minim 18 ani, un telefon de tip smartphone, vehicul propriu Salariu atractiv ( Platit comanda, cate comenzi livrezi, atat castigi, depinde de tine ). Castiguri LUNARE intre 2.000-8.000 RON. Plata se efectueaza saptamanal, castigurile sunt calculate de Luni 00:00 pana Duminica 23:59. Aplicatie prietenoasa, poti folosi Waze sau Google Maps pentru a ajunge la restaurant client. Inscrierea se face INSTANT, nu trebuie sa astepti saptamani intregi pentru a te angaja. . Se ofera training persoanelor fara experienta Contacteaza-ne in privat pentru mai multe detalii.
-
Societatea comerciala ALEXMIH TRANS ELECTRIC SRL angajează electrician autorizat. Oferim salariu motivant și mediu de lucru atractiv . Salariul porneste de la 3000 de lei pentru electricienii care detin autorizatie A/B. Programul este flexibil in functie de lucrari. Va rog sa ne contactați la telefon pentru mai multe detalii: zero șapte patru patru trei cinci șapte opt opt noua