Anunțuri
Locuri de munca Arges Persoane Disponibil din: 2020-08-06 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal fast food fara experienta. Salariul motivant de la inceput.
-
Promovat
SC LOCIV IMPEX DIA SRL, angajeaza lucrator comercial magazin alimentar in Pitesti ,salariul net 2600+bonuri de masa 30 ron zi .Programul magazinului fiind de 8 ore zi luni -vineri 7:00 -15.30 ,sambata 07-13.30 in functie de organizarea interna a turelor. Candidatul trebuie sa aiba minimum de studii gimnaziale finalizate sa fie apt din punct de vedere al sanatatii sa fie o persoana pozitiva si nu conflictuala
-
Promovat
Dacă ai experiență și vrei să lucrezi într-o companie mare, serioasă și stabilă, te invităm în echipa noastră ! Îți oferim: 90 Euro singur pentru transport ADR în EU + UK (85 Euro zi fără ADR); 156 Euro echipaj pentru transport ADR în EU + UK (146 Euro zi fără ADR); recompense pentru fiecare trecere în UK si pentru condusul eco-drive; punctualitate și corectitudine la plată, inclusiv avansuri săptămânale; decontarea fișelor medicale; transport dus-întors; training la începutul activității în cadrul companiei; flexibilitate în alegerea perioadei de sejur; dispecerat în limba română; contract pe perioadă nedeterminată; camioane (Mercedes Actros, noi sau cel mult 2 ani vechime), dotate cu aparate de taxare; Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E, card tahograf și certificat de pregătire profesională; certificat de pregătire profesională ADR colete (opțional); pașaport (opțional).
-
Promovat
Angajam personal spalatorie auto in Pitesti cu sau fara experienta Cerinte : Varsta minima - 17 ani Domiciliu in Pitesti sau maxim 15 km de Pitesti Avem posibilitate de instruire pentru incepatori / experienta constituie avantaj CONDITII DE LUCRU : * Spalam doar autoturisme mici * Se spala in caldura in sezonul rece * Comisioane pentru spalare tapiserii si polish auto + faruri * Caldura pe timp de iarna + spalare cu apa calda PROGRAM LUCRU : 8:00 - 19:00 Luni -Sambata cu 2 zile LIBERE pe saptamana
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam lucrator comercial merchandiser in Pitesti. Venit salarial 2450, Decontam si ab transport sau combustibil. Se lucreaza intr-o singura tura de dimineata. Contract de munca pe perioada nedeterminata. 21 zile de concediu odihna pe an. Sarbatorile legale sunt platite dublu.
-
-
Echipa Profi este în creștere! Angajăm noi colegi pentru magazinul partener din Pitești Teilor. Ce ne dorim? - Persoana organizată și punctuală; - Disponibilitate pentru program full time; - Este necesară experienta anterioară în acest domeniu; - Seriozitate Funcții disponibile - Șef de tură Descrierea jobului: -Aprovizionarea magazinului; -Etichetarea și aranjarea produselor la raft; -Prezentarea și comercializarea produselor; -Asigurarea unei imagini plăcute a magazinului; -Amabilitate si promptitudine in relatia cu clientul; -Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat; -Verificarea si inregistrarea termenelor de valabilitate. Ce îți oferim noi? Un mediu de lucru plăcut Beneficii conform politicilor interne Pachet salarial motivant plus tichete de masa, program 8 ore Te incurajăm sa ne lași cv -ul tău . Adresa magazinului este Strada Teilor, Nr 41
-
Angajăm șofer profesionist din zona Pitesti-Curtea de Argeș pentru anamblu basculabil.Program de lucru luni -vineri. RELATII LA TELF
-
Cazare gratuita!!! Angajam personal fast food cu un program de 8 ore pe zi pe doua schimburi. Nu se necesita experienta
-
-
RESTAURANT LA BUTOAIE ANGAJEAZA: POST DESERT SALATE POST LEGUME POST PASTE PANEURI SALARII MOTIVANTE. PENTRU MAI MULTE DETALII SI INTERVIURI VA ASTEPTAM IN LOCATIA RESTAURANTULUI SAU LA URMATOARELE NUMERE DE TELEFON:
-
BILKA Campulung angajeaza personal pentru a se alatura echipei noastre. CERINTE: cunostinte de operare pe calculator; permis de conducere categoria B. RESPONSABILITATI: Procesarea facturilor; Incasarea platilor; Avizarea documentelor; calcularea cantitatii necesare de tabla pentru acoperisuri (aceasta deprindere se va invata pe parcurs, la fata locului). Anuntul se adreseaza si cadrelor militare în rezervă cu cunoștințe în domeniu. Pentru detalii suplimentare, contactați-ne la numarul de telefon: .
-
Angajam personal Calificat și Necalificat în construcții generalizate , Rigips , Termoizolante Exterioare și interioare , Garduri , Șape , Gresie , Faianță , Finisaje exterioare și interioare
-
Angajez sofer categoria C+E pentru curse tur-retur.Pentru mai multe detalii sunati la numarul de telefon . Cer si ofer seriozitate. Nu deranjati inutil!
-
AGENT DE TURISM CU EXPERIENTA - Experienta anterioara în domeniul turismului sau a serviciilor pentru clienti - Cunostinte solide despre destinatii turistice, oferte si pachete turistice - Abilitati excelente de comunicare si interactiune cu clientii - Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic si de a gestiona mai multe sarcini simultan - Cunostinte bune de limbi straine, în special de limba engleza - Abilitati bune de utilizare a calculatorului si a sistemelor de rezervare online - Atitudine pozitiva si orientata catre clienti - Flexibilitate si abilitatea de a lucra în weekend-uri si sarbatori legale, atunci când este necesar. Resposabilitati: - Consilierea clientilor cu privire la destinatii, oferte si pachete turistice disponibile - Rezervarea zborurilor, hotelurilor, masinilor de închiriat si altor servicii de calatorie - Organizarea excursiilor si a altor activitati turistice - Oferirea informatiilor despre documentele de calatorie necesare si asistenta în obtinerea acestora - Gestionarea modificarilor sau anularilor rezervarilor - Asigurarea calatoriilor sigure si confortabile pentru clienti - Furnizarea de sfaturi si asistenta în cazul problemelor sau întârzierilor pe parcursul calatoriei. Salariu atractiv negociabil in functie de experienta in domeniu CV-uri pe e-mail ori pe publi24 Alte relatii la tel.
-
AGENT DE TURISM CU EXPERIENȚA Experiență anterioară în domeniul turismului sau a serviciilor pentru clienți Cunoștințe solide despre destinații turistice, oferte și pachete turistice Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan Cunoștințe bune de limbi străine, în special de limba engleză Abilități bune de utilizare a calculatorului și a sistemelor de rezervare online Atitudine pozitivă și orientată către clienți Flexibilitate și abilitatea de a lucra în weekend-uri și sărbători legale, atunci când este necesar. Resposabilitati: Consilierea clienților cu privire la destinații, oferte și pachete turistice disponibile Rezervarea zborurilor, hotelurilor, mașinilor de închiriat și altor servicii de călătorie Organizarea excursiilor și a altor activități turistice Oferirea informațiilor despre documentele de călătorie necesare și asistență în obținerea acestora Gestionarea modificărilor sau anulărilor rezervărilor Asigurarea călătoriilor sigure și confortabile pentru clienți Furnizarea de sfaturi și asistență în cazul problemelor sau întârzierilor pe parcursul călătoriei. Salariu atractiv negociabil in functie de experienta in domeniu CV-uri pe e-mail ori pe publi24 Alte relatii la tel.
-
Caminul este situat in cartierul Gavana. Precizam ca trebuie sa aveti experienta si cursurile de bucatar infirmiera.
-
Beneficii: - Salariu motivant - Tichete de masa 35 lei zi lucrata -Prime -Sporuri de noapte 25% -Sporuri de ore suplimentare 200% Program: - 3 ture
-
.ANGAJĂM ASISTENT MANAGER COMPANIE DE TRANSPORT serioasă cu experiență pe piață de 7 ani de zile ce își desfășoară activitatea în UK .Clienții noștri așteaptă de la noi servicii impecabile și totodată și noi căutăm oameni capabili să gestioneze și să ofere astfel de servicii! Vă punem la dispoziție un post de asistent manager pe un proiect hibrid cu disponibilitate de relocare. Activitatea se va desfășura timp de două săptămâni în UK pe proiectele standard iar timp de două săptămâni căutăm noi oportunități în România,unele pe proiecte active deja. PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice,a platformelor de social media pentru rezolvarea necesităților de comunicare. Analizează rezultatele și îmbunătățește constant activitatea companiei. Comunică permanent cu conducerea companiei și cu diverse departamente. Coordonarea și implementarea procedurilor administrative și de marketing. Întocmirea,primirea,îndrumarea și actualizarea documentelor și a bazelor de date ale angajaților Sprijină medierea,diversele probleme și oferă informații clare către mediul colegial și conducere. Supraveghează,efectuează și urmărește activitatea financiară a firmei precum și comenzile administrative necesare companiei. CERINȚE: Studii medii Superioare Bune abilități comunicationale verbale,interpersonale și colaborare.Se va simți confortabil în relația cu persoane de la toate nivelurile,abilități de comunicare scrise,capacitatea de a corecta și forma texte. Obligatoriu Limba Engleză Bun mediator și negociator pentru viitoare achiziții. Cunoștințe Microsoft Office Experiență administrare birou si asistență management organizație secretariat contabilitate reprezintă un avantaj. Carnet de conducere CAT B Simț de răspundere și inițiativă excelent dezvoltat în toate fazele unui proiect,atenție distributivă și exigență acolo unde este cazul,atenție impecabilă la detalii calitate,operativitate în activitatea de zi cu zi asigurată companiei. Bun organizator familiar cu termenele limită capabil să se ocupe de mai multe sarcini în același timp și sa le prioritizeze în funcție de nevoie. Avantaje: Pachet salarial standard de bază cu posibilitatea de avansare după 3 luni la locul de muncă și bonusuri atractive la indeplinirea task-urilor. Ai la dispoziție mașină,laptop,telefon pentru îndeplinirea sarcinilor de muncă. Diurnă,cazare și transport absolut gratuite. Posibilitatea de dezvoltare personala la diferite cursuri disponibile exclusiv pentru compania noastră și nu numai. Oportunitatea de a te dezvolta personal în domeniul transporturilor pe cont propriu. Dacă îndeplinești condițiile și responsabilitățile noastre așteptăm cv-ul tău la sau pe watss-up
-
Grădinița privată Elite Kids Pitești, angajează ÎNGRIJITOARE COPII, carte de muncă, program 8 ore în ture (dimineață după amiaza), luni-vineri. Căutăm o persoană responsabilă, ordonată, punctuală, empatică, răbdătoare, care să nu aibă obligații familiale (absentare inopinantă de la grădiniță). Responsabilități: * îngrijirea zilnică a copiilor; * primirea copiilor, ajutat la îmbrăcat, ajutat la servirea mesei; * asigurarea curățeniei în spațiile grădiniței pe parcursul zilei; Avantaje: Mediu de lucru plăcut; Echipă tânără; Grădinița este în vacanță în perioada sărbătorilor și 2 săptămâni vara. Pentru detalii vă rugăm sunați la numărul de telefon .
-
FIRMA DE TRANSPORT CU SEDIUL IN PITESTI ANGAJAZA SOFERI PE SPRINTER PRELATA PENTRU TRANSPORT EXTERN DE MARFA PE RUTA TUR-RETUR
-
-
Simigeria Mihai angajeaza: Modelator brutar covrigi in Arges Mall Cerinte : Punctualitate; Seriozitate; Integritate; Cu sau fara experienta. Oferim : Contract de munca nedeterminat; Bonuri de masa; Salariu de la 3000 net Decont transport; Bonusuri de performanta; program o zi lucrata cu o zi libera, de la 6:30-20:30 Dacă ești în căutarea unui loc de muncă stabil ( de 11 ani pe piata) într-un mediu prietenos și crezi că te potrivești cerințelor noastre te așteptăm să ne contactezi!
-
Simigeria Mihai angajeaza Casier in Arges Mall! Cerinte : Punctualitate; Seriozitate; Integritate; Cu sau fara experienta. Oferim : Contract de munca nedeterminat; Salariu - de la 3300 ron net Bonuri de masa; Decont transport; Bonusuri de performanta; Program: Se lucreaza o zi, cu o zi liber; 8.00 - 22.00 Nu acceptam munca fara contract; Dacă ești în căutarea unui loc de muncă stabil ( de 11 ani pe piata) într-un mediu prietenos și crezi că te potrivești cerințelor noastre te așteptăm să ne contactezi!