Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Arges Persoane Disponibil din: 2021-07-14

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 10

    Angajam Consilier Service

    Jobul presupune urmatoarele atributii: - Programeaza vehicule in atelier luand in considerare gradul de incarcare - Asigura comunicarea in raport cu clientul pe toate etapele reparatiei (de la preluarea vehiculului si pana la preadarea acestuia dupa reparatie) - Intocmeste devize, comunica oferte de pret, factureaza la final de interventie - Urmareste evolutia reparatiei pentru a putea oferi detalii clientilor cu privire la statusul lucrarilor efectuate - Identifica piesele necesare si codifica manoperele cu ajutorul aplicatiilor informatice puse la dispozitie - Asigura o buna relatie cu clientii promovand imaginea societatii

  • 25

    Angajăm Lacatus mecanic

    Ne marim echipa Angajam lacatus mecanic in Pitesti . Salariu atractiv in functie de experienta si multiple beneficii. Posibilitate de relocare pentru persoanele din alte orase. Pentru mai multe detalii ma puteti contacta pe nr. .

  • 33

    Angajam Tehnician interventii

    Angajăm Tehnician intervenții - mentenanță furtunuri hidraulice și prezentare servicii Ce ne dorim de la tine? Studii tehnice (Liceu, școală profesională, cursuri de formare etc.); Experiența în mentenanță generală; Permis de conducere categoria B + disponibilitate pentru deplasări; Comunicare eficientă și dornic de inițiativă. Ce îți oferim? Salariu atractiv în funcție de experiență; Mașina de servici; Asigurare medicală privată; Tichete de masă; Posibilități de dezvoltare profesională; Training de formare; Echipament de protecție. Dacă îți dorești să evoluezi alături de noi, haide să ne cunoaștem! Poți trimite CV-ul la adresa de e-mail: sau ne poți contacta telefonic la numărul

  • 34

    Dispecer-transport marfa international

    INSERT AUTO SERVICE Societate specializata in transport marfa international angajeaza persoana pentru transport international de marfa dispecer/coordonator transport pentru camione 20 tone. Cerinte : - Cunostinte operare PC nivel mediu, - Pentru cei care au lucrat ca dispecer sau logistica constituie un avantaj - Abilitati de planificare ,organizare, de negociere si comunicare atat in interiorul companiei cat si cu clientii, - Experienta intr-o activitate similara in domeniul dispeceratului sau coordonare transport constituie un avantaj. - Cunosterea mai multor limbi straine : Franceza, Germana, Italiana,Spaniola,altele... constituie un avantaj - Foarte bune abilitati de comunicare -Ofertarea si negocierea curselor de pe bursa transport ,timocom, trans.eu si cu casele de expeditii. -Atragerea de noi parteneri (clienti directii , case expeditii interne si externe ). Cerinte obligatorii : Pachet salarial motivant -Program de luni -vineri de la ora 09:00--17:00 Simbata,Duminica sau tura noapte, permanenta NU SE LUCREAZA LA FIRMA NOASTRA Oportunitatea de a promova si crea echipa proprie de lucru ! Salariu intre 800 eur-1000 eur Trimiteti C.V-ul cu foto sau mesaj cu o scurta prezentare si date de contact la rubrica "Trimite mesaj" din anuntul postat. Corina

  • 31

    Baeti si Fete sofer TIR pentru TUR-RETUR

    INSERT AUTO SERVICE-srl Angajam conducatori auto pe TIR pentru transport international de marfa. Curse TUR-RETUR pe camioane VOLVO cu PRELATA FARA ADR SI FARA GRUPAJE. Pentru cursele tur-retur diurna este pe zi din garaj-garaj plus salariu. Cursele sunt cu o incarcare si o descarcare; Detalii privind diurna si salariu se dau la sediul firmei in str.Petrochimistilot,nr.16.Loc. Bradu,Arges Camioane VOLVO automate cu semiremorca SCHMITZ; Camioanele sunt complet echipate si dotate cu aparate de taxare; Cerinte: Permis Categ. C+E ; Atestat sofer profesionist transport marfa; Card tahograf; Documentele personale si profesionale valabile; Cazier judiciar curat. Avantaje: Suntem o companie cu sediul in Arges, Romania - contract de munca pe perioada nedeterminata cu asigurari sociale platite ; - asistenta Volvo; - se pleaca cu camionul din garaj si va intoarceti tot cu acelasi camion in garaj; - nu se schimba camionul sau semiremorca - se respecta in totalitate si obligatoriu a timpii de condus si odihna; - beneficiezi de venituri lunare atractive si in timp real; - dorim o colaborare pe termen lung. - Puteti lasa un mesaj si un atasament cu CV-ul dumneavoastra ! -Oferim si rugam seriozitate !

  • 22

    Angajare

    Angajez muncitori calificați în construcții.

  • 19

    Angajare

    Angajez muncitori necalificati și calificați în amenajări interioare.

  • Angajări

    Angajez doi băieții calificați în tencuit și un băiat necalificat.

  • 18

    Agent vanzari D2D

    Total Electroconstruct VG, compania care activează în domeniul electric selectează în vederea angajării în cadrul compartimentului Vânzări a unui nou coleg în postul de Agent Vânzări D2D. Ce ne dorim de la noul coleg: să fie activ, organizat, cu spirit de echipă și disponibilitate pentru activități de teren și promovare (door to door, 70% din timpul de lucru), să aiba studii superioare în domeniu sau domenii conexe. ‼️Responsabilitățile specifice activității de vânzări cu dezvoltarea portofoliului de clienți și colaboratori, încadrarea în targetele stabilite, respectarea deciziilor și a programului, definite și detaliate în fișa postului. Pentru detalii și informare accesați pagina de web www.tec-vg.ro sau Tel. 0348402616☎️ Scrisoarea de intenție și CV-ul personal se pot transmite pe e-mail sau pe canalul unde a fost publicat anunțul.

  • ELECTRICIAN Atelier Mentenanta

    SC Angajeaza : ELECTRICIAN- Atelier Mentenanta Responsabilitati: Desfasoara activitati electrice de mentenanta/ intretinere si reparatii a instalatiilor aferente utilajelor si cladirilor; Intervine in regim de urgenta pentru solutionarea incidentelor si limitarea pagubelor produse de defectiunea instalatiilor si sistemelor utilajelor si cladirilor ; Mentinerea echipamentelor in conditii inalte de functionare respectand planul de mentenanta prestabilit; Se ofera : Pachet salarial atractiv Al 13-lea salariu concretizat in 3 prime 1 tichet masa /zi lucrata Decontare transport lunar Asigurare de sanatate privata Relatii la telefon : ; CV-urile se pot depune la:

  • 1

    Angajam vanzatoare 2500 de lei net

    Angajam vanzatoare cu experienta pentru magazinul Xpress din Auchan Bradu. Cv-urile se pot depune in incinta magazinului sau la adresa de e-mail:

  • 2

    Angajez vanzatoare

    Angajam vanzatoare cu experienta pentru magazin Xpress Auchan Bradu. Detaliile la cerere. Cv-urile se pot depune in incinta magazinului sau pe adresa de mail

  • 9

    Angajam Operatori Productie Muncitori Asamblare Cablaje Auto!

    Angajam Operatori Productie Muncitori Asamblare Cablaje Auto! Locatie: Bascov, Arges. Program de lucru: L-V, 3 ture (06:30 14:30 14:3 ). Pachet salarial: 3300 lei brut (2079 lei net), la care se adauga: Tichete de masa in valoare de 40 lei zi; Bonus prezenta 65 lei - din prima luna; Prime anuale (Paste, Craciun, Vacanta, Septembrie, 8 martie); Bonusuri lunare pentru performanta (bonus calitate - 65 lei; bonus productivitate - 65 lei; bonus polivalenta - 35 lei pentru 2 posturi cunosute 50 lei pentru 3 sau mai multe posturi cunoscute); Spor de fidelitate (acordat luar din al 3-lea an de activitate); Concediu de odihna pana la 27 zile pe an (se porneste cu 22 de zile de CO, se acorda cate o zi in plus pentru fiecare 5 ani de vechime in munca); Spor de noapte 25%; Ore suplimentare platite dublu; Transport gratuit pe rute prestabilite decontare integrala abonamente. CERINTE: - Capacitatea de a lucra in picioare 8h zi in 3 schimburi de L-V; - Vedere buna cu sau fara ochelari. - Abilitatea de a identifica culorile. Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: (zero sapte doi noua zero zero cinci doi sase opt)

  • 2

    ANGAJAM in Depozit (Gestionar, Manipulant si Stivuitorist)!

    ANGAJAM Lucrator depozit: Gestionar, Manipulant & Stivuitorist! Locatie: Joița, la km 19 pe A1, București Pitești. Program de lucru: L-D: 08:30 17:30 (tura 1); 19:00 03:00 (tura 2), 5 zile lucrate 2 libere. Beneficii: Pachet salarial: - 2400 lei net - gestionar manipulant(in fuctie de experienta de lucru in depozit se pot accesa si niveluri salariale de 2600 lei net si 2800 lei net); - 2900 lei net - stivuitorist (cu aceeasi mentiune de mai sus); la care se adauga: - Tichete de masă in valoare de 800 lei lunar; - Bonus prezenta: 200 ron net luna; - Bonus productivitate: pana la 30% din salariu (de obicei de poate accesa dupa 2-3 luni in functie de atingere targetului); - Plata Spor de noapte 25%; - Spor de weekend 75%-100%; - Asigurare transport; - Abonament medical; - Access cantina. Profil candidat: - Minim 10 clase; - Experienta minima in depozit; - Seriozitate si responsabilitate. Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: (zero sapte doi noua zero zero cinci doi sase opt)

  • 11

    Magazinul " profi" pitesti cartier craiovei angajez casier, lucrator comeecial

    profi din cartierul Craiovei angajează casier program 8h 5 zile 7 alte detalii și interviu in magazin între orele 08-16 de Luni- Vineri

  • 16

    Angajam asistenti in germania

    Angajam personal pentru azil bătrâni Germania. ASISTENȚI ASISTENTE Detali la tel sau Wapp. zilnic între 8-17

  • 2

    Angajam ajutor bucatar

    Angajam ajutor bucatar cu norma intreaga .

  • 28

    Caut colaboratori pentru domeniul asigurarilor destine broker

    Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian

  • 1

    Angajăm Buldoexcavatorist, Județul Argeș

    Societate comerciala din com. Babana , județ Argeș, angajează buldoexcavatorist cu experiență, pentru lucrări în zona.

  • 4

    Lucrator comercial in Pitesti, perioada nedeterminata. Venit salarial 2500. Decontam si ab transport

    FMCG Marketing&Distributie Impreuna redefinim performanta in merchandising De 16 ani oferim solutii inovative de merchandising bazate pe următoarele valori: -> Orientarea către angajați -> Excelența în execuție -> Inovație -> Partener de valoare Ce asteptam de la tine? Responsabilitate si seriozitate. Flexibil si spirit de echipă. Minim studii gimnaziale finalizate. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Printre atributiile tale: Aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. Aranjarea produselor la raft. Verificarea preturilor si valabilitatea produselor. Ce oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata. Plata salariului la data stabilita. 21 zile de concediu de odihna pe care le vei efectua intotdeauna. Training la angajare. Dezvoltare profesionala si oportunitati reale de promovare. Suport din partea echipe

Salvează căutarea