Anunțuri
Locuri de munca Arges Persoane Disponibil din: 2021-09-26-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal fast food fara experienta. Salariul motivant de la inceput.
-
Promovat
Angajez vanzatoare cu experienta la un magazin alimentar din Mioveni. Program de 8 ore, salariu motivant
-
Promovat
De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari. De ce vanzari ? Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Bonus pentru fiecare prieten coleg recomandat (de pana la 1000 de euro ) Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro, in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Trei vacante gratuite (Mare, Munte, Delta ) Zi de nastere libera Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
INSERT AUTO SERVICE Societate specializata in transport marfa international angajeaza persoana pentru transport international de marfa dispecer/coordonator transport pentru camione 20 tone. Cerinte : - Cunostinte operare PC nivel mediu, - Pentru cei care au lucrat ca dispecer sau logistica constituie un avantaj - Abilitati de planificare ,organizare, de negociere si comunicare atat in interiorul companiei cat si cu clientii, - Experienta intr-o activitate similara in domeniul dispeceratului sau coordonare transport constituie un avantaj. - Cunosterea mai multor limbi straine : Franceza, Germana, Italiana,Spaniola,altele... constituie un avantaj - Foarte bune abilitati de comunicare -Ofertarea si negocierea curselor de pe bursa transport ,timocom, trans.eu si cu casele de expeditii. -Atragerea de noi parteneri (clienti directii , case expeditii interne si externe ). Cerinte obligatorii : Pachet salarial motivant -Program de luni -vineri de la ora 09:00--17:00 Simbata,Duminica sau tura noapte, permanenta NU SE LUCREAZA LA FIRMA NOASTRA Oportunitatea de a promova si crea echipa proprie de lucru ! Salariu intre 800 eur-1000 eur Trimiteti C.V-ul cu foto sau mesaj cu o scurta prezentare si date de contact la rubrica "Trimite mesaj" din anuntul postat. Corina
-
INSERT AUTO SERVICE-srl Angajam conducatori auto pe TIR pentru transport international de marfa. Curse TUR-RETUR pe camioane VOLVO cu PRELATA FARA ADR SI FARA GRUPAJE. Pentru cursele tur-retur diurna este pe zi din garaj-garaj plus salariu. Cursele sunt cu o incarcare si o descarcare; Detalii privind diurna si salariu se dau la sediul firmei in str.Petrochimistilot,nr.16.Loc. Bradu,Arges Camioane VOLVO automate cu semiremorca SCHMITZ; Camioanele sunt complet echipate si dotate cu aparate de taxare; Cerinte: Permis Categ. C+E ; Atestat sofer profesionist transport marfa; Card tahograf; Documentele personale si profesionale valabile; Cazier judiciar curat. Avantaje: Suntem o companie cu sediul in Arges, Romania - contract de munca pe perioada nedeterminata cu asigurari sociale platite ; - asistenta Volvo; - se pleaca cu camionul din garaj si va intoarceti tot cu acelasi camion in garaj; - nu se schimba camionul sau semiremorca - se respecta in totalitate si obligatoriu a timpii de condus si odihna; - beneficiezi de venituri lunare atractive si in timp real; - dorim o colaborare pe termen lung. - Puteti lasa un mesaj si un atasament cu CV-ul dumneavoastra ! -Oferim si rugam seriozitate !
-
-
-
-
Total Electroconstruct VG, compania care activează în domeniul electric selectează în vederea angajării în cadrul compartimentului Vânzări a unui nou coleg în postul de Agent Vânzări D2D. Ce ne dorim de la noul coleg: să fie activ, organizat, cu spirit de echipă și disponibilitate pentru activități de teren și promovare (door to door, 70% din timpul de lucru), să aiba studii superioare în domeniu sau domenii conexe. ‼️Responsabilitățile specifice activității de vânzări cu dezvoltarea portofoliului de clienți și colaboratori, încadrarea în targetele stabilite, respectarea deciziilor și a programului, definite și detaliate în fișa postului. Pentru detalii și informare accesați pagina de web www.tec-vg.ro sau Tel. 0348402616☎️ Scrisoarea de intenție și CV-ul personal se pot transmite pe e-mail sau pe canalul unde a fost publicat anunțul.
-
SC Angajeaza : ELECTRICIAN- Atelier Mentenanta Responsabilitati: Desfasoara activitati electrice de mentenanta/ intretinere si reparatii a instalatiilor aferente utilajelor si cladirilor; Intervine in regim de urgenta pentru solutionarea incidentelor si limitarea pagubelor produse de defectiunea instalatiilor si sistemelor utilajelor si cladirilor ; Mentinerea echipamentelor in conditii inalte de functionare respectand planul de mentenanta prestabilit; Se ofera : Pachet salarial atractiv Al 13-lea salariu concretizat in 3 prime 1 tichet masa /zi lucrata Decontare transport lunar Asigurare de sanatate privata Relatii la telefon : ; CV-urile se pot depune la:
-
Angajam vanzatoare cu experienta pentru magazinul Xpress din Auchan Bradu. Cv-urile se pot depune in incinta magazinului sau la adresa de e-mail:
-
Angajam vanzatoare cu experienta pentru magazin Xpress Auchan Bradu. Detaliile la cerere. Cv-urile se pot depune in incinta magazinului sau pe adresa de mail
-
ANGAJAM Lucrator depozit: Gestionar, Manipulant & Stivuitorist! Locatie: Joița, la km 19 pe A1, București Pitești. Program de lucru: L-D: 08:30 17:30 (tura 1); 19:00 03:00 (tura 2), 5 zile lucrate 2 libere. Beneficii: Pachet salarial: - 2400 lei net - gestionar manipulant(in fuctie de experienta de lucru in depozit se pot accesa si niveluri salariale de 2600 lei net si 2800 lei net); - 2900 lei net - stivuitorist (cu aceeasi mentiune de mai sus); la care se adauga: - Tichete de masă in valoare de 800 lei lunar; - Bonus prezenta: 200 ron net luna; - Bonus productivitate: pana la 30% din salariu (de obicei de poate accesa dupa 2-3 luni in functie de atingere targetului); - Plata Spor de noapte 25%; - Spor de weekend 75%-100%; - Asigurare transport; - Abonament medical; - Access cantina. Profil candidat: - Minim 10 clase; - Experienta minima in depozit; - Seriozitate si responsabilitate. Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: (zero sapte doi noua zero zero cinci doi sase opt)
-
profi din cartierul Craiovei angajează casier program 8h 5 zile 7 alte detalii și interviu in magazin între orele 08-16 de Luni- Vineri
-
Angajam personal pentru azil bătrâni Germania. ASISTENȚI ASISTENTE Detali la tel sau Wapp. zilnic între 8-17
-
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian
-
Societate comerciala din com. Babana , județ Argeș, angajează buldoexcavatorist cu experiență, pentru lucrări în zona.
-
Lucrator comercial in Pitesti, perioada nedeterminata. Venit salarial 2500. Decontam si ab transport
FMCG Marketing&Distributie Impreuna redefinim performanta in merchandising De 16 ani oferim solutii inovative de merchandising bazate pe următoarele valori: -> Orientarea către angajați -> Excelența în execuție -> Inovație -> Partener de valoare Ce asteptam de la tine? Responsabilitate si seriozitate. Flexibil si spirit de echipă. Minim studii gimnaziale finalizate. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Printre atributiile tale: Aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. Aranjarea produselor la raft. Verificarea preturilor si valabilitatea produselor. Ce oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata. Plata salariului la data stabilita. 21 zile de concediu de odihna pe care le vei efectua intotdeauna. Training la angajare. Dezvoltare profesionala si oportunitati reale de promovare. Suport din partea echipe
-
FMCG Marketing&Distributie Impreuna redefinim performanta in merchandising De 16 ani oferim solutii inovative de merchandising bazate pe următoarele valori: -> Orientarea către angajați -> Excelența în execuție -> Inovație -> Partener de valoare Ce asteptam de la tine? Responsabilitate si seriozitate. Flexibil si spirit de echipă. Minim studii gimnaziale finalizate. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Printre atributiile tale: Aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. Aranjarea produselor la raft. Verificarea preturilor si valabilitatea produselor. Ce oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata. Plata salariului la data stabilita. 21 zile de concediu de odihna pe care le vei efectua intotdeauna. Training la angajare. Dezvoltare profesionala si oportunitati reale de promovare. Suport din partea echipe
-
FMCG Marketing&Distributie Impreuna redefinim performanta in merchandising De 16 ani oferim solutii inovative de merchandising bazate pe următoarele valori: -> Orientarea către angajați -> Excelența în execuție -> Inovație -> Partener de valoare Ce asteptam de la tine? Responsabilitate si seriozitate. Flexibil si spirit de echipă. Minim studii gimnaziale finalizate. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Printre atributiile tale: Aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. Aranjarea produselor la raft. Verificarea preturilor si valabilitatea produselor. Ce oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata. Plata salariului la data stabilita. 21 zile de concediu de odihna pe care le vei efectua intotdeauna. Training la angajare. Dezvoltare profesionala si oportunitati reale de promovare. Suport din partea echipe
-
Angajez dulgher (fierar betonist) Faiantar Lucrator amenajari interioare si exterioare (gletuitor, finisor etc). Firma din 2005. Lucrarile se desfasoara in orasul Curtea de Arges sau in apropiere. Salarii: de la 4500 lei net in sus. Constituie un avantaj permisul de conducere cat. B Mai multe detalii la nr. de telefon.
-
Caut doamna cu experiență în îngrijirea bătrânilor pentru îngrijire bătrână 2 săptămâni pe luna, ca intern. Este nevoie de pregătire masa, supraveghere și administrare tratament. Detalii la telefon .