Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Arges Persoane Disponibil din: Nan-nan-nan Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Manager Activitate Autoservire

    ANA ELITE SERVICES, societate comercială cu profil catering, autoservire și hrănire colectivă angajează: - MANAGER ACTIVITATE AUTOSERVIRE Cerinte: - Experiență anterioară în industria ospitalității; - Abilități excelente de comunicare și leadership; - Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona eficient multiplele sarcini; - Orientare către clienți și atenție la detalii; - Capacitatea de a lucra în echipă; - Diploma de studii superioare în domeniul ospitalității sau echivalentă reprezintă un real avantaj. Responsabilități: - Supervizarea operațiunilor zilnice ale restaurantului, inclusiv gestionarea personalului și asigurarea unui serviciu de calitate pentru client; - Dezvoltarea și implementarea strategiilor pentru creșterea vânzărilor și a profitabilității; - Asigurarea respectării standardelor de igienă și siguranță alimentară; - Recrutarea, formarea și motivarea echipei pentru a atinge obiectivele stabilite; - Menținerea unei relații excelente cu clienții și rezolvarea eficientă a oricăror probleme sau plângeri. Beneficiile vor fi comunicate si negociate in cadrul interviului. Pentru mai multe detalii te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon:

  • Manager Activitate Autoservire

    ANA ELITE SERVICES, societate comercială cu profil catering, autoservire și hrănire colectivă angajează: - MANAGER ACTIVITATE AUTOSERVIRE Cerinte: - Experiență anterioară în industria ospitalității; - Abilități excelente de comunicare și leadership; - Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona eficient multiplele sarcini; - Orientare către clienți și atenție la detalii; - Capacitatea de a lucra în echipă; - Diploma de studii superioare în domeniul ospitalității sau echivalentă reprezintă un real avantaj. Responsabilități: - Supervizarea operațiunilor zilnice ale restaurantului, inclusiv gestionarea personalului și asigurarea unui serviciu de calitate pentru client; - Dezvoltarea și implementarea strategiilor pentru creșterea vânzărilor și a profitabilității; - Asigurarea respectării standardelor de igienă și siguranță alimentară; - Recrutarea, formarea și motivarea echipei pentru a atinge obiectivele stabilite; - Menținerea unei relații excelente cu clienții și rezolvarea eficientă a oricăror probleme sau plângeri. -Beneficiile vor fi comunicate si negociate in cadrul interviului. Pentru mai multe detalii te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon:

  • Angajez operatori jocuri

    Angajez operatori jocuri pt sala in Pitești. Program de lucru flexibil, salarizare deosebita, contract de munca din prima zi, diferite bonusuri. Pentru detalii va așteptăm la sediul nostru din str Republicii nr.39, la parterul clădirii Arges Tv ( in spatele librăriei Eminescu). Nu deranjați daca nu sunteți cu adevărat în căutarea unui loc de muncă! Detalii la nr.de telefon: zero șapte șase doi patru unu trei patru doi patru

  • 1

    Firma de constructii angajam muncitori

    Firma de construcții angajez dulgheri echipa pentru santier an jud olt sau sibiu cu contract de munca și plata la m2 sau la zi 5000 7000 nr de contat

  • Firma de constructii angajam muncitori

    Firma de construcții angajez dulgheri echipa pentru santier în Caracal cu contract de munca și plata la m2 sau la zi 5000 7000 nr de contat

  • 2

    Angajam agent comercial cu atribuții de distribuție mărfuri.

    Societate comerciala pe acțiuni angajează agent de vânzări cu atribuții de distribuție mărfuri metalo-chimice pentru zona Argeș-Vâlcea. Este necesar permis de conducere categoria B de minim 1 an, de preferință experienta pe autoutilitara tip dubita închisă. Programul de lucru este de joi pana vineri între orele 8-16.I zilele de sărbători legale nu se lucrează. Se oferă condiții de lucru avantajoase, salariu de baza plus comision, tichete de masa, prime de sărbători, concediu de odihna minim 21 zile și alte avantaje.

  • 62

    angajari

    SC angajaza pentru PITESTI servant-pompier , pentru mai multe detalii la telefon

  • Angajam lucrător comercial si montator mochetă

    Angajam lucrător comercial ( băiat) pentru magazin de mocheta din Pitești ( nu necesita experienta) Montatori pt pardoseli: Mocheta,linoleum, parchet (nu necesita experienta) Contract de munca pe perioada nedeterminata. Program de lucru - 8 ore. Salariu atractiv. Bonuri de masă. Candidatul ideal: -orientat catre client -dinamic,cu spirit de initiativa -amabil si prompt -cu spirit de echipa;flexibil -harnic si serios - experienta intr-un post similar constituie un avantaj Descrierea jobului -vanzare efectiva, promovare si recomandare produse -raspunderea la solicitarile venite din partea clientilor si a superiorilor ierarhici -cunoasterea produselor -asigurarea unei imagini placute a magazinului -asigurarea ordinii si a curateniei in magazin. Pentru mai multe detalii sunati la numarul din anunt.

  • 6

    Angajez personal administrativ

    Angajez personal birou Contract de munca din prima zi de lucru, instruire la locul de munca,salarizare deosebita, program flexibil. Cerințe: minime cunoștințe operare calculator,răbdare,capacitate de a învăța lucruri noi Pentru detalii va așteptăm la sediul nostru din Bd Republicii Nr 39, la parterul clădirii Arges Tv ( in spatele librăriei Eminescu) . Detalii la Nr de telefon: zero șapte șase doi patru unu trei patru doi patru

  • 9

    Angajăm agenți de securitate

    Angajez agenți de securitate pentru spații comerciale din Pitesti. Salarizare concurențială în domeniu. Relatii la

  • 15

    Urgent! Angajam controlori calitate in Mioveni si Pitesti

    SC Decomar Logistic angajeaza controlor calitate in Mioveni si Pitesti domeniul automotive . Se ofera : - Tichete de masa; - Bonusuri lunare; - Program de lucru in 3 schimburi; - Transport asigurat. Pachet salarial: 2700 lei net. Pentru mai multe informatii, va stam la dispozitie numarul de telefon :

  • 2

    Angajam Tehnician Retele Telecomunicatii

    Companie din domeniul Telecomunicatiilor si Securitate angajeaza Tehnician Retele Telecomunicatii Salariu motivant, in functie de experienta anterioara Bonus de performanta. Responsabilitati: Executarea lucrarilor de instalare si mentenanta a serviciilor de telecomunicatii; Asigurarea operatiilor de intretinere a retelei de fibra optica prin activitati specifice de control, masurare si diagnosticare a functionarii retelei (interpretari masuratori, etc.); Efectuarea deplasarilor in regiune in vederea realizarii lucrarilor de instalare, intretinere si modernizare a retelei de fibra optica; Urmarirea, verificarea periodica si modul cum sunt exploatate si intretinute echipamentele din dotare. Cerinte: Cunostiinte de calculatoare, retelistica, swich-uri, routere, Mikrotik constituie avantaj. Experienta lucru la inaltime (minim 5 metri) constituie un avantaj; Buna capacitate de comunicare si relationare; Seriozitate si flexibilitate. Permis de conducere cat. B; Program de lucru Luni - Vineri- 09:00-18:00 (cu o ora pauza), disponibilitate la program prelungit si o Sambata pe luna. Daca esti interesat, ne poti contacta la numarul sau scrie-ne un mesaj in privat si te sunam noi.

  • 12

    Operator prelucrare cauciuc

    Cautam Operator prelucrare cauciuc pentru Fabrica din Piscani, jud Arges. Misiuni principale: Prelucreaza manual sau mecanic, controleaza si ambaleaza produsele finite conform modului de operare (M.O.) afisat la post, respectand regulile privind securitatea persoanelor si a bunurilor din dotare. Respecta masurile privind incadrarea in normele de consumn. Raspunde de aplicarea in activitatea proprie a tuturor prevederilor Sistemului de Management al Calitatii, Cunoaste si aplica toate recomandarile din modurile de operare M.O., parametrii din fisele tehnologice, ale planurilor de supraveghere si a dispozitiilor interne primite de la superiori. Competente Cerinte: Minim 8 clase. Experienta de lucru in mediul industriei auto Se ofera: Tichete de masa si o masa calda la cantina; Prima Sarbatori Bonus performanta Transport asigurat.

  • 4

    Economist

    Cautam Economist pentru sediul din Romania, Piscani, Jud.Arges Responsabilități: Înregistrarea tuturor documentelor si tranzacțiilor in sistemele contabile ale societății, contabilitatea imobilizarilor, stocurilor, tertilor, veniturilor si rezultatelor, angajamentelor si altor elemente patrimoniale; Casieria, documentele si tranzacțiile aferente; Avansuri de călătorie si decontarea acestora; Contabilitatea producției realizate si urmărirea costurilor; Propunerea plaților către furnizori; Participa activ la procesul de închidere contabila a perioadei (luna, trimestru, an); Contabilitatea specifica a mijloacelor fixe; Participa la procesul de Control Intern prin asigurarea documentației necesare; Participa la inventarierea patrimoniului societății; Participa la furnizarea documentelor si informațiilor financiare in caz de audit sau control fiscal; Întocmește rapoartele financiare si fiscale specifice, conform sistemelor de lucru ale companiei. Cerinte: Studii superioare economice; Experiență 1-2 ani într-o poziție similara; Microsoft Office (Excel nivel avansat), Finance ERP; Cunoașterea limbii engleze nivel avansat si limba franceza Se ofera: Tichete de masa si o masa calda la cantina; Se asigura transport sau se face decontare combustibil; Contract pe perioada nedeterminata. Salariu corelat cu experiența și abilitățile dovedite

  • Farmacie veterinară angajează

    Farmacie veterinară cu sediul în Mioveni, angajează personal. Vă așteptăm cu detalii în farmacia situată în Mioveni, str Pietei, vis -a- vis de Radic Star.

  • 16

    Angajam asistenti in germania

    Angajam personal pentru azil bătrâni Germania. ASISTENȚI ASISTENTE Detali la tel sau Wapp. zilnic între 8-17

  • 3

    Angajez Asistent Medical

    Clinica MEDSCAN angajează asistent medical cu norma întreaga.

  • 5

    Angajez Asistent Medical Pitesti

    Clinica Medscan angajează asistent medical generalist cu norma întreaga . CV se pot transmite la adresa:; Tel:

  • 20

    Anunt angajare

    Angajez vanzator comercial pentru magazin alimentar. Relatii la telefon

  • Consultant Vânzări Explor Câmpulung

    Candidatul Ideal -Persoană sociabilă, empatică, responsabilă și cu zâmbetul mereu pe buze; -Cunoștințe d vânzare; -Un stil de comunicare convingător și prietenos; -Priceput în lucrul cu calculatorul; -Dornică să își aprofundeze cunoștințele și să lucreze într-un mediu plăcut, de unde poate învăța lucruri noi continuu; -Studii medii superioare; -Cunoștinte generale despre modul de funcționare al unui telefon; -Pasionat de tehnologie; Descrierea jobului Experiența NU este necesară. Totul se învață la locul de muncă. Alegem OMUL și caracterul frumos. În primele luni de activitate vei beneficia de instruire de la un coleg experimentat. Pentru că suntem o echipă, vei avea întotdeauna susținere de la colegi. Ce ne dorim de la noul coleg? La Explor se găsește un mediu de lucru plăcut și prietenos, bazat pe colaborare, unde lucrăm cu drag și cu zâmbetul pe buze. Pentru că ne dorim să rămână la fel, punem accent pe: -seriozitate, punctualitate și implicare; -dedicare; -atitudine pozitivă; -simțul responsabilității; -spirit de inițiativă; -pasiune pentru obținerea rezultatelor și depășirea așteptărilor. Ce vei face ca și consultant de vânzări? -vei interacționa cu clienții și le vei oferi produsele din magazin de care au nevoie; -vei trata cli nții cu promptitudine, s rvi bilit t si respect, p ntru a p str o conduit civilizata; -intrări în service a dispozitivelor defecte(telefoane, tablete, ceasuri inteligente și alte gadgeturi) printr-o platformă intuitivă și foarte ușor de folosit; -vei aplica folii de protecție pe dispozitive. Dacă nu ai mai făcut asta până acum, nu te speria. Totul se învață. -setări și configurări în dispozitivele clienților (ex: creare cont Gmail iCloud, activare dezactivare anumite funcții, personalizarea dispozitivului în funcție preferințele clientului). Ce oferim? -o perioadă de acomodare în care te pregătim; -un sistem bine pus la punct, automatizat, care vine atât in ajutorul echipei Explor cât și a clienților; -birou și mediu de lucru plăcut unde să vii de plăcere; -vei afla ultimele noutăți în domeniul tehnologiei, a celui mai folosit dispozitiv al zilelor noastre, telefonul; -daca ești mai timid, la noi este locul unde îți poți înfrunta timiditatea, întâlnind mereu oameni noi și provocări noi; -posibilitatea de a promova profesional în funcție; -salariu de bază, cu potențial de creștere mare; -contract de muncă; -traininguri de dezvoltare. Vino și lucrează pentru o companie în plină dezvoltare. Te așteptăm în echipa Explor! Descrierea companiei Compania Explor s-a inființat in anul 2021, o dată cu deschiderea primului punct de lucru în orașul Câmpulung din județul Argeș. Un an mai târziu, am deschis al doilea punct de lucru, în localitatea Rucăr din același județ. În cadrul Explor, împărtășim un set de valori fundamentale - onestitate, integritate și respect pentru oameni - care stau la baza tuturor acțiunilor noastre. Datorită acestor valori care reprezintă piatra de temelie a companiei, am adus zâmbete și bucurie pe fețele clienților noștri și astfel am reușit să ne extindem împărtășind aceleași valori cu următorii angajați. Am obținut locul I, în cadrul proiectului Șoimii Electronicelor 2023, în orașul Câmpulung, iar două luni mai târziu am obținut statutul de LAUREAT GOLD, cel mai înalt statut, în topul național realizat pentru firmele în domeniu. An de an suntem prezenți, ca și sponsori, cu toată echipa la evenimentul național Muscel Auto Show unde facem cunoscut brandul Explor într-o atmosferă de sărbătoare. În ciuda faptului că suntem o companie la început de drum, în doar trei ani de activitate, am făcut tot posibilul să oferim clienților produse și servicii de calitate intr-un mod profesionist. Făcând parte dintr-o industrie care crește de la an la an, am înțeles că trebuie să ținem pasul cu tehnologia și de aceea investim continuu în inovație, cercetare și dezvoltare. Plasăm oamenii în centrul a tot ceea ce facem. Considerăm ca satisfacția angajaților este nucleul evoluției noastre. Încercăm să oferim un mediu de lucru plăcut și tot confortul pentru desfășurarea activității într-un mod profesionist pentru că dorim să ne asigurăm ca experiența clienților care ne aleg sa fie una plăcută, la fel ca cea a angajaților. Dacă vrei să fii parte dintr-o echipă sclipitoare, să contribui la evoluția ta și să beneficiezi de avantajele unui loc de muncă cu principii sănătoase, urmărește oportunitățile de carieră. Te așteptăm în echipa Explor!

Salvează căutarea