Anunțuri
Locuri de munca Arges Disponibil din: 2021-02-27 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Alatura-te echipei noastre! Euro Games angajeaza operatoare sala de jocuri pentru locatiile din Pitesti si Curtea de Arges! Cerinte: *Claritate in exprimare *capacitatea de a inata rapid *seriozitate si spirit de echipa *disponibilitatea pentru program de lucru in ture *experienta nu este obligatorie, insa constituie un avantaj. Beneficii: *Bonusuri *Salariu motivant *Tichete de masa Responsabilitati : *Zambetul *Informarea clientilor in legatura cu serviciile oferite si regulamentul de joc *Promovarea campaniilor promotionale *Efectuarea platilor catre client Asteptam CV-urile dumneavoastra!
-
Promovat
Postul include în principal: - încărcarea și descărcarea expeditțiilor din mașinile curierilor - verificarea integrității si numărului expedițiilor (coletelor) ce urmează a fi incărcate/descărcate - scanarea tuturor expedițiilor pe care le incarcă sau descarcă cu cititorul mobil - respectarea standardelor de calitate și procedurilor de curierat - menținerea unei strânse legături cu clienții si colegii Programul de lucru este de luni până vineri și 2 sâmbete. Cerințe: - rezistență la muncă fizică presupusă de manipularea mărfii din depozit, descărcare/incărcare - cunoștințe de încarcare, manevrare si descărcare a mărfii in condiții de siguranță - spirit de observație dezvoltat - corectitudine și seriozitate - dinamică in modul de muncă, inițiativă - abilități bune de comunicare - mentalitate de lucru în echipă Experiența reprezintă un avantaj. Oferim: - pachet salarial atractiv cu bonuri de masă și telemedicină incluse - contract de muncă pe perioadă nedeterminată dupa perioada legală de probă Detalii si inscriere la tel 729 001684
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie cu sau fara experienta la o companie multinationala din Pitesti Cerințe: - minim 8 clase; - cazier curat; - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi și în picioare; - seriozitate și dorința de muncă; - atenție la detalii Atribuțiile și responsabilitățile postului: responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare; responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. Beneficii: - salariu de încadrare începând cu 3.700 lei brut ( in funcție de experienta și calificare); - bonus lunar 360 lei brut; - prima de Crăciun, Paste - 1.300 lei NET; - prima de vechine; - prima de evenimente 500 lei; -tichete de masa 35 lei zi; - majorare salariale anuală; - ore suplimentare plătite 175%, ore de noapte 125%; - transport local asigurat ( la de la muncă acasă).
-
Promovat
Angajam personal cu experienta si limba italiana pentru ingrijire batrani in Italia, pentru inlocuire sau perioada lunga.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam lucrator comercial merchandiser in Pitesti. Venit salarial 2450, Decontam si ab transport sau combustibil. Se lucreaza intr-o singura tura de dimineata. Contract de munca pe perioada nedeterminata. 21 zile de concediu odihna pe an. Sarbatorile legale sunt platite dublu.
-
-
Echipa Profi este în creștere! Angajăm noi colegi pentru magazinul partener din Pitești Teilor. Ce ne dorim? - Persoana organizată și punctuală; - Disponibilitate pentru program full time; - Este necesară experienta anterioară în acest domeniu; - Seriozitate Funcții disponibile - Șef de tură Descrierea jobului: -Aprovizionarea magazinului; -Etichetarea și aranjarea produselor la raft; -Prezentarea și comercializarea produselor; -Asigurarea unei imagini plăcute a magazinului; -Amabilitate si promptitudine in relatia cu clientul; -Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat; -Verificarea si inregistrarea termenelor de valabilitate. Ce îți oferim noi? Un mediu de lucru plăcut Beneficii conform politicilor interne Pachet salarial motivant plus tichete de masa, program 8 ore Te incurajăm sa ne lași cv -ul tău . Adresa magazinului este Strada Teilor, Nr 41
-
Angajăm șofer profesionist din zona Pitesti-Curtea de Argeș pentru anamblu basculabil.Program de lucru luni -vineri. RELATII LA TELF
-
Cazare gratuita!!! Angajam personal fast food cu un program de 8 ore pe zi pe doua schimburi. Nu se necesita experienta
-
-
RESTAURANT LA BUTOAIE ANGAJEAZA: POST DESERT SALATE POST LEGUME POST PASTE PANEURI SALARII MOTIVANTE. PENTRU MAI MULTE DETALII SI INTERVIURI VA ASTEPTAM IN LOCATIA RESTAURANTULUI SAU LA URMATOARELE NUMERE DE TELEFON:
-
Cautam colegi pentru abatoarele noastre Vion din Germania: - Posturi disponibile in taiere si transare, abatoare de porc si de vita - Salariul de inceput pentru persoanele fara experienta: 13.23 euro brut ora; dupa 3 luni de colaborare, salariul fiecarui angajat se va mari la 13.39 euro brut ora; - Va oferim cazare si transport de la locul de munca la cazare contra cost. - Va putem oferi sprijin in rezervarea transportului din Romania in Germania Te vrem in echipa noastra! (Raluca)
-
BILKA Campulung angajeaza personal pentru a se alatura echipei noastre. CERINTE: cunostinte de operare pe calculator; permis de conducere categoria B. RESPONSABILITATI: Procesarea facturilor; Incasarea platilor; Avizarea documentelor; calcularea cantitatii necesare de tabla pentru acoperisuri (aceasta deprindere se va invata pe parcurs, la fata locului). Anuntul se adreseaza si cadrelor militare în rezervă cu cunoștințe în domeniu. Pentru detalii suplimentare, contactați-ne la numarul de telefon: .
-
Angajam personal Calificat și Necalificat în construcții generalizate , Rigips , Termoizolante Exterioare și interioare , Garduri , Șape , Gresie , Faianță , Finisaje exterioare și interioare
-
Angajez sofer categoria C+E pentru curse tur-retur.Pentru mai multe detalii sunati la numarul de telefon . Cer si ofer seriozitate. Nu deranjati inutil!
-
Descrierea postului Angajam tamplari cu experienta, atelier de mobila din lemn masiv. Calificări: - Minim 5 ani experienta in tamplarie pe lemn masiv. - Cunostiinte de operare a utilajelor din industria lemnului- circular, masini de frezat, mortezat, gaurit, banzic, multilama, etc. Descrierea jobului - Configurarea si operarea utilajelor - Executie si montaj repere dupa un desen tehnic - Asigura si supravegheaza buna functionare a masinilor - Reglarea si operarea echipamentelor auxiliare Program normal de lucru, fara schimb de noapte Angajare numai pe baza de contract de munca. Oferim tichete de masa Program de lucru fix L-V, 8:00-16:00
-
AGENT DE TURISM CU EXPERIENTA - Experienta anterioara în domeniul turismului sau a serviciilor pentru clienti - Cunostinte solide despre destinatii turistice, oferte si pachete turistice - Abilitati excelente de comunicare si interactiune cu clientii - Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic si de a gestiona mai multe sarcini simultan - Cunostinte bune de limbi straine, în special de limba engleza - Abilitati bune de utilizare a calculatorului si a sistemelor de rezervare online - Atitudine pozitiva si orientata catre clienti - Flexibilitate si abilitatea de a lucra în weekend-uri si sarbatori legale, atunci când este necesar. Resposabilitati: - Consilierea clientilor cu privire la destinatii, oferte si pachete turistice disponibile - Rezervarea zborurilor, hotelurilor, masinilor de închiriat si altor servicii de calatorie - Organizarea excursiilor si a altor activitati turistice - Oferirea informatiilor despre documentele de calatorie necesare si asistenta în obtinerea acestora - Gestionarea modificarilor sau anularilor rezervarilor - Asigurarea calatoriilor sigure si confortabile pentru clienti - Furnizarea de sfaturi si asistenta în cazul problemelor sau întârzierilor pe parcursul calatoriei. Salariu atractiv negociabil in functie de experienta in domeniu CV-uri pe e-mail ori pe publi24 Alte relatii la tel.
-
AGENT DE TURISM CU EXPERIENȚA Experiență anterioară în domeniul turismului sau a serviciilor pentru clienți Cunoștințe solide despre destinații turistice, oferte și pachete turistice Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan Cunoștințe bune de limbi străine, în special de limba engleză Abilități bune de utilizare a calculatorului și a sistemelor de rezervare online Atitudine pozitivă și orientată către clienți Flexibilitate și abilitatea de a lucra în weekend-uri și sărbători legale, atunci când este necesar. Resposabilitati: Consilierea clienților cu privire la destinații, oferte și pachete turistice disponibile Rezervarea zborurilor, hotelurilor, mașinilor de închiriat și altor servicii de călătorie Organizarea excursiilor și a altor activități turistice Oferirea informațiilor despre documentele de călătorie necesare și asistență în obținerea acestora Gestionarea modificărilor sau anulărilor rezervărilor Asigurarea călătoriilor sigure și confortabile pentru clienți Furnizarea de sfaturi și asistență în cazul problemelor sau întârzierilor pe parcursul călătoriei. Salariu atractiv negociabil in functie de experienta in domeniu CV-uri pe e-mail ori pe publi24 Alte relatii la tel.
-
Caminul este situat in cartierul Gavana. Precizam ca trebuie sa aveti experienta si cursurile de bucatar infirmiera.
-
Beneficii: - Salariu motivant - Tichete de masa 35 lei zi lucrata -Prime -Sporuri de noapte 25% -Sporuri de ore suplimentare 200% Program: - 3 ture
-
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
.ANGAJĂM ASISTENT MANAGER COMPANIE DE TRANSPORT serioasă cu experiență pe piață de 7 ani de zile ce își desfășoară activitatea în UK .Clienții noștri așteaptă de la noi servicii impecabile și totodată și noi căutăm oameni capabili să gestioneze și să ofere astfel de servicii! Vă punem la dispoziție un post de asistent manager pe un proiect hibrid cu disponibilitate de relocare. Activitatea se va desfășura timp de două săptămâni în UK pe proiectele standard iar timp de două săptămâni căutăm noi oportunități în România,unele pe proiecte active deja. PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice,a platformelor de social media pentru rezolvarea necesităților de comunicare. Analizează rezultatele și îmbunătățește constant activitatea companiei. Comunică permanent cu conducerea companiei și cu diverse departamente. Coordonarea și implementarea procedurilor administrative și de marketing. Întocmirea,primirea,îndrumarea și actualizarea documentelor și a bazelor de date ale angajaților Sprijină medierea,diversele probleme și oferă informații clare către mediul colegial și conducere. Supraveghează,efectuează și urmărește activitatea financiară a firmei precum și comenzile administrative necesare companiei. CERINȚE: Studii medii Superioare Bune abilități comunicationale verbale,interpersonale și colaborare.Se va simți confortabil în relația cu persoane de la toate nivelurile,abilități de comunicare scrise,capacitatea de a corecta și forma texte. Obligatoriu Limba Engleză Bun mediator și negociator pentru viitoare achiziții. Cunoștințe Microsoft Office Experiență administrare birou si asistență management organizație secretariat contabilitate reprezintă un avantaj. Carnet de conducere CAT B Simț de răspundere și inițiativă excelent dezvoltat în toate fazele unui proiect,atenție distributivă și exigență acolo unde este cazul,atenție impecabilă la detalii calitate,operativitate în activitatea de zi cu zi asigurată companiei. Bun organizator familiar cu termenele limită capabil să se ocupe de mai multe sarcini în același timp și sa le prioritizeze în funcție de nevoie. Avantaje: Pachet salarial standard de bază cu posibilitatea de avansare după 3 luni la locul de muncă și bonusuri atractive la indeplinirea task-urilor. Ai la dispoziție mașină,laptop,telefon pentru îndeplinirea sarcinilor de muncă. Diurnă,cazare și transport absolut gratuite. Posibilitatea de dezvoltare personala la diferite cursuri disponibile exclusiv pentru compania noastră și nu numai. Oportunitatea de a te dezvolta personal în domeniul transporturilor pe cont propriu. Dacă îndeplinești condițiile și responsabilitățile noastre așteptăm cv-ul tău la sau pe watss-up
-
Grădinița privată Elite Kids Pitești, angajează ÎNGRIJITOARE COPII, carte de muncă, program 8 ore în ture (dimineață după amiaza), luni-vineri. Căutăm o persoană responsabilă, ordonată, punctuală, empatică, răbdătoare, care să nu aibă obligații familiale (absentare inopinantă de la grădiniță). Responsabilități: * îngrijirea zilnică a copiilor; * primirea copiilor, ajutat la îmbrăcat, ajutat la servirea mesei; * asigurarea curățeniei în spațiile grădiniței pe parcursul zilei; Avantaje: Mediu de lucru plăcut; Echipă tânără; Grădinița este în vacanță în perioada sărbătorilor și 2 săptămâni vara. Pentru detalii vă rugăm sunați la numărul de telefon .
-
FIRMA DE TRANSPORT CU SEDIUL IN PITESTI ANGAJAZA SOFERI PE SPRINTER PRELATA PENTRU TRANSPORT EXTERN DE MARFA PE RUTA TUR-RETUR