Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Arges doar cu poze Disponibil din: 2021-03-07

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 4

    Angajam Sudor CO2

    Suntem în căutarea unui sudor specializat în sudura cu gaz de CO2 pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți experiență în sudura cu acest tip de gaz și sunteți în căutarea unei oportunități de angajare într-un mediu dinamic și stimulativ, vă invităm să aplicați pentru acest post. Responsabilități: Executarea sudurilor cu gaz de CO2 conform specificațiilor și standardelor tehnice Lucrul cu diferite tipuri de materiale, cum ar fi oțelul carbon, oțelul aliat etc. Interpretarea și urmarea planurilor și schemelor tehnice Verificarea calității sudurilor și a integrității pieselor Întreținerea și curățarea echipamentului de sudură CO2 Cerințe: Experiență anterioară în sudură cu gaz de CO2, cu cunoștințe solide în utilizarea acestui proces de sudură Certificare în sudură sau alte calificări relevante sunt un avantaj Abilități excelente de citire și interpretare a planurilor și schemelor tehnice Atitudine pozitivă, atenție la detalii și capacitatea de a lucra în echipă Respectarea riguroasă a normelor de siguranță și a procedurilor de lucru Beneficii: Salariul 4800 lei brut majorare salariala dupa 6 luni 5200 lei brut Tichete de masa: 35 lei Bonus de prezenta: 350 lei brut Spor de noapte: 25% Prime de sarbatori Plata orelor suplimentare Mai multe detalii la telefon: 0729 800 746

  • 4

    Angajam Controlor de calitate

    Suntem în căutarea unui controlor de calitate dedicat și meticulos pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți o persoană atentă la detalii, cu experiență în domeniul controlului calității și dornică să contribuie la asigurarea calității produselor noastre, vă invităm să aplicați pentru acest post. Responsabilități: Inspectarea și testarea produselor finite pentru a verifica conformitatea cu specificațiile și standardele companiei Identificarea și raportarea non-conformităților sau a defectelor de fabricație Monitorizarea proceselor de producție pentru a identifica și remedia potențialele probleme de calitate Colaborarea cu echipa de producție pentru a îmbunătăți procesele și a asigura calitatea constantă a produselor Întocmirea rapoartelor de control calitate și documentarea rezultatelor inspecțiilor Cerințe: Experiență anterioară în domeniul controlului calității, preferabil într-un mediu industrial Cunoștințe solide în interpretarea specificațiilor tehnice și a standardelor de calitate Abilități excelente de observație și analiză, cu atenție la detalii Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan Abilități bune de comunicare și colaborare în echipă Beneficii Salariul: 3750 lei brut majorare salariala dupa 6 luni 4050 lei brut Tichete de masa: 35 lei Bonus de prezenta: 350 lei brut Spor de noapte: 25% Prime de sarbatori Plata orelor suplimentare Mai multe detalii la telefon: 0729 800 746

  • Manpower angajeaza STIVUITORIST

    Manpower angajeaza STIVUITORISTSpecificații Numele companieiMnapower TimisoaraTip jobfull timeDescriereManpower angajeaza stivuitorist pentru unul dintre clientii situati in Cateasca Cerinte: - studii medii - atestat ISCIR valabil - experienta pe o pozitie similara - gestiunea fizica a stocului de marfa - participa activ la operatiunile specifie de incarcare, descarcare Beneficii: - salariu 4300 brut cu posibilitatea de majorare la 4600 brut dupa 6 luni - tichete masa 35 lei zi lucratoare - bonus de prezenta 350 lei brut - spor noapte 25% - prime sarbatori si vacanta - ore suplimentare - loc de munca in 3 schimburi Mai multe detalii la telefonȘ 0729 800 746

  • 14

    Haideti alaturi de noi ! Destine Broker isi mareste echipa !

    Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si cu siguranta cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Activitatea propriu-zisa consta consta in a gasi clienti carora sa le emitem orice tip de asigurare ar avea nevoie. Se lucreaza de acasa, din fata calculatorului sau de la un birou. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu mai ales ca avem un sistem de cariera ce ne ajuta sa progresam si sa ne dezvoltam chiar propria echipa de colaboratori in timp. Repet, nu conteaza daca nu ati mai lucrat in domeniul asigurarilor, conteaza sa fiti foarte seriosi si dornici de a invata si a va dezvolta permanent, iar noi va vom fi alaturi. Vom putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: de la RCA, CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing prin Destine LEASING&CREDITE sau tranzactii imobiliare prin Destine Imobiliare. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care vă va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti liceul promovat (nu este obligatorie diploma de BAC, dar este recomandata, insa este acceptata si cea de absolvire liceului); - cazier judiciar curat care sa ateste integritatea dumneavoastra sociala; Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 100 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon/whatsapp: - Bogdan Stoian

  • Manager Activitate Autoservire

    ANA ELITE SERVICES, societate comercială cu profil catering, autoservire și hrănire colectivă angajează: - MANAGER ACTIVITATE AUTOSERVIRE Cerinte: - Experiență anterioară în industria ospitalității; - Abilități excelente de comunicare și leadership; - Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona eficient multiplele sarcini; - Orientare către clienți și atenție la detalii; - Capacitatea de a lucra în echipă; - Diploma de studii superioare în domeniul ospitalității sau echivalentă reprezintă un real avantaj. Responsabilități: - Supervizarea operațiunilor zilnice ale restaurantului, inclusiv gestionarea personalului și asigurarea unui serviciu de calitate pentru client; - Dezvoltarea și implementarea strategiilor pentru creșterea vânzărilor și a profitabilității; - Asigurarea respectării standardelor de igienă și siguranță alimentară; - Recrutarea, formarea și motivarea echipei pentru a atinge obiectivele stabilite; - Menținerea unei relații excelente cu clienții și rezolvarea eficientă a oricăror probleme sau plângeri. Beneficiile vor fi comunicate si negociate in cadrul interviului. Pentru mai multe detalii te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon:

  • Manager Activitate Autoservire

    ANA ELITE SERVICES, societate comercială cu profil catering, autoservire și hrănire colectivă angajează: - MANAGER ACTIVITATE AUTOSERVIRE Cerinte: - Experiență anterioară în industria ospitalității; - Abilități excelente de comunicare și leadership; - Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona eficient multiplele sarcini; - Orientare către clienți și atenție la detalii; - Capacitatea de a lucra în echipă; - Diploma de studii superioare în domeniul ospitalității sau echivalentă reprezintă un real avantaj. Responsabilități: - Supervizarea operațiunilor zilnice ale restaurantului, inclusiv gestionarea personalului și asigurarea unui serviciu de calitate pentru client; - Dezvoltarea și implementarea strategiilor pentru creșterea vânzărilor și a profitabilității; - Asigurarea respectării standardelor de igienă și siguranță alimentară; - Recrutarea, formarea și motivarea echipei pentru a atinge obiectivele stabilite; - Menținerea unei relații excelente cu clienții și rezolvarea eficientă a oricăror probleme sau plângeri. -Beneficiile vor fi comunicate si negociate in cadrul interviului. Pentru mai multe detalii te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon:

  • 6

    Lucratori depozit Sortatori produse (Dep. PPT- com.Maracineni)

    Cautam Lucratori depozit Sortatori produse energici, priceputi si dornici de o noua provocare profesionala, care sa se alature echipei PPT de la Depozitul logistic din comuna Maracineni, sat Argeselu, jud.Arges. In acest rol veti lucra de luni pana vineri in intervalul orar 8.00 - 17.00, cu o ora pauza de masa, si veti efectua sarcini legate de sortarea, ambalarea si incarcarea descarcarea marfurilor textile care vor fi comercializate in toata reteaua de magazine PPT din tara. Esti interesat a? Ne poti suna direct la nr.de telefon: 0763.679.134 sau ne poti trimite aici datele tale de contact pentru a fi sunat a. Ce oferim: Salariu fix si bonus lunar de prezenta; Tichete de masa; Zile de concediu suplimentare, in functie de vechimea in companie; Transport asigurat pe ruta Pitesti-Maracineni-Argeselu-Mioveni-Mihaesti; Bonus de recomandare. Profilul pe care il cautam: Persoana muncitoare, energica si atenta la detalii; Atitudine cooperanta si usor adaptabila; Punctualitate, determinare si responsabilitate. In cateva cuvinte, responsabilitatile acestui rol: Efectueaza activitati de sortare si ambalare a marfurilor; Sortează si grupeaza produsele pe coduri de articole şi le grupează în vederea expedierii sau depozitării; Pregateste marfa in vederea efectuarii livrarii; Verifică etichetele produselor şi le scanează; Participa la activitati de manipulare a marfurilor textile si de curatenie a locului de munca; Ofera suport la efectuarea inventarului in depozit. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.

  • 7

    Lucrator depozit Incarcator-Descarcator (Depozit PPT- com.Maracineni)

    Cautam Lucrator depozit incarcator-descarcator energic, priceput si dornic de o noua provocare profesionala, care sa se alature echipei PPT de la Depozitul logistic din comuna Maracineni-jud.Arges. In acest rol veti lucra de luni pana vineri in intervalul orar 8.00 - 17.00, cu o ora pauza de masa, si veti efectua sarcini legate de incarcare descarcare si activitati de picking cu scanerul a marfurilor care vor fi comercializate in toata reteaua de magazine PPT din tara. Esti interesat? Ne poti suna direct la nr.de telefon: 0763.679.134 sau ne poti trimite aici datele tale de contact pentru a fi sunat. Ce oferim: Salariu fix si bonus lunar de prezenta; Tichete de masa; Zile de concediu suplimentare, in functie de vechimea in companie; Transport asigurat pe zona Pitesti - Maracineni - Mioveni - Mihaesti; Bonus de recomandare. Profilul pe care il cautam: Persoana muncitoare, energica si atenta la detalii; Experienta pe un post similar intr-un depozit - reprezinta un avantaj; Atitudine cooperanta si usor adaptabila; Punctualitate, determinare si responsabilitate. In cateva cuvinte, responsabilitatile acestui rol: Efectueaza activitati de incarcare si descarcare a marfurilor; Efectueaza activitati de picking cu scanerul; Pregateste marfa in vederea efectuarii livrarii; Participa la activitati de manipulare a marfurilor textile si de curatenie a locului de munca; Ofera suport la efectuarea inventarului in depozit. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.

  • 15

    Urgent! Angajam controlori calitate in Mioveni si Pitesti

    SC Decomar Logistic angajeaza controlor calitate in Mioveni si Pitesti domeniul automotive . Se ofera : - Tichete de masa; - Bonusuri lunare; - Program de lucru in 3 schimburi; - Transport asigurat. Pachet salarial: 2700 lei net. Pentru mai multe informatii, va stam la dispozitie numarul de telefon :

  • 6

    Aka automotiv srl angajeaza muncitori necalificati

    AKA AUTOMOTIV S.R.L. CU SEDIUL IN CALINESTI, SAT VALENI PODGORIA , NR.364 A, ANGAJEAZA FULL TIME: MUNCITORI NECALIFICATI IN DEPARTAMENTUL DE PRODUCTIE. OFERIM : *SALARIU MOTIVANT * TICHETE DE MASA IN VALOARE DE 40 LEI ZI; * 3 PRIME ANUALE: DE PASTE, DE CRACIUN SI PRIMA DE VACANTA * ORELE SUPLIMENTARE SUNT PLATITE 200% * ACORDAREA UNUI SPOR DE PERFORMANTA * CONDITII DE MUNCA MODERNE * CV-urile LE ASTEPTAM LA ADRESA DE E-MAIL: , FAX: SAU PERSONAL LA SEDIUL FIRMEI (la portar 24 din 24 ) * PENTRU DETALII VA RUGAM SA SUNATI LA .

  • 16

    Angajam asistenti in germania

    Angajam personal pentru azil bătrâni Germania. ASISTENȚI ASISTENTE Detali la tel sau Wapp. zilnic între 8-17

  • Consultant Vânzări Explor Câmpulung

    Candidatul Ideal -Persoană sociabilă, empatică, responsabilă și cu zâmbetul mereu pe buze; -Cunoștințe d vânzare; -Un stil de comunicare convingător și prietenos; -Priceput în lucrul cu calculatorul; -Dornică să își aprofundeze cunoștințele și să lucreze într-un mediu plăcut, de unde poate învăța lucruri noi continuu; -Studii medii superioare; -Cunoștinte generale despre modul de funcționare al unui telefon; -Pasionat de tehnologie; Descrierea jobului Experiența NU este necesară. Totul se învață la locul de muncă. Alegem OMUL și caracterul frumos. În primele luni de activitate vei beneficia de instruire de la un coleg experimentat. Pentru că suntem o echipă, vei avea întotdeauna susținere de la colegi. Ce ne dorim de la noul coleg? La Explor se găsește un mediu de lucru plăcut și prietenos, bazat pe colaborare, unde lucrăm cu drag și cu zâmbetul pe buze. Pentru că ne dorim să rămână la fel, punem accent pe: -seriozitate, punctualitate și implicare; -dedicare; -atitudine pozitivă; -simțul responsabilității; -spirit de inițiativă; -pasiune pentru obținerea rezultatelor și depășirea așteptărilor. Ce vei face ca și consultant de vânzări? -vei interacționa cu clienții și le vei oferi produsele din magazin de care au nevoie; -vei trata cli nții cu promptitudine, s rvi bilit t si respect, p ntru a p str o conduit civilizata; -intrări în service a dispozitivelor defecte(telefoane, tablete, ceasuri inteligente și alte gadgeturi) printr-o platformă intuitivă și foarte ușor de folosit; -vei aplica folii de protecție pe dispozitive. Dacă nu ai mai făcut asta până acum, nu te speria. Totul se învață. -setări și configurări în dispozitivele clienților (ex: creare cont Gmail iCloud, activare dezactivare anumite funcții, personalizarea dispozitivului în funcție preferințele clientului). Ce oferim? -o perioadă de acomodare în care te pregătim; -un sistem bine pus la punct, automatizat, care vine atât in ajutorul echipei Explor cât și a clienților; -birou și mediu de lucru plăcut unde să vii de plăcere; -vei afla ultimele noutăți în domeniul tehnologiei, a celui mai folosit dispozitiv al zilelor noastre, telefonul; -daca ești mai timid, la noi este locul unde îți poți înfrunta timiditatea, întâlnind mereu oameni noi și provocări noi; -posibilitatea de a promova profesional în funcție; -salariu de bază, cu potențial de creștere mare; -contract de muncă; -traininguri de dezvoltare. Vino și lucrează pentru o companie în plină dezvoltare. Te așteptăm în echipa Explor! Descrierea companiei Compania Explor s-a inființat in anul 2021, o dată cu deschiderea primului punct de lucru în orașul Câmpulung din județul Argeș. Un an mai târziu, am deschis al doilea punct de lucru, în localitatea Rucăr din același județ. În cadrul Explor, împărtășim un set de valori fundamentale - onestitate, integritate și respect pentru oameni - care stau la baza tuturor acțiunilor noastre. Datorită acestor valori care reprezintă piatra de temelie a companiei, am adus zâmbete și bucurie pe fețele clienților noștri și astfel am reușit să ne extindem împărtășind aceleași valori cu următorii angajați. Am obținut locul I, în cadrul proiectului Șoimii Electronicelor 2023, în orașul Câmpulung, iar două luni mai târziu am obținut statutul de LAUREAT GOLD, cel mai înalt statut, în topul național realizat pentru firmele în domeniu. An de an suntem prezenți, ca și sponsori, cu toată echipa la evenimentul național Muscel Auto Show unde facem cunoscut brandul Explor într-o atmosferă de sărbătoare. În ciuda faptului că suntem o companie la început de drum, în doar trei ani de activitate, am făcut tot posibilul să oferim clienților produse și servicii de calitate intr-un mod profesionist. Făcând parte dintr-o industrie care crește de la an la an, am înțeles că trebuie să ținem pasul cu tehnologia și de aceea investim continuu în inovație, cercetare și dezvoltare. Plasăm oamenii în centrul a tot ceea ce facem. Considerăm ca satisfacția angajaților este nucleul evoluției noastre. Încercăm să oferim un mediu de lucru plăcut și tot confortul pentru desfășurarea activității într-un mod profesionist pentru că dorim să ne asigurăm ca experiența clienților care ne aleg sa fie una plăcută, la fel ca cea a angajaților. Dacă vrei să fii parte dintr-o echipă sclipitoare, să contribui la evoluția ta și să beneficiezi de avantajele unui loc de muncă cu principii sănătoase, urmărește oportunitățile de carieră. Te așteptăm în echipa Explor!

  • 4

    Electrician masini unelte

    Are capacitatea si experienta in desfasurarea activitatii de electrician masini unelte si anume : strunguri si centre de prelucrare cu sau fara CNC.

  • Fotomodel online shop și catalog privat

    Avem nevoie de doamne și domnișoare, cu vârsta între 12 și 50 de ani, pentru promovarea produselor de fashion, accesorii, încălțăminte, bijuterii și altele, pe site-urile magazinelor online ale colaboratorilor noștri (Inditex, Lpp Fashion, B&B, Intimissimi, Bvlgari și alții). După perioada de recrutare se va organiza o selecție. Remunerația este în funcție de specificul ședințelor și cerințele clienților. Detalii suplimentare în privat.

  • 1

    Colaborator Bolt | Uber - Costuri minime

    Salutare! Vrei sa iti organizezi timpul dupa bunul plac, sa iti faci propriul program, sa muncesti cand si cat vrei? Atunci acest anunt este pentru tine! Daca ai permis si masina poți deveni șofer partener Uber si Bolt fără bătăi de cap cu firma , acte , taxe și impozite. Contabilii firmei noastre agreate de Uber si Bolt se vor ocupa de absolut tot ce ai nevoie pentru a lucra fără nici o grija si în condiții 100% legale. Tot ce ai nevoie pentru a începe sa castigi bani sunt următoarele: -Minim 21 de ani; -Permis de cel puțin 2 ani; -Autoturism an fabr. minim 2009; -Cazier judiciar; -Atestat transport persoane. Nu le ai? Nu este nici o problema! Noi te ajutam sa le obtii! Consultanta in vederea obtinerii oricarui document necesar. Ca si BONUS - Avem cateva beneficii de care te poti bucura, iar una dintre acestea este : * 5% reducere la orice tip de asigurare daca colaborezi cu noi! * reducere la service partener! Ne dorim colaborare cu persoane serioase si de incredere. Pentru detalii contactati-ne la numarul de telefon : Auto disponibile pentru inchiriere! Haide sa devenim colegi!

  • Angajez CASIER Lucrator comercial MINIMARKET PITESTI !!!

    Cauta persoane serioase cu sau fara experienta pentru postul de casier lucrator comercial. Se lucreaza 8 ore pe zi cu doua libere pe saptamana schimbul unu si schimbul doi.. .Pentru mai multe detalii suna.

  • Sofer comunitate 3200 e

    Oferim Venit lunar 3000-3200 Perioada minim 6 săptămâni Camioane E 6 cu prelata mega sau standart cu service periodic in reprezentanta Se pleaca cu camionul si se vine din garaj Pitesti Ruta : ITALIA-GERMANIA- BENELUX-UK Ruta:Spania-Anglia-Italia-Franta Ruta:FRANTA-ITALIA RUTA:GERMANIA-BENELUX-FRANTA Se ofera bonus de km , bonus de consum , diurna saptamanala + avans de cursa Cerinte Experienta minim 6 luni Cartela tahograf Atestat profesional transport marfa Se lucrează 6 1,5 8 2 12 4 săptămâni Se respecta timpii de condus cu prioritate

  • 1

    Sofer 3.5 tone 1600-2100 e ARGES

    Sofer 3.5 tone 1600-2100 e ARGES ANGAJAM SOFER TUR RETUR -SEMI COMUNITATE - COMUNITATE EXTERN EXPERIENT MINIM 6 LUNI PE TRANSPORT TUR/RETUR SAU COMUNITATE Pe ruta Romania - GERMANIA - AUSTRIA - FRANTA -ELVETIA - ROMANIA -SPANIA PORTUGALIA( MAI MULT PERIOADA DE VARA) CONTRACTE DE SEMI COMUNITATE MINIM 2 SAPTAMANI JUMATE se ofera avans de cursa plus plata la saptamana (diurna) Avem nevoie de persoane cu capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu un nivel de educatie bine insusi, abilitate de a invata lucruri noi Este necesar cazier judiciar Se cere si se ofera seriozitate. Se cere experienta minim 1 an pe comunitate. Se cer cunostinte de utilizare GPS, Smartphone Se cer cunostinte minime de limba engleza sau germana Soferul trebuie sa aive domicilul de preferat in jud Arges sau in raza de 100 km Pentru Salarizare se poate opta mai multe detali la telefon

Salvează căutarea