Anunțuri
Locuri de munca Arges Disponibil din: 2022-05-19-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie cu sau fara experienta la o companie multinationala din Pitesti Cerințe: - minim 8 clase; - cazier curat; - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi și în picioare; - seriozitate și dorința de muncă; - atenție la detalii Atribuțiile și responsabilitățile postului: responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare; responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. Beneficii: - salariu de încadrare începând cu 3.700 lei brut ( in funcție de experienta și calificare); - bonus lunar 360 lei brut; - prima de Crăciun, Paste - 1.300 lei NET; - prima de vechine; - prima de evenimente 500 lei; -tichete de masa 35 lei zi; - majorare salariale anuală; - ore suplimentare plătite 175%, ore de noapte 125%; - transport local asigurat ( la de la muncă acasă).
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie cu sau fara experienta la o companie multinationala din Pitesti Cerințe: - minim 8 clase; - cazier curat; - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi și în picioare; - seriozitate și dorința de muncă; - atenție la detalii Atribuțiile și responsabilitățile postului: responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare; responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. Beneficii: - salariu de încadrare începând cu 3.700 lei brut ( in funcție de experienta și calificare); - bonus lunar 360 lei brut; - prima de Crăciun, Paste - 1.300 lei NET; - prima de vechine; - prima de evenimente 500 lei; -tichete de masa 35 lei zi; - majorare salariale anuală; - ore suplimentare plătite 175%, ore de noapte 125%; - transport local asigurat ( la de la muncă acasă).
-
Promovat
Angajam montator subansamble nacele, locatie Titesti. Program de lucru pe 2 schimburi. Tichete de masa in valoare de 40 lei. Transport asigurat din Pitesti, Maracineni, Mioveni, Colibasi, Boteni, Lucieni, Hartiesti, Valea Opri, Vulturesti, Barzesti, Voroveni, Gura Hulubei, Davidesti, Contesti, Racovita, Campulung, Poienari, Pescareasca, Schitu Golesti, Capu Piscului, Lazaresti, Furnicosi, Mihaesti, Valea Popii, Radesti, Ogrezea, Stalpeni, Livezeni, Slanic, Aninoasa, Valea Silistii, Vladesti, Valea lui Dan, Golesti, Ulita, Priboaia, Valea Mare, Balilesti, Izvorul Rece, Bajesti, Titesti sau decont transport. Pentru mai multe detalii si programari sunati la numarul 0729 800 109.
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Beneficii: -Salariu fix; -Tichete de masa 40 lei zi; -Prime Bonusuri -Transport asigurat Program de lucru: se lucreaza in 3 schimburi
-
Cu experienta pe comunitate minim 1 AN, NU se lucreaza in echipaj - Cerinte; Permis de conducere cat. C+E; Atestat profesional pentru transport marfa generala; Card digital pentru tahograf; Aviz medical si psihologic; Fisa de aptitudini (medicina muncii); Cazier judiciar _ Se lucreaza pe MAN E5(automat) la prelată. _ Se pleaca si se vine cu camionul acasa _ Pentru tara se vine pe weekend acasa. _ TUR-RETUR _ COMUNITATE minim 4 saptamani cu 1 saptamana acasa _ Sa locuiască in Pitesti + - 100 km _ Se ofera salariu+diurna, fara intarzieri.
-
Firma productie mase plastice angajam operator productie: Oferim: mediu de lucru placut, salariu atractiv, bonuri de masa, program de lucru de 8 ore Cerintele postului: supravegherea masinilor de injectie mase plastice, verificarea si ambalarea produselor finite CV-urile pot fi trimise la adresa de email: Telefon
-
CAUT MESERIAȘI ÎN DOMENIUL CONSTRUCȚIILOR AMENAJĂRI INTERIOARE EXTERIOARE FINISAJE FINISĂRI PUNCT DE LUCRU SINAIA HOTEL CARAIMAN PLATA LA SĂPTĂMÂNĂ, BANI DE MÎNCARE, PENTRU MAI MULTE DETALII CONTACTAȚI-MĂ TELEFONIC LA ORICE ORĂ. EDUARD&EDY.
-
-
CAUT MESERIAȘI ÎN DOMENIUL CONSTRUCȚIILOR AMENAJĂRI INTERIOARE EXTERIOARE FINISAJE FINISĂRI, PUNCT DE LUCRU, SINAIA HOTEL CARAIMAN, PLATA LA SĂPTĂMÂNĂ, BANI DE MÎNCARE, MAI MULTE DETALII TELEFONIC, CONTACTAȚI-MĂ TELEFONIC LA ORICE ORĂ. EDUARD&EDY.
-
Coradia Star din Arges angajeaza sofer pe auto 3,5t Cerinte: -vechime permis minim 2 ani -experienta pe comunitate minim 6 luni -disponibilitate de a sta plecat 4-5 saptamani Contract de munca pe perioada nedeterminata. Se lucreaza pe auto cu prelata (8-10ewp) dotate corespunzator Activitatea se desfasoara in tarile UE si UK. Dispecerat propiu, disponibilitate 24/24 pentru orice problema a soferului. Salarizare :65 la zi sau 0,08/km cum este mai avantajos pentru sofer la decont. Tel: Pentru mai multe detalii va rog sunati. Multumesc!
-
Suntem în căutarea de persoane muncitoare și atente la detalii pentru a se alătura echipei noastre de reimpachetare. Dacă sunteți rapid, precis și vă place munca într-un mediu dinamic, atunci sunteți persoana pe care o căutăm! Responsabilități: Reimpachetarea produselor conform standardelor companiei Etichetarea corectă a produselor Asigurarea calității produselor reimpachetate Respectarea regulilor de siguranță și a procedurilor companiei Cerințe: Abilitatea de a lucra într-un ritm rapid Atent la detalii și precis în lucrul cu produsele Capacitatea de a lucra în echipă Disponinilitate de lucru in 3 schimburi Beneficii: Salariul: 3550 lei brut, majorare dupa 6 luni 3750 brut Tichete de masa: 35 lei Bonus de prezenta: 350 lei brut Spor de noapte: 25% Prime de sarbatori Plata orelor suplimentare: 175% Mai multe detalii la telefon: 0729 800 746
-
Suntem în căutarea unor operatori presaj motivați și dedicați pentru a se alătura echipei noastre din fabrică. Dacă sunteți o persoană responsabilă, cu atenție la detalii și dornică să învețe și să se dezvolte într-un mediu industrial, vă invităm să aplicați pentru acest post Responsabilități: Operarea mașinilor de presaj conform instrucțiunilor și procedurilor stabilite Monitorizarea și ajustarea parametrilor de producție pentru a asigura calitatea și eficiența procesului Inspectarea produselor finite pentru a identifica defectele și a le raporta echipei de supraveghere Întreținerea și curățarea regulată a echipamentului și a zonei de lucru Respectarea strictă a măsurilor de siguranță și a regulilor de lucru Cerințe: Experiență anterioară în lucrul cu mașini de presaj sau într-un mediu industrial similar (experiența în presarea metalului sau a plasticului este un avantaj) Abilități tehnice și mecanice bune, cu capacitatea de a învăța rapid noile procese și tehnologii Atitudine pozitivă, capacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient Capacitatea de a lucra în condiții fizice și de mediu variate Disponibilitatea pentru program in 3 schimburi Beneficii: Salariul: 3350 lei brut, majorare salariala dupa 6 luni 3800 Tichete de masa: 35 lei zi lucrata Bonus de prezenta: 350 lei brut Spor de noapte: 25% Prime de sarbatori Plata orelor suplimentare Mai multe detalii la telefon 0729 800 746
-
Suntem în căutarea unui sudor specializat în sudura cu gaz de CO2 pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți experiență în sudura cu acest tip de gaz și sunteți în căutarea unei oportunități de angajare într-un mediu dinamic și stimulativ, vă invităm să aplicați pentru acest post. Responsabilități: Executarea sudurilor cu gaz de CO2 conform specificațiilor și standardelor tehnice Lucrul cu diferite tipuri de materiale, cum ar fi oțelul carbon, oțelul aliat etc. Interpretarea și urmarea planurilor și schemelor tehnice Verificarea calității sudurilor și a integrității pieselor Întreținerea și curățarea echipamentului de sudură CO2 Cerințe: Experiență anterioară în sudură cu gaz de CO2, cu cunoștințe solide în utilizarea acestui proces de sudură Certificare în sudură sau alte calificări relevante sunt un avantaj Abilități excelente de citire și interpretare a planurilor și schemelor tehnice Atitudine pozitivă, atenție la detalii și capacitatea de a lucra în echipă Respectarea riguroasă a normelor de siguranță și a procedurilor de lucru Beneficii: Salariul 4800 lei brut majorare salariala dupa 6 luni 5200 lei brut Tichete de masa: 35 lei Bonus de prezenta: 350 lei brut Spor de noapte: 25% Prime de sarbatori Plata orelor suplimentare Mai multe detalii la telefon: 0729 800 746
-
Suntem în căutarea unui controlor de calitate dedicat și meticulos pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți o persoană atentă la detalii, cu experiență în domeniul controlului calității și dornică să contribuie la asigurarea calității produselor noastre, vă invităm să aplicați pentru acest post. Responsabilități: Inspectarea și testarea produselor finite pentru a verifica conformitatea cu specificațiile și standardele companiei Identificarea și raportarea non-conformităților sau a defectelor de fabricație Monitorizarea proceselor de producție pentru a identifica și remedia potențialele probleme de calitate Colaborarea cu echipa de producție pentru a îmbunătăți procesele și a asigura calitatea constantă a produselor Întocmirea rapoartelor de control calitate și documentarea rezultatelor inspecțiilor Cerințe: Experiență anterioară în domeniul controlului calității, preferabil într-un mediu industrial Cunoștințe solide în interpretarea specificațiilor tehnice și a standardelor de calitate Abilități excelente de observație și analiză, cu atenție la detalii Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan Abilități bune de comunicare și colaborare în echipă Beneficii Salariul: 3750 lei brut majorare salariala dupa 6 luni 4050 lei brut Tichete de masa: 35 lei Bonus de prezenta: 350 lei brut Spor de noapte: 25% Prime de sarbatori Plata orelor suplimentare Mai multe detalii la telefon: 0729 800 746
-
Manpower angajeaza STIVUITORISTSpecificații Numele companieiMnapower TimisoaraTip jobfull timeDescriereManpower angajeaza stivuitorist pentru unul dintre clientii situati in Cateasca Cerinte: - studii medii - atestat ISCIR valabil - experienta pe o pozitie similara - gestiunea fizica a stocului de marfa - participa activ la operatiunile specifie de incarcare, descarcare Beneficii: - salariu 4300 brut cu posibilitatea de majorare la 4600 brut dupa 6 luni - tichete masa 35 lei zi lucratoare - bonus de prezenta 350 lei brut - spor noapte 25% - prime sarbatori si vacanta - ore suplimentare - loc de munca in 3 schimburi Mai multe detalii la telefonȘ 0729 800 746
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si cu siguranta cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Activitatea propriu-zisa consta consta in a gasi clienti carora sa le emitem orice tip de asigurare ar avea nevoie. Se lucreaza de acasa, din fata calculatorului sau de la un birou. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu mai ales ca avem un sistem de cariera ce ne ajuta sa progresam si sa ne dezvoltam chiar propria echipa de colaboratori in timp. Repet, nu conteaza daca nu ati mai lucrat in domeniul asigurarilor, conteaza sa fiti foarte seriosi si dornici de a invata si a va dezvolta permanent, iar noi va vom fi alaturi. Vom putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: de la RCA, CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing prin Destine LEASING&CREDITE sau tranzactii imobiliare prin Destine Imobiliare. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care vă va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti liceul promovat (nu este obligatorie diploma de BAC, dar este recomandata, insa este acceptata si cea de absolvire liceului); - cazier judiciar curat care sa ateste integritatea dumneavoastra sociala; Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 100 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon/whatsapp: - Bogdan Stoian
-
ANA ELITE SERVICES, societate comercială cu profil catering, autoservire și hrănire colectivă angajează: - MANAGER ACTIVITATE AUTOSERVIRE Cerinte: - Experiență anterioară în industria ospitalității; - Abilități excelente de comunicare și leadership; - Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona eficient multiplele sarcini; - Orientare către clienți și atenție la detalii; - Capacitatea de a lucra în echipă; - Diploma de studii superioare în domeniul ospitalității sau echivalentă reprezintă un real avantaj. Responsabilități: - Supervizarea operațiunilor zilnice ale restaurantului, inclusiv gestionarea personalului și asigurarea unui serviciu de calitate pentru client; - Dezvoltarea și implementarea strategiilor pentru creșterea vânzărilor și a profitabilității; - Asigurarea respectării standardelor de igienă și siguranță alimentară; - Recrutarea, formarea și motivarea echipei pentru a atinge obiectivele stabilite; - Menținerea unei relații excelente cu clienții și rezolvarea eficientă a oricăror probleme sau plângeri. Beneficiile vor fi comunicate si negociate in cadrul interviului. Pentru mai multe detalii te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon:
-
ANA ELITE SERVICES, societate comercială cu profil catering, autoservire și hrănire colectivă angajează: - MANAGER ACTIVITATE AUTOSERVIRE Cerinte: - Experiență anterioară în industria ospitalității; - Abilități excelente de comunicare și leadership; - Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona eficient multiplele sarcini; - Orientare către clienți și atenție la detalii; - Capacitatea de a lucra în echipă; - Diploma de studii superioare în domeniul ospitalității sau echivalentă reprezintă un real avantaj. Responsabilități: - Supervizarea operațiunilor zilnice ale restaurantului, inclusiv gestionarea personalului și asigurarea unui serviciu de calitate pentru client; - Dezvoltarea și implementarea strategiilor pentru creșterea vânzărilor și a profitabilității; - Asigurarea respectării standardelor de igienă și siguranță alimentară; - Recrutarea, formarea și motivarea echipei pentru a atinge obiectivele stabilite; - Menținerea unei relații excelente cu clienții și rezolvarea eficientă a oricăror probleme sau plângeri. -Beneficiile vor fi comunicate si negociate in cadrul interviului. Pentru mai multe detalii te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon:
-
Alcadibo Trading SA angajeaza : Contabil contabilitate primara - un post locatie : Pitesti, program de lucru:8 ore, salariu negociabil+tichete de masa+prima ocazionala de sarbatori Relatii :IONESCU MARIANA ( rugam sa ne contactati la numarul de telefon asociat contului)
-
Angajez operatori jocuri pt sala in Pitești. Program de lucru flexibil, salarizare deosebita, contract de munca din prima zi, diferite bonusuri. Pentru detalii va așteptăm la sediul nostru din str Republicii nr.39, la parterul clădirii Arges Tv ( in spatele librăriei Eminescu). Nu deranjați daca nu sunteți cu adevărat în căutarea unui loc de muncă! Detalii la nr.de telefon: zero șapte șase doi patru unu trei patru doi patru
-
Firma de construcții angajez dulgheri echipa pentru santier an jud olt sau sibiu cu contract de munca și plata la m2 sau la zi 5000 7000 nr de contat
-
Firma de construcții angajez dulgheri echipa pentru santier în Caracal cu contract de munca și plata la m2 sau la zi 5000 7000 nr de contat
-
Lucrator comercial in Pitesti, perioada nedeterminata. Venit salarial 2500. Decontam si ab transport
FMCG Marketing&Distributie Impreuna redefinim performanta in merchandising De 16 ani oferim solutii inovative de merchandising bazate pe următoarele valori: -> Orientarea către angajați -> Excelența în execuție -> Inovație -> Partener de valoare Ce asteptam de la tine? Responsabilitate si seriozitate. Flexibil si spirit de echipă. Minim studii gimnaziale finalizate. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Printre atributiile tale: Aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. Aranjarea produselor la raft. Verificarea preturilor si valabilitatea produselor. Ce oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata. Plata salariului la data stabilita. 21 zile de concediu de odihna pe care le vei efectua intotdeauna. Training la angajare. Dezvoltare profesionala si oportunitati reale de promovare. Suport din partea echipe