Anunțuri
Locuri de munca Bacau Companii Disponibil din: Nan-nan-nan-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Bacau, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Locatie Fixa - Full Time - Segment Bauturi; - Program de lucru: Luni-Sambata; - Repartizare program de lucru: 08:00-16:00; - Venit lunar NET 2300 Lei (salariu fix net + tichete de masa + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj Sucursala Bacau au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Permis categoria D - Atestat Transport Persoane - Cunoașterea legislației specifice conducătorilor auto - Disciplină în cadrul programului de lucru - Disponibilitate la program flexibil - Disponibilitate pentru deplasări De asemenea, dacă ești o persoană cu bune capacități de comunicare, cu multă seriozitate ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Transportul muncitorilor catre santiere - Efectarea transportului de persoane în condiții de bună siguranță - Respectarea regulilor de circulație - Buna întreținere a mașinii de serviciu Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Dorim sa ne marim echipa - ANGAJAM: - DEVIZIER DECONTARE si OFERTARE. Candidatul ideal: Experienta in utilizarea programelor de devize; Experienta in domeniu ca: ofertant devizier achizitor; Experienta in achizitii publice. Oferim salariu motivant si un mediu de lucru placut.
-
Promovat
Candidatul ideal: - Are îndemânare manuală; - Are capacitate de lucru în echipă. Descrierea jobului: MANIPULANT MARFURI- manipulează sacii și paleții cu produse finite de morărit și paste făinoase în scopul depozitării și livrării acestora. AMBALATOR- ambalează produsele finite în scopul obținerii producției planificate. Ce îți oferim?: - plan personalizat de integrare; - un mediu de lucru plăcut și dinamic, astfel încât să îți poți pune în practică toate cunoștințele; - posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional. Descrierea companiei: S.C. PAMBAC S.A. este unul din principalii producători naționali din domeniul morărit - panificație, lider pe piața de paste făinoase și deținător al brandurilor Pambac, Grania, Casa D'or și Ciao Pasta.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC Vasion SRL angajeaza manipulanti marfa materiale de constructii. Detalii la sediul firmei din Bacau, str. Bradului, nr. 51, jud. Bacau sau la numerele de telefon: 0730633330, 0730230058.
-
Căutăm coleg(ă) pentru postul de Consultant vânzări showroom Bilka care să fie : - o persoană serioasă, organizată, atentă la detalii, flexibilă, dornică să înveţe - dornică să ofere clienţilor cele mai potrivite informaţii şi să recomande cele mai bune soluţii - absolventă de studii medii sau superioare - cu abilităţi de comunicare, relaţionare şi persuasiune . Sunt necesare cunoştinţe de operare PC (Ms Office), iar experienţa în vânzarea materialelor de construcţii şi cunoştiinţele minime de contabilitate primară constituie un avantaj. - : - Întâmpinarea clienţilor într-o manieră profesionistă şi identificarea nevoilor acestora; - Acordarea consultanţei de specialitate; - Întocmirea documentelor aferente primirii şi vânzării mărfurilor, inclusiv facturare, în sistemul informatic al societăţii, încasarea sumelor pentru marfa vândută; - Întocmirea ofertelor de pret, administrarea eficientă a relaţiei cu clienţii, precum şi derularea întregului proces de vânzare; - Verificarea disponibilităţii stocului şi oferirea termenelor de livrare precise pentru produse; - Gestionarea şi rezolvarea reclamaţiilor cu privire la produsele vândute; - Colaborarea cu ceilalţi membri ai echipei . Beneficii: contract pe perioadă nedeterminată; program 8-17, L-V, bonuri de masă mediu de lucru plăcut, stabil şi profesionist; Daca te identifici cu descrierea de mai sus, aplică trimițând CV-ul tău la . sau îl poti aduce personal la sediul nostru din Oneşti, Calea Mărășești nr 3 (în incinta SCM Flacăra, lângă Pompieri).
-
Ne mărim echipa! Suntem în căutare de colegi farmaciști și asistenți de farmacie în orasul Bacau! Alătură-te unei echipe de specialiști bine pregătiți, dornici să te cunoască! Dedicarea, implicarea, comunicarea și colegialitatea sunt valorile care ne definesc și care ne-au ajutat să înțelegem nevoile pacienților noștri și să le oferim cele mai bune soluții. Ne dorim să ai: Studii de specialitate finalizate: Facultate de Farmacie\ Școală postliceală asistenți farmacie Aviz de liberă practică și certificat de membru vizat anual de Colegiul Farmaciștilor din România/OAMGMAMR Experiență pe un post similar: 1 an minimum (avantaj) Cunoștințe de operare pe calculator: Windows, Office O fire empatică și pozitivă și bune abilități de comunicare și relaționare Capacitatea de a stabili priorități, de a lua decizii și de asumare a responsabilității Dorința de a te dezvolta și de a învăța mereu lucruri noi. Orientarea către obiectivele companiei. Descrierea jobului: Oferirea consultanței de specialitate pacienților, în funcție de nevoile acestora; Administrează stocurile și urmărește termenele de valabilitate ale produselor din farmacie; Participă la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; Participă la verificarea, monitorizarea și gestiunea stocurilor. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu experiența și performanța; Bonus de performanță lunar în baza rezultatelor obținute; Tichete cadou oferite cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun; Card de reducere în farmaciile Salofarm; Oportunități reale de creștere și dezvoltare profesională; Acces la training-uri de specialitate și interes profesional; Posibilitatea de a te forma și dezvolta într-un mediu profesionist; Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:
-
SC LEOSERV din N Bălcescu service camioane,. angajează electrician auto camioane .Șalariu atractiv.
-
-
Global Auto Service Bacau,Service multimarca,angajează Tinichigiu - auto , aveți șansa sa lucrați si sa evoluați pe scara profesională ,într-un service de renume din Bacau,beneficiind de cursuri si traininguri gratuite atât in țara cât si in străinătate ,3500 lei lunar
-
Aptitudini Permis categoria B+C+E; constituie avantaj curs de calificare macaragiu; Atestat transport marfuri; Card tahograf; Sa nu fie inscris in cazierul judiciar; Sa nu fie inscris in cazierul auto; Vechime minim 3 ani. Beneficii: - tichete de masa de 40 de lei; - decontare transport. - prime de sarbatori.
-
angajam personal constructii ( fierari, structuristi, finisori , instalatori, electricieni ) oferim salarii atractive,plata concediului anual si alte facilitati angajam muncitori necalificati salarii motivante
-
Transfer Driver Privat , angajeaza soferi categoria B si soferi categoria B+C , pentru livrari de masini noi pe teritoriul Germaniei !
-
CAR Moldova IFN angajeaza economist in Bacau Cautam o colega cu studii superioare economice, persoana descurcareata, serioasa, pozitiva, careia sa ii placa discutia cu publicul. Experienta in domeniu economic contabil minim 1 an Oferim contract pe perioada nedeterminata, program full time luni - vineri 8:30 - 17:00. Salar net pornind de la 2700 lei. CV-ul se trimite pe site publi24.
-
-
Würth Romania angajeaza! Suntem in cautare de colegi noi pentru postul de reprezentant comercial in jud. Bacau. Candidatul Ideal - studii medii finalizate; - posesor carnet de conducere categoria B; - abilitati de comunicare si negociere; - cunostinte tehnice minime; - experienta minima in domeniul vanzarilor. Descrierea jobului -vizitarea clientilor din baza de date; -prezentarea produselor Würth, acordarea de consultanta tehnica clientilor; -gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti. Se acorda un pachet salarial atractiv si motivant, in acord cu performanta (salariu fix, tichete masa, comision din vanzari, prime etc.); - promovare in urma performantelor profesionale obtinute; - cursuri de initiere si perfectionare; - auto, abonament telefon, IPAD. Descrierea companiei Infiintata in februarie 1994 ca reprezentanta in Romania a concernului german Adolf Würth GmbH&Co. KG, Würth Romania a devenit in scurt timp o companie de top pe piata romaneasca in domeniul elementelor de asamblare, sistemelor de ancorare, adezivilor, etansantilor si a cosmeticelor auto. Cu o gamă de peste 30.000 de produse și având garanția calității germane a produselor și serviciilor sale, Würth România este cel mai indicat pentru a fi furnizorul dumneavoastră numărul unu. Würth = Calitate Mai multe detalii despre companie gasiti pe site-ul nostru https: www.wuerth.ro .
-
SPECIALIST MARKETING Candidat ideal: Bun cunoscător al materialelor de construcţii; Capacităţi de planificare, analiza si decizie; Capacităţi organizatorice, de comunicare si negociere; Cunoştinţe operare PC, retele sociale (facebook, instagram, youtube, etc); Permis de conducere categ B reprezinta un avantaj; Constituie avantaj experienta intr-un post similar. Activitati specifice postului: Coordoneaz direct activitatea desf şurat în departamentul de marketing; Promovarea produselor: Dezvoltarea și implementarea campaniilor publicitare, inclusiv publicitatea online și offline, campanii pe social media, promoții, evenimente de marketing etc. Gestionarea prezenței online: Administrarea website-ului companiei, gestionarea conturilor de social media, crearea de conținut relevant și interesant pentru audiență. Colaborarea cu alte departamente: Lucrul împreună cu departamentele de vânzări, achiziții, logistică și alte departamente pentru a asigura o coordonare eficientă și pentru a susține obiectivele generale ale companiei. Monitorizarea performanței: Măsurarea și analizarea rezultatelor campaniilor de marketing pentru a evalua eficacitatea acestora și pentru a face ajustări acolo unde este necesar. Dezvoltarea materialelor de marketing: Crearea de materiale de marketing, cum ar fi broșuri, cataloage, reclame, materiale promoționale etc. Intocmeşte rapoarte scrise de lucru în formatul şi la termenele solicitate de conducerea societ ţii; OPERATOR MAGAZIN-ONLINE Candidat ideal: Studii medii superioare; Cunoștințe operare calculator; Bune abilități de comunicare; Permis de conducere categ. B reprezinta un avantaj. Activitati specifice postului: Atribuții: Asigură relația cu clienții magazinului on-line pentru preluare comenzi, furnizarea informațiilor despre produsele comercializate, despre modalitatile de livrare, Pregateste comenzile pentru livrare, colaboreaza direct cu colegii dar si cu firmele de curierat colaboratoare, Administreaza comenzile venite atat pe magazinul online cat si cele telefonice, email sau alte canale de comunicare, Actualizează lista de produse din magazinul on-line, Adaugă dezactivează produse fișe tehnice articole pe magazinul on-line.
-
angajam agent paza cu permis auto cu domiciliul in zona Buhusi si zonele apropiate . pentru detalii rog sunati
-
Dacă ești în căutarea unui job in care sa îmbini utilul cu plăcutul, pasiunea cu creativitatea Casa DIDULCI e locul potrivit pentru tine!
-
Te căutăm pe tine! Daaaa, pe tine! Angajăm montator automatizări și confecții metalice (porti, garduri, etc.) salariu atractiv sâmbetele se plătesc separat masă asigurată chef de muncă și chef să înveți dorință să faci parte dintr-o echipă FAN și să creezi alături de noi beneficii salariale atractive (știm cum e să..nu trăiești cu minimul pe economie, deci îți oferim mai mult de atât) te lăsăm să pleci și-n concediu la mare, doar să ne zici din timp ca să ne organizăm Haai, dă-ne un mesaj și hai la o cafea să stăm de vorbă! Mulțumim!
-
Angajăm full time sudor/lăcătuș mecanic pentru confecții metalice (porți, garduri, etc). Ce primești? - salariu peste media de pe piață - masa asigurată - sâmbetele se plătesc separat - sistem comisionare pentru lucrări Cum trebuie să fii tu? - serios - om de bază în echipă - permis categoria B. - să te asiguri de calitatea lucrărilor tale Pentru noi este foarte importantă calitatea personalului! Aplică și vezi dacă te încadrezi!
-
AI EXPERIENȚĂ? TE VREM LA NOI ÎN ECHIPĂ! NL Jobs România oferă locuri de muncă în domeniul agriculturii in Țările de Jos (OLANDA) Nu percepem niciun fel de comision!NL Jobs România oferă locuri de muncă în domeniul agriculturii in Țările de Jos (OLANDA) Nu percepem niciun fel de comision! Sere de rosii, pe diferite activități - tariful BRUT pe oră este 13,27E - puteți obține până la 8 ore bonus săptămână dacă depășiți norma de lucru! Depozite de ambalare - tariful BRUT pe oră este 13,27E Logistică - tariful BRUT pe oră de la 13,27E Transportul România- Țările de Jos este organizat de către NL Jobs, costul este de 150E și este suportat de angajat. Asigurăm cazare contracost - 120E săptămână persoană, dar și asigurare medicală - 37,5E săptămână persoană Transportul de la locul de cazare la locul de muncă este asigurat de către noi, iar șoferii primesc un bonus de 25E NET săptămână! Salariul NET minim este cuprins intre 1100E - 1300E lună, fără bonusuri de performanță.
-
SC BONISSIMO CATERING SRL, avand CUI 40033163, cu sediul in Sat Margineni, Comuna Margineni, Nr, 8, Judet Bacau, angajeaza: Ajutor Bucatar, cod COR 941101 - 1 post. Cerinte:studii medii, cunostinte de limba engleza, cunostinte in domeniul gastronomiei. Selectia are loc in data de 17.04.2024, ora 09:00, la sediul societatii.
-
SCOPUL POSTULUI Vei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei. DESCRIEREA ROLULUI La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac. Dacă alegi să devii ,,providentist , vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Credit Risk. N-au preluat ei toate responsabilitățile și de aceea avem nevoie de expertiza și cunoștințele tale. IATĂ CE VEI FACE: Vei promova serviciile de creditare ale companiei; Vei gestiona și dezvolta portofoliul de clienţi prin vizite la domiciliul acestora; Vei oferi suport clienţilor pentru a alege cea mai bună ofertă de creditare si asigurare, adaptată nevoilor lor. CANDIDATUL IDEAL: Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru. De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi! CE NE DORIM DE LA TINE: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul exibil; Sa ai studii medii nalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine! IATĂ BENEFICIILE PE CARE LE VEI AVEA: Venit lunar intre 1700 lei- 2000 lei net, dintre care salariu fix incepand de la 965 lei net; Asigurare sănătate Metropolitan ce include decontare cheltuieli medicale in valoare de 1200 lei net an și decontare spitalizare în valoare de 100 lei zi; Asigurare de accident; 21 de zile de concediu, la care se adauga 4 zile suplimentare de wellbeing; Între 2 și 5 zile libere suplimentare pentru senioritatea în companie; Beneficii financiare acordate pentru evenimente deosebite; Flexibilitate și oportunitatea de a îți face programul așa cum vrei tu; Decont de transport și telefon de serviciu; Reduceri la diverși parteneri. Te vei bucura și de PROGRAME DE DEZVOLTARE PERSONALĂ ȘI PROFESIONALĂ: Program de induction: 3 luni de învățare pe rol, traininguri aplicate și Buddy alocat pentru o integrare facilă în companie; Programe de recunoaștere a performanței: recompensarea celor mai bune performanțe operaționale prin premii și excursii trimestriale și anuale; Program de wellbeing: acțiuni și evenimente de conectare și socializare; Traininguri și oportunități de dezvoltare: cursuri pe teme variate prin Academia Provident, traininguri tehnice, programe de creștere și promovare a talentelor.