Anunțuri
Locuri de munca Bihor doar cu poze Persoane Disponibil din: 2021-02-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Echipa noastra cauta un coleg dedicat pentru mententanta echipamentelor profesionale de curatenie, care sa fie dispus sa se alature ca angajat 4 ore ( norma partiala ) sau colaborator PFA SRL, in functie de preferintele si disponibilitatea sa. Cerințe Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială); Bune cunoștințe de mecanică, electricitate electronică; Operare PC: Lucru în echipa dar și individual; Cunoștințe solide în mecanică electronică și electricitate; Permis de conducere; Cunoașterea si citirea corecta a desenelor de ansamblu si de execuție pentru componentele mecanicele mașinilor electrice. Descrierea jobului Efectuezi activități de reparare, revizie și întreținere a echipamentelor profesionale de curățenie; Stabilești diagnosticul de stare tehnică a mașinii și realizezi analize de anomalii; Identifici piesele de schimb necesare intervențiilor; Efectuarea intervenției de urgenta in cazul diverselor disfuncționalități defecțiuni; Participarea la analiza si rezolvarea problemelor tehnice cu operativitate si eficienta; Întocmirea fiselor tehnice de constatare, raportului tehnic de reparație si întocmirea documentației aferenta lucrărilor executate; Respectarea normelor de munca si a securității în muncă; Realizarea punerii în funcțiune ale echipamentelor utilajelor; Efectuarea lucrărilor de întreținere. Deplasări pentru servisarea și relocarea echipamentelor; Beneficii Acord contractual avantajos pentru ambele părți Telefon, scule, echipamente de protecție; Training si suport in orice situatie intalnita pe parcursul colaborarii. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de email: sau sunati la numarul de telefon 0722 213 621.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate comerciala organizează un proces de selecție pentru ocuparea a unui post de muncitor necalificat staţie sortare si spalare piatra pentru punctul de lucru din Orasul ORADEA Principalele responsabilități: Răspunde impreuna cu seful statiei de buna funcționare a utilajelor și echipamentelor din stația de sortare si de spalare piatra; Asigura curatenia in santier; Se subordoneaza si asculta de ordinele sefului de statie; Execută lucrări de întreținere curentă a utilajelor (curățare, gresare, vopsire, degajare a instalației); Cerințele postului: Seriozitate, dinamism, atenție la detalii; Spirit practic și organizat; Disponibilitate pentru deplasări; Disponibilitate pentru lucrul în echipă, dar capabil sa lucreze și singur. Cunoștințe și abilități necesare: Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă; Punctualitate, seriozitate şi corectitudine; Capacitate de concentrare şi atenţie sporită; Abilităţi de organizare şi gestionare a timpului. Ce iti oferim: Pachet salarial 4500 net, bonusuri de performanță; Pentru prima luna salariul este de 3000 lei NET. Program 10 ore pe zi de luni pana vineri; Diurna în valoare de 50 RON zi lucratoare, pentru cei care nu sunt in zona; In cazul in care nu sunteti din zona se ofera cazare gratuit. În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs, la adresa din anunt sau sa ne contactati la nr de tel din anunt.
-
Cerinte: studii superioare in economie, contabilitate, financiar sau un domeniu similar; (daca este relevant) minim 2 ani experienta in domeniu; cunostinte solide in domeniul financiar-contabil, precum si despre legislatia relevanta; operare software contabilitate: SAGA, operare PC; cunostinte despre legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil. Descrierea jobului Responsabilitati: verifica si prelucreaza zilnic documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata); ntocmire rapoarte financiare, situatii de analize fiscale sau contabile; verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; activitati de resurse uname si salarizare; verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din balanta; elaboreaza rapoarte interne catre persoanele relevante (ex. management); Descrierea companiei Compania noastra are ca domeniu de activitate colectarea si reciclarea deseurilor feroase si neferoase, de hartie, ambalaje, carton, maculatura, folie, PETuri, alte deseuri de mase plastice, acumulatori uzati,doze de aluminiu,deseu sticla, deseuri electronice si electrocasnice, componente PC, Procesoare de la persoane juridice si fizice.Colectarea se face prin punctul nostru de colectare sau, de la o anumita cantitate in sus, de la sediul clientilor.
-
R|A Wash and detailing angajeaza băiat pe postul de spălător auto. Pentru detalii sunați la nr
-
angajam sofer pe autocamion Scania la transport animale vii curse tur retur , 100 / zi si 80 in echipaj
-
angajam sofer transport animale vii , curse tur retur , salar 100 / zi sau 80 in echipaj
-
Angajam lucrator depozit Candidatul ideal: - Personal calificat/necalificat; - Studii medii; - Experien a anterioară constituie un avantaj; - Persoană organizată i responsabilă; - Seriozitate; - Cunoasterea Limbii maghiare constituie avantaj Descrierea postului : - Sortarea si manipularea produselor în depozit, conform comenzilor primite; - Pregătirea si ambalarea mărfurilor; - Descărcarea și încărcarea mărfurilor. Beneficii: -Salariu motivant -Programul de lucru de la 9:00-17:00 de luni pana vineri Descrierea companiei Compania desfasoara activitati de comert cu piese si accesorii auto.
-
Recrtez personal calificat sudori CO2 pentru Slovacia în fabrica de automotive. Pentru mai multe informații la tel. Sk viber, WhatsApp Ro. .
-
Daca detii un PFA SRL si te regasesti in descrierea de mai jos, nu ezita sa ne contactezi ! - Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si rezolvare de probleme; - Persoana dinamica, energica si orientata catre rezultate; - Disponibilitate in a efectua munca de teren; Responsabilitățile dumneavoastră vor fi: - Contactarea și vizitarea debitorilor în vederea recuperării creanțelor la domiciliul sau locul de muncă al acestora; - Identificarea celei mai bune soluții de plată; - Negocierea termenelor de plată într-o manieră profesionistă; - Actualizeaza baza de date cu informatii corespunzatoare activitatii; P