Oferte locuri de munca Bihor • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam operator utilaje automatizate, domeniu textil. Cerinte: studii medii (minim 10 clase), necalificat, experienta in domeniu confera avantaj. Transportul la punctul de lucru din Oradea este inclus. Program de lucru : luni-vineri, interval orar 7.00-15.00. CV-urile pot fi transmise pe whats up: sau email:
-
Promovat
Angajam personal curățenie ORADEA, se lucrează 5H - se lucreaza 5h - de la ora 05:00-10:00 L-V, Oferim: Salariu atractiv; Bonuri de masă; Prime de sărbători; Decont de transport. Dacă sunteți interesați așteptăm numărul dumneavoastră: 0722 213 621
-
Promovat
Echipa noastra cauta un coleg dedicat pentru mententanta echipamentelor profesionale de curatenie, care sa fie dispus sa se alature ca angajat 4 ore ( norma partiala ) sau colaborator PFA SRL, in functie de preferintele si disponibilitatea sa. Cerințe Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială); Bune cunoștințe de mecanică, electricitate electronică; Operare PC: Lucru în echipa dar și individual; Cunoștințe solide în mecanică electronică și electricitate; Permis de conducere; Cunoașterea si citirea corecta a desenelor de ansamblu si de execuție pentru componentele mecanicele mașinilor electrice. Descrierea jobului Efectuezi activități de reparare, revizie și întreținere a echipamentelor profesionale de curățenie; Stabilești diagnosticul de stare tehnică a mașinii și realizezi analize de anomalii; Identifici piesele de schimb necesare intervențiilor; Efectuarea intervenției de urgenta in cazul diverselor disfuncționalități defecțiuni; Participarea la analiza si rezolvarea problemelor tehnice cu operativitate si eficienta; Întocmirea fiselor tehnice de constatare, raportului tehnic de reparație si întocmirea documentației aferenta lucrărilor executate; Respectarea normelor de munca si a securității în muncă; Realizarea punerii în funcțiune ale echipamentelor utilajelor; Efectuarea lucrărilor de întreținere. Deplasări pentru servisarea și relocarea echipamentelor; Beneficii Acord contractual avantajos pentru ambele părți Telefon, scule, echipamente de protecție; Training si suport in orice situatie intalnita pe parcursul colaborarii. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de email: sau sunati la numarul de telefon 0722 213 621.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Persoana Responsabila, - pentru Operare Recepti si Avize marfa - pt SUPERMARKET! -de preferinta -( Femeie)! SARCINILE POSTULUI: -Opereaza Receptia Facturilor si Avizelor, in program; -Modifica si actualizeaza preturile conform discounturilor primite; -Se lucreaza in Sistem de Operare Gestiune ; -Cunoasterea unui program de Gestiune Constitue avantaj. Oferim! -Contract de Munca pe o perioada nedeterminata; -Conditi moderne de lucru; -Salarizarea se discuta, la Interviu, in functie de experienta! -Asiguram suport pt Invatarea si Acomodarea la Locul de Munca. Personele Interesate sunt rugate sa trimita cv- pe adresa de email: mjobs100(Around)yahoo.com
-
Angajam operator productie pe utilaj de profilare a tablei la punctul de lucru din Oradea. Responasbilitati: - manevrarea pieselor din tabla; - pregatirea si instalarea utilajelor de profilare a tablei; - respectarea sarcinilor de lucru; Cerinte: - studii medii; - cunostinte de folosire a instrumentelor de masurare si de desen tehnic (reprezinta avantaj); - implicare si seriozitate; Beneficii: - oferim bonuri de masa; - contract de munca pe perioada nedeterminata; - salariul se negociaza in cadrul interviului; Programul de lucru: luni - vineri, de la ora 8 la 17, plus doua sambete pe luna, de la ora 8 la 13; Pentru mai multe detalii ne gasiti la numarul de telefon din anunt intre orele 8-17.
-
Service-Auto multimarca autorizat RAR in Oradea, angajam Mecanic Auto cu EXPERIENTA. Cerinte: - experienta tehnica multimarca pana la 3.5 tone - seriozitate maxima Se ofera: - salar 6000 - 7000 lei - contract de munca - conditii foarte bune de munca - masa calda - colectiv unit Tel :
-
Recrutam AUDITOR DE CALITATE cu experienta, pentru clientul nostru din Biharia. Cerinte: - Studii economice sau tehnice; - Experienta pe un post similar; - Capacitate de comunicare, analiza si sinteza; - Posibilitatea de a face naveta. Responsabilitati: - Conducerea auditului si planificarea activitatii de audit; - Efectuarea auditului intern conform planificărilor și procedurilor aprobate; - Analizarea si aprecierea conformitatii si eficacitatii sistemului; - Colectarea si structurarea informatiilor specifice activitatii de audit; - Examinarea documentelor referitoare la sistemul calitatii si intocmirea Raportului de examinare si a tuturor documentelor specifice activitatii de audit in domeniul calitatii. Beneficii: - Salariu negociabil; - Tichete in valoare de 30 ron zi lucratoare; - Tichete de vacanta anuale 1.500 ron; - Decont transport: 300 ron luna; - Premii de Paste si Craciun; - Program de lucru de luni-vineri, intre orele 09-17.
-
Vino fara costuri la Gaminvest, leader in imobiliare cu peste 17 ani experiență si performante remarcabile in Oradea si Bihor. Suntem compania cu cel mai mare portofoliu de proprietati si contacte, cu doua sedii in Oradea și o echipă puternică brokeri cu cariere de succes în desfasurare. Din acest motiv, luam in echipa noastra doar brokeri sau agenti cu experienta și rezultate in imobiliare sau vanzari. Fără costuri lunare, fără costuri pentru cursuri, fără costuri de marketing, fără taxe de birou Ce oferim? Fix lunar + Comision + Bonusuri Grile generoase pe nivele de performanta si comision variabil in functie de experienta si performanta Acces nelimiat la portofoliul și bazele de date de clienți Training de nivel expert, formare profesionala si cursuri de vanzari, comunicare si marketing imobiliar Mașină de firmă, laptop de firmă, telefon cu număr de firmă, birou modern cu toate facilitațile de birotică, scanner, imprimante, sală de ședințe, etc Departament juridic intern in companie, ca suport la dispoziția brokerilor în activitatea imobiliară precum și personal de secretariat Înființare societata sau PFA și serviciul de contabilitate lunară, gratuit, sustinut de catre agenție Promovare si publicitate imobiliară a portofoliului Sună interesant? Te vrem în echipa noastră!
-
Salon din Oradea, Rogerius, cautam colegi petru postul de coafura si frizerie in regim de chirie, cu Pfa.
-
Esti in cautarea unui loc modern unde sa iti desfășori activitatea din domeniul beauty? Dacă îți place ceea ce faci și o faci cu pasiune și dedicare te așteptăm în echipa SAMA- salonul este situat în Piața Creangă -Decebal Prin urmare avem posturi libere sub forma de chirie pe scaun după cum urmează: * Hairstilist Barber Manichiura si pedichiură Make-up artist Pentru mai multe informatii puteti sa ne lasati un mesaj.
-
Varsta minima 18 ani. Cofetaria se afla in Lotus Center . Aplica doar daca te regasesti in situatiile de mai jos. Au avantaj cei care au lucrat in domeniu. Angajam si fara experienta, insa doar acele persoane care doresc sa invete cu adevarat. Doresti sa lucrezi intr-un mediu dulce, placut si modern? Esti o persoana organizata, responsabila, seriosa? Vrei sa faci parte dintr-o echipa de la care ai doar de invatat? Deschis de a invata lucruri noi? Responsabilitati: Debarasarea meselor; Intretinerea curateniei. Aplica cu CV sau suna pentru un interviu.
-
SC RECOLO SRL - parte din Grup Plastor- ( str Matei Corvin nr 404) - firma de productie in prelucrarea maselor plastice, reciclarea cartonului si a diferitelor materiale plastice , amgajam tehnolog productie . Candidatul ideal: O experienta de minim 2 ani intr-o pozitie similara, reprezinta avantaj; Cunoasterea Lb. engleze reprezinta un avantaj; Minim studii tehnice Seriozitate; Program de lucru L-V intre 8.-16 : oferim salar brut de 4500 RON + tichete de masa in valoare neta de 735 RON Se asigura transport
-
Se lucreaza doua weekenduri pe luna. Varsta minima 18 ani. Cofetaria se afla in Lotus Center . Aplica doar daca te regasesti in situatiile de mai jos. Au avantaj cei care au lucrat in domeniu. Angajam si fara experienta, insa doar acele persoane care doresc sa invete cu adevarat. Doresti sa lucrezi intr-un mediu dulce, placut si modern? Esti o persoana organizata, responsabila, seriosa? Vrei sa faci parte dintr-o echipa de la care ai doar de invatat? Deschis de a invata lucruri noi? Responsabilitati: Servirea clientilor; incasarea clintilor; Prepararea bauturilor specifice locatiei; Preluarea comenzilor de la clientii care vin in locatie; Debarasarea meselor; Intretinerea curateniei. Aplica cu CV sau suna pentru un interviu.
-
SC BLUE ACCOUNTANCY SRL, societate de contabilitate si expertiza contabila, avizata CECCAR, prin expert contabil cu experienta in orice domeniu de activitate, va ofera servicii complete de contabilitate si resurse umane, venind in sprijinul dvs. cu urmatoarele lucrari: - înregistrarea sistematica si cronologica a documentelor primare (facturi, chitante, bonuri fiscale, extrase banca); - întocmirea balantei de verificare; - întocmirea jurnalelor de Tva si a registrelor contabile obligatorii; - intocmirea si depunerea cu semnatura electronica a declaratiilor fiscale; - întocmirea contractelor de munca, a statelor de plata si transmiterea Revisal la ITM; - întocmirea si certificarea bilantului contabil; - întocmirea si depunerea declaratiilor unice pt. PFA, etc; - acordarea de consultanta financiar-contabila. Onorariile se stabilesc in functie de volumul de inregistrari si complexitatea activitatii. https://www.blueaccountancy.ro
-
Promovat
Echipa noastra cauta un coleg dedicat pentru mententanta echipamentelor profesionale de curatenie, care sa fie dispus sa se alature ca angajat 4 ore ( norma partiala ) sau colaborator PFA SRL, in functie de preferintele si disponibilitatea sa. Cerințe Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială); Bune cunoștințe de mecanică, electricitate electronică; Operare PC: Lucru în echipa dar și individual; Cunoștințe solide în mecanică electronică și electricitate; Permis de conducere; Cunoașterea si citirea corecta a desenelor de ansamblu si de execuție pentru componentele mecanicele mașinilor electrice. Descrierea jobului Efectuezi activități de reparare, revizie și întreținere a echipamentelor profesionale de curățenie; Stabilești diagnosticul de stare tehnică a mașinii și realizezi analize de anomalii; Identifici piesele de schimb necesare intervențiilor; Efectuarea intervenției de urgenta in cazul diverselor disfuncționalități defecțiuni; Participarea la analiza si rezolvarea problemelor tehnice cu operativitate si eficienta; Întocmirea fiselor tehnice de constatare, raportului tehnic de reparație si întocmirea documentației aferenta lucrărilor executate; Respectarea normelor de munca si a securității în muncă; Realizarea punerii în funcțiune ale echipamentelor utilajelor; Efectuarea lucrărilor de întreținere. Deplasări pentru servisarea și relocarea echipamentelor; Beneficii Acord contractual avantajos pentru ambele părți Telefon, scule, echipamente de protecție; Training si suport in orice situatie intalnita pe parcursul colaborarii. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de email: sau sunati la numarul de telefon 0722 213 621.
-
Promovat
Angajam personal curățenie ORADEA, se lucrează 5H - se lucreaza 5h - de la ora 05:00-10:00 L-V, Oferim: Salariu atractiv; Bonuri de masă; Prime de sărbători; Decont de transport. Dacă sunteți interesați așteptăm numărul dumneavoastră: 0722 213 621
-
SUPERMARKET- , ANGAJEAZA: 1-CASIERA- cu fara experienta; Incaseaza si serveste clientul; -Raspunde de casa de marcat, -Efectuaza monetarul la sfarsitul zilei; 2-Femeie la Aranjat Marfa- pe sala; -ZONA ROGERIUS -Pune marfa pe rafturi; -Verifica preturile si termenele de valabilitate, -Face curatenie pe raionul la ccare lucreaza; cu fara experienta; OFERIM: -Salarizare acordata mereu la timp; -Loc de munca stabil; -Contract de munca pe o perioada nedeterminata. Pt inf si detali, va rugam sa ne sunati la nr de tel afisat in anunt. Va multumim!
-
Local in Baile Felix cauta personal Suntem un local nou pe piata care i-si va deschide portile oaspetilor in curand Daca esti o persona dinamica, seriosa si in acelasi timp vrei sa incerci ceva nou te asteptam in echipa noastra, nu conteaza daca nu ai experienta in domeniu suntem aici. Daca ai lucrat in domeniu acest lucru constituie un avantaj Ce cautam: Ospatari Barman Bucatari Personal Curatenie Camerista Pentru mai multe detalii nu ezita sa ne contactezi Telefon WhatsApp Mail
-
Cerinte: - Permis auto C,E + card tahograf + atestat profesional - marfa - valabil; - Minim 2 ani experienta in conducerea autovehiculelor articulate(Autotractor + Semiremorca) de mare tonaj; - Fara probleme de sanatate deosebite, cazier judiciar si auto fara incidente grave; - Cunostinte minime de mecanica auto si intretinere a autocamioanelor; - Disponibiliate pentru lucru in tara 5 6 zile / saptamana, cu program prelungit/flexibil; - Persoana disciplinata, cu atitudine pro-activa in indeplinirea sarcinilor; - Rezistență la stres, capacitate de planificare a sarcinilor; Descrierea postului: - Transportul de marfuri vrac pe rute preponderent interne, cu ansamblu de tip autotractor+semiremorca, conform instructiunilor primite de la dep. logistic; - Preluarea marfurilor pentru transport si predarea mafurilor la locatia de descarcare, fara diferente cantitative, calitative nejustificate; - Incarcarea optima(la capacitate maxima) a marfurilor, cu respectarea maselor maxime autorizate totale cat si pe axa/grup de axe; - Intocmirea documentelor de transport, aferente fiecarei curse; - Respectarea orelor de prezentare la incarcare, respectiv livrare; - Mentinerea intacta a inventarului predat, constand in autotractor+semiremorca; anexe, scule echipamente, caduri; - Comunicarea cu dep. tehnic privind problemele de functionare a mijlocului de transport aflat in gestiune; - Comunicarea permanenta cu dep. logistic privind desfasurarea transportului;
-
Angajăm cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată personal cu experiență pentru îngrijire persoane vârstnice în Germania. Oferim: - Salarii de la 1430 euro pana la 2500 euro net; - Respectăm salariul minim brut pe branșă; - Plătim drumul dus-întors și testul COVID - Sprijinim gratuit persoanele care doresc să își îmbunătățească nivelul de limbă germană; - Susținere permanentă pe toată perioada delegării la client; - Asigurăm Cardul European de Sănătate și garantăm asigurarea de sănătate și în pauza dintre turnusuri; - Organizăm cursuri de calificare pentru cei care nu dețin certificatul de îngrijitor. Cerințe: - Experiență în îngrijire; - Limba germană la nivel conversațional; - Seriozitate și atitudine corectă față de locul de muncă. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la nr de tel. sau de luni pana vineri in intervalul orar 09.00 - 17.00. Va multumim
-
Cerinte: - Disponibilitate la un program de lucru in 3 schimburi - Capacitate de învăţare rapidă - Spirit de muncă în echipă - Adaptabilitate şi flexibilitate - Experienta anterioara - Nu se cere atestatde stivuitorist Responsabilitati: - Alimentare linii de productie cu materie prima - Transportarea pieselor produse din productie in depozit Oferta: - Salariu atractiv negociat în cadrul interviului - Transport asigurat gratuit - Tichete de masa 40 lei - Masa calda gratuita - Bonus de performanta lunar - Al 13-lea salariu - Tichete cadou - Spor de noapte - Spor ore suplimentare - Asigurare medicala privata Descrierea companiei Purem by Eberspacher este unul dintre principalii lideri mondiali în ceea ce privește dezvoltarea și fabricarea de sisteme de eșapare, produsele și serviciile oferite contribuind la protecția mediului, securitatea și confortul din vehicule.
-
Descrierea postului: Cerinte: - Atestat ISCIR - Disponibilitate la un program de lucru in 3 schimburi - Capacitate de învăţare rapidă - Spirit de muncă în echipă - Adaptabilitate şi flexibilitate Responsabilitati: - Alimentare linii de productie cu materie prima - Transportarea pieselor produse din productie in depozit Oferta: - Salariu atractiv negociat în cadrul interviului - Transport asigurat gratuit - Tichete de masa 35 lei - Masa calda gratuita - Bonus de performanta lunar - Al 13-lea salariu - Tichete cadou - Spor de noapte - Spor ore suplimentare - Asigurare medicala privata Descrierea companiei Purem by Eberspacher este unul dintre principalii lideri mondiali în ceea ce privește dezvoltarea și fabricarea de sisteme de eșapare, produsele și serviciile oferite contribuind la protecția mediului, securitatea și confortul din vehicule.
-
Descrierea postului: - Raspunde de activitatea de productie pe liniile din subordine - Coordonează o echipă de aproximativ 20 de persoane - Alocarea operatorilor la statia de lucru - Este responsabil pentru instruirea operatorilor si a operatorilor nou angajati; - Se asigura ca la inceput de schimb sau dupa efectuarea change over-ului, instructiunile de lucru sunt la posturile de lucru; - Este responsabil de prioritizarea change over-elor in functie de planul de productie; - Se asigura de realizarea planului de productie în ceea ce priveste calitatea si cantitatea; - Modereaza sedinte la inceput de schimb cu echipa din subordine; - Responsabil pentru comandarea materialului in functie de planul de productie; - Se asigura de completarea zilnica a fiselor mentenanta. - Se asigura de completarea zilnica a formularului de prima piesa (first off). - Se asigura ca sunt respectate standardele privind bazele calitatii QB (Quality Basic), standardele de 5S; Cerinte: - experienta anterioara minim un an într-un mediu de productie pe o pozitie similară - studii medii - disponibilitate de lucru in 3 schimburi - rezistenta la stres - cunoștințe SAP constituie avantaj. Oferta: - Salariu atractiv , negociat în cadrul interviului - Transport asigurat gratuit - Tichete de masa 40 lei pe zi - Masa calda gratuita - Bonus de performanta lunar - Al 13-lea salariu - Tichete cadou - Spor de noapte - Spor ore suplimentare - Alte beneficii. Descrierea companiei Purem by Eberspacher este unul dintre principalii lideri mondiali în ceea ce privește dezvoltarea și fabricarea de sisteme de eșapare, produsele și serviciile oferite contribuind la protecția mediului, securitatea și confortul din vehicule.