Anunțuri
Locuri de munca Bihor Companii Doar munca in strainatate-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC PASTUR S.R.L., firma de transport din Oradea, este in căutarea unui dispecer expeditor talentat si dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Asteptam CV-urile la adresa de mail: sau telefonic la Cerințe: Experiența in domeniu , constituie un avantaj Cunoașterea unei limbi de circulație internaționala nivel mediu (engleza); Cunoștințe de operare PC, Excel, Word. etc; Abilitate de lucru in echipa; Abilitați foarte bune de comunicare, planificare si organizare a activităților. Cunostinte in utilizarea burselor de transport ( 1,2,3 Cargo, Timocom, etc) Descrierea jobului: Responsabilități: Coordonează activitatea flotei alocate; Identifica soluțiile optime de transport, negociază termenii transportului; Sa optimizeze costurile legate de transport.; Optimizarea rutelor, comunicarea cu conducătorii auto si supravegherea desfășurării curselor; Customer suport - oferă alternative clientului si statusuri referitoare la transport; Negociază preturile cu transportatorii clienții; Oferă consultanta transportatorilor clienților oferindu-le soluții optime; Beneficii: Mediu de lucru dinamic si interactiv; Echipa tânără , mediu de lucru plăcut; Instrumente de lucru moderne. Transportul se deconteaza Salariu motivand si progresiv in functie de capacitatile tale, perspicatitatea si perseverenta de care vei da dovada Sustinem oameni cu potential care inteleg ca interesul acordat job-ului il va propulsa din punct Posibilitate de avansare
-
Promovat
Suntem în căutarea unei societăți specializate în servicii de curățenie pentru a dezvolta o colaborare valoroasă în gestionarea unor apartamentelor închiriate în regim hotelier. Dacă firma dumneavoastră îndeplinește cerințele și dorește să ofere servicii de calitate, vă invităm să luați în considerare această oportunitate. Dorim o colaborare pe termen lung. Cerinte: Program de lucru 8h: 10:00-18:00 variabil in functie de necesitati, Program in weekend, Echipa formată din 2 persoane cu permis de conducere categoria B, Beneficii: - Salarii motivante, - Acord contractual avantajos pentru ambele părți, - Plată competitivă, în funcție de volumul de muncă și calitatea serviciilor prestate, - Furnizăm echipamentele și materialele necesare pentru curățenie. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 0722 213 621. între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Salonta, Str. Piața Democrației nr.6 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 6200 lei brut - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Orientare către client şi o ţinută profesională ireproşabilă - Experienţă profesională în domeniul comerţului cu amănuntul - Experienţă în conducerea personalului - Abilitaţi de coordonare și motivare a unei echipe - Cunoştinţe de limba engleză sau germană reprezintă un avantaj Responsabilitățile tale - Organizezi, planifici şi verifici activităţile departamentului în raport cu nevoile magazinului - Asiguri prezenţa la vânzare a sortimentului respectând layout-ul prestabilit - Coordonezi fluxul de marfă spre spațiile de vânzare și plasarea acesteia respectând principiul FIFO și regulile interne - Responsabil de depozitarea, manipularea şi transportul mărfurilor conform specificaţiilor tehnice ale fiecărui articol - Întocmești planurile de plasare a articolelor de sezon şi a promoţiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Beneficii: - Salariu competitiv - Transport asigurat gratuit - Tichete de masa 35 lei - Masa calda gratuita felul unu si felul doi - Bonus de performanta lunar care poate sa fie pana la 15% din salariul de incadrare - Al 13-lea salariu - Tichete cadou de Pasti si Craciun 300 lei net - Spor de noapte 25% - Ore suplimentare sau lucrate in weekend sunt platite cu 200% - Ore lucrate in zi de sarbatoare legala platite cu 300% - Asigurare medicala private Programare la interviu si informatii suplimentare la numarul de telefon:
-
DESCRIERE Firma partenera Tazz by eMag angajeaza curieri/livratori in Oradea ! COMISION 10% Bonusuri vreme rea; Bonusuri de performanta; Serviciul este de livrator mancare, de la restaurant (ex. Mc, KFC, TacoBell etc.) pana la domiciliul clientului dar nu se limiteaza doar la asta. (Kaufland, Mega, Decathlon, etc.) Curier Livrator cu Bicicleta, Scuter, Moticicleta sau Masina personala. Colaboram si cu PFA sau SRL Conditii avantajoase de colaborare. Program flexibil (part-time sau full-time oricand in intervalul 08:00-23:00 la alegere). Lucrezi când vrei si cât vrei in functie de preferinte! Conditii 100% legale de colaborare, contract de munca !!! Pentru mai multe detalii si angajari : Avantaje/Beneficii: Venituri semnificative în funcție de implicare Ore de lucru flexibile Suport de-a lungul întregului proces Training Cerințe: Program full-time sau part-time Persoana energică, organizată Abilități de comunicare Te așteptăm cu cel mai tare job ! Grăbește-te!
-
Angajăm muncitor necalificat construcții Mai multe detali telefonic! De preferat din zona Aleșd și împrejurimi. Transport asigurat!
-
Angajăm Barista full-time Madal Café, una dintre primele cafenele de specialitate din Budapesta cu o experiență de 10 ani în domeniu, vine la Oradea și este în căutarea unui coleg pasionat de cafea. Dacă ești o persoană pozitivă, dinamică, ai spirit de echipă și dorință de a te dezvolta în continuu, te așteptăm cu drag în echipa noastră tânără. Reprezintă avantaj experiența anterioară însă îți putem oferi tot suportul să înveți sau să progresezi rapid.
-
Unitate medicala privata din Oradea angajeaza asistent medical generalist Relatii la telefon de pe site laboratoarelemedicis.com Adresa de mail pe site laboratoarelemedicis.com Ne dorim sa colaboram cu persoane responsabile intr-un mediu placut,colegial.
-
Firma de transport marfa, angajam sofer pe camion, cu prelata pe ruta Ungaria-România, cursa regulata Detalii la nr de tel
-
SC UNIPALEX SRL, J05 572 2014, CUI RO 33018896, Sântion, nr. 1A, com Borș, jud. Bihor , angajeaza 3 manipulatori marfa COR 931302
-
Recrutez urgent personal calificat în tâmplărie pentru muncă în Slovacia în fabrica de mobila. Salarizare 1300 nett. Program de lucru 8-12 h Asigurare cazarea gratuit. Pentru mai multe informații despre acest loc de munca va rugam sa ne contactați la numărul SAU pe whattsap sau viber la OO421905294996
-
Societate comerciala din Oradea,, avand domeniul de activitate Constructii civile, angajeaza responsabil ( sef) santier. CERINTE: Experienta pe un post similar. Persoana organizata, serioasa si responsabila. Bune abilitati de comunicare si lucrul in echipa. Eficienta in organizare, capacitate de planificare, control si evaluare a activitatilor specifice din santier. RESPONSABILITATI: Planifica, organizeaza, monitorizeaza si verifica intreaga activitate la nivel de santier, asigurand executia, derularea si finalizarea lucrarilor conform proiectului, normelor si conditiilor de calitate, termenelor stabilite conform cerintelor contractuale (ex. citire si verificare planuri, punerea lor in aplicare, grafice de lucrari, situatii de lucrari, raportare, etc). Evalueaza si raporteaza periodic situatia de lucrari; verifica calitatea lucrarilor. Disponibilitate la deplasari. relatii la nr. telefon: de luni pana vineri intre orele 8;00 - 16:00
-
Moscova Exotica SRL. sediu Oradea, str. Moscovei 12., angajează: barman COR513201. Cerință: studii medii. În cazul acceptării ofertei, rugăm contestanții să trimită CV-ul:
-
Oportunitate de carieră în regim PFA la noul centru de înfrumusețare CELESTIAL BEAUTY LOFT, cu post de: frizerie barber coafură make-up stilizare extensii gene-sprâncene Chirie: 250 euro 1250 Ron Oferim Design modern Echipă de marketing Ambient plăcut poziționare într-o zonă cu potențial Taxe incluse în prețul chiriei Căutăm specialiști cu un curs de bază acreditat și diplomă de calificare profesională, cu experiență de minim 6 luni. Dacă oferta noastră răspunde necesităților tale, scrie-ne un mesaj în privat și nu uita să lași numărul tău de contact pentru a te invita la un interviu.
-
Angajam inginer serviciul tehnic pentru intocmire documente aferente investitiilor din santierele de distributie gaze naturale (conducte si instalatii de racordare gaze naturale) in municipiul Oradea si judetul Bihor. Cerinte: - absolvent facultate tehnica (preferabil instalatii pentru constructii, instalatii sanitare sau petrol si gaze); - experienta in santiere de edilitare minim 1 an, NU neaparat de gaze naturale; - detinator permis de conducere categoria B; - cunostinte AUTOCAD, necesare pentru intocmirea schitelor de montaj ale conductelor si instalatiilor de racordare gaze naturale; - cunostinte solide program Office (Word, Excel); - minime cunostinte de topografie, utilizare aparat topo; - rezistenta la stress, respectarea termenelor de executie ale lucrarilor si de intocmire a cartilor tehnice ale constructiei; - capacitate de organizare, proactiv, implicat, comunicativ, autodidact. Avantaj la angajare persoanele care indeplinesc una sau mai multe din cerintele urmatoare: - persoanele cu experienta in executia sistemelor de distributie gaze naturale; - detinator autorizatie ANRE gaze naturale (EGd, PGd); - detinator autorizatie ISC responsabil tehnic cu executia domeniul 8.4 sau 6.3; - detinator autorizatie ISC diriginte de santier domeniul 9.4 sau 8.3. Oferim salariu in functie de competente si aptitudini + bonusuri in functie de realizarile lunare, trimstriale si anuale, prime de Paste si Craciun, prime de concediu, autoturism serviciu, telefon de serviciu, traininguri de instruire, sprijin tehnic si uman in derularea activitatilor in santiere din partea colegilor. Salariul va fi negociat in urma interviului in functie de experienta candidatului. Va rugam sa trimiteti CV la adresa acuratech.gas&gmail.com.
-
Societate de contabilitate, membră CECCAR și CCF, angajam persoana cu cunostinte in domeniul HR. Asigurăm un mediu tânar și plăcut, tichete de masă și tichete de vacanță. Program de lucru de la 8.30 -17:00, din care jumătate de oră pauză de masă.
-
Oportunitate de carieră în regim PFA la noul centru de înfrumusețare CELESTIAL BEAUTY LOFT, cu post de: frizerie barber coafură make-up stilizare extensii gene-sprâncene Chirie: 250 euro 1250 Ron Oferim Design modern Echipă de marketing Ambient plăcut poziționare într-o zonă cu potențial Taxe incluse în prețul chiriei Căutăm specialiști cu un curs de bază acreditat și diplomă de calificare profesională, cu experiență de minim 6 luni. Dacă oferta noastră răspunde necesităților tale, scrie-ne un mesaj în privat și nu uita să lași numărul tău de contact pentru a te invita la un interviu.
-
Angajez casieră statie carburant în municipiul ORADEA. Cunostinte case marcat.lucru pe calculator.pot sa fie de ajutor cunostinte de patiserie.bucatarie program 12 ore în ture salar de încadrare 3650 lei +sporuri noapte sâmbete duminici sărbători legale premii și alte prime avantaje pe lângă salar 600 lei tichete de masa concediu 21 zile
-
Angajez Mecanic Auto zona Beius Bihor cu experienta si permis cat B mai multe detalii la telefon
-
Agent Distribuție Marfă Suntem în căutarea unui Agent de Distribuție Marfă dedicat și motivat să se alăture echipei noastre. Dacă ești o persoană organizată, orientată către rezultate și îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, atunci aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Responsabilități: Planificarea și organizarea rutelor de distribuție a mărfurilor într-un mod eficient și în conformitate cu termenele stabilite; Încărcarea și descărcarea mărfurilor în mod corespunzător, asigurându-te că acestea sunt manipulate în condiții de siguranță; Verificarea stocurilor și asigurarea unei gestiuni corecte a acestora; Interacțiunea cu clienții și asigurarea unui serviciu de calitate în ceea ce privește livrarea mărfurilor; Întocmirea documentelor necesare pentru livrarea și recepționarea mărfurilor; Rezolvarea problemelor și a reclamațiilor legate de distribuția mărfurilor; Menținerea vehiculului de distribuție în stare bună de funcționare și curățenie; Respectarea regulilor și procedurilor de siguranță în timpul activităților de distribuție. Cerințe: Experiență anterioară în distribuția mă
-
Angajam lucrător depozit în Oradea. Persoana potrivită pentru noi are domiciliul în Oradea, are abilități organizatorice, capacitatea de a lucra în echipa și atent la detalii. Experiență anterioară în domeniul depozitarii și manipulare a mărfurilor poate fi un avantaj. Oferta noastră include salariu competitiv și un mediu de lucru stabil.
-
Ce vrem de la tine? - Permis conducere categoriile B, C, E; - Atestat profesional pentru transport mărfuri generale; - Card tahograf; - Autorizație ISCIR pentru automacara reprezintă avantaj - Persoană responsabilă, organizată. Ce vei avea de făcut? - Activități specifice în cadrul departamentului de transport intern; - Transport marfa în baza documentelor de însoțire; - Livrarea comenzilor conform programului de distribuție; - Atenție distributivă, corectitudine.
-
Dorești să participi la construirea unei misiuni de distribuire de materiale creștine? Răspunde-ne printr-un mesaj pe e-mail. Ce ar trebui să faci: - Să coordonezi activitatea fundației conform unui program prestabilit, - Să pregătești ambalarea și distribuirea de publicații creștine în localitate și județ, - Să activezi pe platforme online, - Să contribui la dezvoltarea fundației conform strategiilor stabilite. Durata estimată a activității: 40 sau 20 de ore pe săptămână (în funcție de opțiunea ta). Locația activității: Oradea județul Bihor. E necesară cunoașterea limbii maghiare sau engleze la nivel conversațional. Salariu: stabilit de comun acord. Ești interesat? Scrie-ne acum pe e-mail pentru mai multe informații!