Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bihor Companii Disponibil din: 2020-06-13 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam Asistent de proiect in Oradea

    Căutăm asistent proiect , cod COR 334303 Fundația Life Tineret este în căutare de Asistent de proiect care să ofere suport la implementarea unui proiect de suflet menit să acorde sprijine dezvoltarea de activitați educaționale copiilor 6-13 din Oradea. Căutăm oameni care să lucreze cu voluntari locali si internaționali și care să ne ajute să dezvoltăm activităti și servicii pentru comunitatea noastră. Ești omul potrivit dacă: Ești absolvent de studii superioare; Ai un nivel avansat de cunoaștere a limbii engleze; Ai foarte bune abilități de utilizare a pachetului MS Office; Ai experiență în implementarea proiectelor cu finanțări europene; Ai experiență relevantă în realizarea de sarcini administrative (arhivare documente, organizare evenimente); Ai atenție la detalii și capacitate de analiză și sinteză a datelor; Ai capacitatea de a respecta deadline-uri; Ești o persoană cu atitudine proactivă și flexibilitate în gândire și acțiune; Ești un om deschis, cu inteligență emoțională și atitudine pozitivă; Ai inițiativă; Ai experienta de lucru cu voluntari locali si straini, experienta cu programul ESC - European Solidarity Corps al UE Ne vom baza pe rolul tău pentru: Oferirea de suport administrativ și logistic managerului de proiect; Pregatire si Organizare intalniri de lucru cu echipa de proiect; Pregatire si coordonare activitati dedicate copii si tineri; Coordonarea fluxului de documente (transmiterea, primirea și înregistrarea documentelor) și derularea operațiunilor specifice implementării unui sistem de arhivare eficient, conform contractului de finanțare; Transmiterea tuturor documentelor de raportare și monitorizare (rapoarte specifice activității de implementare, progres, cereri de prefinanțare și rambursare etc) pe durata implementării proiectului; Traduceri, tehnoredactări și protocoale documente pentru proiect; Întreținerea relațiilor cu furnizorii: verifică, îndosariază și sintetizează rapoartele echipei de implementare, menține legătura cu finanțatorul și alte organisme și autorități implicate în finanţarea și monitorizarea proiectului aprobat în scopul depunerii de documente; Te întâmpinăm cu: Mediu de lucru dinamic și empatic în care prețuim diversitatea, inovația, responsabilitatea, automanagementul; Portofoliu de evenimente, campanii, platforme și produse, foarte divers; Pachet salarial + tichete de masa; Participare la diferite conferințe, traininguri, formări, evenimente; Zi liberă de ziua copilului tău; Participare la ieșiri trimestriale cu colegii și teambulding-uri; Fiecare zi vitaminizată cu ceai sau cafea; APLICATIA TA va trebui să contină CV in ro sau Engleză, care să aibă date valide de contact si care să fie trimisă pe email la adresa Informații suplimentare pot fi oferite și la nr. de telefon: . Aplicatiile primite vor fi analizate in ordinea sosirii de către o comisie din partea organizatiei iar cei a căror aplicatie corespunde asteptărilor noastre vor fi contactati telefonic și email.

  • 1

    Angajez sofer pe comunitate.

    Angajez sofer pe un camion 7.5 tone. Cabina dubla. Aparate automate pe toata Europa.Se cere experiență .minim 1 an international. Se lucrează 40-45 zile. Cu repaus acasă 10 zile. Telefon de firma. 85 euro pe zi. Email.

  • 5

    Angajez sofer pe cimentruck pentru curse Alesd-Ungaria,plin gol

    Se incarca din Alesd si se descarca in diferite locatii din Ungaria,apoi se intoarce gol.

  • 4

    Angajez șofer cât B

    Angajez șofer cat B,pt curse tur -retur Ro-Hu,cu experienta în transport marfa ar fi un avantaj

  • Lucrător Comercial Salonta (f m)

    În cadrul noului magazinului Kaufland din Salonta, Str. Piața Democrației nr. 6 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.

  • 2

    Angajam tamplari

    SC DELFOREST SRL angajeaza tamplari in productie de executare produse din lemn masiv (usi.trepti,mobilier) Biharia str.trandafirilor 1 L TEL.

  • Nutrientul SA angajeaza Ingrijitor animale pentru Incubatie (intre Avram Iancu si Ciumeghiu)

    - sortat oua si pui carne de o zi - Program de lucru 8 ore pe zi, prin rotatie se lucreaza sambata - Salariu 3100 - 3200 de lei net + bonuri de masa - Transport asigurat din Salonta, Ciumeghiu, Avram Iancu, Ghiorac, Boiu

  • 4

    Consultant Vanzari (limba maghiara si limba romana)

    ANGAJĂM TINERI CARE VORBESC LIMBA MAGHIARĂ ȘI ROMÂNĂ! ========================== Vrei să lucrezi în vânzări? Ești pregătit pentru o nouă provocare și ești ambițios în construirea carierei tale? Atunci aici este locul potrivit pentru tine! Suntem o companie deja bine-cunoscută și de succes în Ungaria, care acum se extinde în România. A-GENERATION caută tineri talentați care cred că nimic nu este imposibil! Oferim oportunități de câștig excelente, mașini de lux și vacanțe internaționale! Locul de muncă: biroul nostru din Oradea Dacă te înscrii: - Training și suport continuu - Oportunități de carieră și poziții de leadership - Alege luxul, cu mașină premium. Cerințe lingvistice: - Cunoștințe la nivel de negociere în limba maghiară și română - Nu este necesară diplomă de studii superioare! Important: Te rugăm să aplici doar dacă: 1. Vorbești la nivel de negociere limba română și maghiară 2. Poți lucra full-time în Oradea (fără posibilitate de lucru de acasă). Alătură-te nouă și fii parte din succesul unei companii în plină expansiune! Dacă simți că aceasta este o oportunitate pentru tine, nu ezita! C.V.

  • Coordonator Depozit

    Suntem în căutarea unui Coordonator Depozit, pentru o companie producătoare de uși de interior și accesorii aferente. Obiectivul companiei este realizarea pieselor conform tendințelor mondiale, promovând produse care se ridică la cele mai înalte standarde de calitate. Cerinte: -Experienta anterioara in gestionarea de echipe; -Persoana cu atitudine proactiva si responsabila; -Bune abilitati de organizare, planificare si coordonare; -Excelente abilitati de comunicare si capacitatea de a lucra bine in echipa; -Experienta anterioara in logistica depozitare, coletarie, transport, productie; -Cunostinte operare MS Office; Responsabilitati: -Asigura gestiunea stocurilor de materiale si a altor bunuri aflate in depozit si supravegheaza modalitatile de inventariere; -Participa la efectuarea recepției calitative a materialelor; -Organizeaza spațiile necesare pentru primirea, recepția și depozitarea materialelor; -Pregătește procesele de ambalare si dezambalare a materialelor si produselor. -Asigura pregatirea paletilor si aranjarea produselor la raft; -Supravegheaza preluarea si predarea produselor finite dinspre productie si catre client; -Intocmeste si verifica raportarile si se asigura de corectitudinea acestora; -Asigura menținerea ordinii și curățeniei în spațiul de depozitare. Beneficii: -Pachet salarial motivant; -Mediu de lucru plăcut.

  • 5

    Rezervisti

    Angajam personal proaspat iesit in rezerva din domeniul militar , jandarmerie , pompieri , politie pentru a se alatura echipei noastre de interventie operativa , obligatoriu permis B si domiciliu in Oradea sau imprejurimi. Asteptam cu interes CV dvs la adresa de e-mail , sau tel .

  • Sofer 3.5t comunitate 1800euro

    Angajam sofer comunitate duba prelata 10 paleti , dotata utilata pentru comunitate , model Renault Master 2022 euro 6 , plata garantata la venirea din cursa , pentru mai multe detalii informatii la tel

  • 3

    Angajez sofer categoria C

    Angajez sofer pe comunitate.Pe un camion 7.5 tone.Cabina dubla. Se lucrează 6 săptămâni cu repaus 10 zile acasă. Aparate automate pe toate Europa. Se cere experiență .sofer international. Telefon mobil de firma. Frigider. Stație. 85 euro pe zi.

  • Angajez casiera shop

    Angajez casiera în benzinarie Studii necesare: liceu Cunostinte operare calculator casa de marcat.Salar încadrare 3655 lei la care se adauga sporuri plus bonuri 600lei alte avantaje premii.prime .

  • 3

    Nutrientul SA angajeaza Dispecer

    Candidatul ideal: - studii medii (superioare constituie avantaj) - cunostinte operare PC (office) si capacitate de a invata si utiliza aplicatii software - abilitati native de vanzare si negociere - ambitie si dorinta de continua dezvoltare - abilitati de coordonare si lucru în echipa - capacitatea de a lucra într-un mediu cu un nivel ridicat de stres Descrierea postului - recepționeaza comenzile primite de la fabrica trimite si mașinile din parcul propriu auto la incarcat si cauta retur pentru ele - intocmeste programul de livrari si comenzile de transport - întocmeste foile de parcurs zilnice ale întregii flote proprii - urmareste GPS-ul intregului parc auto si raporteaza eventualele probleme - cauta pe bursa transportatori pentru necesarul pe care nu il poate acoperi cu masinile proprii - intocmeste evidentele administrative din cadrul Departamentului Transport din cadrul companiei - negociaza si receptioneaza facturile de transport Salariu 5000 RO net + bonuri Program de lucru: Luni-vineri, 08:00 16:00 Asigurarea decontare transport

  • 4

    Lucrator-Casier Oradea

    Am pornit in cautare de noi colegi care sa ni se alature pe posturi de: Lucrator comercial-Casier Nu vei face asta singur, ci alaturi de o echipa pasionata de a lucra cu si pentru oameni. Daca acest rol nu prezinta interes pentru tine, dar stii pe cineva caruia i s-ar potrivi, ne-am bucura sa dai de veste mai departe! Asteptam CV-urile dvs. la adresa

  • 2

    Sofer cat. B

    Angajez sofer cat. B pt autoutilitara de 3.5t, pt curse tur-retur. Necesar Experienta , si Domiciliul Oradea sau zona metropolitana Oradea.

  • 13

    Sofer comunitate pe duba 3.5T 55 - 60 euro zi

    IOBAGHINI EXPRESS angajeaza sofer comunitate pe duba 3.5T Ford Transit 55 - 60 euro zi - masina Ford Transit din 2018 dotata pt. comunitate - necesar categoria B, comenzile sunt in Europa, plata garantata la sosirea din cursa, o iesire este de 30 zile cu repaus 7 zile acasa - obligatoriu din zona limitrofa de Oradea, dispecerat propriu Te asteptam in echipa noastra, trimite CV pe whatsapp sau info pe whatsapp

  • 7

    Angajam soferi basculanta 8x4 - 3000-3100 EURO NET

    Job-Link Romania angajeaza sofer cat. CE - Germania, Bösingen - BASCULANTA. Salariul pe Romania 5000 lei brut ; Salariu + diurna este 100 net ZI calendaristica (3000 3100 euro NET lunar); Avans 300 euro in fiecare zi de vineri; Avans saptamanal; Transport decontat; Perioada de sedere prin rotatie 6 3. Cerinte: Cunostinte de limba germana nivel incepator; Experienta minim 1 an ca si sofer profesionist; Ne puteti contacta la numarul de telefon:

  • 2

    Angajam Recruiter

    Recrutare si selectie personal in constructii

  • 5

    Consultant Vânzări în Sănătate și Nutriție *în magazin naturist

    Crezi în principiile fitoterapiei și nutriției? Avem un rol deschis pentru o persoană pasionată de plantele medicinale, oameni și digitalizare. Job Consultant Vânzări în Sănătate și Nutriție (Health and Nutrition Sales Consultant) Ce vei face la noi? Vei oferi consultanță specializată clienților cu privire la remediile naturiste, alimente dietetice și celelalte produse de îngrijire personală pe bază de plante disponibile în magazin Vei ghida clienții în alegerea produselor potrivite în funcție de nevoile lor specifice și obiectivele de sănătate Vei răspunde la întrebări și vei oferi informații cu privire la beneficiile și modul de administrare utilizare a produselor Vei efectua operațiunile zilnice de înregistrare a vânzărilor și încasărilor utilizând softurile din dotare și documentele aferente acestora Te vei asigura că oferta de produse corespunde cu cerințele și nevoile clienților prin gestionarea optimă a stocului de marfă, efectuarea comenzilor către furnizori, recepționarea produselor, etichetarea și aranjarea acestora la raft Vei propune produse noi și vei promova clienților promoțiile existente Te vei informa și vei învăța continuu despre prevenție, terapiile alternative, afecțiunile comune acute și cronice, beneficiile produselor pe bază de plante, administrarea și utilizarea acestora, vânzări, abordarea clienților și psihologia pacientului Îți vei dezvolta continuu competențele digitale Vei menține zilnic mediul de lucru foarte curat și foarte, foarte bine organizat Ce expertiză și abilități sunt necesare să ai pentru acest rol? Studii experiență în domeniul asistenței de farmacie, fitoterapie, nutriție sau alte științe medicale ale sănătății Cursuri sau certificări în terapii alternative și sau ingineria produselor alimentare Bune cunoștințe despre beneficiile plantelor medicinale, suplimente alimentare, prevenție și stil de viață sănătos Competențe digitale: casă de marcat, POS, PC, navigare internet, email, Word și Excel (nivel mediu) Excelente abilități de comunicare verbal-scris: limba română (nivel avansat), limba maghiară și engleză (nivel conversațional) Soft skills: răbdare, empatie, reziliență, bun control emoțional în situații critice, adaptabilitate, cooperare și colaborare în echipă Care vor fi beneficiile tale la Tevia pentru acest rol? Salariu fix lunar 2 500 lei net După perioada de probă (90 de zile calendaristice), bonus între 200 400 lei net, în funcție de volumul de vânzări lunar și rezultatul trimestrial al evaluării tale în funcție de indicatorii de parformanță stabiliți Vouchere cadou în valoare de 300 lei net cu diverse ocazii ca de exemplu: Sărbători de Crăciun și Paște, 8 martie, 1 iunie, etc., în funcție de performanță ta și nivelul vânzărilor Reduceri la produsele achiziționate pentru tine Produse cadou Acces la platforma e-learning de dezvoltare a competențelor, instructaj și suport continuu, cărți, oportunități de specializare în domeniu Dacă vei excela, beneficiile tale lunare vor crește la finalul fiecărui an de activitate în funcție de rezultatul evaluărilor performanței tale Mediu de lucru plăcut și echipamente performante de lucru Oportunitatea de a fi un bun specialist în acest domeniu de activitate și foarte respectat în comunitate atât de oameni, cât și de ceilalți profesioniști în domeniu medical Ce facem și unde îți vei desfășura activitatea? La Tevia ajutăm oamenii din comunitatea Marghita și împrejurimi cu sfaturi și recomandări privind îngrijirea sănătății lor. Promovăm prevenția și credem că produsele pe bază de plante sunt o alternativă excelentă pentru a avea o stare de bine și echilibru interior. De mai bine de 14 ani, acest magazin naturist este un loc în care ghidăm zi de zi oamenii prin pași mici și simpli, să se prețuiască mai mult și să creadă cu tărie că indiferent de situație, întotdeauna există o soluție. Dacă îți dorești un alt fel de mediu de lucru în care să te provoci mereu, să înveți constant despre plante, oameni și tehnologie, te încurajăm să aplici și să contribui cu abilitățile, cunoștințele și creativitatea ta la dezvoltarea Teviei. Locație Tevia, magazin naturist - Marghita (Bihor) Tip job Full time | 8h zi | Luni Vineri | 8 50 17 20 (30 de minute pauză) Prezență fizică obligatorie (exclus remote hibrid) Cum și unde trebuie să aplici? Spune-ne mai multe despre tine. Trimite-ne datele tale de contact, CV-ul tău și o scurtă scrisoare de intenție. Hai să ne cunoaștem mai bine!

Salvează căutarea