Anunțuri
Locuri de munca Bihor doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-01-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Ștefan Octavian Iosif nr. 3A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client - Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland - Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne - Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Firma cu experiență în domeniul reciclării, prestatoare de servicii de reciclare în cadrul fabricii GDS din Arad, suntem în căutare de Lucrători sortatori deșeuri reciclabile. Ofertă și beneficii: - Bonus de prezență; - Bonus de performanță; - Bonus pentru recomandare recrutare colegi; - Tichete de masă (35 lei tichet); - Transport asigurat de fabrica; - Contract pe perioadă nedeterminată; - Tichete cadou de Crăciun, Paște, 1 Iunie; - Se lucrează în 2 schimburi; Pentru informații suplimentare, vă rugăm să sunați a numărul de telefon din anunt.
-
Promovat
RO SC Eltex Recycling SA angajăm colegi pentru poziția de Lucrător sortator: Oferim: Contract pe perioadă nedeterminată Bonus lunar de prezenţă Tichete de masă 35 lei zi lucrată Alte beneficii: Bonus pentru recomandare colegi Transport asigurat Tichete cadou de Crăciun, Paşte, 1 Iunie Programul de lucru în 3 schimburi de L-V. Informaţii suplimentare la nr. de telefon din anunț. _ HU A(z) SC Eltex Recycling SA kollégát keres Válogató munkás munkakörbe: Ajánlunk: - Határozatlan idejű szerződés - Havi jelenleti bonusz - Étkezési jegyek 35 lej ledolgozott nap Más elonyok: - Ajánlási bónusz - Biztosított szállítás - űnnepi ajandekjutalvanyok (Karácsonyra, Húsvétra illetve június 1-re) - 3 műszaki munkarend H-P További információ a számon telefonszám a hirdetésben.
-
Promovat
Angajarile se impart in categoriile: muncitor calificat sau necalificat pe un salariu care începe de la 13 -Euro la ora și care poate crește în funcție de experiență sau in functie de rapiditatea de a invata sarcini noi la locul de munca. Transparență prin documentarea întregului proces de angajare, inclusiv actele necesare pentru alocatie copii, sprijin pentru scoala de soferi, cursuri de limba germana si multe altele; Cazare (270 de lunar) și transport (naveta de la serviciu la cazare si de la cazare la serviciu 120 lunar contracost), dacă este nevoie. Solicitanţii pot răspunde la un post vacant pe numărul +491627122601
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Cautam personal proaspat retras din domeniile MAI, MAPN, JANDARMERIE, SRI , POMPIERI pentru a se alatura echipei noastre de interventie operativa din Oradea .Spartan este firma unde abilitatile dobandite sunt apreciate si valorificate . Asteptam cu interes CV dvs la adresa de e-mail .
-
Devino partener colagenulmeu.ro De ce să devii partenerul nostru? Pentru că fiecare recomandare a ta iți va aduce un procent din valoarea comenzii, comisioanele fiind plătite la finalul fiecărei luni pe baza unui contract Poti avea un venit pasiv, fără efort, iar in acelaș timp ne ajuți și pe noi să creștem Pentru detalii ne poți contacta pe email: sau telefonic Daca ai un magazin online / fizic și vrei să vinzi produsele noastre, contactează-ne, suntem deschiși pentru colaborări!
-
Candidatul ideal: Persoana pasionata de IT care dorește sa evolueze in acest domeniu Abilități de lucru in echipa Bune abilități de comunicare Capacitatea de a diagnostica defecțiuni ale echipamentelor IT si de a oferi consultanta tehnica Capacitatea de a rezolva incidente software in funcție de problemele care apar Capacitatea de a lucra de sine stătător, autodidact Absolvent studii superioare Cerințe: Absolvent studii superioare sau in curs de finalizare (ultimul an) Experiență în rețelistică constituie un avantaj Cunoașterea, susținerea și dezvoltarea de soluții IT&C Deținerea de calificări și certificări constituie un avantaj Permis de conducere cat. B Limbi vorbite: Romana (nativ), Engleza Descrierea postului: *Instalarea, configurarea şi mentenanța instalațiilor de date voce, telecomunicații, configurații software ale echipamentelor de rețelistică (routere, switch-uri, firewall), soluții de cablare structurată *Disponibilitate pentru dezvoltarea capacităților tehnice prin participarea la training-uri și cursuri de specialitate Se oferă : Pachetul salarial în funcție de abilitățile candidatului Bonusuri în funcție de performanță Posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și posibilitatea de dezvoltare profesională Integrarea într-o echipă tânără, cu mediu de lucru profesionist și modern Masina de serviciu Laptop, telefon mobil de serviciu Detalii firma: iNet Corporation Analytics SRL companie activa in piața IT din Romania, cu o experiență de peste 11 ani și personal certificat specializat pe diverse segmente alte pieței IT. Echipa iNet furnizează soluții de IT&C și oferta atât comercializarea acestora cu ajutorul departamentului de vânzări, dar și integrarea produselor și a soluțiilor prin departamentul tehnic de care dispunem. Încurajăm creativitatea, libera exprimare și inovarea în tot ceea ce facem. Suntem o echipă tânără care dorește să crească și să se dezvolte atât din punct de vedere personal dar și profesional, de aceea punem la dispoziție un mediu energic de lucru, dar și activități în cadrul companiei. P
-
Candidatul Ideal Cerinte : - absolvent al invatamantului superior economic de specialitate Aptitudini: - capacitate de analiza si sinteza, gandire logica; - personalitate puternica, bine organizata; - abilitati de comunicare, planificare si coordonare; - corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii. Descrierea job-ului Responsabilitati : Contabilitatea unei firme de la A la Z - efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor contabile; - inchiderea conturilor contabile si a bilanturilor semestriale si anuale; - depunerea tuturor raportarilor catre Autoritati ( declaratii fiscale, bilanturi contabile, declaratii intrastat, si orice alte declaratii obligatorii ) - mentine evidenta debitorilor si creditorilor; - mentine evidenta platilor si incasarilor; - elaboreaza analiza contului de profit si pierdere; - intocmeste si elaboreaza raportari financiare catre Directorul economic al Societatii; Beneficii: transport decontat sau asigurat bonuri de masa salariu atragator
-
- permis de conducere cat. B Salariu: incepand de la 4500 NET + bonuri de masa Asigurarea decontarea transportului Program de lucru: de luni pana vineri de la 08:00 16:00
-
Suntem în căutarea unui Finisor Mobilier în Ardud (SM), pentru o companie producătoare de mobilier premium, un brand românesc care ia naștere ca un business de familie, în anul 2013. Obiectivul companiei este realizarea pieselor de mobilier rezistente, durabile si mai ales calitative. Persoana pe care o căutăm trebuie să aibă experiență sau dorință de învățare. Aceasta va fi responsabilă de finalizarea și finisarea pieselor de mobilier în conformitate cu standardele ridicate de calitate. Responsabilități: -finisarea mobilierului folosind uneltele și materialele potrivite; -aplicarea vopselelor potrivite pentru tipul de mobilier; -repararea eventualelor defecte, pentru a reda mobilierului un aspect calitativ; -respectarea regulilor de protecție și siguranță în muncă. Cerințe: -experiența reprezintă un avantaj; -dorință de învățare și perfecționare; -atenție la detalii; -munca în echipă. Beneficii: -mediu de muncă plăcut; -pachet salarial competitiv.
-
Beneficii: - Salariu competitiv - Transport asigurat gratuit - Tichete de masa 35 lei - Masa calda gratuita felul unu si felul doi - Bonus de performanta lunar care poate sa fie pana la 15% din salariul de incadrare - Al 13-lea salariu - Tichete cadou de Pasti si Craciun 300 lei net - Spor de noapte 25% - Ore suplimentare sau lucrate in weekend sunt platite cu 200% - Ore lucrate in zi de sarbatoare legala platite cu 300% - Asigurare medicala private Programare la interviu si informatii suplimentare la numarul de telefon:
-
Angajăm muncitor necalificat construcții Mai multe detali telefonic! De preferat din zona Aleșd și împrejurimi. Transport asigurat!
-
Angajăm Barista full-time Madal Café, una dintre primele cafenele de specialitate din Budapesta cu o experiență de 10 ani în domeniu, vine la Oradea și este în căutarea unui coleg pasionat de cafea. Dacă ești o persoană pozitivă, dinamică, ai spirit de echipă și dorință de a te dezvolta în continuu, te așteptăm cu drag în echipa noastră tânără. Reprezintă avantaj experiența anterioară însă îți putem oferi tot suportul să înveți sau să progresezi rapid.
-
Necesar cunostinte PC , experienta in vanzari, fire organizata. Oferim mediu placut , salar atragator, seriozitate. Asteptam CV pe adresa: