Anunțuri
Locuri de munca Bihor Companii Disponibil din: 2021-02-10 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
sc angajez montator aer conditionat calificat sau necalificat.
-
Promovat
Angajarile se impart in categoriile: muncitor calificat sau necalificat pe un salariu care începe de la 13 -Euro la ora și care poate crește în funcție de experiență sau in functie de rapiditatea de a invata sarcini noi la locul de munca. Transparență prin documentarea întregului proces de angajare, inclusiv actele necesare pentru alocatie copii, sprijin pentru scoala de soferi, cursuri de limba germana si multe altele; Cazare (270 de lunar) și transport (naveta de la serviciu la cazare si de la cazare la serviciu 120 lunar contracost), dacă este nevoie. Solicitanţii pot răspunde la un post vacant pe numărul +491627122601
-
Promovat
Activitatea se desfasoara in zona Nufaru - sala de fitness; Program normă întreagă: 8 ore noapte de la 22:00-06:00; - saptamana lunga cu saptamana scurta; Oferim: Salar atractiv; Bonuri de masa; Decont de transport 150 luna; Calificare la locul de muncă. Pentru informatii va rugam sa ne contactati la numărul de telefon, <span><a class="showNumber" data-tel="0722">07 arata numarul</a></span> 213 621
-
Promovat
Candidatul ideal: Persoana organizata, perseverenta Orientare catre client Abilitati bune de comunicare Cunostinde bune operare PC Persoana responsabila, serioasa Atitudine pozitiva, spirit de echipa Responsabilitati principale: Contactarea telefonica a potentialilor clienti, persoane juridice Promovarea si vanzarea serviciilor companiei Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Activitatea se va desfasura in mod exclusiv la sediul companiei in Oradea. Program de lucru: Luni - Vineri 09:00 - 17:00. Salarizare lunara fixa + bonuri de masa + comision Descrierea companiei: Publi24 Digital face parte din trustul media Russmedia GmbH din Austria care printre altele, desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria. Asteptam CV-ul tau!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Suntem în căutarea unui Coordonator Depozit, pentru o companie producătoare de uși de interior și accesorii aferente. Obiectivul companiei este realizarea pieselor conform tendințelor mondiale, promovând produse care se ridică la cele mai înalte standarde de calitate. Cerinte: -Experienta anterioara in gestionarea de echipe; -Persoana cu atitudine proactiva si responsabila; -Bune abilitati de organizare, planificare si coordonare; -Excelente abilitati de comunicare si capacitatea de a lucra bine in echipa; -Experienta anterioara in logistica depozitare, coletarie, transport, productie; -Cunostinte operare MS Office; Responsabilitati: -Asigura gestiunea stocurilor de materiale si a altor bunuri aflate in depozit si supravegheaza modalitatile de inventariere; -Participa la efectuarea recepției calitative a materialelor; -Organizeaza spațiile necesare pentru primirea, recepția și depozitarea materialelor; -Pregătește procesele de ambalare si dezambalare a materialelor si produselor. -Asigura pregatirea paletilor si aranjarea produselor la raft; -Supravegheaza preluarea si predarea produselor finite dinspre productie si catre client; -Intocmeste si verifica raportarile si se asigura de corectitudinea acestora; -Asigura menținerea ordinii și curățeniei în spațiul de depozitare. Beneficii: -Pachet salarial motivant; -Mediu de lucru plăcut.
-
Angajam personal proaspat iesit in rezerva din domeniul militar , jandarmerie , pompieri , politie pentru a se alatura echipei noastre de interventie operativa , obligatoriu permis B si domiciliu in Oradea sau imprejurimi. Asteptam cu interes CV dvs la adresa de e-mail , sau tel .
-
Angajam sofer comunitate duba prelata 10 paleti , dotata utilata pentru comunitate , model Renault Master 2022 euro 6 , plata garantata la venirea din cursa , pentru mai multe detalii informatii la tel
-
Angajez sofer pe comunitate.Pe un camion 7.5 tone.Cabina dubla. Se lucrează 6 săptămâni cu repaus 10 zile acasă. Aparate automate pe toate Europa. Se cere experiență .sofer international. Telefon mobil de firma. Frigider. Stație. 85 euro pe zi.
-
Angajez casiera în benzinarie Studii necesare: liceu Cunostinte operare calculator casa de marcat.Salar încadrare 3655 lei la care se adauga sporuri plus bonuri 600lei alte avantaje premii.prime .
-
Candidatul ideal: - studii medii (superioare constituie avantaj) - cunostinte operare PC (office) si capacitate de a invata si utiliza aplicatii software - abilitati native de vanzare si negociere - ambitie si dorinta de continua dezvoltare - abilitati de coordonare si lucru în echipa - capacitatea de a lucra într-un mediu cu un nivel ridicat de stres Descrierea postului - recepționeaza comenzile primite de la fabrica trimite si mașinile din parcul propriu auto la incarcat si cauta retur pentru ele - intocmeste programul de livrari si comenzile de transport - întocmeste foile de parcurs zilnice ale întregii flote proprii - urmareste GPS-ul intregului parc auto si raporteaza eventualele probleme - cauta pe bursa transportatori pentru necesarul pe care nu il poate acoperi cu masinile proprii - intocmeste evidentele administrative din cadrul Departamentului Transport din cadrul companiei - negociaza si receptioneaza facturile de transport Salariu 5000 RO net + bonuri Program de lucru: Luni-vineri, 08:00 16:00 Asigurarea decontare transport
-
Am pornit in cautare de noi colegi care sa ni se alature pe posturi de: Lucrator comercial-Casier Nu vei face asta singur, ci alaturi de o echipa pasionata de a lucra cu si pentru oameni. Daca acest rol nu prezinta interes pentru tine, dar stii pe cineva caruia i s-ar potrivi, ne-am bucura sa dai de veste mai departe! Asteptam CV-urile dvs. la adresa
-
Angajez sofer cat. B pt autoutilitara de 3.5t, pt curse tur-retur. Necesar Experienta , si Domiciliul Oradea sau zona metropolitana Oradea.
-
IOBAGHINI EXPRESS angajeaza sofer comunitate pe duba 3.5T Ford Transit 55 - 60 euro zi - masina Ford Transit din 2018 dotata pt. comunitate - necesar categoria B, comenzile sunt in Europa, plata garantata la sosirea din cursa, o iesire este de 30 zile cu repaus 7 zile acasa - obligatoriu din zona limitrofa de Oradea, dispecerat propriu Te asteptam in echipa noastra, trimite CV pe whatsapp sau info pe whatsapp
-
-
Crezi în principiile fitoterapiei și nutriției? Avem un rol deschis pentru o persoană pasionată de plantele medicinale, oameni și digitalizare. Job Consultant Vânzări în Sănătate și Nutriție (Health and Nutrition Sales Consultant) Ce vei face la noi? Vei oferi consultanță specializată clienților cu privire la remediile naturiste, alimente dietetice și celelalte produse de îngrijire personală pe bază de plante disponibile în magazin Vei ghida clienții în alegerea produselor potrivite în funcție de nevoile lor specifice și obiectivele de sănătate Vei răspunde la întrebări și vei oferi informații cu privire la beneficiile și modul de administrare utilizare a produselor Vei efectua operațiunile zilnice de înregistrare a vânzărilor și încasărilor utilizând softurile din dotare și documentele aferente acestora Te vei asigura că oferta de produse corespunde cu cerințele și nevoile clienților prin gestionarea optimă a stocului de marfă, efectuarea comenzilor către furnizori, recepționarea produselor, etichetarea și aranjarea acestora la raft Vei propune produse noi și vei promova clienților promoțiile existente Te vei informa și vei învăța continuu despre prevenție, terapiile alternative, afecțiunile comune acute și cronice, beneficiile produselor pe bază de plante, administrarea și utilizarea acestora, vânzări, abordarea clienților și psihologia pacientului Îți vei dezvolta continuu competențele digitale Vei menține zilnic mediul de lucru foarte curat și foarte, foarte bine organizat Ce expertiză și abilități sunt necesare să ai pentru acest rol? Studii experiență în domeniul asistenței de farmacie, fitoterapie, nutriție sau alte științe medicale ale sănătății Cursuri sau certificări în terapii alternative și sau ingineria produselor alimentare Bune cunoștințe despre beneficiile plantelor medicinale, suplimente alimentare, prevenție și stil de viață sănătos Competențe digitale: casă de marcat, POS, PC, navigare internet, email, Word și Excel (nivel mediu) Excelente abilități de comunicare verbal-scris: limba română (nivel avansat), limba maghiară și engleză (nivel conversațional) Soft skills: răbdare, empatie, reziliență, bun control emoțional în situații critice, adaptabilitate, cooperare și colaborare în echipă Care vor fi beneficiile tale la Tevia pentru acest rol? Salariu fix lunar 2 500 lei net După perioada de probă (90 de zile calendaristice), bonus între 200 400 lei net, în funcție de volumul de vânzări lunar și rezultatul trimestrial al evaluării tale în funcție de indicatorii de parformanță stabiliți Vouchere cadou în valoare de 300 lei net cu diverse ocazii ca de exemplu: Sărbători de Crăciun și Paște, 8 martie, 1 iunie, etc., în funcție de performanță ta și nivelul vânzărilor Reduceri la produsele achiziționate pentru tine Produse cadou Acces la platforma e-learning de dezvoltare a competențelor, instructaj și suport continuu, cărți, oportunități de specializare în domeniu Dacă vei excela, beneficiile tale lunare vor crește la finalul fiecărui an de activitate în funcție de rezultatul evaluărilor performanței tale Mediu de lucru plăcut și echipamente performante de lucru Oportunitatea de a fi un bun specialist în acest domeniu de activitate și foarte respectat în comunitate atât de oameni, cât și de ceilalți profesioniști în domeniu medical Ce facem și unde îți vei desfășura activitatea? La Tevia ajutăm oamenii din comunitatea Marghita și împrejurimi cu sfaturi și recomandări privind îngrijirea sănătății lor. Promovăm prevenția și credem că produsele pe bază de plante sunt o alternativă excelentă pentru a avea o stare de bine și echilibru interior. De mai bine de 14 ani, acest magazin naturist este un loc în care ghidăm zi de zi oamenii prin pași mici și simpli, să se prețuiască mai mult și să creadă cu tărie că indiferent de situație, întotdeauna există o soluție. Dacă îți dorești un alt fel de mediu de lucru în care să te provoci mereu, să înveți constant despre plante, oameni și tehnologie, te încurajăm să aplici și să contribui cu abilitățile, cunoștințele și creativitatea ta la dezvoltarea Teviei. Locație Tevia, magazin naturist - Marghita (Bihor) Tip job Full time | 8h zi | Luni Vineri | 8 50 17 20 (30 de minute pauză) Prezență fizică obligatorie (exclus remote hibrid) Cum și unde trebuie să aplici? Spune-ne mai multe despre tine. Trimite-ne datele tale de contact, CV-ul tău și o scurtă scrisoare de intenție. Hai să ne cunoaștem mai bine!
-
Compania Meda Prod 98 isi mareste echipa si cauta colegi ! Daca iti suna cunoscut numele nostru dar nu stii de unde sa ne iei, atunci probabil ne stii direct de la raftul de mezeluri. Sau pentru crenvurstii nostri din piept de pui, cei mai vanduti din piata si galaxie. E bine si asa. Pe scurt: radem, glumim, dar chiar suntem un angajator de incredere. Ce ne-ar placea să găsim la tine? - Comunicare, coerență în exprimare; - Capacitate de planificare și organizare a activităților ; - Spirit de echipă; - Echilibru emoțional, autocontrol; - Respectarea instrucțiunilor verbale și scrise; - Punctualitate; - Asumarea responsabilităților; - Planificarea și organizarea activităților. Descrierea jobului Care ar fi sarcinile tale? - Promovarea activă a produselor (sampling) si informarea potențialilor clienți despre beneficiile produselor promovate; - Adaptarea etichetelor si afiselor în functie de cerintele curente; - Înlocuirea afiselor din promo cu afisele din noua promotie; - Oferirea sprijinului față de clienti; - Oferirea informatiilor necesare despre marfa expusă; - Răspunderea solicitărilor clientilor; - Informarea clienților de schimbările care au avut loc în privinta produselor. Daca iti suna interesant, trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la numarul de mobil.
-
ATRIBUTII: Executa sarcinile conform instructiunilor de lucru corespunzatoare Realizeaza sarcinile de serviciu conform normelor de timp specifice fiecarei referinta in parte. Utilizeaza in mod optim timpul de lucru Respecta programul de lucru Detecteaza si raporteaza responsabililor incidentele de calitate si productie de la postul de lucru Respecta normele de protectie a muncii si ale situatiilor de urgenta Anunta responsabilul inainte de inceperea lucrului, daca nu a fost format pentru piesa respectiva Completeaza inregistrarile si documentatia ce ii revin: Autocontrol, Automentenanta masina si presa, Bon de lucru
-
-
-
Societate comerciala din Oradea cauta soferi C+E in sistem tur-retur, plata la zi. Mai multe detalii la nr de telefon
-
Angajez șofer tur- retur 75 zi plus salarul pe țară, se lucreaza la duba frig, camion 40 t
-
-
Candidatul ideal: Persoana pasionata de IT care dorește sa evolueze in acest domeniu Abilități de lucru in echipa Bune abilități de comunicare Capacitatea de a diagnostica defecțiuni ale echipamentelor IT si de a oferi consultanta tehnica Capacitatea de a rezolva incidente software in funcție de problemele care apar Capacitatea de a lucra de sine stătător, autodidact Absolvent studii superioare Cerințe: Absolvent studii superioare sau in curs de finalizare (ultimul an) Experiență în rețelistică constituie un avantaj Cunoașterea, susținerea și dezvoltarea de soluții IT&C Deținerea de calificări și certificări constituie un avantaj Permis de conducere cat. B Limbi vorbite: Romana (nativ), Engleza Descrierea postului: *Instalarea, configurarea şi mentenanța instalațiilor de date voce, telecomunicații, configurații software ale echipamentelor de rețelistică (routere, switch-uri, firewall), soluții de cablare structurată *Disponibilitate pentru dezvoltarea capacităților tehnice prin participarea la training-uri și cursuri de specialitate Se oferă : Pachetul salarial în funcție de abilitățile candidatului Bonusuri în funcție de performanță Posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și posibilitatea de dezvoltare profesională Integrarea într-o echipă tânără, cu mediu de lucru profesionist și modern Masina de serviciu Laptop, telefon mobil de serviciu Detalii firma: iNet Corporation Analytics SRL companie activa in piața IT din Romania, cu o experiență de peste 11 ani și personal certificat specializat pe diverse segmente alte pieței IT. Echipa iNet furnizează soluții de IT&C și oferta atât comercializarea acestora cu ajutorul departamentului de vânzări, dar și integrarea produselor și a soluțiilor prin departamentul tehnic de care dispunem. Încurajăm creativitatea, libera exprimare și inovarea în tot ceea ce facem. Suntem o echipă tânără care dorește să crească și să se dezvolte atât din punct de vedere personal dar și profesional, de aceea punem la dispoziție un mediu energic de lucru, dar și activități în cadrul companiei. P
-
Candidatul Ideal Cerinte : - absolvent al invatamantului superior economic de specialitate Aptitudini: - capacitate de analiza si sinteza, gandire logica; - personalitate puternica, bine organizata; - abilitati de comunicare, planificare si coordonare; - corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii. Descrierea job-ului Responsabilitati : Contabilitatea unei firme de la A la Z - efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor contabile; - inchiderea conturilor contabile si a bilanturilor semestriale si anuale; - depunerea tuturor raportarilor catre Autoritati ( declaratii fiscale, bilanturi contabile, declaratii intrastat, si orice alte declaratii obligatorii ) - mentine evidenta debitorilor si creditorilor; - mentine evidenta platilor si incasarilor; - elaboreaza analiza contului de profit si pierdere; - intocmeste si elaboreaza raportari financiare catre Directorul economic al Societatii; Beneficii: transport decontat sau asigurat bonuri de masa salariu atragator