Anunțuri
Locuri de munca Bihor Companii Disponibil din: 2021-03-27-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Suntem în căutarea unei societăți specializate în servicii de curățenie pentru a dezvolta o colaborare valoroasă în gestionarea unor apartamentelor închiriate în regim hotelier. Dacă firma dumneavoastră îndeplinește cerințele și dorește să ofere servicii de calitate, vă invităm să luați în considerare această oportunitate. Dorim o colaborare pe termen lung. Cerinte: Program de lucru 8h: 10:00-18:00 variabil in functie de necesitati, Program in weekend, Echipa formată din 2 persoane cu permis de conducere categoria B, Beneficii: - Salarii motivante, - Acord contractual avantajos pentru ambele părți, - Plată competitivă, în funcție de volumul de muncă și calitatea serviciilor prestate, - Furnizăm echipamentele și materialele necesare pentru curățenie. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 0722 213 621. între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Angajam personal pentru ingrijire batrani in Italia (Lombardia), pe perioade lungi sau la inlocuiri, se cere experienta si limba italiana la nivel conversational.
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descriere SC EUROVOL SRL angajeaza muncitori necalificati la asamblarea, montarea pieselor, cod COR 932906 salarizare atractiva! - cunostiinte minime de limba engleza informatii pe e-mail , sau la tel:0 2 5 9 4 1 6 6 4 0 sau0 7 4 0 0 4 5 1 1 4
-
Firma partenera Tazz face colaborări cu curieri in orașele - Buzau - Constanta - Cluj - Botosani - Pitesti - Bucuresti - Arad - Craiova - Targu Mures - Brasov - Oradea - Deva - Satu Mare Program flexibil, se stabileste inainte si poate fi modificat in functie de necesitate. Plata se face saptamanal! Cerințe: Este necesar sa dispuneti de un mijloc de transport propriu sau inchiriat( scuter, masina) Varsta minima 18 ani Un smartphone cu Android sau iOS Seriozitate, o buna capacitate de a lucra in echipa, dornic de a-si mari constant veniturile, respectos si responsabil. Responsabilitatile postului: Tot cea ce trebuie sa faci este sa ridici comanda de la parteneri nostri( restaurante magazine) si sa o livrezi in conditii optime clientului. La baza acestui job sta o aplicatie care iti arata de unde trebuie ridicata comanda si unde trebuie livrata. Daca te-am facut macar un pic curios, te asteptam sa ne contactezi telefonic sau pe Whatsapp la numerele de telefon: sau adresa de e-mail https: forms.gle HQtMApEfVwPNxbubA
-
Cautăm cusător(are) pentru piele si marochinărie, producție de serie mica in Oradea.
-
-
Promovat
Gelateria Bianco Milano Oradea face angajari Full-time sau Part-time pentru diferite posturi in locatia noastra din Oradea
-
Firma cu experiență în domeniul reciclării, prestatoare de servicii de reciclare în cadrul fabricii GDS din Arad, suntem în căutare de Lucrători sortatori deșeuri reciclabile. Ofertă și beneficii: - Bonus de prezență; - Bonus de performanță; - Bonus pentru recomandare recrutare colegi; - Tichete de masă (35 lei tichet); - Transport asigurat de fabrica; - Contract pe perioadă nedeterminată; - Tichete cadou de Crăciun, Paște, 1 Iunie; - Se lucrează în 2 schimburi; Pentru informații suplimentare, vă rugăm să sunați a numărul de telefon din anunt.
-
Manpower, lider în domeniul resurselor umane, recrutează muncitori necalificați pentru un client din industria producției în serie de piese din aluminiu turnate sub presiune și prelucrate. Post disponibil: Muncitor Necalificat Tipul contractului: Pe perioadă nedeterminată Locație: Oradea Salariu brut: 3450 lei Tichete de masă: 30 lei Bonus: 400 lei (compus din prezenta, productivitate și curățenie) 25% spor de noapte Program de lucru: 3 schimburi: 06:00-14:00 14:00-22:00 22:00-06:00 Transport asigurat din: Oradea Marghita Bogei Chiraleu Sarsig Atribuții: Realizează sarcinile de serviciu conform normelor de timp specifice fiecărei referințe în parte. Utilizează în mod optim timpul de lucru. Respectă programul de lucru. Detectează și raportează responsabililor incidentele de calitate și producție de la postul de lucru. Respectă normele de protecție a muncii și ale situațiilor de urgență. Anunță responsabilul înainte de începerea lucrului dacă nu a fost format pentru piesa respectivă. Completează înregistrările și documentația ce îi revin: Autocontrol. Beneficii: Mediu de lucru stimulant și dinamic. Oportunități de dezvoltare profesională. Pachet salarial motivant. Candidații interesați sunt invitați să contacteze Manpower la numărul de telefon
-
Manpower, lider în domeniul resurselor umane, recrutează muncitori necalificați pentru un client din industria producției în serie de piese din aluminiu turnate sub presiune și prelucrate. Post disponibil: Muncitor Necalificat Tipul contractului: Pe perioadă nedeterminată Locație: Oradea Salariu brut: 3450 lei Tichete de masă: 30 lei Bonus: 400 lei (compus din prezenta, productivitate și curățenie) 25% spor de noapte Program de lucru: 3 schimburi: 06:00-14:00 14:00-22:00 22:00-06:00 Transport asigurat din: Oradea Marghita Bogei Chiraleu Sarsig Atribuții: Realizează sarcinile de serviciu conform normelor de timp specifice fiecărei referințe în parte. Utilizează în mod optim timpul de lucru. Respectă programul de lucru. Detectează și raportează responsabililor incidentele de calitate și producție de la postul de lucru. Respectă normele de protecție a muncii și ale situațiilor de urgență. Anunță responsabilul înainte de începerea lucrului dacă nu a fost format pentru piesa respectivă. Completează înregistrările și documentația ce îi revin: Autocontrol. Beneficii: Mediu de lucru stimulant și dinamic. Oportunități de dezvoltare profesională. Pachet salarial motivant. Candidații interesați sunt invitați să contacteze Manpower la numărul de telefon
-
Manpower, lider în domeniul resurselor umane, recrutează muncitori necalificați pentru un client din industria producției în serie de piese din aluminiu turnate sub presiune și prelucrate. Post disponibil: Muncitor Necalificat Tipul contractului: Pe perioadă nedeterminată Locație: Oradea Salariu brut: 3450 lei Tichete de masă: 30 lei Bonus: 400 lei (compus din prezenta, productivitate și curățenie) 25% spor de noapte Program de lucru: 3 schimburi: 06:00-14:00 14:00-22:00 22:00-06:00 Transport asigurat din: Oradea Marghita Bogei Chiraleu Sarsig Atribuții: Realizează sarcinile de serviciu conform normelor de timp specifice fiecărei referințe în parte. Utilizează în mod optim timpul de lucru. Respectă programul de lucru. Detectează și raportează responsabililor incidentele de calitate și producție de la postul de lucru. Respectă normele de protecție a muncii și ale situațiilor de urgență. Anunță responsabilul înainte de începerea lucrului dacă nu a fost format pentru piesa respectivă. Completează înregistrările și documentația ce îi revin: Autocontrol. Beneficii: Mediu de lucru stimulant și dinamic. Oportunități de dezvoltare profesională. Pachet salarial motivant. Candidații interesați sunt invitați să contacteze Manpower la numărul de telefon
-
În cadrul noului magazinului Kaufland din Salonta, Str. Piața Democrației nr. 6 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client - Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland - Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne - Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Ștefan Octavian Iosif nr. 3A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client - Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland - Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne - Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Ești la începutul carierei în IT sau ai încercat deja mai multe joburi care nu ți s-au potrivit? Nexia îți propune o shimbare oportună, cu multe beneficii în favoarea ta. Dacă ai nevoie de acel "quelque chose" motivant și visezi să lucrezi într-o capitală europeană de prestigiu, aplică acum! CERINȚE: - experiență relevantă în dezvoltarea de aplicații cu diferite grade de dificultate; - competențe tehnice și de programare în: PHP, ASP.NET, JAVA, SAP, ABAP, C C++, PL SQL sau ANGULAR; - cunoștințe de limba franceză, nivel mediu (criteriu obligatoriu!); - cunoștințe de limba engleză, nivel avansat; - disponibilitate de relocare în Franța (Paris). RESPONSABILITĂȚI: - dezvoltarea de proiecte software captivante și provocatoare, pentru companii străine, în funcție de limbajul de programare cunoscut, în arii diferite de activitate (telecomunicații, medical, servicii). BENEFICII: - transport asigurat către Franța; - cazare asigurată pe durata contractului; - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - abonament mijloace de transport în comun în Franța; - - asigurare de sănătate; - diurnă; - 25 zile de concediu; - bonusuri în funcție de performanță. Așteptăm CV-ul tău și dorim să te cunoaștem!
-
Dacă ești pasionat de rețelistică depanare hardware, ești dornic să te implici în problemele hardware și software apărute în cadrul departamentelor din compania noastră și poți oferi ajutor în rezolvarea acestora, ești candidatul ideal pentru funcția de NETWORK ENGINEER. TE POTRIVEŞTI ÎN ECHIPĂ DACĂ AI: - studii superioare absolvite, în domeniu tehnic sau IT; - experiență în rețelistică și sisteme de securitate; - cunoașterea, susținerea și dezvoltarea de soluții IT&C; - cunoștințe legate de circuite, procesoare, cipuri, echipamente electronice, echipamente hardware și software de calculator, inclusiv programe și programare; - disponibilitate pentru lucru la înălțime și deplasări; - permis de conducere cat. B; - alte calificări și certificări în domeniu (constituie un avantaj). RESPONSABILITĂŢILE PRINCIPALE: - instalarea și configurarea echipamentelor: date - voce, sisteme de supraveghere video, sisteme de alarmă, detecție incendiu, control acces; - configurarea si realizarea modificărilor de hardware software la echipamentele instalate; - actualizarea programelor și configurațiilor de pe echipamentele existente; - acordarea de suport tehnic la nivel avansat tehnicienilor din echipă. SE OFERĂ: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - pachet salarial motivant, în funcție de abilitățile candidatului; - diurnă pentru deplasări; - bonusuri de performanță; - posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și dezvoltare profesională. Putem crește și evolua împreună dacă te hotărăști să intri și tu în echipa NEXIA! Asteptam CV-ul tău!
-
Ești o persoană energică și adaptabilă? Ești pregătit sa accepți provocări noi alături de o echipă dinamică si profesionistă? Ai studii in domeniul electric si crezi că te-ai putea specializa și pe instalarea echipamentelor de securitate și antiincendiu? Căutăm candidatul potrivit pentru funcția de TEHNICIAN IT. Putem crește și evolua împreună dacă te hotărăști să intri și tu în echipa NEXIA! CE VEI FACE ALĂTURI DE NOI? Responsabilitățile tale principale vor fi cablarea și instalarea sistemelor de: - supraveghere video; - date - voce; - alarmă; - detecţie incendiu; - control acces. TE POTRIVEŞTI ÎN ECHIPĂ DACĂ AI: - studii medii absolvite, în domeniu tehnic sau electric; - cunoștințe în cablare și instalare echipamente (constituie un avantaj); - disponibilitate de lucru la înălțime; - disponibilitate pentru deplasări; - permis de conducere cat. B (opțional). CE ÎŢI VOM OFERI: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - diurnă pentru deplasări; - instruire și calificare la locul de muncă; - pachet salarial atractiv; - posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și dezvoltare profesională. Asteptam CV-ul tău!
-
Moldovan Carmangerie, angajează lucrator comercial pentru noua locație cu Bisto din Oradea (zona comercială Kaufland Iosia) Strada Ștefan Octavian Iosif. Candidatul ideal: sa fie un om deschis, comunicativ, caruia sa-i faca placere sa fie in permanent contact cu cei din jur; sa aiba o atitudine pro activa; sa dea dovada de responsabilitate si seriozitate; sa aiba o atitudine deschisa si politicoasa fata de clienti; sa fie disponibil pentru un program in schimburi; Principalele atributii: intampina clientii si se asigura ca acestia au o experienta placuta la cumparaturi; serveste clientii magazinului urmand corect procedurile de vanzare a produselor; ofera informatii suplimentare despre produse si promotii in derulare; mentine stocurile adecvate, mentine zona in care lucreaza curata si organizata eficient; promoveaza imaginea brandului Moldovan; Moldovan Carmangeria, unul dintre cei mai importanti producatori de carne si produse de carne din judetul Cluj, infiintata in anul 1994. Compania are astazi peste 370 angajati, 36 de magazine in Cluj-Napoca si in judet, doua sectii de prelucrare si o ferma cu peste 300 de capete de bovine. In 2014, compania a trecut printr-un proces de rebranding si odata cu schimbarea numelui in Moldovan Carmangeria, a introdus pe piata un nou concept de magazin in care zona de vanzare a produselor este dublata de o zona de bistro. Compania se dezvolta continuu, dar pastrand neschimbate valorile care au facut din numele Moldovan o afacere durabila: familia, traditia si respectul fata de client.
-
Promovat
Suntem în căutarea unei societăți specializate în servicii de curățenie pentru a dezvolta o colaborare valoroasă în gestionarea unor apartamentelor închiriate în regim hotelier. Dacă firma dumneavoastră îndeplinește cerințele și dorește să ofere servicii de calitate, vă invităm să luați în considerare această oportunitate. Dorim o colaborare pe termen lung. Cerinte: Program de lucru 8h: 10:00-18:00 variabil in functie de necesitati, Program in weekend, Echipa formată din 2 persoane cu permis de conducere categoria B, Beneficii: - Salarii motivante, - Acord contractual avantajos pentru ambele părți, - Plată competitivă, în funcție de volumul de muncă și calitatea serviciilor prestate, - Furnizăm echipamentele și materialele necesare pentru curățenie. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 0722 213 621. între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Promovat
Angajam personal curățenie în Oradea se lucrează 5H, interval orar - 17:00>22:00 de luni până vineri. Oferim: Salariu atractiv; bonuri de masa; decont de transport pe OTL. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 07********21 între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Promovat
Angajam operatoare pentru curățenie in Oradea - se lucrează 8H - program variabil in functie de lucrari; Permis categoria B; Oferim: Salarii atractive; Bonuri de masă și prime de sărbători. Dacă sunteți interesați așteptam telefonul dumneavoastră: 0722 213 621.
-
Angajez muncitori meserias serios cu simt de raspundere pentru munca depusa. Salariu negogiabil. Va rog nu deranjati daca nu sunteti ce scrie in descriere!
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.