Anunțuri
Locuri de munca Bihor Companii Disponibil din: 2021-04-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam lucrător depozit, cu domiciliul în Oradea pentru pregătire și manipulare colete. Experieta anterioară de lucru în depozit reprezintă un avantaj.
-
Promovat
Suntem în căutarea unei societăți specializate în servicii de curățenie pentru a dezvolta o colaborare valoroasă în gestionarea unor apartamentelor închiriate în regim hotelier. Dacă firma dumneavoastră îndeplinește cerințele și dorește să ofere servicii de calitate, vă invităm să luați în considerare această oportunitate. Dorim o colaborare pe termen lung. Cerinte: Program de lucru 8h: 10:00-18:00 variabil in functie de necesitati, Program in weekend, Echipa formată din 2 persoane cu permis de conducere categoria B, Beneficii: - Salarii motivante, - Acord contractual avantajos pentru ambele părți, - Plată competitivă, în funcție de volumul de muncă și calitatea serviciilor prestate, - Furnizăm echipamentele și materialele necesare pentru curățenie. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 0722 213 621. între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Promovat
Cautam un electromecanic calificat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre- domeniu de activitate al fabricii este productia de prefabricate din beton. Responsabilități: Diagnoza și remedierea defecțiunilor la echipamentele electrice și mecanice; Întreținerea preventivă a mașinilor și utilajelor; Instalarea și întreținerea sistemelor electrice; Colaborarea strânsă cu echipa de producție pentru a asigura funcționarea eficientă a echipamentelor; Cerințe: Calificare în domeniul electromecanic sau electrician Experiență minimă de 3 ani pe un post similar Cunoștințe solide în diagnosticarea și repararea echipamentelor electrice și mecanice Abilități bune de comunicare și lucrul în echipă Atitudine proactivă și orientată către rezultate Beneficii: Salariu 4500-5000 lei net; Tichete de masa 700 lei; Tichete de vacanta 3000 lei an; Prime de sarbatori; Bonus anual - al 13lea salariu; Contract de munca - perioada nedeterminata;
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de constructii din Oradea, angajam sofer categoria B pentru transport muncitori si materiale.
-
Laboratoarele Medicis Oradea angajeaza asistenta medicala generalista . Trimite CV pe adresa de pe site laboratoarelemedicis.com Oferim salariu motivant si un mediu de lucru colegial. telefon pe site laboratoarelemedicis.com
-
Candidatul ideal: Persoana pasionata de IT care dorește sa evolueze in acest domeniu Abilități de lucru in echipa Bune abilități de comunicare Capacitatea de a diagnostica defecțiuni ale echipamentelor IT si de a oferi consultanta tehnica Capacitatea de a rezolva incidente software in funcție de problemele care apar Capacitatea de a lucra de sine stătător, autodidact Absolvent studii superioare Cerințe: Absolvent studii superioare sau in curs de finalizare (ultimul an) Experiență în rețelistică constituie un avantaj Cunoașterea, susținerea și dezvoltarea de soluții IT&C Deținerea de calificări și certificări constituie un avantaj Permis de conducere cat. B Limbi vorbite: Romana (nativ), Engleza Descrierea postului: *Instalarea, configurarea şi mentenanța instalațiilor de date voce, telecomunicații, configurații software ale echipamentelor de rețelistică (routere, switch-uri, firewall), soluții de cablare structurată *Disponibilitate pentru dezvoltarea capacităților tehnice prin participarea la training-uri și cursuri de specialitate Se oferă : Pachetul salarial în funcție de abilitățile candidatului Bonusuri în funcție de performanță Posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și posibilitatea de dezvoltare profesională Integrarea într-o echipă tânără, cu mediu de lucru profesionist și modern Masina de serviciu Laptop, telefon mobil de serviciu Detalii firma: iNet Corporation Analytics SRL companie activa in piața IT din Romania, cu o experiență de peste 11 ani și personal certificat specializat pe diverse segmente alte pieței IT. Echipa iNet furnizează soluții de IT&C și oferta atât comercializarea acestora cu ajutorul departamentului de vânzări, dar și integrarea produselor și a soluțiilor prin departamentul tehnic de care dispunem. Încurajăm creativitatea, libera exprimare și inovarea în tot ceea ce facem. Suntem o echipă tânără care dorește să crească și să se dezvolte atât din punct de vedere personal dar și profesional, de aceea punem la dispoziție un mediu energic de lucru, dar și activități în cadrul companiei. P
-
Angajam maistru in constructii. -Din Oradea sau imprejurimi -Sa citeasca planuri -Sa conduca echipa de 10-15 oameni -Pontaje, cordare, trasare si urmarit lucrari ptr un standard cat mai bun.
-
Candidatul Ideal Cerinte : - absolvent al invatamantului superior economic de specialitate Aptitudini: - capacitate de analiza si sinteza, gandire logica; - personalitate puternica, bine organizata; - abilitati de comunicare, planificare si coordonare; - corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii. Descrierea job-ului Responsabilitati : Contabilitatea unei firme de la A la Z - efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor contabile; - inchiderea conturilor contabile si a bilanturilor semestriale si anuale; - depunerea tuturor raportarilor catre Autoritati ( declaratii fiscale, bilanturi contabile, declaratii intrastat, si orice alte declaratii obligatorii ) - mentine evidenta debitorilor si creditorilor; - mentine evidenta platilor si incasarilor; - elaboreaza analiza contului de profit si pierdere; - intocmeste si elaboreaza raportari financiare catre Directorul economic al Societatii; Beneficii: transport decontat sau asigurat bonuri de masa salariu atragator
-
- permis de conducere cat. B Salariu: incepand de la 4500 NET + bonuri de masa Asigurarea decontarea transportului Program de lucru: de luni pana vineri de la 08:00 16:00
-
Suntem în căutarea unui Finisor Mobilier în Ardud (SM), pentru o companie producătoare de mobilier premium, un brand românesc care ia naștere ca un business de familie, în anul 2013. Obiectivul companiei este realizarea pieselor de mobilier rezistente, durabile si mai ales calitative. Persoana pe care o căutăm trebuie să aibă experiență sau dorință de învățare. Aceasta va fi responsabilă de finalizarea și finisarea pieselor de mobilier în conformitate cu standardele ridicate de calitate. Responsabilități: -finisarea mobilierului folosind uneltele și materialele potrivite; -aplicarea vopselelor potrivite pentru tipul de mobilier; -repararea eventualelor defecte, pentru a reda mobilierului un aspect calitativ; -respectarea regulilor de protecție și siguranță în muncă. Cerințe: -experiența reprezintă un avantaj; -dorință de învățare și perfecționare; -atenție la detalii; -munca în echipă. Beneficii: -mediu de muncă plăcut; -pachet salarial competitiv.
-
Societate de constructii (care execută lucrări de apă și canalizare), cu sediul în mun. Oradea, jud. Bihor, angajează Expert tehnic achizitii. .Persoanele interesate in vederea angajarii sunt rugate sa trimita CV-uri. Sarcini: Intocmeste documentatia tehnica pentru participarea la licitatii; Analizeaza si verifica indeplinirea conditiilor referitoare la eligibilitate, inregistrare, capacitate tehnico-economica, situatie financiara, solicitate prin documentatia de atribuire; Pregateste si elaboreaza documentatiile in vederea participarii la procedurile de achizitie publica, in conformitate cu cerintele din documentatia de atribuire si caietele de sarcini; Cerinte: Studii superioare de specialitate (de preferat facultatea de inginerie). Cunostinte tehnice , economice, juridice. Operare PC: Word, Excel, programe specific (Intel Soft). Abilitati de comunicare. Capacitate de organizare. Capacitate de analiza si sinteza. Minimum 1 an experienta intr-o pozitie similara.
-
Beneficii: - Salariu competitiv - Transport asigurat gratuit - Tichete de masa 35 lei - Masa calda gratuita felul unu si felul doi - Bonus de performanta lunar care poate sa fie pana la 15% din salariul de incadrare - Al 13-lea salariu - Tichete cadou de Pasti si Craciun 300 lei net - Spor de noapte 25% - Ore suplimentare sau lucrate in weekend sunt platite cu 200% - Ore lucrate in zi de sarbatoare legala platite cu 300% - Asigurare medicala private Programare la interviu si informatii suplimentare la numarul de telefon:
-
Angajăm muncitor necalificat construcții Mai multe detali telefonic! De preferat din zona Aleșd și împrejurimi. Transport asigurat!
-
Angajăm Barista full-time Madal Café, una dintre primele cafenele de specialitate din Budapesta cu o experiență de 10 ani în domeniu, vine la Oradea și este în căutarea unui coleg pasionat de cafea. Dacă ești o persoană pozitivă, dinamică, ai spirit de echipă și dorință de a te dezvolta în continuu, te așteptăm cu drag în echipa noastră tânără. Reprezintă avantaj experiența anterioară însă îți putem oferi tot suportul să înveți sau să progresezi rapid.
-
Unitate medicala privata din Oradea angajeaza asistent medical generalist Relatii la telefon de pe site laboratoarelemedicis.com Adresa de mail pe site laboratoarelemedicis.com Ne dorim sa colaboram cu persoane responsabile intr-un mediu placut,colegial.
-
Firma de transport marfa, angajam sofer pe camion, cu prelata pe ruta Ungaria-România, cursa regulata Detalii la nr de tel
-
SC UNIPALEX SRL, J05 572 2014, CUI RO 33018896, Sântion, nr. 1A, com Borș, jud. Bihor , angajeaza 3 manipulatori marfa COR 931302
-
Societate comerciala din Oradea,, avand domeniul de activitate Constructii civile, angajeaza responsabil ( sef) santier. CERINTE: Experienta pe un post similar. Persoana organizata, serioasa si responsabila. Bune abilitati de comunicare si lucrul in echipa. Eficienta in organizare, capacitate de planificare, control si evaluare a activitatilor specifice din santier. RESPONSABILITATI: Planifica, organizeaza, monitorizeaza si verifica intreaga activitate la nivel de santier, asigurand executia, derularea si finalizarea lucrarilor conform proiectului, normelor si conditiilor de calitate, termenelor stabilite conform cerintelor contractuale (ex. citire si verificare planuri, punerea lor in aplicare, grafice de lucrari, situatii de lucrari, raportare, etc). Evalueaza si raporteaza periodic situatia de lucrari; verifica calitatea lucrarilor. Disponibilitate la deplasari. relatii la nr. telefon: de luni pana vineri intre orele 8;00 - 16:00
-
Moscova Exotica SRL. sediu Oradea, str. Moscovei 12., angajează: barman COR513201. Cerință: studii medii. În cazul acceptării ofertei, rugăm contestanții să trimită CV-ul:
-
Oportunitate de carieră în regim PFA la noul centru de înfrumusețare CELESTIAL BEAUTY LOFT, cu post de: frizerie barber coafură make-up stilizare extensii gene-sprâncene Chirie: 250 euro 1250 Ron Oferim Design modern Echipă de marketing Ambient plăcut poziționare într-o zonă cu potențial Taxe incluse în prețul chiriei Căutăm specialiști cu un curs de bază acreditat și diplomă de calificare profesională, cu experiență de minim 6 luni. Dacă oferta noastră răspunde necesităților tale, scrie-ne un mesaj în privat și nu uita să lași numărul tău de contact pentru a te invita la un interviu.
-
Angajam inginer serviciul tehnic pentru intocmire documente aferente investitiilor din santierele de distributie gaze naturale (conducte si instalatii de racordare gaze naturale) in municipiul Oradea si judetul Bihor. Cerinte: - absolvent facultate tehnica (preferabil instalatii pentru constructii, instalatii sanitare sau petrol si gaze); - experienta in santiere de edilitare minim 1 an, NU neaparat de gaze naturale; - detinator permis de conducere categoria B; - cunostinte AUTOCAD, necesare pentru intocmirea schitelor de montaj ale conductelor si instalatiilor de racordare gaze naturale; - cunostinte solide program Office (Word, Excel); - minime cunostinte de topografie, utilizare aparat topo; - rezistenta la stress, respectarea termenelor de executie ale lucrarilor si de intocmire a cartilor tehnice ale constructiei; - capacitate de organizare, proactiv, implicat, comunicativ, autodidact. Avantaj la angajare persoanele care indeplinesc una sau mai multe din cerintele urmatoare: - persoanele cu experienta in executia sistemelor de distributie gaze naturale; - detinator autorizatie ANRE gaze naturale (EGd, PGd); - detinator autorizatie ISC responsabil tehnic cu executia domeniul 8.4 sau 6.3; - detinator autorizatie ISC diriginte de santier domeniul 9.4 sau 8.3. Oferim salariu in functie de competente si aptitudini + bonusuri in functie de realizarile lunare, trimstriale si anuale, prime de Paste si Craciun, prime de concediu, autoturism serviciu, telefon de serviciu, traininguri de instruire, sprijin tehnic si uman in derularea activitatilor in santiere din partea colegilor. Salariul va fi negociat in urma interviului in functie de experienta candidatului. Va rugam sa trimiteti CV la adresa acuratech.gas&gmail.com.
-
Societate de contabilitate, membră CECCAR și CCF, angajam persoana cu cunostinte in domeniul HR. Asigurăm un mediu tânar și plăcut, tichete de masă și tichete de vacanță. Program de lucru de la 8.30 -17:00, din care jumătate de oră pauză de masă.
-
Oportunitate de carieră în regim PFA la noul centru de înfrumusețare CELESTIAL BEAUTY LOFT, cu post de: frizerie barber coafură make-up stilizare extensii gene-sprâncene Chirie: 250 euro 1250 Ron Oferim Design modern Echipă de marketing Ambient plăcut poziționare într-o zonă cu potențial Taxe incluse în prețul chiriei Căutăm specialiști cu un curs de bază acreditat și diplomă de calificare profesională, cu experiență de minim 6 luni. Dacă oferta noastră răspunde necesităților tale, scrie-ne un mesaj în privat și nu uita să lași numărul tău de contact pentru a te invita la un interviu.