Anunțuri
Locuri de munca Bihor Companii Disponibil din: 2021-10-02-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Angajarile se impart in categoriile: muncitor calificat sau necalificat pe un salariu care începe de la 13 -Euro la ora și care poate crește în funcție de experiență sau in functie de rapiditatea de a invata sarcini noi la locul de munca. Transparență prin documentarea întregului proces de angajare, inclusiv actele necesare pentru alocatie copii, sprijin pentru scoala de soferi, cursuri de limba germana si multe altele; Cazare (270 de lunar) și transport (naveta de la serviciu la cazare si de la cazare la serviciu 120 lunar contracost), dacă este nevoie. Solicitanţii pot răspunde la un post vacant pe numărul +491627122601
-
Promovat
Angajam lucrător depozit, cu domiciliul în Oradea pentru pregătire și manipulare colete. Experieta anterioară de lucru în depozit reprezintă un avantaj.
-
Promovat
Cautam un electromecanic calificat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre- domeniu de activitate al fabricii este productia de prefabricate din beton. Responsabilități: Diagnoza și remedierea defecțiunilor la echipamentele electrice și mecanice; Întreținerea preventivă a mașinilor și utilajelor; Instalarea și întreținerea sistemelor electrice; Colaborarea strânsă cu echipa de producție pentru a asigura funcționarea eficientă a echipamentelor; Cerințe: Calificare în domeniul electromecanic sau electrician Experiență minimă de 3 ani pe un post similar Cunoștințe solide în diagnosticarea și repararea echipamentelor electrice și mecanice Abilități bune de comunicare și lucrul în echipă Atitudine proactivă și orientată către rezultate Beneficii: Salariu 4500-5000 lei net; Tichete de masa 700 lei; Tichete de vacanta 3000 lei an; Prime de sarbatori; Bonus anual - al 13lea salariu; Contract de munca - perioada nedeterminata;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Candidatul ideal : Disponibilitate pentru program 12 24 12 48; Apt pentru efort fizic mediu; Absolvent de studii tehnice (liceu, scoala profesionala); Abilitati tehnice; Experienta in setari reglare utilaje de injective extrudare (reprezinta avantaj). Descrierea jobului : Intocmeste documentele specific de predare-primire a utilajelor la schimbul unei ture; Verifica starea de functionalitate a utilajului si echipamentelor prin metode specific; Pregateste materiile prime, aditivii si culorile; Pune materiile prime in hopperele corespunzatoare si introduce in calculator reteta produsului; Face setarile necesare la Tabloul de comanda si completeaza formularele de verificare a liniei in conformitate cu programul; Regleaza temperature, viteza si reglaje mecanice; Pregateste materialele necesare pentru pornirea si oprirea liniei; Face ajustari necesare prin inchiderea sau deschiderea suruburilor si ajusteaza dimensiunile de taiere pentru ghilotina; Alimenteaza cu role de iarba utilajul Clear Pass (care lipeste pe covorul de iarba o intaritura care ii confera sustinere) si regleaza toti parametrii: temperatura, viteza si presiune; Participa activ la schimbarea de tambur respectand ordinea operatiunilor si a instructiunilor de lucru; Verifica calitatea produselor conform fisei de produs, face testele de calitate atat in laborator cat sip e linie si inregistreaza rezultatele obtinute; Executa produsele respectand cerintele de calitate impuse; Macina deseurile; Taie presuri cu ajutorul hilotinei sau presei semiautomate; Pastreaza curatenia la locul de munca. Se ofera: Salariul BRUT initial 4900 lei (2880 lei NET) ; Tichete de masa in valoare de 23 lei zi; Spor de weekend 2%; Spor ore de noapte 25%; Bonus de prezenta 170 lei NET luna; Sporuri de vechime, bonusari de sarbatori, bonus de vacanta, bonus de performanta (al 13-lea salariu); Asigurare medicala (pentru accidente) + alte beneficii; Se asigura transport pe o ruta desemnata DOAR DIN ORAS (Oradea). Contact de luni pana vineri, intre orele 9.00 si 17.00 la telefon. Doar candidatii selectati vor fi contactati.
-
Responsabilitatile postului: - Executa suduri pentru diferite lucrari de instalatii de gaze, apa, in conformitate cu proiectele si cu normativele in vigoare; - Pregateste si verifica aparatele de sudura; - Potriveste piesele in vederea taierii sau sudurii; - Curata si controleaza partile componente de eventualele defecte, impuritati; - Regleaza tensiunea intensitatea curentului electric; - Consolideaza partile uzate prin acoperirea cu straturi de aliaje; - Utilizeaza dispozitive de masura pentru controlul pieselor finite. Cerinte necesare ocuparii postului: - Studii de calificare in domeniu; - Experienta pe un post similar constituie avantaj, dar Nu este o conditie obligatorie; - Abilitati tehnice; - Lucru in echipa; - Seriozitate si corectitudine; - Rezistenta la stres; - Viteza de reactie si capacitate de a lua decizii. Se ofera: -Program de L-V de la 06-14:00 cu posibilitate de ore suplimentare platite aferent; -Salariul 3600 lei NET in primele 3 luni ; -Tichete de masa in valoare de 30 lei zi; -Se asigura transport pe o ruta desemnata, deplasarea pana la de la aceasta, sau se deconteaza abonament transport local: 80 lei, sau daca angajatul este din alta localitate,contravaloarea abonamentului de transport pana in Oradea; -Contract de munca pe perioada nedeterminata; Contact de Luni pana Vineri , intre orele 09:00 si 17:00.
-
Candidatul Ideal Absolvent studii superioare; Atestat Inspector Resurse Umane; Cunoștințe avansate despre legislația muncii; Bună înțelegere a procedurilor, proceselor și a Codului muncii; Minim 2 ani experiență pe un post similar MS Office avansat; Abilități de comunicare avansate; Atenție la detalii. Permis cat B Descrierea jobului Întocmirea documentelor de angajare, încetare, modificare a contractelor de muncă etc; Efectuarea calculului salarial şi întocmirea statului de salarii pe baza informaţiilor specifice (pontaje, concedii medicale, concedii de odihnă, concedii fără plată, modificări salariale, alte beneficii) si a declaratiei 112, etc. Gestionarea registrului REVISAL, conform legislației în vigoare; Este responsabil de derularea relației cu autoritățile și companiile partenere, de întocmirea tuturor documentelor necesare ITM, AJOFM, CAS, Casa de Pensii etc; Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata salar 3500 - 4000 net , in functie de experienta telefon si masina de serviciu
-
-
Firma de transport marfa ,angajez stivuitorist pentru depozit, informatii tel. .
-
Romanian Security Systems angajează agenți ( și femei) pentru magazin ( nou) în Oradea , program de munca 2 zile cu doua libere , informații suplimentare la telefon.
-
Angajez sofer pe comunitate pe un camion de 7.5 tone. Cabina dubla. Aparate automate pe toata Europa. Telefon mobil de firma. Se cere minim 1 an experiența international. 85 euro. Telefon
-
Firma de constructii civile angajează zugravi, faiantori, zidari. Salariu motivant Carte de munca Program luni - vineri, Sambata se lucreaza optional, fiind platita suplimentar. Dispunem de masina de serviciu și toate uneltele necesare pt a crea un job placut și cât mai ușor posibil . Permis de conducere cat.B-constitue un avantaj. Experienta este obligatorie ! .
-
Fabrica de mobila din Oradea angajam: - tamplar pentru lemn masiv si Pal melaminat -vopsitor si finisor pt.Mdf si lemn masiv
-
Angajam Sofer tir categoria C + E In vederea dezvoltarii flotei actuale avem nevoie de colegi noi pentru transport tur -retur , comunitate si INTERN ptr semiremorci prelata Cerinte minime: -Permis de conducere C, E -Constituie avantaj atestat ADR colete -Certificat de transport rutier de marfa -Avize ( medical si psihologic ) valabile -Oferim stabilitate si salarizare atractiva Pentru mai multe detalii va rog sa ma contactați telefonic
-
Dorim sa ne mărim echipa! Firmă de transport ,într-o continua creștere și dezvoltare, cautam noi colegi Dacă: - ești o persoana sociabila, dinamica, ambițioasă - dacă ai bune abilitati de comunicare si relationare -dacă ai capacitate de auto organizare si gestionare de obiective multiple - îți dorești să lucrezi într-un mediu plăcut - ai cunoștințe de limba engleza franceza germana - ai cunoștințe de operare pc Responsabilități: - Organizeaza, coordoneaza si conduce activitatea de transport din compartimentele pe care le gestioneaza - Cunoasterea programului de condus al soferilor -Activitati aferente departamentului alocat -Sa preia si sa accepte comenzile de transport primite - Optimizeaza rutele si transmite soferilor cele mai bune trasee -transmiterea detaliilor despre transport conducatorilor auto si mentinerea legaturii cu acestia, coordonarea si indrumarea lor. - Se implica in solutionarea problemelor aparute pe parcursul livrarii marfii catre clienti Îți oferim: - training și suport - salariu atractiv -bonusuri in functie de performanta Așteptăm să ne trimiți CV-ul tău la adresa (fara spatii)
-
Tehnician sisteme de securitate care să stăpânească bine cunoștințe de configurarea sisteme supraveghere video, alarmare la efracție, sisteme detecție incendiu, rețea date și voce .Sau măcar 2 din 4 enumerate mai sus.
-
Angajez casiera.salar incadrare3600lri,bonuri de masa30lei/zi.sporuri de noapte sărbători legale lucru în echipa în turezi/noapte multe avantaje #Angajez lucrator platforma și spălătorie.salar de incadrare3250 leibonuri de masa 30lei/zi spor de noapte sărbători.ore suplimentare.platite 200% Echipament pregătire, premii de sărbători,
-
Vrei să îți suplimentezi veniturile pe timpul verii și să faci parte dintr-o echipă dinamică și plină de energie? Agricrafters (Smartware) te invită să te alături echipei noastre de lucrători sezonieri pe o perioadă de 3 luni! Operăm o fermă modernă de AFINE, situată în satul Dumbrava, în inima județului Bihor, dotată cu cele mai noi echipamente și tehnologii. Căutăm tineri dornici de muncă, cu energie și motivație, pentru următoarele poziţii: - Operator cântar la recoltare - Manipulant mărfuri la depozit - Coordonator supraveghetor recoltare - Operator și lucrător la linia de ambalare (în două ture: operator control calitate - Operator autoutilitară (transport fructe în plantaţie) Dacă te alături echipei noastre, vei beneficia de un venit atractiv între 120 şi 170 de lei pe zi, în funcţie de poziţia ocupată, la un program de 8 ore pe zi (6:00 - 14:00), iar plata se va face săptămânal, în funcție de zilele lucrate. Transportul către plantaţie este asigurat de Societate, iar pentru orele suplimentare prestate, vei fi plătit în plus!
-
Angajam coordonator operatiuni logistica/transporturi, cu urmatoarele resposabilitati: -Planifica, organizeaza si controlezaza transporturile de marfuri pentru flota proprie cat si cele efectuate de terti-prestatori; -Optimizeaza rutele pentru maximizarea veniturilor si reducerea costurile de transport, km/gol; -Tine legatura cu furnizorii de transporturi, urmarind mentinerea/creearea relatiilor de colaborare cu acestia; -Coordoneaza si urmareste in detaliu efectuarea curselor, tinand legatura cu partile impilcate - dispeceri, soferi, transportatori; -Asigurarea fluxului informational de la si catre soferi; -Culege si utilizeza informatiile relevante in activitatea de transporturi, logistica; -Respecta procedurile interne de contactare a colaboratorilor, de negociere, de emitere, preluare a comenzilor de transport; -Emite, primeste, confirma documentele obligatorii in relatia cu partenerii, pentru derularea serviciilor de transport; Pentru cei interesati, va rugam trimiteti CV-ul pe e-mail.
-
HAI IN ECHIPA AL.SE.RO! ANGAJAM TEHNICIAN! Departamentul tehnic al sediului din Oradea se mareste! Doresti sa inveti, sa cresti pe plan profesional si sa te implici in proiecte? Avem job-ul ideal pentru tine! Nu trebuie sa ai experienta in domeniul sistemelor de securitate, sunt suficiente cunostintele tehnice, noi te ajutam sa te dezvolti! CV pe adresa de mail Descrierea postului: Noul coleg va participa la instalarea, mentenanta si verificarea sistemelor de securitate, organizarea proiectelor contractate, oferirea de suport tehnic pentru utilizatorii echipamentelor.
-
Suntem în căutare de coleg Inginer de sisteme de securitate sau curenti slabi, care să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă sunteți o persoană proactiva, motivată, cu abilități tehnice solide și pasionată de domeniul securității, dornică să se alăture unei echipe de profesioniști, vă invităm să aplicați pentru poziția oferita. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem. Candidatul ideal: Studii in domeniul tehnic, electric, electronic, instalatii telecomunicatii; Experiența profesională: minim 1 an pe un post similar; Cunostinte de instalare si service sisteme de securitate si detectie incendiu constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Electrician autorizat constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Inginer sisteme de Securitate constituie avantaj; Cursuri/atestări specifice postului pot fi realizate si in urma angajarii; Experiență în întocmirea ofertelor (estimare costuri execuție și punere în funcțiune de cerințe, documentare și gestionare); Permis de conducere - categoria B; Apt pentru lucru la inaltime; Disponibilitate deplasări in tară; Persoana responsabila, organizata, comunicativa; Limba engleză - nivel mediu/avansat. Responsabilitati: Coordoneaza activitatile de instalatii sisteme electrice curenti slabi aferente proiectelor companiei; Răspunde pentru documentele emise (soluția tehnică propusă, configurații tehnice, oferte etc); Asigura suportul necesar pentru realizarea in bune conditiii a lucrarilor si respectarea termenelor convenite cu beneficiarii; Realizeaza rapoarte zilnice pentru lucrarile realizate in cadrul proiectelor atat pentru beneficiar cat si pentru angajator; Instruiește beneficiarul cu privire la echipamentele instalate; Întocmește proceduri și instructiuni de asigurare servicii tehnice de operare și mentenanță; Participă la diagnosticarea și rezolvarea defectelor apărute în zona de responsabilitate, folosind aparatura de măsura și control; Participă la revizii şi lucrări de mentenanţă preventivă si corectiva; Respecta pe tot parcursul lucrarilor calitatea executiei si proiectul tehnic; Realizeaza intreaga gama de lucrari electrice de curenti slabi in instalatii industriale, civile; Menține relația cu furnizorii din punct de vedere tehnic (cursuri de specialitate, noutăți tehnice, tehnologii noi, participări la târguri de specialitate); Respectă deciziile în vigoare în ceea ce priveşte lucrul cu documente confidenţiale şi secrete. Beneficii: Contract de munca incheiat pe perioada nedeterminata; Pachet salarial motivant si negociabil in functie de experienta in domeniu; Bonusuri de performanta; Oportunitati de dezvoltare a carierei intr-un mediu professional; Lucrul intr-o echipa dinamica si tanara.
-
Unitate medicala privata din Oradea angajeaza asistent medical generalist Relatii la telefon de pe site laboratoarelemedicis.com Adresa de mail pe site laboratoarelemedicis.com Ne dorim sa colaboram cu persoane responsabile intr-un mediu placut,colegial.