Anunțuri
Locuri de munca Bihor Companii Disponibil din: 2022-02-17-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
- cunostinte avansate AutoCAD 3D 2D ; - experienta in domeniu minimum 1 an; - intocmeste desenele in Autocad 3D 2D pentru proiecte tehnice aflate in executie - cunostinte MsOffice;
-
Promovat
Angajarile se impart in categoriile: muncitor calificat sau necalificat pe un salariu care începe de la 13 -Euro la ora și care poate crește în funcție de experiență sau in functie de rapiditatea de a invata sarcini noi la locul de munca. Transparență prin documentarea întregului proces de angajare, inclusiv actele necesare pentru alocatie copii, sprijin pentru scoala de soferi, cursuri de limba germana si multe altele; Cazare (270 de lunar) și transport (naveta de la serviciu la cazare si de la cazare la serviciu 120 lunar contracost), dacă este nevoie. Solicitanţii pot răspunde la un post vacant pe numărul +491627122601
-
Promovat
Angajam operatoare pentru curățenie in Oradea - se lucrează 8H - program variabil in functie de lucrari; Permis categoria B; Oferim: Salarii atractive; Bonuri de masă și prime de sărbători. Dacă sunteți interesați așteptam telefonul dumneavoastră: 0722 213 621.
-
Promovat
Candidatul ideal: Persoana organizata, perseverenta Orientare catre client Abilitati bune de comunicare Cunostinde bune operare PC Persoana responsabila, serioasa Atitudine pozitiva, spirit de echipa Responsabilitati principale: Contactarea telefonica a potentialilor clienti, persoane juridice Promovarea si vanzarea serviciilor companiei Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Activitatea se va desfasura in mod exclusiv la sediul companiei in Oradea. Program de lucru: Luni - Vineri 09:00 - 17:00. Salarizare lunara fixa + bonuri de masa + comision Descrierea companiei: Publi24 Digital face parte din trustul media Russmedia GmbH din Austria care printre altele, desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria. Asteptam CV-ul tau!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Sc . Angajam personal pentru instalare aparate de Aer Conditionat în Oradea Aptitudini: Cunoștințe de a lucra cu mașini de găurit, nivela tip boloboc Abilități de lucru la înălțime pana la 6 m Cazier curat sau care sa ateste ca nu sau încălcat legi ce contravin încălcării regulamentului de ordine interna al companiei noastre Constituie un avantaj Permis de conducere categoria B Cunoștințe limba engleza sau maghiară Experienta în domeniu Pachet salarizare 4600 lei BRUT cu posibilitatea de majorare în funcție de rezultatele de la locul de muncă Program de lucru Luni - Vineri de la ora 8 - 17 Durata contract Nedeterminata Echipamente de lucru de ultima generație NU DALTA și CIOCAN
-
Ce vrem de la tine? - Studii medii; - Muncitor, atent la detalii; - Capacitatea de a lucra în echipă; - Persoană responsabilă, organizată; - Autorizație ISCIR pentru stivuitorist reprezintă avantaj. Ce vei avea de făcut? - Descărcarea, încărcarea, manipularea și depozitarea mărfii în depozit; - Repartizarea și ordonarea corectă a mărfii în depozit; - Participarea la inventarierea mărfurilor; - Menținerea ordinii și curățenii în spațiul de lucru; - Atenție distributivă, corectitudine.
-
Ce vrem de la tine? - Studii medii; - Experiență minim 6 luni într-un post similar; - Persoană responsabilă, organizată, atenție la detalii; - Autorizație ISCIR pentru stivuitorist reprezintă avantaj. Ce vei avea de făcut? - Recepția, inventarierea și eliberarea mărfurilor ( materiale de construcții) pe baza documentelor specifice; - Întreținerea stocului; - Evidența gestiunii; - Repartizarea și ordonarea corectă a mărfii în depozit; - Întocmirea documentelor necesare și a altor rapoarte la cerere;
-
Ce vrem de la tine? - Studii medii superioare (reprezintă avantaj studiile în domeniul tehnic); - Abilități excelente de comunicare și relaționare; - Orientare către client și capacitatea de a oferi soluții personalizate în funcție de nevoile acestora; - Persoană responsabilă, organizată, atenție la detalii; - Cunoștințe de operare PC. Ce vei avea de făcut? - Asigură interfața magazinului cu clienții; - Consiliază clienții în vederea alegerii produselor potrivite în funcție de necesitățile acestora; - Își oferă solicitudinea pentru orice cerință a clientului care ține de contextul comercial (informații, încasare numerar, retururi, custodii, emitere facturi, probe de funcționare la sculele cumpărate, completare certificate de garanție, etc.) - Întreținerea și organizarea corectă a spațiului de vânzare - produsele să fie expuse în mod ordonat; - Colaborarea cu colegii pentru atingerea obiectivelor de vânzări și a indicatorilor de performanță stabiliți.
-
Firma de transport angajeaza muncitori necalificati, contabil,paznic, mecanici camioane,electrician camioane,se ofera transport.
-
Recrutam soferi cat C, C+E pe camion de mare tonaj pentru transporturi in interioul UE. Candidatul ideal: - Detine permisul de conducere categorie C+E - Certificat Atestat de Competenta Profesionala pentru transport marfa generala + certificat ADR Cursele sunt de aproximativ 10-14 zile(un weekend afara). Diurna 75 EUR pentru incaput plus salariul pe tara 85 EUR cu ADR plus salariul pe tara. Pentru mai multe detalii va rugam sa sunati la numarul .
-
RubyBee recruteaza Muncitori Necalificati pentru clientul sau, o companie ce are ca obiect de activitate producerea si asamblarea geamurilor si usilor de termopan. Locatie: Sat Palota, Jud. Bihor Descrierea jobului: Departamente: Infoliere, Asamblare, Debitare; Se asigura formare la locul de munca; Se ofera echipament de protectie; Disponibilitatea de a lucra in schimburi; Se lucreaza in 2 schimburi de Luni pana Vineri; Candidatul ideal: Absolvent de studii medii (minim 8 clase) Experienta anterioara NU este obligatorie; Abilitati de comunicare, angajament si deschidere catre munca in echipa; Proactivitate si deschidere catre nou; Se lucreaza in mod independent sau in echipa in functie de etapa produsului fabricat; Beneficii: Salariu incepand de la 3150 Lei Net (bani in mana); Bonusuri de performanta; Prime de sarbatori; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Ore suplimentare platite dublu; Asigurare medicala privata; Transport gratuit (Oradea-Palota-Cefa); Angajarea este posibila si pentru persoanele din Ucraina;
-
Faina Eurotrans angajeaza asistent manager Cerinte: - Studii medii superioare; - Abilitati de comunicare si lucru in echipa; - Limbi straina necesara - Cunostinte foarte bune de operare PC, experiență in MS-Office; - Înțelegerea clară a fluxului de lucru al documentelor; - Foarte organizata și eficienta; - O atenție puternică la detalii; - Abilități de comunicare verbală, capabila să se ocupe de mai multe sarcini. Descrierea jobului - Inregistreaza toate documentele legate de proiect de intrare și de ieșire (generale, tehnice și comerciale); - Monitorizeaza, inregistreaza si analizeaza datele; - Oferă suport ori de câte ori este necesar colegilor; - Gesioneaza relatiile cu personalul. Noi oferim: - Pachet salarial atractiv; - Un mediu de lucru care încurajează atât munca în echipă și inițiativă personală; - Oportunitate de dezvoltare alaturi de o echipa tanara de profesionisti.
-
-
Angajez sofer cat C+E sofer tur-retur RO-UE-RO, 75 zi +salariu pe Romania 662 . Oferim: loc de munca stabil, plati la timp, munca cu o echipa agreabila, camioane E 6. Cerinte: seriozitate, responsabilitate, ingrijit. Pentru mai multe detalii, sunati.
-
Angajez muncitori pricepuți în rigips, faianță și gresie. Se oferă de lucru în Italia. Mai multe detalii la nr.
-
ROWYES SRL cu sediul in Municipiul Salonta, Piaţa HAIDUCILOR, Nr. 16B, Judet Bihor, angajeaza 2 persoane pe postul de Ajutor bucatar, 2 persoane pe postul de Ajutor ospatar si 1 persoana pe postul de Masinist la masini pentru terasamente (ifronist). Interviul va avea loc in data de 16 aprilie 2024, ora 12 la sediul social.
-
Căutăm asistent proiect , cod COR 334303 Fundația Life Tineret este în căutare de Asistent de proiect care să ofere suport la implementarea unui proiect de suflet menit să acorde sprijine dezvoltarea de activitați educaționale copiilor 6-13 din Oradea. Căutăm oameni care să lucreze cu voluntari locali si internaționali și care să ne ajute să dezvoltăm activităti și servicii pentru comunitatea noastră. Ești omul potrivit dacă: Ești absolvent de studii superioare; Ai un nivel avansat de cunoaștere a limbii engleze; Ai foarte bune abilități de utilizare a pachetului MS Office; Ai experiență în implementarea proiectelor cu finanțări europene; Ai experiență relevantă în realizarea de sarcini administrative (arhivare documente, organizare evenimente); Ai atenție la detalii și capacitate de analiză și sinteză a datelor; Ai capacitatea de a respecta deadline-uri; Ești o persoană cu atitudine proactivă și flexibilitate în gândire și acțiune; Ești un om deschis, cu inteligență emoțională și atitudine pozitivă; Ai inițiativă; Ai experienta de lucru cu voluntari locali si straini, experienta cu programul ESC - European Solidarity Corps al UE Ne vom baza pe rolul tău pentru: Oferirea de suport administrativ și logistic managerului de proiect; Pregatire si Organizare intalniri de lucru cu echipa de proiect; Pregatire si coordonare activitati dedicate copii si tineri; Coordonarea fluxului de documente (transmiterea, primirea și înregistrarea documentelor) și derularea operațiunilor specifice implementării unui sistem de arhivare eficient, conform contractului de finanțare; Transmiterea tuturor documentelor de raportare și monitorizare (rapoarte specifice activității de implementare, progres, cereri de prefinanțare și rambursare etc) pe durata implementării proiectului; Traduceri, tehnoredactări și protocoale documente pentru proiect; Întreținerea relațiilor cu furnizorii: verifică, îndosariază și sintetizează rapoartele echipei de implementare, menține legătura cu finanțatorul și alte organisme și autorități implicate în finanţarea și monitorizarea proiectului aprobat în scopul depunerii de documente; Te întâmpinăm cu: Mediu de lucru dinamic și empatic în care prețuim diversitatea, inovația, responsabilitatea, automanagementul; Portofoliu de evenimente, campanii, platforme și produse, foarte divers; Pachet salarial + tichete de masa; Participare la diferite conferințe, traininguri, formări, evenimente; Zi liberă de ziua copilului tău; Participare la ieșiri trimestriale cu colegii și teambulding-uri; Fiecare zi vitaminizată cu ceai sau cafea; APLICATIA TA va trebui să contină CV in ro sau Engleză, care să aibă date valide de contact si care să fie trimisă pe email la adresa Informații suplimentare pot fi oferite și la nr. de telefon: . Aplicatiile primite vor fi analizate in ordinea sosirii de către o comisie din partea organizatiei iar cei a căror aplicatie corespunde asteptărilor noastre vor fi contactati telefonic și email.
-
Se incarca din Alesd si se descarca in diferite locatii din Ungaria,apoi se intoarce gol.
-
Angajez șofer cat B,pt curse tur -retur Ro-Hu,cu experienta în transport marfa ar fi un avantaj
-
În cadrul noului magazinului Kaufland din Salonta, Str. Piața Democrației nr. 6 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
- sortat oua si pui carne de o zi - Program de lucru 8 ore pe zi, prin rotatie se lucreaza sambata - Salariu 3100 - 3200 de lei net + bonuri de masa - Transport asigurat din Salonta, Ciumeghiu, Avram Iancu, Ghiorac, Boiu
-
ANGAJĂM TINERI CARE VORBESC LIMBA MAGHIARĂ ȘI ROMÂNĂ! ========================== Vrei să lucrezi în vânzări? Ești pregătit pentru o nouă provocare și ești ambițios în construirea carierei tale? Atunci aici este locul potrivit pentru tine! Suntem o companie deja bine-cunoscută și de succes în Ungaria, care acum se extinde în România. A-GENERATION caută tineri talentați care cred că nimic nu este imposibil! Oferim oportunități de câștig excelente, mașini de lux și vacanțe internaționale! Locul de muncă: biroul nostru din Oradea Dacă te înscrii: - Training și suport continuu - Oportunități de carieră și poziții de leadership - Alege luxul, cu mașină premium. Cerințe lingvistice: - Cunoștințe la nivel de negociere în limba maghiară și română - Nu este necesară diplomă de studii superioare! Important: Te rugăm să aplici doar dacă: 1. Vorbești la nivel de negociere limba română și maghiară 2. Poți lucra full-time în Oradea (fără posibilitate de lucru de acasă). Alătură-te nouă și fii parte din succesul unei companii în plină expansiune! Dacă simți că aceasta este o oportunitate pentru tine, nu ezita! C.V.
-
Suntem în căutarea unui Coordonator Depozit, pentru o companie producătoare de uși de interior și accesorii aferente. Obiectivul companiei este realizarea pieselor conform tendințelor mondiale, promovând produse care se ridică la cele mai înalte standarde de calitate. Cerinte: -Experienta anterioara in gestionarea de echipe; -Persoana cu atitudine proactiva si responsabila; -Bune abilitati de organizare, planificare si coordonare; -Excelente abilitati de comunicare si capacitatea de a lucra bine in echipa; -Experienta anterioara in logistica depozitare, coletarie, transport, productie; -Cunostinte operare MS Office; Responsabilitati: -Asigura gestiunea stocurilor de materiale si a altor bunuri aflate in depozit si supravegheaza modalitatile de inventariere; -Participa la efectuarea recepției calitative a materialelor; -Organizeaza spațiile necesare pentru primirea, recepția și depozitarea materialelor; -Pregătește procesele de ambalare si dezambalare a materialelor si produselor. -Asigura pregatirea paletilor si aranjarea produselor la raft; -Supravegheaza preluarea si predarea produselor finite dinspre productie si catre client; -Intocmeste si verifica raportarile si se asigura de corectitudinea acestora; -Asigura menținerea ordinii și curățeniei în spațiul de depozitare. Beneficii: -Pachet salarial motivant; -Mediu de lucru plăcut.
-
Angajam personal proaspat iesit in rezerva din domeniul militar , jandarmerie , pompieri , politie pentru a se alatura echipei noastre de interventie operativa , obligatoriu permis B si domiciliu in Oradea sau imprejurimi. Asteptam cu interes CV dvs la adresa de e-mail , sau tel .