Oferte locuri de munca Bihor • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Suntem în căutarea unei societăți specializate în servicii de curățenie pentru a dezvolta o colaborare valoroasă în gestionarea unor apartamentelor închiriate în regim hotelier. Dacă firma dumneavoastră îndeplinește cerințele și dorește să ofere servicii de calitate, vă invităm să luați în considerare această oportunitate. Dorim o colaborare pe termen lung. Cerinte: Program de lucru variabil in functie de necesitati; Echipa formată din persoane cu permis de conducere categoria B. Beneficii: - Venituri motivante, - Acord contractual avantajos pentru ambele părți, - Plată competitivă, în funcție de volumul de muncă și calitatea serviciilor prestate, - Furnizăm echipamentele și materialele necesare pentru curățenie. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 0722 213 621, între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Promovat
Gelateria Bianco Milano Oradea face angajari Full-time sau Part-time pentru diferite posturi in locatia noastra din Oradea
-
Promovat
Vino în echipa noastră din Oradea! Angajăm Controlori Calitate Operatori suport producție! Dacă: Ai îndemânare și vedere bună; Ești o persoană serioasă și responsabilă; Ai disponibilitate de a lucra în 3 schimburi. Responsabilități: Realizarea inspecției calitative a pieselor în baza instrucțiunilor de lucru primite; Identificarea defectelor de calitate; Întocmirea rapoartelor aferente inspecției de calitate. Oferim: Venit lunar 3600-3700 lei NET (format din salariu fix și alte beneficii); Transport asigurat; Instruire la locul de muncă; Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75 la sută (dacă este cazul); Bonus anual vechime; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare. P
-
Promovat
Îți place să pregătești bunătăți în baza unui unui retetar? Ești o persoană organizată și deschisă la noi provocări? Atunci hai în echipa noastra de la Pauza Mică! Împreună cu viitorii tăi colegi, vei pregăti zilnic preparate proaspete pentru clienții noștri, iar flexibilitatea și capacitatea de adaptare îți vor fi de folos în momentele în care vei avea diverse sarcini de îndeplinit. Si nu în ultimul rand, zâmbetul tău este cel care poate face diferența între o experiență bună și una grozavă. Vino să fii parte din echipa noastră, fiindcă împreună devenim cei mai buni! Ești persoana potrivită dacă: Te pasionează domeniul culinar Ești un bun comunicator și dorești să le oferi clienților o experiență de cumpărare cât mai placută Esti o persoană activă și te adaptezi ușor Ai experiență în comerțul cu produse alimentare Ești absolvent(ă) de studii medii Ce va trebui să faci: Să pregătești preparatele pe baza rețetarului pus la dispoziție și conform standardelor companiei Să lucrezi ordonat și să menții curată zona de lucru Să încasezi contravaloarea comenzilor Ce îți oferim: magazine Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Hristos a înviat Angajez buldoescavatorist cu experienta . Pe buldo CASE 580 5000 6000 LEI in mana. Contract de munca. Lucrari de gaz in zona Beius . Cerem si oferim seriozitate. Ing Ioan Gheorghe Pop
-
Hristos a înviat Angajez buldoescavatorist cu experienta . Pe buldo CASE 580 5000 6000 LEI in mana. Contract de munca. Lucrari de gaz in zona Beius . Cerem si oferim seriozitate. Ing Ioan Gheorghe Pop
-
Ne marim echipa ! Angajam ajutor bucatar cu experienta pe termen lung pentru restaurant .
-
Angazam mecanic camioane in oradea strada matei corvin nr 402 Orar de lucru 9 dimineata pana ora 17 De luni pana vineri Salarizare in functie de ceea ce stie sa faca si vechine
-
Angajam mecanic autoturisme Orar de lucru 9-17 Oradea stradaxmatei corvin nr 402
-
Angajam sofer C+E pentru curse tur-retur si comunitate. Mai multe detalii la telefon.
-
Ferma de Afine din Oloşag, județul Timiş. Se asigură , cu toate facilităţile incluse, pentru cei care locuiesc la distanţă. BENEFICII SI CONDITII DE MUNCA : Plata 4,25 lei kg, un venit mediu lunar 750 euro lună; Decontarea transportului dus-întors persoanelor care rămân pe întreaga campanie, pe baza bonului de carburant, bilet tren autobuz; Prânz gratuit pentru persoanele cazate - felul unu şi doi; Se oferă gratuit apă în plantație; 10% bonus celor care culeg 1500 kg în perioada de campanie; Plata se va face pe card, săptămânal, în ziua de vineri; Acte necesare: carte de identitate buletin + extras de cont Program de lucru: 8 ore zi; Pentru mai multe detalii şi pentru angajare vă rugăm să ne contactaţi la unul dintre numerele de telefon de mai jos: 0735 317 421; 0723 606 593.
-
sofer autoutilitara 3.5t ,distribuție legume-fructe în Jud.Bihor .Experiența minim 2 ani șoferie,Experiența în utilizarea calculatorului. Program de luni până vineri, tot a doua miercuri liber
-
Angajam Sofer tir categoria C + E In vederea dezvoltarii flotei actuale avem nevoie de colegi noi pentru transport tur -retur , comunitate si INTERN ptr semiremorci prelata Cerinte minime: -Permis de conducere C, E -Constituie avantaj atestat ADR colete -Certificat de transport rutier de marfa -Avize ( medical si psihologic ) valabile -Oferim stabilitate si salarizare atractiva Pentru mai multe detalii va rog sa ma contactați telefonic
-
Suntem in cautarea unui fitofarmacist dedicat si pasionat, cu experienta si cunostinte solide in domeniul agricol, pentru a se alatura echipei noastre din cadrul Begonia Garden Center. Responsabilitati: Consilierea clientilor cu privire la utilizarea corecta a produselor fitosanitare si a altor inputuri agricole. Furnizarea de solutii personalizate si recomandari eficiente pentru managementul integral al daunatorilor si al bolilor plantelor. Monitorizarea si evaluarii starii de sanatate a plantelor si florilor din Garden si identificarea potentialelor probleme. Integrarea si colaborarea cu echipa de vanzari pentru promovarea si comercializarea produselor fitosanitare. Cerinte: Diploma de licenta in demeniul agricol Experienta demonstrata in domeniul agricol si in gestionarea produselor fitosanitare Abilitati bune de comunicare si relationare Capacitatea de a lucra in echipa si de a oferi solutii eficiente in situatii variate. Cunostinte despre legislatia si reglementarile privind utilizarea produselor fitosanitare. Ce oferim? Mediu de lucru stimulativ si dinamic Oportunitati de dezvoltare profesionala Pachet salarial atractiv si beneficii suplimentare. Daca sunteti pasionat de agricultura si plante ornamentale si aveti abilitatile necesare pentru a ocupa aceasta pozitie, asteptam cv-ul dumneavoastra.
-
Angajam livrator pizza( femeie sau barbat )sau o persoana care a lucrat in bucatarie, cu permis de conducere cat b( obligatoriu ,) Salariu atractiv!!! Pt mai multe informatii sunati la nr
-
Aplică pentru una dintre pasiunile tale profesionale! Angajam operator epilare cu laser. Candidatul ideal are: -aspect fizic ingrijit, placut, cu simt estetic; -bune abilitati de comunicare; -capacitate de organizare si planificare a timpului; -experienta anterioara in efectuarea procedurilor de epilare definitiva, dar apreciem orientarea catre clienti si dorinta de a oferi servicii de calitate; -calificarea in domeniu, cu diploma de specialitate este obligatorie. Programul de lucru: 1 zi de lucru si una libera (3 4 zile pe saptamana), intre orele 10: 00 20: 00 Salariu: 2500 lei fix + comision 10% din procedurile efectuate. Ne poti trimite CV-ul tau, la numarul de telefon urmand ca noi sa te contactam in cel mai scurt timp posibil, in vederea programarii unui interviu. De preferat: Experienta minim 6 luni in domeniu.
-
Aplică pentru una dintre pasiunile tale profesionale! Angajam operator epilare cu laser. Candidatul ideal are: -aspect fizic ingrijit, placut, cu simt estetic; -bune abilitati de comunicare; -capacitate de organizare si planificare a timpului; -experienta anterioara in efectuarea procedurilor de epilare definitiva, dar apreciem orientarea catre clienti si dorinta de a oferi servicii de calitate; -calificarea in domeniu, cu diploma de specialitate este obligatorie. Programul de lucru: 1 zi de lucru si una libera (3 4 zile pe saptamana), intre orele 10: 00 20: 00 Salariu: 2500 lei fix + comision 10% din procedurile efectuate. Ne poti trimite CV-ul tau, la numarul de telefon urmand ca noi sa te contactam in cel mai scurt timp posibil, in vederea programarii unui interviu. De preferat: Experienta minim 6 luni in domeniu.
-
Te asteptam in echipa noastra Glovo!! Utilizarea aplicației Glovo Courier îți oferă libertatea de a fi responsabil de propriile decizii. Îți poți stabili programul și să livrezi când îți convine. Fie că este vorba de o oră pe zi, doar în weekend sau 6 zile pe săptămână; tu decizi. Comenzi NON-STOP Spre deosebire de alte platforme de livrări, Glovo îți oferă comenzi în absolut toate intervalele orare. Fiind liderul pe piață, la Glovo vor fi comenzi în orice loc și la orice oră, așadar vei livra fără pauze. Castiguri de 30+ RON ora. In jur de 250+ RON 8 ore + Bacsis. Suna bine? Castiguri LUNARE intre 4.000-12.000 RON. Bonusuri de performanță (între 400 lei și 900 lei pe săptămână) De ce flota noastră? Bonusuri Recomandare : 100 RON persoana adusa in firma noastra. Bonusuri vreme rea. Plata salariului se face săptămânal DISCOUNT-uri la combustibil piese auto Contract de muncă în funcție de preferințele angajatului (taxele includ serviciul de resurse umane, asigurare medicală, vechime etc.) De ce ai nevoie pentru a incepe sa livrezi folosind Glovo? - Trebuie să ai cel puțin 18 ani, să deții un permis de muncă valabil și să ai un smartphone (iOS sau Android) pentru a începe să livrezi. - Pot fi necesare și alte permise sau asigurări obligatorii, în funcție de cum dorești să livrezi, cu mașina, cu scuterul, cu bicicleta sau pe jos. Pentru angajare va rugam sa ne contactati pe telefonic la numarul
-
Tipul Jobului: Full-time Program de lucru: Luni-vineri: 09:00-17:00 Descriere Job: Căutăm o persoană serioasă, harnică și punctuală pentru rolul de Asistent Manager Secretariat. Acest rol necesită competențe bune de utilizare a computerului, inclusiv pachet Office și abilități de navigare pe internet, pentru a asigura suportul administrativ necesar și pentru a facilita comunicarea eficientă cu clienții si intre departamente Responsabilități: Suport în activitățile zilnice ale managerului Pregătirea documentelor și rapoartelor necesare Gestionarea corespondenței și a agendelor Asigurarea suportului pentru echipa de vânzări, Cerințe Minime: Cunoștințe solide de utilizare a calculatorului (pachet Office, navigare pe internet) Seriozitate, hărnicie și punctualitate Abilități bine dezvoltate de comunicare și organizare Constituie Avantaj: Experiența de minim 2 ani Experiența în comunicarea cu clienții Abilități redactare contracte, emitere facturi. Oferta Noastră: Salariu atractiv, în funcție de experiență și performanțe Bonusuri de performanță periodice Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și în creștere Căutăm un candidat comunicativ, organizat și responsabil, care să se alăture echipei noastre dinamice și în creștere. Suntem nerăbdători să te cunoaștem și să te integrăm în echipa noastră! Descrierea companiei Suntem o firmă specializată în marketing. Suntem o firmă care are un portofoliu diversificat de clienți, atât în țară cât și internaționali. Firma se ocupă și cu organizarea de evenimente. Va necesita o comunicare foarte bine dezvoltată cu diferite persoane de interes. Ne extindem echipa și căutăm un Asistent Manager dedicat, pentru a ne sprijini în gestionarea eficientă a activităților zilnice.
-
Clinica privata-in Oradea angajam asistent medical de preferinta-barbat pt un punct de lucru in Oradea pentru cabinet intreprindere pentru informatii trimiteti Cv pe adresa"officemedrec@gmailcom
-
Clinica privata-in Oradea angajam ;asistenta medicala pentru informatii trimiteti Cv pe adresa"officemedrec@gmailcom
-
Suntem încântați să anunțăm că la Begonia Garden Center ne mărim echipa de vânzări! Dacă ești pasionat de plante și de interacțiunea cu clienții, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine! Căutăm persoane entuziaste, motivate și cu o pasiune pentru frumusețea naturii să se alăture echipei noastre. Dacă te simți inspirat să faci parte dintr-o echipă dinamică și să oferi clienților noștri experiențe extraordinare, trimite-ne CV-ul tău la adresa de mail sau vino direct la sediul nostru pentru mai multe detalii. Hai să creștem împreună și să aducem bucuria plantelor în viețile oamenilor!
-
Candidata ideal -prezentabila; -atitudine serioasa; -dorinta de a cunoaste lucruri noi si de a dobandi o experienta profesionala de la cei mai buni; -spirit de echipa si buna dispozitie; -comunicativa; -perseverenta; -spirit competitiv -permis conducere cat.B Descrierea jobului Responsabilitati: Crearea, sustinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii. Relatii clienti, vanzari, departamant tehnic, departamant financiar, departamant marketing; Pregatirea documentelor pentru departamentul vanzari, marketing; -mentine si dezvolta relatiile cu clientii din portofoliu in vederea mentinerii unui nivel ridicat al satisfactiei clientilor; -analizeaza si prospecteaza permanent piata, pentru identificarea de noi clienti; -castiga clienti noi ca urmare a initiativei si demersurilor proprii. Constituie avantaj: - experienta in Achizitii Publice - SICAP - utilizarea programul de contabilitate Saga Beneficii: - oportunitatea de a lucra intr-o firma de prestigiu in domeniu; - posibilitati de promovare; - sistem centralizat de training-uri profesionale; - un mediu de lucru stabil; - venituri corelate cu realizari. C.V. urile cu poza se vor depune pe adresa contact @ proderatizare . ro sau la sediul firmei str. Mestesugarilor nr. 44, intre orele 08:00 16:00 tel.
-
Angajam sofer pentru camion E6 ,40T,tur -retur ,RO-H-SK-RO,fiecare week-end acasa,salariu +diurna zi,9000Ron,experienta minim 1 an.