Anunțuri
Locuri de munca Bihor Disponibil din: 15 septembrie Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descriere post: Arhivar Compania noastră caută un Arhivar responsabil și organizat pentru a se alătura echipei noastre din departamentul de arhivare. Dacă ești o persoană atentă la detalii, cu abilități excelente de organizare și o pasiune pentru păstrarea și gestionarea documentelor, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Clasificarea, arhivarea și gestionarea documentelor conform procedurilor stabilite; Asigurarea păstrării în siguranță a documentelor și a confidențialității acestora; Colaborarea cu diferite departamente pentru a identifica și gestiona eficient documentele necesare; Monitorizarea și actualizarea sistemului de arhivare pentru a asigura accesibilitatea rapidă la informații; Inventarierea documentelor arhivate; Prelucrarea arhivistica conform planului metodic de lucru Cerințe: Diplomă de studii medii sau superioare relevante; Permis de conducere categoria B cu experienta in condus; Disponibilitate la deplasari in teren (prelucrarea arhivistica a documentelor se face la sediul beneficiarilor lucrarilor arhivistice); Experiență anterioară în gestionarea documentelor sau într-un rol similar reprezintă un avantaj; Abilități excelente de organizare și atenție la detalii; Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă; Cunoștințe solide de operare a echipamentelor de birou și a software-urilor specifice arhivării. Beneficiile de a lucra ca Arhivar în cadrul companiei noastre includ un mediu de lucru profesionist, oportunități de dezvoltare personală și profesională, precum și posibilitatea de a contribui la buna funcționare a activității noastre prin gestionarea eficientă a documentelor. Salariu motivant, tichete de masa, prime de sarbatori, deplasari decontate Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și dornică să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici pentru poziția de Arhivar la compania noastră. Cv-urile se vor trimite la adresa de e-mail Vor fi chemate la interviu persoanele a caror CV a fost selectat.
-
Promovat
Suntem în căutarea unei societăți specializate în servicii de curățenie pentru a dezvolta o colaborare valoroasă în gestionarea unor apartamentelor închiriate în regim hotelier. Dacă firma dumneavoastră îndeplinește cerințele și dorește să ofere servicii de calitate, vă invităm să luați în considerare această oportunitate. Dorim o colaborare pe termen lung. Cerinte: Program de lucru 8h: 10:00-18:00 variabil in functie de necesitati, Program in weekend, Echipa formată din 2 persoane cu permis de conducere categoria B, Beneficii: - Salarii motivante, - Acord contractual avantajos pentru ambele părți, - Plată competitivă, în funcție de volumul de muncă și calitatea serviciilor prestate, - Furnizăm echipamentele și materialele necesare pentru curățenie. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 0722 213 621. între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Promovat
Angajam personal pentru ingrijire batrani in Italia (Lombardia), pe perioade lungi sau la inlocuiri, se cere experienta si limba italiana la nivel conversational.
-
Promovat
Angajez sofer cat C+E sofer tur-retur RO-UE-RO, 75 zi +salariu pe Romania 662 . Oferim: loc de munca stabil, plati la timp, munca cu o echipa agreabila, camioane E 6. Cerinte: seriozitate, responsabilitate, ingrijit. Pentru mai multe detalii, sunati.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Recrutez urgent personal calificat în tâmplărie pentru muncă în Slovacia în fabrica de mobila. Salarizare 1300 nett. Program de lucru 8-12 h Asigurare cazarea gratuit. Pentru mai multe informații despre acest loc de munca va rugam sa ne contactați la numărul SAU pe whattsap sau viber la OO421905294996
-
Firma angajam muncitor calificat sau necalificat sau chiar și pensionar cu drept de lucru la 4 ore in domeniul pardoselilor: montaj mocheta, tarkett și sulfirari mocheta covoare. Salar net între 2900 și 3200 lei! Daca dorești să faci parte dintr-o echipa profesionala si ești o persoană serioasa nu ezita sa ne contactezi la nr de telefon: sau
-
Elysium Clinique Oradea angajaza Specialist epilare definitiva. Daca esti in cautarea unui loc de munca stabil, intr-un mediu placut si relaxat si esti atrasa de domeniul frumusetii, atunci te invitam sa te alaturi echipei Elisium Clinique. Candidatul ideal are: -aspect fizic ingrijit, placut, cu simt estetic; -bune abilitati de comunicare; -capacitate de organizare si planificare a timpului; -experienta anterioara in efectuarea procedurilor de epilare definitiva, dar apreciem orientarea catre clienti si dorinta de a oferi servicii de calitate; -calificarea in domeniu, cu diploma de specialitate este obligatorie. Programul de lucru: 1 zi de lucru si una libera (3/4 zile pe saptamana), intre orele 10: 00 20: 00 Salariu: 2500 lei fix + comision 10% din procedurile efectuate. Ne poti trimite CV-ul tau, la numarul de telefon urmand ca noi sa te contactam in cel mai scurt timp posibil, in vederea programarii unui interviu. De preferat: Experienta minim 6 luni in domeniu.
-
Elysium Clinique Oradea angajaza Specialist epilare definitiva. Daca esti in cautarea unui loc de munca stabil, intr-un mediu placut si relaxat si esti atrasa de domeniul frumusetii, atunci te invitam sa te alaturi echipei Elisium Clinique. Candidatul ideal are: aspect fizic ingrijit, placut, cu simt estetic; bune abilitati de comunicare; capacitate de organizare si planificare a timpului; experienta anterioara in efectuarea procedurilor de epilare definitiva, dar apreciem orientarea catre clienti si dorinta de a oferi servicii de calitate; calificarea in domeniu, cu diploma de specialitate este obligatorie. Programul de lucru: 1 zi de lucru si una libera (3/4 zile pe saptamana), intre orele 10: 00 20: 00 Salariu: 2500 lei fix + comision 10% din procedurile efectuate. Ne poti trimite CV-ul tau la numarul de telefon , urmand ca noi sa te contactam in cel mai scurt timp posibil in vederea programarii unui interviu. De preferat: Experienta minim 6 luni in domeniu.
-
Societate comerciala organizează un proces de selecție pentru ocuparea a unui post de Operator staţie sortare si spalare piatra pentru punctul de lucru din Orasul ORADEA. Principalele responsabilități: Răspunde de buna funcționare a utilajelor și echipamentelor din stația de sortare si de spalare piatra; Răspunde de calitatea pietrei spalate; Execută lucrări de întreținere curentă a utilajelor (curățare, gresare, vopsire, degajare a instalației); Răspunde de funcționarea instalațiilor electrice în parametrii prescriși, executând activitățile necesare de mentenanță pentru buna funcționare a instalațiilor. Cerințele postului Seriozitate, dinamism, atenție la detalii; Perseverență în îndeplinirea obiectivelor; Spirit practic și organizat; Disponibilitate pentru deplasări; Disponibilitate pentru lucrul în echipă, dar capabil sa lucreze și singur. Cunoștințe și abilități necesare: Cunoștințe de mecanică si electrica specifice; Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă; Punctualitate, seriozitate şi corectitudine; Capacitate de concentrare şi atenţie sporită; Etică profesională; Abilităţi de organizare şi gestionare a timpului. Ce iti oferim: Pachet salarial 7000 lei net, bonusuri de performanță; Pentru prima luna salariul este de 5000 lei NET. Program 10 ore pe zi de luni pana vineri; Diurna în valoare de 50 RON zi lucratoare, pentru cei care nu sunt in zona; In cazul in care nu sunteti din zona se ofera cazare gratuit. În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs, la adresa din anunt sau sa ne contactati la nr de tel din anunt
-
Societate comerciala organizează un proces de selecție pentru ocuparea a unui post de muncitor necalificat staţie sortare si spalare piatra pentru punctul de lucru din Orasul ORADEA Principalele responsabilități: Răspunde impreuna cu seful statiei de buna funcționare a utilajelor și echipamentelor din stația de sortare si de spalare piatra; Asigura curatenia in santier; Se subordoneaza si asculta de ordinele sefului de statie; Execută lucrări de întreținere curentă a utilajelor (curățare, gresare, vopsire, degajare a instalației); Cerințele postului: Seriozitate, dinamism, atenție la detalii; Spirit practic și organizat; Disponibilitate pentru deplasări; Disponibilitate pentru lucrul în echipă, dar capabil sa lucreze și singur. Cunoștințe și abilități necesare: Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă; Punctualitate, seriozitate şi corectitudine; Capacitate de concentrare şi atenţie sporită; Abilităţi de organizare şi gestionare a timpului. Ce iti oferim: Pachet salarial 4500 net, bonusuri de performanță; Pentru prima luna salariul este de 3000 lei NET. Program 10 ore pe zi de luni pana vineri; Diurna în valoare de 50 RON zi lucratoare, pentru cei care nu sunt in zona; In cazul in care nu sunteti din zona se ofera cazare gratuit. În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs, la adresa din anunt sau sa ne contactati la nr de tel din anunt.
-
Societate comerciala din Oradea,, avand domeniul de activitate Constructii civile, angajeaza responsabil ( sef) santier. CERINTE: Experienta pe un post similar. Persoana organizata, serioasa si responsabila. Bune abilitati de comunicare si lucrul in echipa. Eficienta in organizare, capacitate de planificare, control si evaluare a activitatilor specifice din santier. RESPONSABILITATI: Planifica, organizeaza, monitorizeaza si verifica intreaga activitate la nivel de santier, asigurand executia, derularea si finalizarea lucrarilor conform proiectului, normelor si conditiilor de calitate, termenelor stabilite conform cerintelor contractuale (ex. citire si verificare planuri, punerea lor in aplicare, grafice de lucrari, situatii de lucrari, raportare, etc). Evalueaza si raporteaza periodic situatia de lucrari; verifica calitatea lucrarilor. Disponibilitate la deplasari. relatii la nr. telefon: de luni pana vineri intre orele 8;00 - 16:00
-
Moscova Exotica SRL. sediu Oradea, str. Moscovei 12., angajează: barman COR513201. Cerință: studii medii. În cazul acceptării ofertei, rugăm contestanții să trimită CV-ul:
-
Cerinte: studii superioare in economie, contabilitate, financiar sau un domeniu similar; (daca este relevant) minim 2 ani experienta in domeniu; cunostinte solide in domeniul financiar-contabil, precum si despre legislatia relevanta; operare software contabilitate: SAGA, operare PC; cunostinte despre legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil. Descrierea jobului Responsabilitati: verifica si prelucreaza zilnic documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata); ntocmire rapoarte financiare, situatii de analize fiscale sau contabile; verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; activitati de resurse uname si salarizare; verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din balanta; elaboreaza rapoarte interne catre persoanele relevante (ex. management); Descrierea companiei Compania noastra are ca domeniu de activitate colectarea si reciclarea deseurilor feroase si neferoase, de hartie, ambalaje, carton, maculatura, folie, PETuri, alte deseuri de mase plastice, acumulatori uzati,doze de aluminiu,deseu sticla, deseuri electronice si electrocasnice, componente PC, Procesoare de la persoane juridice si fizice.Colectarea se face prin punctul nostru de colectare sau, de la o anumita cantitate in sus, de la sediul clientilor.
-
Angajam sofer cat.B,pentru distributie si curierat pe zona Oradea.Cerinte:domiciliu stabil in Oradea sau zona metropolitana,experienta condus autoutilitara 3.5t.Oferim salariu fix,bonuri de masa ,transport gratuit.
-
R|A Wash and detailing angajeaza băiat pe postul de spălător auto. Pentru detalii sunați la nr
-
angajam sofer pe autocamion Scania la transport animale vii curse tur retur , 100 / zi si 80 in echipaj
-
angajam sofer transport animale vii , curse tur retur , salar 100 / zi sau 80 in echipaj
-
Angajam lucrator depozit Candidatul ideal: - Personal calificat/necalificat; - Studii medii; - Experien a anterioară constituie un avantaj; - Persoană organizată i responsabilă; - Seriozitate; - Cunoasterea Limbii maghiare constituie avantaj Descrierea postului : - Sortarea si manipularea produselor în depozit, conform comenzilor primite; - Pregătirea si ambalarea mărfurilor; - Descărcarea și încărcarea mărfurilor. Beneficii: -Salariu motivant -Programul de lucru de la 9:00-17:00 de luni pana vineri Descrierea companiei Compania desfasoara activitati de comert cu piese si accesorii auto.
-
Recrtez personal calificat sudori CO2 pentru Slovacia în fabrica de automotive. Pentru mai multe informații la tel. Sk viber, WhatsApp Ro. .
-
Angajez receptionera la Hotel - tip Pensiune, in Baile Felix Salar - 3000 lei
-
Angajez Shaormar Locație: La Rotiserie Baile Felix Salar: 2500 extra sezon, iar sezon 3000+ bonusuri Program: 2 zile libere consecutiv și 5 zile lucrătoare (în afară de weekend se poate lua liber oricând) de la ora 12:00-20:00
-
Cautam colegi noi pentru un restaurant tip fast food fără experienta! Treaining-ul este asigurat la locul de munca Salariul este atractiv +bonuri de masă și posibilitatea de a avansa Program full time fiind de 2 cu 2 Program part Time de 6h Avem nevoie de 4 persoane pentru următoarele posturi: Casier Brutar Preparator Ajutor bucatar Aveți asigurată o masă pe zi Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactați la numărul de telefon sau mesaj pe whatsApp
-
Angajăm instalator pentru instalații termice în special montaj Pompe de căldură, ventilație, sanitare. Se ofera salariu motivant în funcție de performanțe, experiență, volum de muncă. Totodată oferim un mediu de munca optim, punem la dispoziție mașină de serviciu pentru deplasarea în interes de serviciu, echipamente de protecție și scule profesionale pentru a ușura munca. Profil candidat ideal: -Calificare și experiență în domeniul instalațiilor termice și sanitare MONTAJ POMPE DE CĂLDURĂ. -Disciplinat, harnic și dornic de profesionalizare continuă. -Spirit organizatoric. -Disponibilitate deplasari. CV-urile se pot depune pe adresa de mail Mai multe relații la numărul de telefon din anunț.
-
Angajam inginer serviciul tehnic pentru intocmire documente aferente investitiilor din santierele de distributie gaze naturale (conducte si instalatii de racordare gaze naturale) in municipiul Oradea si judetul Bihor. Cerinte: - absolvent facultate tehnica (preferabil instalatii pentru constructii, instalatii sanitare sau petrol si gaze); - experienta in santiere de edilitare minim 1 an, NU neaparat de gaze naturale; - detinator permis de conducere categoria B; - cunostinte AUTOCAD, necesare pentru intocmirea schitelor de montaj ale conductelor si instalatiilor de racordare gaze naturale; - cunostinte solide program Office (Word, Excel); - minime cunostinte de topografie, utilizare aparat topo; - rezistenta la stress, respectarea termenelor de executie ale lucrarilor si de intocmire a cartilor tehnice ale constructiei; - capacitate de organizare, proactiv, implicat, comunicativ, autodidact. Avantaj la angajare persoanele care indeplinesc una sau mai multe din cerintele urmatoare: - persoanele cu experienta in executia sistemelor de distributie gaze naturale; - detinator autorizatie ANRE gaze naturale (EGd, PGd); - detinator autorizatie ISC responsabil tehnic cu executia domeniul 8.4 sau 6.3; - detinator autorizatie ISC diriginte de santier domeniul 9.4 sau 8.3. Oferim salariu in functie de competente si aptitudini + bonusuri in functie de realizarile lunare, trimstriale si anuale, prime de Paste si Craciun, prime de concediu, autoturism serviciu, telefon de serviciu, traininguri de instruire, sprijin tehnic si uman in derularea activitatilor in santiere din partea colegilor. Salariul va fi negociat in urma interviului in functie de experienta candidatului. Va rugam sa trimiteti CV la adresa acuratech.gas&gmail.com.