Anunțuri
Locuri de munca Bihor Disponibil din: 2020-0-06-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam agenți securitate cu atestat sau in curs de atestare, salariu 2980 - 3160 lei plus 400 lei bonuri valorice pe lună. 3 posturi pentru bărbați și 2 pentru femei.
-
Promovat
Se lucreaza noaptea conditi avantajoase
-
Promovat
De preferat absolvent de studii medii; Cunoștințe de bază în domeniul tehnic; Îndemanare și pricepere în manevrarea instrumentelor de lucru și a utilajelor specifice; Disciplinat și responsabil la locul de muncă; Atenție la detalii și bune abilități de comunicare; Experiența de lucru în domeniul tehnic constituie avantaj. Suntem o firmă de producție ascensoare în plină expansiunecu sediul in Nojorid. Oferim un mediu de lucru placut, salariu motivant, intre 3200 si 3400 LEI plus decontarea transportului.
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Ștefan Octavian Iosif nr. 3A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client - Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland - Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne - Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Vrei să îți suplimentezi veniturile pe timpul verii și să faci parte dintr-o echipă dinamică și plină de energie? Agricrafters (Smartware) te invită să te alături echipei noastre de lucrători sezonieri pe o perioadă de 3 luni! Operăm o fermă modernă de AFINE, situată în satul Dumbrava, în inima județului Bihor, dotată cu cele mai noi echipamente și tehnologii. Căutăm tineri dornici de muncă, cu energie și motivație, pentru următoarele poziţii: - Operator cântar la recoltare - Manipulant mărfuri la depozit - Coordonator supraveghetor recoltare - Operator și lucrător la linia de ambalare (în două ture: 6: perator control calitate - Operator autoutilitară (transport fructe în plantaţie) Dacă te alături echipei noastre, vei beneficia de un venit atractiv între 120 şi 170 de lei pe zi, în funcţie de poziţia ocupată, la un program de 8 ore pe zi (6:00 - 14:00), iar plata se va face săptămânal, în funcție de zilele lucrate. Transportul către plantaţie este asigurat de Societate, iar pentru orele suplimentare prestate, vei fi plătit în plus!
-
Cerinte: - Permis auto C,E + card tahograf + atestat profesional - marfa - valabil; - Minim 2 ani experienta in conducerea autovehiculelor articulate(Autotractor + Semiremorca) de mare tonaj; - Fara probleme de sanatate deosebite, cazier judiciar si auto fara incidente grave; - Cunostinte minime de mecanica auto si intretinere a autocamioanelor; - Disponibiliate pentru lucru in tara 5 6 zile / saptamana, cu program prelungit/flexibil; - Persoana disciplinata, cu atitudine pro-activa in indeplinirea sarcinilor; - Rezistență la stres, capacitate de planificare a sarcinilor; Descrierea postului: - Transportul de marfuri vrac pe rute preponderent interne, cu ansamblu de tip autotractor+semiremorca, conform instructiunilor primite de la dep. logistic; - Preluarea marfurilor pentru transport si predarea mafurilor la locatia de descarcare, fara diferente cantitative, calitative nejustificate; - Incarcarea optima(la capacitate maxima) a marfurilor, cu respectarea maselor maxime autorizate totale cat si pe axa/grup de axe; - Intocmirea documentelor de transport, aferente fiecarei curse; - Respectarea orelor de prezentare la incarcare, respectiv livrare; - Mentinerea intacta a inventarului predat, constand in autotractor+semiremorca; anexe, scule echipamente, caduri; - Comunicarea cu dep. tehnic privind problemele de functionare a mijlocului de transport aflat in gestiune; - Comunicarea permanenta cu dep. logistic privind desfasurarea transportului;
-
Angajam coordonator operatiuni logistica/transporturi, cu urmatoarele resposabilitati: -Planifica, organizeaza si controlezaza transporturile de marfuri pentru flota proprie cat si cele efectuate de terti-prestatori; -Optimizeaza rutele pentru maximizarea veniturilor si reducerea costurile de transport, km/gol; -Tine legatura cu furnizorii de transporturi, urmarind mentinerea/creearea relatiilor de colaborare cu acestia; -Coordoneaza si urmareste in detaliu efectuarea curselor, tinand legatura cu partile impilcate - dispeceri, soferi, transportatori; -Asigurarea fluxului informational de la si catre soferi; -Culege si utilizeza informatiile relevante in activitatea de transporturi, logistica; -Respecta procedurile interne de contactare a colaboratorilor, de negociere, de emitere, preluare a comenzilor de transport; -Emite, primeste, confirma documentele obligatorii in relatia cu partenerii, pentru derularea serviciilor de transport; Pentru cei interesati, va rugam trimiteti CV-ul pe e-mail.
-
Angajăm Fierar Betonist și Dulgher în Oradea - contract pe perioada nedeterminată! ( doar angajare, nu se accepta colaborare s.a) Unde? În Oradea - cu disponibilitatea de a migra pe măsură ce avansează șantierul - se va asigura cazare și transport Ce presupune activitatea? - reabilitare tronson de cale ferata Ce presupune postul? Lucrări specifice de șantier: montare de armături, fasonare oțel beton, pregătirea materialelor pentru lucrările de cofrare și armare, etc. Condiții: - diploma de calificare dulgher fierar betonist - experiență în șantier de construcții - apt pentru muncă, disponibilitate de deplasare și lucru în șantier, lucru cu materiale grele, lucru în echipă; *Se asigura cazare!
-
HAI IN ECHIPA AL.SE.RO! ANGAJAM TEHNICIAN! Departamentul tehnic al sediului din Oradea se mareste! Doresti sa inveti, sa cresti pe plan profesional si sa te implici in proiecte? Avem job-ul ideal pentru tine! Nu trebuie sa ai experienta in domeniul sistemelor de securitate, sunt suficiente cunostintele tehnice, noi te ajutam sa te dezvolti! CV pe adresa de mail Descrierea postului: Noul coleg va participa la instalarea, mentenanta si verificarea sistemelor de securitate, organizarea proiectelor contractate, oferirea de suport tehnic pentru utilizatorii echipamentelor.
-
Suntem în căutare de coleg Inginer de sisteme de securitate sau curenti slabi, care să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă sunteți o persoană proactiva, motivată, cu abilități tehnice solide și pasionată de domeniul securității, dornică să se alăture unei echipe de profesioniști, vă invităm să aplicați pentru poziția oferita. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem. Candidatul ideal: Studii in domeniul tehnic, electric, electronic, instalatii telecomunicatii; Experiența profesională: minim 1 an pe un post similar; Cunostinte de instalare si service sisteme de securitate si detectie incendiu constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Electrician autorizat constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Inginer sisteme de Securitate constituie avantaj; Cursuri/atestări specifice postului pot fi realizate si in urma angajarii; Experiență în întocmirea ofertelor (estimare costuri execuție și punere în funcțiune de cerințe, documentare și gestionare); Permis de conducere - categoria B; Apt pentru lucru la inaltime; Disponibilitate deplasări in tară; Persoana responsabila, organizata, comunicativa; Limba engleză - nivel mediu/avansat. Responsabilitati: Coordoneaza activitatile de instalatii sisteme electrice curenti slabi aferente proiectelor companiei; Răspunde pentru documentele emise (soluția tehnică propusă, configurații tehnice, oferte etc); Asigura suportul necesar pentru realizarea in bune conditiii a lucrarilor si respectarea termenelor convenite cu beneficiarii; Realizeaza rapoarte zilnice pentru lucrarile realizate in cadrul proiectelor atat pentru beneficiar cat si pentru angajator; Instruiește beneficiarul cu privire la echipamentele instalate; Întocmește proceduri și instructiuni de asigurare servicii tehnice de operare și mentenanță; Participă la diagnosticarea și rezolvarea defectelor apărute în zona de responsabilitate, folosind aparatura de măsura și control; Participă la revizii şi lucrări de mentenanţă preventivă si corectiva; Respecta pe tot parcursul lucrarilor calitatea executiei si proiectul tehnic; Realizeaza intreaga gama de lucrari electrice de curenti slabi in instalatii industriale, civile; Menține relația cu furnizorii din punct de vedere tehnic (cursuri de specialitate, noutăți tehnice, tehnologii noi, participări la târguri de specialitate); Respectă deciziile în vigoare în ceea ce priveşte lucrul cu documente confidenţiale şi secrete. Beneficii: Contract de munca incheiat pe perioada nedeterminata; Pachet salarial motivant si negociabil in functie de experienta in domeniu; Bonusuri de performanta; Oportunitati de dezvoltare a carierei intr-un mediu professional; Lucrul intr-o echipa dinamica si tanara.
-
Ai sau nu experienta in vanzari, dar iti doresti sa lucrezi intr-o echipa puternic motivata, atunci alatura-te echipei noastre, RE/MAX Family Oradea te asteapta! Cerinte fata de candidati: - Organizarea intalnirilor, negocierilor si prezentarilor, reprezentarea tranzactiilor imobiliare; - Identificarea celor mai bune solutii pentru clienti; - Organizarea si urmarirea intregului proces de tranzactionare; - Incheierea contractelor; - Dezvoltarea continua a bazei de clienti; - Disciplinare, responsabilitate, abilitate de lucru in echipa Avantajele candidatilor: - Analizarea pietii imobiliare; - Perfectionare continua prin participarea la traininguri, acreditate international; - Comisioane substantiale; - Seminarii, conferinte cu speak-eri de talie mondiala; - Suportul unei intregi echipe de profesionisti ; - Independenta financiara, esti propriul tau sef; - Gestionarea timpului dupa bunul plac. Trimiteti CV la adresa: Sau contactati-ne telefonic la nr.:
-
Unitate medicala privata din Oradea angajeaza asistent medical generalist Relatii la telefon de pe site laboratoarelemedicis.com Adresa de mail pe site laboratoarelemedicis.com Ne dorim sa colaboram cu persoane responsabile intr-un mediu placut,colegial.
-
Acum ai nevoie de un loc de munca satabil? Cea mai mare companie de taxi din Oradea angajaza soferi taxi pe cele mai noi si dotate masini. Garantam venituri medii intre 3000 si 6000 lei
-
Caut femeie cu sau fara experienta in domeniul placintarie. Salarizare motivanta.
-
Vrei să faci o diferență? Vreți să faceți parte din ceva mare încă de la început și să puneți în mișcare creșterea? Faceți parte din familia IBISCH și alăturați-vă nouă, în spatele multor mărci globale. Suntem o afacere de familie în creștere rapidă în domeniul serviciilor de producție, al serviciilor logistice și al managementului instalațiilor cu sediul în Freiburg im Breisgau și căutăm acum un Facility Manager motivat (m f d) pentru a sprijini clientul nostru important și bine cunoscut din Singen: Sarcinile dumneavoastră: - Selectarea, gestionarea și organizarea personalului - Sprijin pentru un client bine cunoscut - Monitorizarea stocului de materiale și reordonarea prin intermediul departamentului de achiziții - Întreținerea și documentarea documentelor de recepție și de facturare - Verificarea înregistrării timpului de lucru al angajaților din proprietate - Planificarea concediilor și a înlocuirilor - Interfața dintre administrație și angajații dumneavoastră Ați ajuns la locul potrivit dacă: - aveți deja o anumită experiență în conducerea unei echipe și în producție - Aveți încredere în sine, sunteți flexibil și aveți o bună asertivitate - aveți cunoștințe de bază de PC (program de e-mail și Excel) - aveți un permis de conducere clasa B - sunteți de încredere, prietenos și gata de muncă - aveți cunoștințe de limba germană scrisă și vorbită la nivel B1 - sunt dispuși să lucreze în ture cu normă întreagă Atunci puteți aștepta cu nerăbdare: - Sarcini captivante, cu mult spațiu de manevră și responsabilitate personală. - Un salariu peste medie - Cooperare colegială, ierarhii plate și o structură de comunicare deschisă - O profesie și o industrie rezistente la crize - Inițiere supravegheată și o echipă ca punct de contact fix - Un telefon mobil al companiei, evenimente pentru angajați, Hansefit și alte beneficii V-am stârnit interesul sau aveți alte întrebări? Atunci vă rugăm să luați legătura cu noi la numărul de telefon IBISCH GmbH Serviciul de producție Kaiser-Joseph-Str. 194 79098 Freiburg
-
IBISCH este o afacere de familie în creștere rapidă în domeniul serviciilor de producție, al serviciilor de logistică și al managementului instalațiilor, cu sediul în Freiburg im Breisgau. Căutăm angajați motivați la sediul nostru din Mondelez Lörrach La ce vă puteți aștepta: - Plata peste tarif și punctuală plus munca de noapte- Supliment de duminică de până la 50%. - Salariu între 1425 - 2095 net, în funcție de numărul de ore pe lună (160, 180 sau 210h) - Se va asigura cazare mobilată (350 -450 chirie) - Contract de muncă pe perioadă determinată de un an, cu reziliere imediată în cazul în care munca este bună - O profesie și o industrie rezistente la criză - Consiliere și sprijin personal din partea unei persoane de contact permanent la fața locului - Perioadă de familiarizare suficientă și profesională garantată - Ajutor pentru integrare și sosire în țară - ne ocupăm de toate aspectele organizatorice, cum ar fi biroul fiscal și serviciile bancare - Orar de lucru: normă întreagă, 40 de ore pe săptămână, cu program de lucru în schimburi flexibile - Cel puțin 28 de zile de concediu plătit pe an - Drept la pensie - Asigurare de sănătate completă - Oportunitate pentru bărbați și femei de a lucra cu noi Sarcinile dumneavoastră: - Curățarea mașinilor de murdărie grosieră - Asigurarea unui aspect impecabil al mașinilor - Asigurarea conformității cu standardele noastre de calitate - Verificarea rezultatelor curățării Locul de muncă: Lörrach Așteptările noastre: - Disponibilitatea de a lucra în schimburi - Program de lucru flexibil - Cel puțin douăsprezece luni de angajare la noi - Angajament și capacitatea de a lucra în echipă - Reziliență fizică Aplicație: Ți-am stârnit interesul? Atunci, scrieți-ne pur și simplu prin WhatsApp la . Așteptăm cu nerăbdare să avem vești de la dvs. și să vă primim în echipa noastră!
-
Cerințe: Minim 10 clase Seriozitate Punctualitate Permis categoria B Experienta in domeniu constituie avantaj Condiții: Program de munca Luni - Vineri Colectiv de munca prietenos Salariu atractiv, Tichete de masa Bonusuri de sarbatori Instruire teoretica si practica la locul de munca (Informatii intre orele 09:30 - 17:00).
-
IBISCH este o afacere de familie în creștere rapidă în domeniul serviciilor de producție, al serviciilor de logistică și al managementului instalațiilor, cu sediul în Freiburg im Breisgau. Căutăm angajați motivați la sediul nostru din Fondium Singen La ce vă puteți aștepta: - Plata peste tarif și punctuală plus munca de noapte- Supliment de duminică de până la 50%. - Salariu între 1425 - 2095 net, în funcție de numărul de ore pe lună (160, 180 sau 210h) - Se va asigura cazare mobilată (350 -450 chirie) - Contract de muncă pe perioadă determinată de un an, cu reziliere imediată în cazul în care munca este bună - O profesie și o industrie rezistente la criză - Consiliere și sprijin personal din partea unei persoane de contact permanent la fața locului - Perioadă de familiarizare suficientă și profesională garantată - Ajutor pentru integrare și sosire în țară - ne ocupăm de toate aspectele organizatorice, cum ar fi biroul fiscal și serviciile bancare - Orar de lucru: normă întreagă, 40 de ore pe săptămână, cu program de lucru în schimburi flexibile - Cel puțin 28 de zile de concediu plătit pe an - Drept la pensie - Asigurare de sănătate completă - Oportunitate pentru bărbați și femei de a lucra cu noi Sarcinile dumneavoastră: - Efectuarea proceselor de producție - Lucrul cu metale și produse metalice - Verificarea integrității și corectitudinii mărfurilor Locul de muncă: Singen Așteptările noastre: - Disponibilitatea de a lucra în schimburi - Program de lucru flexibil - Cel puțin douăsprezece luni de angajare la noi - Angajament și capacitatea de a lucra în echipă - Reziliență fizică Aplicație: Ți-am stârnit interesul? Atunci, scrieți-ne pur și simplu prin WhatsApp la . Așteptăm cu nerăbdare să avem vești de la dvs. și să vă primim în echipa noastră!
-
Experienta in manipulare si sortare materiale intr-o gama variata de dimensiuni si forme. Debitarea si pregatirea materialelor dupa instructiuni Autorizatie de stivuitorist Abilitati de comunicare si lucru in echipa. Seriozitate si atentie la detalii. Beneficii: - munca in cadrul unei echipe tinere intr-un mediu cu dotari de ultima generatie - transport gratuit , pe raza Municipiului Oradea - tichete de masa - 30 lei zi - bonusuri in functie de performante
-
-
Hotel Novotheos din centrul orasului cauta receptioner... Mai multe detalii la telefon
-
Se lucrează in hală special amenajată in condiții normale la bandă , prosoape lenjerii de pat si alte materiale textile care provin din Hoteluri( materialele textile vin pe banda ,trebuie sortate). Menționez ca nu sunt firma de recrutare , sunt persona fizica ,mai exact sunt un simplu angajat care lucrez in domeniu de aproximativ 4 ani si am fost imputernicit sa aduc oamenii la munca. Se oferă cazare 2 persoane cameră, cazarea este oferită in mod gratuit de catre angajator, se plătesc lunar doar utilitățile. Salariul lunar net 2.500 euro, banii din care se retrag lunar utilitățile de la cazare. Se lucrează de luni pana vineri program de 8 ore de dimineață de la ora 9:00 pana la orele 17:00 cu pauza de masa 30 minute. Se ofera banii in avans pentru nevoi personale care se retrag din prima luna de salarizare , maxim 500 euro. Data plecarii 4 iunie 2024 dar se poate pleca si mai devreme. Transportul este asigurat de catre angajator si se retrage din prima luna de salarizare. Mentionez ca este contract european , care se inregistreaza la ITM unde trebuie platit 100 de lei taxa impusă de catre stat , acești banii se duc in mod direct catre ITM. Acte necesare: Copie buletin. Adeverinta medicala. Cazier judiciar.
-
Cautam colaborator optician pediatru , vorbitor de limba maghiară, odată pe saptamana, cateva ore, din Oradea pentru optica noastra din Berettyoujfalu, Ungaria.
-
Angajam sofer, cat. B, autoutilitare pana in 3.5 tone, pentru lucru in comunitate, cu sau fara experienta. Salarizare: 60 - 65 euro zi