Anunțuri
Locuri de munca Bihor Disponibil din: 2020-09-08-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Gelateria Bianco Milano Oradea face angajari Full-time sau Part-time pentru diferite posturi in locatia noastra din Oradea
-
Promovat
Angajam personal pentru ingrijire batrani in Italia (Lombardia), pe perioade lungi sau la inlocuiri, se cere experienta si limba italiana la nivel conversational.
-
Promovat
Descriere post: Arhivar Compania noastră caută un Arhivar responsabil și organizat pentru a se alătura echipei noastre din departamentul de arhivare. Dacă ești o persoană atentă la detalii, cu abilități excelente de organizare și o pasiune pentru păstrarea și gestionarea documentelor, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Clasificarea, arhivarea și gestionarea documentelor conform procedurilor stabilite; Asigurarea păstrării în siguranță a documentelor și a confidențialității acestora; Colaborarea cu diferite departamente pentru a identifica și gestiona eficient documentele necesare; Monitorizarea și actualizarea sistemului de arhivare pentru a asigura accesibilitatea rapidă la informații; Inventarierea documentelor arhivate; Prelucrarea arhivistica conform planului metodic de lucru Cerințe: Diplomă de studii medii sau superioare relevante; Permis de conducere categoria B cu experienta in condus; Disponibilitate la deplasari in teren (prelucrarea arhivistica a documentelor se face la sediul beneficiarilor lucrarilor arhivistice); Experiență anterioară în gestionarea documentelor sau într-un rol similar reprezintă un avantaj; Abilități excelente de organizare și atenție la detalii; Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă; Cunoștințe solide de operare a echipamentelor de birou și a software-urilor specifice arhivării. Beneficiile de a lucra ca Arhivar în cadrul companiei noastre includ un mediu de lucru profesionist, oportunități de dezvoltare personală și profesională, precum și posibilitatea de a contribui la buna funcționare a activității noastre prin gestionarea eficientă a documentelor. Salariu motivant, tichete de masa, prime de sarbatori, deplasari decontate Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și dornică să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici pentru poziția de Arhivar la compania noastră. Cv-urile se vor trimite la adresa de e-mail Vor fi chemate la interviu persoanele a caror CV a fost selectat.
-
Promovat
Angajarile se impart in categoriile: muncitor calificat sau necalificat pe un salariu care începe de la 13 -Euro la ora și care poate crește în funcție de experiență sau in functie de rapiditatea de a invata sarcini noi la locul de munca. Transparență prin documentarea întregului proces de angajare, inclusiv actele necesare pentru alocatie copii, sprijin pentru scoala de soferi, cursuri de limba germana si multe altele; Cazare (270 de lunar) și transport (naveta de la serviciu la cazare si de la cazare la serviciu 120 lunar contracost), dacă este nevoie. Solicitanţii pot răspunde la un post vacant pe numărul +491627122601
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam colegi noi pentru un restaurant tip fast food fără experienta! Treaining-ul este asigurat la locul de munca Salariul este atractiv +bonuri de masă și posibilitatea de a avansa Program full time fiind de 2 cu 2 Program part Time de 6h Avem nevoie de 4 persoane pentru următoarele posturi: Casier Brutar Preparator Ajutor bucatar Aveți asigurată o masă pe zi Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactați la numărul de telefon sau mesaj pe whatsApp
-
Angajăm instalator pentru instalații termice în special montaj Pompe de căldură, ventilație, sanitare. Se ofera salariu motivant în funcție de performanțe, experiență, volum de muncă. Totodată oferim un mediu de munca optim, punem la dispoziție mașină de serviciu pentru deplasarea în interes de serviciu, echipamente de protecție și scule profesionale pentru a ușura munca. Profil candidat ideal: -Calificare și experiență în domeniul instalațiilor termice și sanitare MONTAJ POMPE DE CĂLDURĂ. -Disciplinat, harnic și dornic de profesionalizare continuă. -Spirit organizatoric. -Disponibilitate deplasari. CV-urile se pot depune pe adresa de mail Mai multe relații la numărul de telefon din anunț.
-
Angajam inginer serviciul tehnic pentru intocmire documente aferente investitiilor din santierele de distributie gaze naturale (conducte si instalatii de racordare gaze naturale) in municipiul Oradea si judetul Bihor. Cerinte: - absolvent facultate tehnica (preferabil instalatii pentru constructii, instalatii sanitare sau petrol si gaze); - experienta in santiere de edilitare minim 1 an, NU neaparat de gaze naturale; - detinator permis de conducere categoria B; - cunostinte AUTOCAD, necesare pentru intocmirea schitelor de montaj ale conductelor si instalatiilor de racordare gaze naturale; - cunostinte solide program Office (Word, Excel); - minime cunostinte de topografie, utilizare aparat topo; - rezistenta la stress, respectarea termenelor de executie ale lucrarilor si de intocmire a cartilor tehnice ale constructiei; - capacitate de organizare, proactiv, implicat, comunicativ, autodidact. Avantaj la angajare persoanele care indeplinesc una sau mai multe din cerintele urmatoare: - persoanele cu experienta in executia sistemelor de distributie gaze naturale; - detinator autorizatie ANRE gaze naturale (EGd, PGd); - detinator autorizatie ISC responsabil tehnic cu executia domeniul 8.4 sau 6.3; - detinator autorizatie ISC diriginte de santier domeniul 9.4 sau 8.3. Oferim salariu in functie de competente si aptitudini + bonusuri in functie de realizarile lunare, trimstriale si anuale, prime de Paste si Craciun, prime de concediu, autoturism serviciu, telefon de serviciu, traininguri de instruire, sprijin tehnic si uman in derularea activitatilor in santiere din partea colegilor. Salariul va fi negociat in urma interviului in functie de experienta candidatului. Va rugam sa trimiteti CV la adresa acuratech.gas&gmail.com.
-
Societate de contabilitate, membră CECCAR și CCF, angajam persoana cu cunostinte in domeniul HR. Asigurăm un mediu tânar și plăcut, tichete de masă și tichete de vacanță. Program de lucru de la 8.30 -17:00, din care jumătate de oră pauză de masă.
-
Angajam sofer pentru camion E6 ,40T,tur -retur ,RO-H-SK-RO,fiecare week-end acasa,salariu +diurna zi,9000Ron,experienta minim 1 an.
-
Angajez tinichigiu, vopsitor si mecanic , salarizare atractiva Service autorizat RAR Pt detalii Cerințe : - seriozitate , profesionalism , punctualitate Oferim: Condiții de lucru foarte bune Salarizare atractiva Loc stabil Pt detalii: 0744123335
-
Angajam casier-vanzator in program de 8 ore la magazin care se ocupa cu decoratiuni interioare. Cerinte : - experienta in domeniul comertului si relatiilor cu clientii - cunostinte de contabilitate si acte primare - cunostinte de operare PC - capacitate f.buna de comunicare - corectitudine, ambitie, flexibilitate, atentie distributiva, - capacitate rapida de decizie - experienta in lucru in echipa - amabilitate si eficienta in relatia cu clientii Cei interesati pot trimite CV pe adresa: [email protected]
-
Necesar cunostinte PC , experienta in vanzari, fire organizata. Oferim mediu placut , salar atragator, seriozitate. Asteptam CV pe adresa:
-
Magazin cu profil de decoratiuni interioare cauta personal calificat pentru postul de vanzare online. Cerinte: -limba romana la perfectiune -experienta anterioara in gestionarea, dezvoltarea si utilizarea unui magazin online -creativitate, abilitati de argumentare si convingere, abilitati de comunicare si relationare; orientare catre client si atenie la detalii -cunostinte avansate PC respective program de facturare -abilitati de comunicare si de negociere dezvoltate Responsabilitati: - contacteaza clientii - proceseaza si pregateste comenzile pentru expediere - adauga produsele pe site - promoveaza magazinul in mediul online - urmareste comenzile de la plasarea acestora, pana la livrarea catre clienti si incasarea acestora; - ofera suport telefonic sau prin e-mail clientilor magazinului online, informatii despre produse si modul lor de folosire, consultanta in alegerea produselor in acord cu nevoile clientilor - analizeaza toate reclamatiile primite si gaseste impreuna cu clientul solutionari pentru rezolvarea acestora; actualizeaza periodic continut nou in magazin, cu scopul promovarii produselor: promotii si oferte de produse, bannere, articole periodice in blog, noutati in domeniu, e.t.c. - actualizeaza preturile si stocurile in baza de date a magazinului; Asteptam CV cu poza pe urmatoarea adresa de mail: