Anunțuri
Locuri de munca Bihor Disponibil din: 2021-01-14-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Angajarile se impart in categoriile: muncitor calificat sau necalificat pe un salariu care începe de la 13 -Euro la ora și care poate crește în funcție de experiență sau in functie de rapiditatea de a invata sarcini noi la locul de munca. Transparență prin documentarea întregului proces de angajare, inclusiv actele necesare pentru alocatie copii, sprijin pentru scoala de soferi, cursuri de limba germana si multe altele; Cazare (270 de lunar) și transport (naveta de la serviciu la cazare si de la cazare la serviciu 120 lunar contracost), dacă este nevoie. Solicitanţii pot răspunde la un post vacant pe numărul +491627122601
-
Promovat
Descriere post: Arhivar Compania noastră caută un Arhivar responsabil și organizat pentru a se alătura echipei noastre din departamentul de arhivare. Dacă ești o persoană atentă la detalii, cu abilități excelente de organizare și o pasiune pentru păstrarea și gestionarea documentelor, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Clasificarea, arhivarea și gestionarea documentelor conform procedurilor stabilite; Asigurarea păstrării în siguranță a documentelor și a confidențialității acestora; Colaborarea cu diferite departamente pentru a identifica și gestiona eficient documentele necesare; Monitorizarea și actualizarea sistemului de arhivare pentru a asigura accesibilitatea rapidă la informații; Inventarierea documentelor arhivate; Prelucrarea arhivistica conform planului metodic de lucru Cerințe: Diplomă de studii medii sau superioare relevante; Permis de conducere categoria B cu experienta in condus; Disponibilitate la deplasari in teren (prelucrarea arhivistica a documentelor se face la sediul beneficiarilor lucrarilor arhivistice); Experiență anterioară în gestionarea documentelor sau într-un rol similar reprezintă un avantaj; Abilități excelente de organizare și atenție la detalii; Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă; Cunoștințe solide de operare a echipamentelor de birou și a software-urilor specifice arhivării. Beneficiile de a lucra ca Arhivar în cadrul companiei noastre includ un mediu de lucru profesionist, oportunități de dezvoltare personală și profesională, precum și posibilitatea de a contribui la buna funcționare a activității noastre prin gestionarea eficientă a documentelor. Salariu motivant, tichete de masa, prime de sarbatori, deplasari decontate Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și dornică să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici pentru poziția de Arhivar la compania noastră. Cv-urile se vor trimite la adresa de e-mail Vor fi chemate la interviu persoanele a caror CV a fost selectat.
-
Promovat
Descrierea postului (Lucrător Comercial): Ca angajat în vânzare aveţi responsabilitatea ca suprafaţa de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună şi atractivă asupra clienţilor noştri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele şi alte mijloace de transport uşurează deplasarea unor cantităţi mari de marfă. În cadrul raionului sunteţi, împreună cu ceilalţi colegi, parteneri de discuţie pentru clienţii noştri. Oferiţi informaţii despre sortimentuI de care vă ocupaţi, având la dispoziţie un sistem informatic performant. Cerințe: Lucraţi cu plăcere în colectiv şi impresia pe care o lăsaţi în relaţiile cu clienţii noştri este de amabilitate şi competenţă. Puteţi să lucraţi rapid şi conştiincios şi sunteţi oricând gata să vă oferiţi ajutorul. Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia. espre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul Publi24 Romjob, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile și politicile acestui site aplicabile în relația cu utilizatorii săi.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Angajam femeie la curatenie in magazine haine din Oradea in Lotus Mall(cartierul Nufarul). Salar: 1.400 RON NET. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 dimineata), cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
Firmă de construcții angajează muncitor cu experiență in finisaje. Salariu atractiv, inf. la telefon. Program de lucru L-V 8-17 cu posibilitatea de ore suplimentare plătite în zilele de sâmbătă, opțional! Șantierele sunt situate in Oradea. Contact:
-
Căutăm VÂNZĂTOARE! Cautăm persoană dinamică şi amiabilă pentru a se alătura echipei noastre în magazinul nostru de panificaţie. Experienţă în vânzări preferabilă. Dacă eşti comunicativă, orientată către clienţi te aşteptăm la noi! Trimite-ne CV-ul tău la sau prin mesaj aici.
-
Atributile pentru locul de munca : persoana calificata pentru evidenta primara contabilitate, Alte informatii la nr. de telefon afisat in anunt .
-
Angajam sofer pt. taximetrie in Oradea. Cerinte minime; 21 de ani impliniti, permis cat. B. de minim 2 ani, sau se vinde autoturisme taxi Logan 2 si 3 ( si in rate ) cu ramanere.
-
Companie multinationala ce activeaza in domeniul auto, angajeaza Manager al sistemelor de management al calitatii. Cunostintele in domeniul IATF 16949 reprezinta avantaj. Programul de lucru este luni - vineri de la 08:00 - 16:30. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la nr de telefon si sau sa ne trimiteti CV-ul la adresa de e-mail Va asteptam cu drag!
-
ShinHeung Electronics is a multinational company specialized in producing electric car battery parts, stamping, plastic injection components and precision tooling for press. Responsabilitati: - Efectueaza masurarea pieselor prelucrate si stabileste individualizeaza piesele neconforme fata de piesa acceptata de client. -Asigura separarea completa a pieselor neconforme fata de fluxul pieselor conforme. -Respecta procedura de control tehnic de calitate din cadrul Sistemului de Management Integrat al Calitatii la nivelul firmei. -Efectueaza monitorizari si analize specifice in scopul cresterii calitatii productiei CV-urile se pot trimite pe adresa de e-mail: Pentru mai multe detalii, va stam la dispozitie la nr. de telefon: .
-
Angajam in Oradea, personal calificat, pentru un client specializat in domeniul industriei instalatiilor HVAC, sistemelor de ventilatie industriale, sistemelor de protectie la incendiu ai al automatizarii acestora, cu o vechime de peste 30 de ani. SUDOR MIG-MAG Cerinte: - Calificare de sudor; - Experienta in sudura MIG-MAG, teava si tubulatura, minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Apt pentru munca la inaltime; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17. INSTALATOR Cerinte: - Calificare in instalatii; - Experienta in domeniul instalatiilor HVAC minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Apt pentru munca la inaltime; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17. LACATUS Cerinte: - Calificare in lacatuserie; - Experienta in domeniul lacatuseriei instalatiilor HVAC minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17.
-
Recrutam REFERENT RESURSE UMANE, pentru clientul nostru din Biharia. Cerinte: - Studii economice; - Experienta pe un post similar; - Atentie la detalii; - Abilitati bune de comunicare; - Posibilitatea de a face naveta. Responsabilitati: - Gestionarea pontajului lunar; - Eliberarea adeverintelor si documentelor solicitate de catre angajati; - Redactareaa si centralizarea documentelor specifice departamentului de Resurse Umane; - Ofera suport pentru alte activitati administrative cu privire la operatiunile departamentului resurse umane. Beneficii: - Salariu negociabil; - Tichete in valoare de 30 ron zi lucratoare; - Tichete de vacanta anuale 1.500 ron; - Decont transport: 300 ron luna; - Premii de Paste si Craciun; - Program de lucru de luni-vineri, intre orele 09-17.
-
Ambitionezi intr-o cariera in imobiliare? Echipa Gaminvest te cauta! La Gaminvest, noi construim o grupare de brokeri imobiliari de top și suntem în căutarea unui nou coleg care să ni se alăture. Îți dorești o carieră în care performanța ți-e răsplătită pe măsură? Ai fler comercial, ești un negociator înnăscut și comunicarea este punctul tău forte? Atunci ești candidatul ideal pentru postul nostru de broker imobiliar! Ce trebuie sa stii? Activitatea este 100% comision-based! Beneficii cand te alaturi echipei Gaminvest: - Asistență în înființarea PFA - fără costuri pentru a demara; - Acces la o bază de date doar ești gata să iei legătura cu clienții; - Servicii contabile oferite fără niciun cost suplimentar; - Inițiere și dezvoltare profesională - o lună de training specializat intensiv, gratuit; - Echipamente la dispoziție mașină de serviciu, smartphone și laptop; - Coaching personalizat pentru a te dezvolta în carieră; - Sprijin juridic pentru tine și clienții tăi; - Promovare și marketing fără costuri pentru a-ți crește portofoliul de clienți; - Un mediu de lucru modern și prietenos; - O echipă tânără, energică - și da, noi asigurăm cafeaua, zilnic ???? Responsabilitatiile tale vor include: - Prospectarea activă a pieței imobiliare; - Înțelegerea și adresarea cerințelor clienților, oferindu-le soluții optimizate; - Reprezentarea cu profesionalism a serviciilor și brandului companiei; - Medierea eficientă a tranzacțiilor imobiliare; - Contribuirea la dezvoltarea și întărirea relațiilor cu clienții. Suna interesant? Te vrem in echipa noastra!
-
Cerinte: - studii medii sau superioare ( finalizate sau in curs de finalizare) - atentie sporita la detalii - cunostinte operare calculator Avem posturi disponibile in diferite departamente: - Inginerie - Financiar - Mentenanta - Logistica - Achizitii Oferta - Program de lucru de la 8:00 la 16:30 (de Luni pana Vineri) - Salariu discutat in cadrul unui interviu - Decont transport - Tichete de masa - Al 13 lea salariu - Contract pe perioada determinata ( pentru inceput 3 luni cu posibilitate de prelungire) - Alte beneficii. Descrierea companiei Purem by Eberspacher este unul dintre principalii lideri mondiali în ceea ce privește dezvoltarea și fabricarea de sisteme de eșapare, produsele și serviciile oferite contribuind la protecția mediului, securitatea și confortul din vehicule.
-
Descrierea postului: Cerinte: - Atestat ISCIR - Disponibilitate la un program de lucru in 3 schimburi - Capacitate de învăţare rapidă - Spirit de muncă în echipă - Adaptabilitate şi flexibilitate Responsabilitati: - Alimentare linii de productie cu materie prima - Transportarea pieselor produse din productie in depozit Oferta: - Salariu atractiv negociat în cadrul interviului - Transport asigurat gratuit - Tichete de masa 35 lei - Masa calda gratuita - Bonus de performanta lunar - Al 13-lea salariu - Tichete cadou - Spor de noapte - Spor ore suplimentare - Asigurare medicala privata Descrierea companiei Purem by Eberspacher este unul dintre principalii lideri mondiali în ceea ce privește dezvoltarea și fabricarea de sisteme de eșapare, produsele și serviciile oferite contribuind la protecția mediului, securitatea și confortul din vehicule.
-
Responsabilități: - Întreținerea și repararea echipamentului complex - Analiza erorilor și defectelor echipamentelor complexe cu componente mecanice, hidraulice și pneumatice, posibil cu aplicarea sistemelor de diagnostic, a instrumentelor și a tehnicilor corespunzătoare - Utilizarea și înțelegerea tuturor documentațiilor relevante, incluzând desenele tehnice și manualele de întreținere Cerințe: Absolvirea cursului de calificare profesională ca mecanic Experiență anterioara Disponibilitate la program de lucru in 3 schimburi Condiții: Transport asigurat gratuit Tichete de masa Masa calda gratuita Bonus de performanta lunar Al 13-lea salariu Tichete cadou Asigurare medicala privata Spor de noapte 25% Spor ore suplimentare 200% Plus alte beneficii. Descrierea companiei Purem by Eberspacher este unul dintre principalii lideri mondiali în ceea ce privește dezvoltarea și fabricarea de sisteme de eșapare, produsele și serviciile oferite contribuind la protecția mediului, securitatea și confortul din vehicule.
-
-
Angajam personal la restaurant program de zi si cazare pentru ture de noapte, pentru pensiune turistica in Oradea, full-time, part time si de sezon. Conditii: Experienta, calificare si studii in domeniu, seriozitate, minim 12 clase. Salar: 2500 - 3500 RON in functie de experienta si disponibilitate. Se ofera: Decontare transport, program flexibil de munca, bonuri de masa, masina de serviciu daca detine permis si experienta categoria B. La nevoie se asigura cazare. Pentru detalii, se va depune CV pe Calea Santandreiului Nr 33 sau in anunt ( mesajele care nu au CV atasat, nu vor fi luate in considerare).
-
Romanian Security Systems angajează agenți ( și femei) pentru magazin ( nou) în Oradea , program de munca 2 zile cu doua libere , informații suplimentare la telefon.
-
Angajez barmana la un bar în zona iosia veche. E un bar de cartier, fără păcănele, doar cu clienții casei. Se lucrează o săptămână lunga, una scurtă.mai multe detali, la tel
-
Service auto Oradea - Activ Service pana la 3.5 tone Servicii de mecanica auto! lucrari de intretinere periodice mecanica lucrari de reparatii generale lucrari de intretineri si reparatii complexe ale motoarelor lucrari de intretineri si reparatii complexe ale sistemului de rulare si franare lucrari de intretineri si reparatii la sistemul de suspensii, articulatii lucrari de intretineri si reparatii la axe de tractiune lucrari de intretineri si reparatii la cutii de viteze, la diferentiale lucrari de intretineri si reparatii la instalatii de aer, instalatii electrice Asigurarea rapida a pieselor de schimb necesare lucrarilor de service sau pieselor auto solicitaterevizie Sistemele electrice si electronice ale unei masini sunt diagnosticate si interpretate cu ajutorul unui program creat special pentru diagnoza, rulat pe un computer si conectat printr-o interfata speciala de comunicare intre laptop si masina.
-
Service-Auto multimarca autorizat RAR in Oradea, angajam Mecanic Auto cu EXPERIENTA. Cerinte: - experienta tehnica multimarca pana la 3.5 tone - seriozitate maxima Se ofera: - salar 6000 - 7000 lei - contract de munca - conditii foarte bune de munca - masa calda - colectiv unit Tel :
-