Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Oferte locuri de munca Bihor • Anunturi angajari - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 11

    Angajări agenți securitate Hornbach Oradea

    Godecto Protect angajează agenți securitate pentru postul Drive-in în cadrul magazinului Hornbach Oradea Se oferă salariul motivant ,tichete de masă și bani transport ,pentru mai multe detalii vă așteptăm în magazinul Hornbach sau la numărul de telefon Malița Ciprian Șef obiectiv (

  • 8

    Angajez stivuitorist

    Firma de transport marfa ,angajez stivuitorist pentru depozit, informatii tel. .

  • 1

    Agent servicii clienți

    Căutăm Agent servicii clienți pentru firma noastră TAX JOBS LEGAL RO SRL Cerinte: -Cunoașterea limbii engleze formă scrisă și vorbită la un nivel mediu -experiența în utilizarea calculatorului (internet, Microsoft Office - nivel mediu) si a canalelor de comunicare (email, WhatsApp, Facebook, telefon) -bune abilitati de comunicare si relaționare -Persoană meticuloasă, cu atenție la detalii -Studii medii sau superioare Descriere job: -Contactează clienții care sunt în sistem și oferă informații despre serviciile companiei -Prezintă avantajele și beneficiile serviciilor noastre într-un mod convingător; -Ascultă și înțelege nevoile clienților, oferindu-le soluții personalizate; -Înregistrarea, procesarea înregistrării noilor clienți în conformitate cu procedurile aplicabile ale companiei și legile conexe -solicită documentele necesare pentru clienți de la instituțiile statului român -Actualizează informațiile despre clienți în sistem (adresa, număr de telefon, persoana de contact etc.) și introduce datele clienților noi (se oferă training); -Comunica cu clienții si departamentele companiei, telefonic și în scris (în engleză), pentru soluționarea rapidă a solicitărilor apărute -Munca administrativă, înregistrarea datelor și crearea de înregistrări pentru agenții din sisteme (de exemplu: CRM, Excel, Word) -Îndeplinește obiectivele individuale și de echipă stabilite de conducerea companiei; -Raportează regulat rezultatele și activitățile specifice către supervisorul direct. Beneficii : -ONBOARDING - sistem de pregatire generala si profesionala initiala -EVENIMENTE OBLIGATORII - de ex. chestionare, proiecte sociale, petreceri, diverse activități, etc. -Mediu de lucru pozitiv si sustinator. -Mediu de lucru tanar, dinamic, placut -Sarbatori legale libere Locatie : Office-Oradea (Grigorescu) Program lucru : Full time (8:30-17:00 -30 min pauză) Dacă sunteți interesați, așteptăm CV-ul dumneavoastră.

  • 26

    Angajam croitori si confectioneri imbracaminte, femei si barbati, cu sau fara experienta in domeniu

    Fabrica de confectii imbracaminte din Oradea, str. Simion Barnutiu nr. 15, cu activitate de 30 ani in domeniu, angajeaza personal calificat si necalificat pentru activitatea de: - cusut la masini simple si masini speciale; - cusut manual; - calcat interfazic, calcat final; - finisat; - semnat; - croit banzic, spanuit, timbrat; Program de lucru: 06:30 - 15:00, cu 30 minute pauza. Beneficii: - contract de munca pe perioada nedeterminata; - munca intr-un singur schimb; - salariu intre 1850 - 2300 lei net (in mana) - 20 tichete de masa pe luna de 25 lei/tichet; - decont abonament transport local;

  • Angajam sofer basculanta <3,5to

    Zona Oradea, Categoria B, pentru transport agregate in zona Oradea

  • 37

    Locuri de munca in strainatate

    Contracte de munca pe perioada nedeterminata in Slovacia. Transportul din Oradea si cazarea sunt asigurate. Se asigura si transportul de la cazare la locul de munca. Locuri de munca in orasul Topolcany in abator pui Salariul difera in functie de ce lucrezi: -cei care pun puii vii pe banda au 5,4 euro / ora -4,4 euro / ora cei care dezosesc carnea -4,4 euro/ ora cei care o ambaleaza in caserole Se lucreaza 12 ore pe zi , 5 zile pe saptamana. In acest domeniu se fac toate analizele, acestea fiind suportate de catre patron. Locuri de munca langa orasul Topolcany in gater -4.5 euro/ora . Se lucreaza 12 ore pe zi , 6 zile pe saptamana.

  • Angajăm muncitori construcții case FRANȚA

    Dom Acord Interim angajează muncitori calificați necalificați in constructii pentru ridicarea unor case de la 0. Activități: turnare fundație, ridicare ziduri rezistenta pereti, turnare planseu, ridicare scări. Se caută oameni serioși, cu experienta, cu disponibilitate pe termen lung. Oferim seriozitate și cerem seriozitate. Deținerea permisului de conducere categoria B este necesară, cunoașterea limbii franceze NU este obligatorie. Se oferă contract de munca pe perioadă nedeterminată, cu co-asigurare soție copii, cazare gratuită, masina la dispoziție pentru deplasări la locul de muncă și efectuarea cumpărăturilor și transport dus-întors, plătit parțial, la 3 luni. Salariu net: de la 2200 euro lună cu posibilitate de mărire in funcție de randamentul dat și de seriozitatea pe termen lung. Se oferă avans la primul salariu ca ajutor de plecare. Termen plecare: 20 iunie 2024 Pentru informații suplimentare, puteți suna la , zilnic între orele 10.00 și 18.00.

  • Lucrator comercial

    Te așteptăm în echipă noastră,dacă ești interesat de un loc de munca in condiții excelente,in centrul comercial Kaufland. Trebuie sa ai cunoștințe minime în vânzări,sa fii deschisă spre client,sa respecți sarcinile de serviciu, in rest avem noi grija, Oferim salariu motivant și condiții excelente de muncă, Program: Luni - Sâmbătă 7:00 - 21:30 Duminică 08:00 - 20:00 (flexibil, in ture de lucru) Responsabilități: Vânzarea și promovarea produselor și serviciilor către clienți Desfășurarea promoțiilor și comunicarea acestora către clienți Înregistrarea vânzărilor și gestionarea operațiunilor de zi Întreținerea și organizarea produselor la raft Colaborarea cu furnizorii pentru recepționarea și depozitarea mărfurilor Cerințe: Abilități excelente de comunicare și relaționare Spirit organizat și capacitatea de planificare a activităților Flexibilitate și adaptabilitate la situații noi Ușurință, claritate și coerență în exprimare Atitudine pozitivă și respect față de clienți și colegi Orientare către atingerea obiectivelor stabilite Dacă te interesează, trimite aplicația ta la .. .. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!

  • 1

    Angajam Operatori Productie

    Angajam operator productie pe utilaj de profilare a tablei la punctul de lucru din Oradea. Responasbilitati: - manevrarea pieselor din tabla; - pregatirea si instalarea utilajelor de profilare a tablei; - respectarea sarcinilor de lucru; Cerinte: - studii medii; - cunostinte de folosire a instrumentelor de masurare si de desen tehnic (reprezinta avantaj); - implicare si seriozitate; Beneficii: - oferim bonuri de masa; - contract de munca pe perioada nedeterminata; - salariul se negociaza in cadrul interviului; Programul de lucru: luni - vineri, de la ora 8 la 17, plus doua sambete pe luna, de la ora 8 la 13; Pentru mai multe detalii ne gasiti la numarul de telefon din anunt intre orele 8-17.

  • Expeditor international

    Candidatul Ideal: -Cunostinte de limba engleza nivel mediu avansat(prezinta un avantaj) -Aptitudini de comunicare in relatia cu clientii; -Capacitate de lucru in conditii de stress rezistenta la stres; -Capacitate de acumulare rapida a cunoştinţelor noi; -Capacitate de munca in echipa; -Comportament adecvat; -Bune abilitati de negociere; -Capabil sa respecte termenele limita; -Capacitate de coordonare, organizare si planificare a activitatii; Descrierea jobului: -Monitorizarea activitatii soferilor si a pozitionarii camioanelor; -Transmiterea detaliilor despre transport conducatorilor auto si mentinerea legaturii directe cu acestia pentru a remedia eventualele probleme ivite pe traseu; -Rezolvarea prompta a situatiilor ivite si a nevoilor soferilor; -Contactarea clientilor, ofertarea , negocierea preturilor, particularizarea ofertei de produse si servicii pentru fiecare potential beneficiar; -Mentinerea contractelor permanente cu colaboratorii existenti, identificarea noilor oportunitati; -Accesarea burselor de transport si a aplicatiilor utilizate de companie, negocierea celor mai avantajoase solutii de transport; -Optimizarea rutelor si trimiterea catre soferi a celor mai bune trasee; -Colaborarea permanenta cu ceilalti membrii ai echipei pentru a gasi cele mai bune solutii in vederea optimizarii rutelor de transport; -Evidenta tuturor documentelor necesare procesului de transport; Descrierea companiei: LUGASI TRANS SRL este o companie românească de transport, logistică și expediții cu peste 15 ani de experiență. Oferim soluții personalizate pentru a eficientiza costurile operațiunilor de deplasare, organizare și aprovizionare, indiferent de sectorul de activitate al clienților noștri. Ce oferim: Solutii personalizate de transport Incredere si comunicare de calitate Angajati competenti si politicosi Focusare pe detalii si eficienta maxima Optimizarea rutelor in functie de cerintele clientilor Colaborare cu parteneri atent selectati Timpi de transport personalizati

  • 2

    Locuri de muncă Germania !

    Locuri de muncă în Germania în mai mult domenii ( supermarketuri, șoferi categoria B pentru DHL, îngrijire vârstnici, abator, ajutor în producție industrială ). Contract de muncă german semnat în prima zi când candidatul ajunge, plata și sau avans după prima săptămână de muncă ! Se plătește la oră și se obține circa 1700 - 1900 E net pe lună, cu posibilitatea de a munci ore suplimentare, pentru șoferi 2500 - 3000 E ! Transportul este asigurat ! Cazările sunt asigurate, în camere decente ! Sunt necesare cunoștințe minime de limba engleză sau germană !

  • 2

    Fochist

    Angajam Fochist cu atestat ISCIR (obligatoriu) SC Vernicolor SA are ca domeniu de activitate decorarea maselor plastice prin cromare si vopsire, injectie mase plastice si asamblare. Cerinte postului: - Studii medii - Autorizatie ISCIR Fochist - Cunostinte tehnice specifice activitatii de exploatare si intretinere cazane cu abur - Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj Descrierea responsabilitatilor: - Cunosterea functionarii intregii centrale termice si a instalatiilor termice - Respecta instructiunile de exploatare a centralei - Asigura temperatura necesara pentru utilaje - Ingrijeste si raspunde de buna functionare a instalatiilor de incalzire - Verifica in permanenta starea de functionare a centralei si a elementelor componente la parametrii corespunzatori - Verifica in permanenta functionalitatea corecta a arzatoarelor de la centralele de aer Beneficii: - Pachet salarial atractiv - Prima de prezenta, 600 lei brut - Tichete de masa 35 lei zi - Spor de noapte si de weekend, 25% - Abonament medical la clinica privata. Program de lucru: 12 24, 12 48 Locatie: Sos. Borsului, nr. 19, Oradea

  • 11

    Anagajam montator structuri metalice

    Angajam montator structuri metalice. Cerinte: experienta minima in domeniu. Oferim conditii avantajoase, bonuri de masa, decontare transport,transferte ocazionale bine platite. Salariu negociabil la interviu.

  • 1

    Angajez laborant & muncitor necalificat - laborator de constructii

    Angajez barbat pentru functia de laborant & muncitor necalificat - laborator de constructii - obligatoriu sa posede permis de conducere categoria B - tip contract nedeterminat -salariu 4580 lei brut

  • Consilier vanzari Magazin Birotică si Papetarie

    Descrierea Postului: Căutăm un vânzător dedicat și entuziast pentru magazinul nostru de birotică. Dacă ești o persoană organizată, cu abilități excelente de comunicare și orientată către client, te invităm să te alături echipei noastre! Responsabilități: Oferirea de consultanță clienților în alegerea produselor de birotică. Menținerea unei prezentări atrăgătoare a produselor pe rafturi. Gestionarea stocurilor și efectuarea de inventare periodice. Operarea casei de marcat și gestionarea plăților. Asigurarea unui mediu de lucru curat și organizat. Respectarea politicilor și procedurilor magazinului. Cerințe: Experiență anterioară în vânzări (experiența în domeniul biroticii constituie un avantaj). Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. Cunoștințe de operare a casei de marcat și a POS-ului. Capacitatea de a lucra în echipă. Atitudine proactivă și orientată către soluționarea problemelor. Cunoștințe de bază de operare pe calculator. Beneficii: Pachet salarial atractiv. Training și dezvoltare profesională continuă. Mediu de lucru dinamic și plăcut. Posibilitatea de avansare în cadrul companiei. Cum să aplici: Dacă te regăsești în descrierea de mai sus și ești interesat de această oportunitate, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău la adresa de email: sau să ne contactezi la numărul de telefon: Așteptăm cu interes să te cunoaștem și să discutăm despre cum poți contribui la succesul magazinului nostru! Notă: Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.

Salvează căutarea