Anunțuri
Locuri de munca Bihor Disponibil din: 2021-02-21 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Bors/Oradea, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12/24, 12/48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar/alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https://www.socar.ro/
-
Promovat
Descrierea postului (Lucrător Comercial): Ca angajat în vânzare aveţi responsabilitatea ca suprafaţa de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună şi atractivă asupra clienţilor noştri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele şi alte mijloace de transport uşurează deplasarea unor cantităţi mari de marfă. În cadrul raionului sunteţi, împreună cu ceilalţi colegi, parteneri de discuţie pentru clienţii noştri. Oferiţi informaţii despre sortimentuI de care vă ocupaţi, având la dispoziţie un sistem informatic performant. Cerințe: Lucraţi cu plăcere în colectiv şi impresia pe care o lăsaţi în relaţiile cu clienţii noştri este de amabilitate şi competenţă. Puteţi să lucraţi rapid şi conştiincios şi sunteţi oricând gata să vă oferiţi ajutorul. Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia. espre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul Publi24 Romjob, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile și politicile acestui site aplicabile în relația cu utilizatorii săi.
-
Promovat
DESCRIERE Compania APT Prohuman Angajeaza Operator Incapsulare pentru o fabrica din Oradea in domeniul automotive. CERINTE: -disponibilitate lucru in 3 schimburi - studii medii - persoana dinamica - atentie la detalii BENEFICII : Salariu de angajare 4180 Brut Bonuri de masa 40 de lei zi lucrata Bonusuri lunare de prezenta si performanta Transport asigurat Al 13-lea salariu Asigurare medicala privata Ruta: Beius-Oradea Ruta: Oradea-Tinca Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul nostru comun!
-
Promovat
Angajez sofer cat C+E sofer tur-retur RO-UE-RO, 75 zi +salariu pe Romania 662 . Oferim: loc de munca stabil, plati la timp, munca cu o echipa agreabila, camioane E 6. Cerinte: seriozitate, responsabilitate, ingrijit. Pentru mai multe detalii, sunati.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Tipografie Oradea angajeaza tiparitor offset. Masinist tipograf (tiparitor) cu experienta in tiparirea de policromii. Sa imprime monocrom sau color prin tehnologie de imprimat offset Tipografia GrafX poate oferi toată gama de produse tipografice: cataloage, pliante, etichete, broşuri, reviste, cărţi, sonete, coli cu antet, formulare tipizate, caiete etc Oferim toată gama de servicii: execuţie poze, design, tehnoredactare, tipărire, finisare.
-
Firma de confectii metalice angazeaza lacatus confectii metalice in Oradea. Cerinte: Experienta minima in citirea si interpretarea desenului tehnic, cu respectarea cotelor și a instrucțiunilor de lucru; Capabil sa utilizeze instrumente de masura specifice activitatii; Flexibilitate in gestionarea responsabilitatilor zilnice; Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; Se lucreaza un singur schimb.Program de lucru de L-V 7:00-15:00. NU ESTE NEVOIE DE DIPLOME DE CALIFICARE DOAR DE DORINTA DE INVATARE SI IMPLICARE IN ACTIVITATILE ATELIERULUI.
-
Angajam persoana serioasă pentru postul de recepționer în Băile Felix, program doua zile cu doua zile libere. Descrierea jobului: - Program doar pe timp de zi - Preluarea si inregistrarea rezervarilor - Primirea si cazarea turistilor - Intocmirea actelor necesare cazarii turistilor - Promovarea serviciilor oferite turistilor Cerinte: - Cunoasterea programelor de operare pe calculator (Word, Excel, Office) - Abilitati bune de comunicare si negociere - Capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile - Bune abilitati de planificare si organizare
-
-
Candidatul ideal: Persoana pasionata de IT care dorește sa evolueze in acest domeniu Abilități de lucru in echipa Bune abilități de comunicare Capacitatea de a diagnostica defecțiuni ale echipamentelor IT si de a oferi consultanta tehnica Capacitatea de a rezolva incidente software in funcție de problemele care apar Capacitatea de a lucra de sine stătător, autodidact Absolvent studii superioare Cerințe: Absolvent studii superioare sau in curs de finalizare (ultimul an) Experiență în rețelistică constituie un avantaj Cunoașterea, susținerea și dezvoltarea de soluții IT&C Deținerea de calificări și certificări constituie un avantaj Permis de conducere cat. B Limbi vorbite: Romana (nativ), Engleza Descrierea postului: *Instalarea, configurarea şi mentenanța instalațiilor de date voce, telecomunicații, configurații software ale echipamentelor de rețelistică (routere, switch-uri, firewall), soluții de cablare structurată *Disponibilitate pentru dezvoltarea capacităților tehnice prin participarea la training-uri și cursuri de specialitate Se oferă : Pachetul salarial în funcție de abilitățile candidatului Bonusuri în funcție de performanță Posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și posibilitatea de dezvoltare profesională Integrarea într-o echipă tânără, cu mediu de lucru profesionist și modern Masina de serviciu Laptop, telefon mobil de serviciu Detalii firma: iNet Corporation Analytics SRL companie activa in piața IT din Romania, cu o experiență de peste 11 ani și personal certificat specializat pe diverse segmente alte pieței IT. Echipa iNet furnizează soluții de IT&C și oferta atât comercializarea acestora cu ajutorul departamentului de vânzări, dar și integrarea produselor și a soluțiilor prin departamentul tehnic de care dispunem. Încurajăm creativitatea, libera exprimare și inovarea în tot ceea ce facem. Suntem o echipă tânără care dorește să crească și să se dezvolte atât din punct de vedere personal dar și profesional, de aceea punem la dispoziție un mediu energic de lucru, dar și activități în cadrul companiei. P
-
Pingu Toys angajează Consilier vânzări !!! -Ce căutăm? * persoană de încredere; * comunicare, coerență în exprimare; * spirit de echipă; * echilibru emoțional, autocontrol; * punctualitate; * asumarea responsabilităților; * implicare atât în vânzarea produselor cât și în menținerea curățeniei la locul de muncă. -Care ar fi sarcinile tale? * promovarea produselor noastre și oferirea sprijinului față de clienți; * răspunderea solicitărilor clienților; * încasarea produselor vândute; * oferirea informațiilor necesare despre marfa expusă; * evidența stocului din magazin. -Oferim: * contract pe perioadă nedeterminată; * condiții optime de lucru; * oportunități de promovare și creștere pe plan profesional; * zile de concediu suplimentare în funcție de vechimea în companie + altele. CV-urile se depun: - whats app: - în magazinul fizic din ERA SHOPPING MALL
-
Firmă de pază angajează AGENTI DE SECURITATE pentru unul din obiectivele noastre din Salonta , jud. Bihor. Atestatul nu este obligatoriu, dar reprezintă un avantaj. Mai multe detalii puteti obtine la nr. de telefon din anunt. Cerem si oferim seriozitate.
-
Angajam maistru in constructii. -Din Oradea sau imprejurimi -Sa citeasca planuri -Sa conduca echipa de 10-15 oameni -Pontaje, cordare, trasare si urmarit lucrari ptr un standard cat mai bun.
-
Societatea noastră este în căutarea de noi angajați în domeniul construcțiilor. Căutăm muncitori cu experiență în izolați termice (vată minerală, elastomer și jacketing). Oferim salarii începând de la 4000 - 6000 lei până la 8000 lei lunar, în funcție de experiență. AȘTEPTĂM SĂ NE CONTACTAȚI
-
Candidatul Ideal Cerinte : - absolvent al invatamantului superior economic de specialitate Aptitudini: - capacitate de analiza si sinteza, gandire logica; - personalitate puternica, bine organizata; - abilitati de comunicare, planificare si coordonare; - corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii. Descrierea job-ului Responsabilitati : Contabilitatea unei firme de la A la Z - efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor contabile; - inchiderea conturilor contabile si a bilanturilor semestriale si anuale; - depunerea tuturor raportarilor catre Autoritati ( declaratii fiscale, bilanturi contabile, declaratii intrastat, si orice alte declaratii obligatorii ) - mentine evidenta debitorilor si creditorilor; - mentine evidenta platilor si incasarilor; - elaboreaza analiza contului de profit si pierdere; - intocmeste si elaboreaza raportari financiare catre Directorul economic al Societatii; Beneficii: transport decontat sau asigurat bonuri de masa salariu atragator
-
- permis de conducere cat. B Salariu: incepand de la 4500 NET + bonuri de masa Asigurarea decontarea transportului Program de lucru: de luni pana vineri de la 08:00 16:00
-
Angajami muncitori in constructii in Italia pentru termosistem ( plata la metru patrat ) informatii tel .
-
Suntem în căutarea unui Finisor Mobilier în Ardud (SM), pentru o companie producătoare de mobilier premium, un brand românesc care ia naștere ca un business de familie, în anul 2013. Obiectivul companiei este realizarea pieselor de mobilier rezistente, durabile si mai ales calitative. Persoana pe care o căutăm trebuie să aibă experiență sau dorință de învățare. Aceasta va fi responsabilă de finalizarea și finisarea pieselor de mobilier în conformitate cu standardele ridicate de calitate. Responsabilități: -finisarea mobilierului folosind uneltele și materialele potrivite; -aplicarea vopselelor potrivite pentru tipul de mobilier; -repararea eventualelor defecte, pentru a reda mobilierului un aspect calitativ; -respectarea regulilor de protecție și siguranță în muncă. Cerințe: -experiența reprezintă un avantaj; -dorință de învățare și perfecționare; -atenție la detalii; -munca în echipă. Beneficii: -mediu de muncă plăcut; -pachet salarial competitiv.
-
Societate de constructii (care execută lucrări de apă și canalizare), cu sediul în mun. Oradea, jud. Bihor, angajează Expert tehnic achizitii. .Persoanele interesate in vederea angajarii sunt rugate sa trimita CV-uri. Sarcini: Intocmeste documentatia tehnica pentru participarea la licitatii; Analizeaza si verifica indeplinirea conditiilor referitoare la eligibilitate, inregistrare, capacitate tehnico-economica, situatie financiara, solicitate prin documentatia de atribuire; Pregateste si elaboreaza documentatiile in vederea participarii la procedurile de achizitie publica, in conformitate cu cerintele din documentatia de atribuire si caietele de sarcini; Cerinte: Studii superioare de specialitate (de preferat facultatea de inginerie). Cunostinte tehnice , economice, juridice. Operare PC: Word, Excel, programe specific (Intel Soft). Abilitati de comunicare. Capacitate de organizare. Capacitate de analiza si sinteza. Minimum 1 an experienta intr-o pozitie similara.
-
Beneficii: - Salariu competitiv - Transport asigurat gratuit - Tichete de masa 35 lei - Masa calda gratuita felul unu si felul doi - Bonus de performanta lunar care poate sa fie pana la 15% din salariul de incadrare - Al 13-lea salariu - Tichete cadou de Pasti si Craciun 300 lei net - Spor de noapte 25% - Ore suplimentare sau lucrate in weekend sunt platite cu 200% - Ore lucrate in zi de sarbatoare legala platite cu 300% - Asigurare medicala private Programare la interviu si informatii suplimentare la numarul de telefon:
-
SC Angajam muncitori cu experiența in domeniul constrcutiilor,in special dulgherie cofraj beton. Firmă cu sediul în Iași,angajăm muncitori pentru șantierul din Oradea. Salariul: Plata se face la oră ! Se lucrează 3 săptămâni cu 1 săptămâna liberă Persoanele ce dețin permis de conducere constituie un avantaj. Contract de munca pe perioada nedeterminata Cazare asigurata de catre firma O masa pe zi asigurata de catre firma. Pentru mai multe detalii ne gasiti pe whatsapp sau la nr. de telefon. ( cerem și oferim seriozitate )
-
Angajăm şoferi ansambluri 40t (categoriile C+E) pentru Comunitatea Europeană; Este necesară experienţa în domeniu.penru incepatori este nevoie de instruire cu un sofer cu experienta Se lucrează singur pe cabină. weekendul sa sta la o baza din Germania unde sant toate conditiile necesare. Sediul firmei:Oradea plecările şi sosirile se efectueaza cu turism microbus; se lucreaza de luni pana vineri Germania - Elvetia cursa de aprox 700 km Cisterna non ADR Perioada de şedere: 6 Saptamani cu 2 săptămâni acasă; Camioane Volvo euro 6, cabine mari;dotate cu sistem de monitorizare Transics. Salarizare şi diurnă în total - 2900 eur Necesar cont bancar în euro si lei. Aparate de taxare pe automat, carduri de combustibil, telefon de serviciu cu internet, GPS, echipamente de protecţie; Dispecerat în limba română, colaborarea are loc pe Whats App,telefon si sistemul transics Parcare păzită pentru autoturismele personale Pentru mai multe informațiii vă rugăm să ne contactați la telefon sau prin mesaj Whats App.
-
Angajez instalator sanitar,și muncitor necalificat langa instalator program de lucru 8 h pe zi,ofer transport,salarizare atractiva
-
AQUA PRESIDENT SRL, cu sediul in Cordau, nr.1A, jud. Bihor, angajeaza Ingrijitori spatii hoteliere (ingrijitori piscine), cod COR 911202. CV-urile se depun pana la data de 05.04.2024. Detalii la telefon .
-
Angajăm muncitor necalificat construcții Mai multe detali telefonic! De preferat din zona Aleșd și împrejurimi. Transport asigurat!