Anunțuri
Locuri de munca Bihor doar cu poze Disponibil din: 2021-03-26-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajarile se impart in categoriile: muncitor calificat sau necalificat pe un salariu care începe de la 13 -Euro la ora și care poate crește în funcție de experiență sau in functie de rapiditatea de a invata sarcini noi la locul de munca. Transparență prin documentarea întregului proces de angajare, inclusiv actele necesare pentru alocatie copii, sprijin pentru scoala de soferi, cursuri de limba germana si multe altele; Cazare (270 de lunar) și transport (naveta de la serviciu la cazare si de la cazare la serviciu 120 lunar contracost), dacă este nevoie. Solicitanţii pot răspunde la un post vacant pe numărul +491627122601
-
Promovat
Vrei să faci parte din echipa noastră dinamică și prietenoasă? Căutăm coleg barman talentat și plin de energie pentru a se alătura familiei noastre la Dio Căsuța cu Nuci! Cerințe: Experiență în domeniu este un plus, dar nu este obligatorie Abilități de comunicare și interacțiune cu clienții Capacitatea de a lucra în echipă și de a fi disciplinat Abilități organizatorice și de gestionare a timpului Beneficii: Mediu de lucru plin de viață și prietenos Oportunități de creștere profesională Program flexibil
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Echipa noastra cauta un coleg dedicat pentru mententanta echipamentelor profesionale de curatenie, care sa fie dispus sa se alature ca angajat 4 ore ( norma partiala ) sau colaborator PFA SRL, in functie de preferintele si disponibilitatea sa. Cerințe Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială); Bune cunoștințe de mecanică, electricitate electronică; Operare PC: Lucru în echipa dar și individual; Cunoștințe solide în mecanică electronică și electricitate; Permis de conducere; Cunoașterea si citirea corecta a desenelor de ansamblu si de execuție pentru componentele mecanicele mașinilor electrice. Descrierea jobului Efectuezi activități de reparare, revizie și întreținere a echipamentelor profesionale de curățenie; Stabilești diagnosticul de stare tehnică a mașinii și realizezi analize de anomalii; Identifici piesele de schimb necesare intervențiilor; Efectuarea intervenției de urgenta in cazul diverselor disfuncționalități defecțiuni; Participarea la analiza si rezolvarea problemelor tehnice cu operativitate si eficienta; Întocmirea fiselor tehnice de constatare, raportului tehnic de reparație si întocmirea documentației aferenta lucrărilor executate; Respectarea normelor de munca si a securității în muncă; Realizarea punerii în funcțiune ale echipamentelor utilajelor; Efectuarea lucrărilor de întreținere. Deplasări pentru servisarea și relocarea echipamentelor; Beneficii Acord contractual avantajos pentru ambele părți Telefon, scule, echipamente de protecție; Training si suport in orice situatie intalnita pe parcursul colaborarii. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de email: sau sunati la numarul de telefon 0722 213 621.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Ștefan Octavian Iosif nr. 3A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client - Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland - Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne - Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Ești la începutul carierei în IT sau ai încercat deja mai multe joburi care nu ți s-au potrivit? Nexia îți propune o shimbare oportună, cu multe beneficii în favoarea ta. Dacă ai nevoie de acel "quelque chose" motivant și visezi să lucrezi într-o capitală europeană de prestigiu, aplică acum! CERINȚE: - experiență relevantă în dezvoltarea de aplicații cu diferite grade de dificultate; - competențe tehnice și de programare în: PHP, ASP.NET, JAVA, SAP, ABAP, C C++, PL SQL sau ANGULAR; - cunoștințe de limba franceză, nivel mediu (criteriu obligatoriu!); - cunoștințe de limba engleză, nivel avansat; - disponibilitate de relocare în Franța (Paris). RESPONSABILITĂȚI: - dezvoltarea de proiecte software captivante și provocatoare, pentru companii străine, în funcție de limbajul de programare cunoscut, în arii diferite de activitate (telecomunicații, medical, servicii). BENEFICII: - transport asigurat către Franța; - cazare asigurată pe durata contractului; - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - abonament mijloace de transport în comun în Franța; - - asigurare de sănătate; - diurnă; - 25 zile de concediu; - bonusuri în funcție de performanță. Așteptăm CV-ul tău și dorim să te cunoaștem!
-
Dacă ești pasionat de rețelistică depanare hardware, ești dornic să te implici în problemele hardware și software apărute în cadrul departamentelor din compania noastră și poți oferi ajutor în rezolvarea acestora, ești candidatul ideal pentru funcția de NETWORK ENGINEER. TE POTRIVEŞTI ÎN ECHIPĂ DACĂ AI: - studii superioare absolvite, în domeniu tehnic sau IT; - experiență în rețelistică și sisteme de securitate; - cunoașterea, susținerea și dezvoltarea de soluții IT&C; - cunoștințe legate de circuite, procesoare, cipuri, echipamente electronice, echipamente hardware și software de calculator, inclusiv programe și programare; - disponibilitate pentru lucru la înălțime și deplasări; - permis de conducere cat. B; - alte calificări și certificări în domeniu (constituie un avantaj). RESPONSABILITĂŢILE PRINCIPALE: - instalarea și configurarea echipamentelor: date - voce, sisteme de supraveghere video, sisteme de alarmă, detecție incendiu, control acces; - configurarea si realizarea modificărilor de hardware software la echipamentele instalate; - actualizarea programelor și configurațiilor de pe echipamentele existente; - acordarea de suport tehnic la nivel avansat tehnicienilor din echipă. SE OFERĂ: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - pachet salarial motivant, în funcție de abilitățile candidatului; - diurnă pentru deplasări; - bonusuri de performanță; - posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și dezvoltare profesională. Putem crește și evolua împreună dacă te hotărăști să intri și tu în echipa NEXIA! Asteptam CV-ul tău!
-
Ești o persoană energică și adaptabilă? Ești pregătit sa accepți provocări noi alături de o echipă dinamică si profesionistă? Ai studii in domeniul electric si crezi că te-ai putea specializa și pe instalarea echipamentelor de securitate și antiincendiu? Căutăm candidatul potrivit pentru funcția de TEHNICIAN IT. Putem crește și evolua împreună dacă te hotărăști să intri și tu în echipa NEXIA! CE VEI FACE ALĂTURI DE NOI? Responsabilitățile tale principale vor fi cablarea și instalarea sistemelor de: - supraveghere video; - date - voce; - alarmă; - detecţie incendiu; - control acces. TE POTRIVEŞTI ÎN ECHIPĂ DACĂ AI: - studii medii absolvite, în domeniu tehnic sau electric; - cunoștințe în cablare și instalare echipamente (constituie un avantaj); - disponibilitate de lucru la înălțime; - disponibilitate pentru deplasări; - permis de conducere cat. B (opțional). CE ÎŢI VOM OFERI: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - diurnă pentru deplasări; - instruire și calificare la locul de muncă; - pachet salarial atractiv; - posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și dezvoltare profesională. Asteptam CV-ul tău!
-
Moldovan Carmangerie, angajează lucrator comercial pentru noua locație cu Bisto din Oradea (zona comercială Kaufland Iosia) Strada Ștefan Octavian Iosif. Candidatul ideal: sa fie un om deschis, comunicativ, caruia sa-i faca placere sa fie in permanent contact cu cei din jur; sa aiba o atitudine pro activa; sa dea dovada de responsabilitate si seriozitate; sa aiba o atitudine deschisa si politicoasa fata de clienti; sa fie disponibil pentru un program in schimburi; Principalele atributii: intampina clientii si se asigura ca acestia au o experienta placuta la cumparaturi; serveste clientii magazinului urmand corect procedurile de vanzare a produselor; ofera informatii suplimentare despre produse si promotii in derulare; mentine stocurile adecvate, mentine zona in care lucreaza curata si organizata eficient; promoveaza imaginea brandului Moldovan; Moldovan Carmangeria, unul dintre cei mai importanti producatori de carne si produse de carne din judetul Cluj, infiintata in anul 1994. Compania are astazi peste 370 angajati, 36 de magazine in Cluj-Napoca si in judet, doua sectii de prelucrare si o ferma cu peste 300 de capete de bovine. In 2014, compania a trecut printr-un proces de rebranding si odata cu schimbarea numelui in Moldovan Carmangeria, a introdus pe piata un nou concept de magazin in care zona de vanzare a produselor este dublata de o zona de bistro. Compania se dezvolta continuu, dar pastrand neschimbate valorile care au facut din numele Moldovan o afacere durabila: familia, traditia si respectul fata de client.
-
Promovat
Suntem în căutarea unei societăți specializate în servicii de curățenie pentru a dezvolta o colaborare valoroasă în gestionarea unor apartamentelor închiriate în regim hotelier. Dacă firma dumneavoastră îndeplinește cerințele și dorește să ofere servicii de calitate, vă invităm să luați în considerare această oportunitate. Dorim o colaborare pe termen lung. Cerinte: Program de lucru 8h: 10:00-18:00 variabil in functie de necesitati, Program in weekend, Echipa formată din 2 persoane cu permis de conducere categoria B, Beneficii: - Salarii motivante, - Acord contractual avantajos pentru ambele părți, - Plată competitivă, în funcție de volumul de muncă și calitatea serviciilor prestate, - Furnizăm echipamentele și materialele necesare pentru curățenie. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 0722 213 621. între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Promovat
Angajam personal curățenie în Oradea se lucrează 5H, interval orar - 17:00>22:00 de luni până vineri. Oferim: Salariu atractiv; bonuri de masa; decont de transport pe OTL. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 07********21 între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Promovat
Angajam operatoare pentru curățenie in Oradea - se lucrează 8H - program variabil in functie de lucrari; Permis categoria B; Oferim: Salarii atractive; Bonuri de masă și prime de sărbători. Dacă sunteți interesați așteptam telefonul dumneavoastră: 0722 213 621.
-
Promovat
Echipa noastra cauta un coleg dedicat pentru mententanta echipamentelor profesionale de curatenie, care sa fie dispus sa se alature ca angajat 4 ore ( norma partiala ) sau colaborator PFA SRL, in functie de preferintele si disponibilitatea sa. Cerințe Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială); Bune cunoștințe de mecanică, electricitate electronică; Operare PC: Lucru în echipa dar și individual; Cunoștințe solide în mecanică electronică și electricitate; Permis de conducere; Cunoașterea si citirea corecta a desenelor de ansamblu si de execuție pentru componentele mecanicele mașinilor electrice. Descrierea jobului Efectuezi activități de reparare, revizie și întreținere a echipamentelor profesionale de curățenie; Stabilești diagnosticul de stare tehnică a mașinii și realizezi analize de anomalii; Identifici piesele de schimb necesare intervențiilor; Efectuarea intervenției de urgenta in cazul diverselor disfuncționalități defecțiuni; Participarea la analiza si rezolvarea problemelor tehnice cu operativitate si eficienta; Întocmirea fiselor tehnice de constatare, raportului tehnic de reparație si întocmirea documentației aferenta lucrărilor executate; Respectarea normelor de munca si a securității în muncă; Realizarea punerii în funcțiune ale echipamentelor utilajelor; Efectuarea lucrărilor de întreținere. Deplasări pentru servisarea și relocarea echipamentelor; Beneficii Acord contractual avantajos pentru ambele părți Telefon, scule, echipamente de protecție; Training si suport in orice situatie intalnita pe parcursul colaborarii. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de email: sau sunati la numarul de telefon 0722 213 621.
-
Supermarket- angajeaza: 1-Femeie la Aranjat Marfa - zona IOSIA , Aranjeaza marfa pe rafturi, Verifica preturile si termenele de valabilitate ; Serveste si comunica cu clientul in caz de nevoie, Cu fara experienta 2-Manipulator Depozit- zona Cantemir- -Se lucreaza cu Transpaletul sau manual; -Incarcat Descarcat de marfa ( produse alimentare si nealimentare); -Este munca fizica- Nu necesita experienta OFERIM! -Salarizare atractiva, acordata la timp, -Loc de munca stabil, -Contract de munca pe o perioada nedeterminata, pt mai multe inf si detali, va rugam sa ne contactati la nr de tel afisat in anunt. Multumim!
-
Supermarket -situat in SANMARTIN -angajeaza: 1- Casiera - cu experienta- -Incaseaza si serveste clienti; -Face monetarul la sfarstul zilei, -Raspunde de numerarul din casa de marcat; -Persoana Responsabila, 2-Vanzatoare la Raionul de Mezeluri! zona SANMARTIN! -Lucreaza la feliatorul de mezeluri; -Serveste si comunica cu clienti; -Efectuaza si pastreaza curatenia, la raion, -aranjeaza marfa pe rafturile din fata vitrinei de mezeluri; -Persoana curata, si sa ii placa sa mentina curatenia, -Verifica termenele de valabilitate ale produselor,( cand este cazul) Alte sarcini primite de la sefa de magazin! PENTRU ZONA SANMARTIN- ASIGURAM TRANSPORT DIN ORADEA CATRE SANMARTIN! OFERIM: -Contract de munca pe o perioada nedeterminata; -Salarizare acordata intotdeauna la timp; -Colectiv placut, -Salarizare atractiva! Pt mai multe detali, va rugam sa ne sunati la nr de tel afisat in anunt.Multumim!
-
Promovat
Cautam un electromecanic calificat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre- domeniu de activitate al fabricii este productia de prefabricate din beton. Responsabilități: Diagnoza și remedierea defecțiunilor la echipamentele electrice și mecanice; Întreținerea preventivă a mașinilor și utilajelor; Instalarea și întreținerea sistemelor electrice; Colaborarea strânsă cu echipa de producție pentru a asigura funcționarea eficientă a echipamentelor; Cerințe: Calificare în domeniul electromecanic sau electrician Experiență minimă de 3 ani pe un post similar Cunoștințe solide în diagnosticarea și repararea echipamentelor electrice și mecanice Abilități bune de comunicare și lucrul în echipă Atitudine proactivă și orientată către rezultate Beneficii: Salariu 4500-5000 lei net; Tichete de masa 700 lei; Tichete de vacanta 3000 lei an; Prime de sarbatori; Bonus anual - al 13lea salariu; Contract de munca - perioada nedeterminata;
-
Ai peste 15 ani ?Ești la școală sau facultate ?Vrei sa ai banii tai ?Vino în echipa noastră vanzare popcorn si vata de zahar in Parc 1 Decembrie si Parc Salca din Oradea, salarizare atractivă in functie de programul ales:part time..full time ..sau in weekend ....esti platit la ora ...12 lei ora . Pt .inf .suplimentare sunati la nr .
-
Promovat
Vino în echipa noastră din Oradea! Angajăm Operatori suport producție! Dacă: Ai îndemânare și vedere bună; Ai disponibilitate de a învăța; Ai disponibilitate de a lucra în 3 schimburi. Responsabilități: Realizarea inspecției calitative a pieselor în baza instrucțiunilor de lucru primite; Identificarea defectelor de calitate; Întocmirea rapoartelor aferente inspecției de calitate. Oferim: Venit lunar 3200 lei (format din salariu fix și alte beneficii); Transport asigurat; Instruire la locul de muncă; Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75 la sută (dacă este cazul); Bonus anual vechime; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare. P
-
Vino în echipa noastră din Oradea! Căutăm Controlori Calitate! Dacă: Ai îndemânare și vedere bună; Ai disponibilitate de a învăța; Ai disponibilitate de a lucra în 3 schimburi. Responsabilități: Realizarea inspecției calitative a pieselor în baza instrucțiunilor de lucru primite; Identificarea defectelor de calitate; Întocmirea rapoartelor aferente inspecției de calitate. Oferim: Venit lunar 3200-3500 lei (format din salariu fix și alte beneficii); Instruire la locul de muncă; Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75 la sută (dacă este cazul); Plata orelor de noapte cu spor 25 la sută; Transport asigurat; Bonus anual vechime; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare.
-
Noi suntem #OameniiDeLaProfi Tot ceea ce dezvoltăm în PROFI este posibil datorită contribuției fiecăruia dintre noi. Valorile noastre, născute din modul în care suntem și ne comportăm zi de zi, sunt angajamentele de bază ale companiei noastre și ele reflectă modul în care ne raportăm la cei din jur. Stim ca procesul de învățare este continuu și ne bucurăm ca in Profi avem toate oportunitatile si perspectivele deschise pentru DEZVOLTARE. Impărtășim idei, venim cu initiative si ne sprijinim unii pe altii, pentru ca performantele de echipa se obtin mai usor prin COOPERARE. Cunoastem viziunea companiei, care sunt asteptarile celorlalti de la noi si ne consolidam relatiile profesionale cu onestitate si TRANSPARENTA Căutăm oameni faini și implicați, care vor să performeze alături noi, cei peste 28.000 de colegi din Profi, cel mai mare angajator din mediul privat din România. Noi, #OameniiDeLaprofi suntem mereu uniți de ambiția de a duce împreună compania la următorul nivel. Ce facem noi pentru tine? - Investim in oamenii care ne reprezintă, oferind traininguri profesionale; - Îi recompensăm pe cei care zilnic devin mai buni oferind posibilități reale de creștere a veniturilor, prin bonusuri de vechime în companie, care pot avea o creștere de până la 8 ori, bonusuri de performanță și de loialitate. - Tichetele au valoare de la 15 Ron si cresc pana la maxim 30 de Ron *in functie de senioritate si localitatea in care iti desfasori activitatea. - O platformă de beneficii fixe - beneficii aniversare și multe alte oferte negociate cu diverși parteneri, care vin în întâmpinarea nevoilor tale. - Oferim posibilitatea d specializare, dezvoltare profesională și personală; - Oferim posibilitati reale d promovare. Descrierea companiei: De aproape 22 ani, lanțul de magazine Profi se dezvoltă continuu, în ritm accelerat. A depășit deja pragul de 1.600 de magazine în peste 770 de localități, și urmează să deschidă sute de noi magazine în următorii ani. Profi, rețea românească de retail modern, este cel mai mare angajator din țară și se mândrește cu peste 2.000 de colegi promovați anual. În 2021, Profi a introdus un nou concept de magazin care, în baza succesului de care se bucură, urmează să se extindă în întreaga rețea, fapt ce punctează încă un pas important în evoluția companiei. Povestea Profi nu are sfârșit, ci doar capitole noi, ce prind contur alături de toți colegii noștri și anunță transformări însemnate! Abia așteptăm să aflăm mai multe și despre tine și să ne cunoaștem!
-
- Turnarea si umplerea cu material a cuptoarelor de topire - Asigurarea calitatii materialuluI de turnare si inregistrarea documentatiei - Mentinerea spatiului de topire ordonat, curat si de identificare a tuturor materialelor, a cuptoarelor si a lingurilor - Depozitarea diferitelor containere goale - Umplerea cu aluminiu lichid a cuptoarelor de intretinere cu ajutorul stivuitorului Cerinte: - Atestat ISCIR - Disponibilitate de lucru în 3 schimburi - Capacitate de învăţare rapidă - Spirit de muncă în echipă - Adaptabilitate şi flexibilitate Beneficii: - contract de munca pe perioada nedeterminata - salar motivant - spor salarial aferent orelor de noapte - tichete de masa 30 RON zi - decontare transport - bonus de Craciun si Pasti - training la locul de munca - posibilitatea dezvoltarii pe plan profesional - transport asigurat din zona Poclusa, Sarsig, Cenalos, Bogei, Chiraleu, Sarbi. Informatii de luni pana vineri intre orele 09:00 -17:00 la sau la fabrica din Oradea, str. Uzinelor nr. 8. Descrierea companiei NBI INDUSTRIAL ORADEA este o companie multinationala spaniola in expansiune, al carei obiect de activitate este fabricarea si comercializarea de piese din aluminiu cu tehnologie si prelucrare HPDC.Oferim o oportunitate de a te alatura unui grup spaniol cu sediul in Romania cu un proiect solid pe termen lung.
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Angajez barmana la un bar în zona iosia veche. E un bar de cartier, fără păcănele, doar cu clienții casei. Se lucrează o săptămână lunga, una scurtă.mai multe detali, la tel
-
Angajam in Oradea, personal calificat, pentru un client specializat in domeniul industriei instalatiilor HVAC, sistemelor de ventilatie industriale, sistemelor de protectie la incendiu ai al automatizarii acestora, cu o vechime de peste 30 de ani. SUDOR MIG-MAG Cerinte: - Calificare de sudor; - Experienta in sudura MIG-MAG, teava si tubulatura, minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Apt pentru munca la inaltime; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17. INSTALATOR Cerinte: - Calificare in instalatii; - Experienta in domeniul instalatiilor HVAC minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Apt pentru munca la inaltime; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17. LACATUS Cerinte: - Calificare in lacatuserie; - Experienta in domeniul lacatuseriei instalatiilor HVAC minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17.