Anunțuri
Locuri de munca Bihor doar cu poze Disponibil din: 2021-04-04 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Bors/Oradea, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12/24, 12/48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar/alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https://www.socar.ro/
-
Promovat
RO SC Eltex Recycling SA angajăm colegi pentru poziția de Lucrător sortator: Oferim: Contract pe perioadă nedeterminată Bonus lunar de prezenţă Tichete de masă 35 lei zi lucrată Alte beneficii: Bonus pentru recomandare colegi Transport asigurat Tichete cadou de Crăciun, Paşte, 1 Iunie Programul de lucru în 3 schimburi de L-V. Informaţii suplimentare la nr. de telefon din anunț. _ HU A(z) SC Eltex Recycling SA kollégát keres Válogató munkás munkakörbe: Ajánlunk: - Határozatlan idejű szerződés - Havi jelenleti bonusz - Étkezési jegyek 35 lej ledolgozott nap Más elonyok: - Ajánlási bónusz - Biztosított szállítás - űnnepi ajandekjutalvanyok (Karácsonyra, Húsvétra illetve június 1-re) - 3 műszaki munkarend H-P További információ a számon telefonszám a hirdetésben.
-
Promovat
Angajarile se impart in categoriile: muncitor calificat sau necalificat pe un salariu care începe de la 13 -Euro la ora și care poate crește în funcție de experiență sau in functie de rapiditatea de a invata sarcini noi la locul de munca. Transparență prin documentarea întregului proces de angajare, inclusiv actele necesare pentru alocatie copii, sprijin pentru scoala de soferi, cursuri de limba germana si multe altele; Cazare (270 de lunar) și transport (naveta de la serviciu la cazare si de la cazare la serviciu 120 lunar contracost), dacă este nevoie. Solicitanţii pot răspunde la un post vacant pe numărul +491627122601
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cu siguranță! "Suntem în căutarea unor persoane talentate și dedicate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de instalatori, electrician și muncitori în construcții. Dacă sunteți pasionați de lucrul manual, avețisau nu aveți experiență în domeniu și sunteți gata să vă alăturați unei echipe dinamice, vă invităm să aplicați pentru aceste poziții. Oferim un mediu de lucru stimulativ, oportunități de dezvoltare profesională și un pachet salarial competitiv. Trimiteți-ne CV-ul dumneavoastră și o scurtă scrisoare de intenție la adresa noastră de e-mail pentru a fi luați în considerare pentru aceste roluri palpitante. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem! #Angajare #Instalator #Construcții #OportunitățiProfesionale"
-
Candidatul ideal: Persoana pasionata de IT care dorește sa evolueze in acest domeniu Abilități de lucru in echipa Bune abilități de comunicare Capacitatea de a diagnostica defecțiuni ale echipamentelor IT si de a oferi consultanta tehnica Capacitatea de a rezolva incidente software in funcție de problemele care apar Capacitatea de a lucra de sine stătător, autodidact Absolvent studii superioare Cerințe: Absolvent studii superioare sau in curs de finalizare (ultimul an) Experiență în rețelistică constituie un avantaj Cunoașterea, susținerea și dezvoltarea de soluții IT&C Deținerea de calificări și certificări constituie un avantaj Permis de conducere cat. B Limbi vorbite: Romana (nativ), Engleza Descrierea postului: *Instalarea, configurarea şi mentenanța instalațiilor de date voce, telecomunicații, configurații software ale echipamentelor de rețelistică (routere, switch-uri, firewall), soluții de cablare structurată *Disponibilitate pentru dezvoltarea capacităților tehnice prin participarea la training-uri și cursuri de specialitate Se oferă : Pachetul salarial în funcție de abilitățile candidatului Bonusuri în funcție de performanță Posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și posibilitatea de dezvoltare profesională Integrarea într-o echipă tânără, cu mediu de lucru profesionist și modern Masina de serviciu Laptop, telefon mobil de serviciu Detalii firma: iNet Corporation Analytics SRL companie activa in piața IT din Romania, cu o experiență de peste 11 ani și personal certificat specializat pe diverse segmente alte pieței IT. Echipa iNet furnizează soluții de IT&C și oferta atât comercializarea acestora cu ajutorul departamentului de vânzări, dar și integrarea produselor și a soluțiilor prin departamentul tehnic de care dispunem. Încurajăm creativitatea, libera exprimare și inovarea în tot ceea ce facem. Suntem o echipă tânără care dorește să crească și să se dezvolte atât din punct de vedere personal dar și profesional, de aceea punem la dispoziție un mediu energic de lucru, dar și activități în cadrul companiei. P
-
Pingu Toys angajează Consilier vânzări !!! -Ce căutăm? * persoană de încredere; * comunicare, coerență în exprimare; * spirit de echipă; * echilibru emoțional, autocontrol; * punctualitate; * asumarea responsabilităților; * implicare atât în vânzarea produselor cât și în menținerea curățeniei la locul de muncă. -Care ar fi sarcinile tale? * promovarea produselor noastre și oferirea sprijinului față de clienți; * răspunderea solicitărilor clienților; * încasarea produselor vândute; * oferirea informațiilor necesare despre marfa expusă; * evidența stocului din magazin. -Oferim: * contract pe perioadă nedeterminată; * condiții optime de lucru; * oportunități de promovare și creștere pe plan profesional; * zile de concediu suplimentare în funcție de vechimea în companie + altele. CV-urile se depun: - whats app: - în magazinul fizic din ERA SHOPPING MALL
-
Candidatul Ideal Cerinte : - absolvent al invatamantului superior economic de specialitate Aptitudini: - capacitate de analiza si sinteza, gandire logica; - personalitate puternica, bine organizata; - abilitati de comunicare, planificare si coordonare; - corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii. Descrierea job-ului Responsabilitati : Contabilitatea unei firme de la A la Z - efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor contabile; - inchiderea conturilor contabile si a bilanturilor semestriale si anuale; - depunerea tuturor raportarilor catre Autoritati ( declaratii fiscale, bilanturi contabile, declaratii intrastat, si orice alte declaratii obligatorii ) - mentine evidenta debitorilor si creditorilor; - mentine evidenta platilor si incasarilor; - elaboreaza analiza contului de profit si pierdere; - intocmeste si elaboreaza raportari financiare catre Directorul economic al Societatii; Beneficii: transport decontat sau asigurat bonuri de masa salariu atragator
-
- permis de conducere cat. B Salariu: incepand de la 4500 NET + bonuri de masa Asigurarea decontarea transportului Program de lucru: de luni pana vineri de la 08:00 16:00
-
Suntem în căutarea unui Finisor Mobilier în Ardud (SM), pentru o companie producătoare de mobilier premium, un brand românesc care ia naștere ca un business de familie, în anul 2013. Obiectivul companiei este realizarea pieselor de mobilier rezistente, durabile si mai ales calitative. Persoana pe care o căutăm trebuie să aibă experiență sau dorință de învățare. Aceasta va fi responsabilă de finalizarea și finisarea pieselor de mobilier în conformitate cu standardele ridicate de calitate. Responsabilități: -finisarea mobilierului folosind uneltele și materialele potrivite; -aplicarea vopselelor potrivite pentru tipul de mobilier; -repararea eventualelor defecte, pentru a reda mobilierului un aspect calitativ; -respectarea regulilor de protecție și siguranță în muncă. Cerințe: -experiența reprezintă un avantaj; -dorință de învățare și perfecționare; -atenție la detalii; -munca în echipă. Beneficii: -mediu de muncă plăcut; -pachet salarial competitiv.
-
Beneficii: - Salariu competitiv - Transport asigurat gratuit - Tichete de masa 35 lei - Masa calda gratuita felul unu si felul doi - Bonus de performanta lunar care poate sa fie pana la 15% din salariul de incadrare - Al 13-lea salariu - Tichete cadou de Pasti si Craciun 300 lei net - Spor de noapte 25% - Ore suplimentare sau lucrate in weekend sunt platite cu 200% - Ore lucrate in zi de sarbatoare legala platite cu 300% - Asigurare medicala private Programare la interviu si informatii suplimentare la numarul de telefon:
-
Angajăm şoferi ansambluri 40t (categoriile C+E) pentru Comunitatea Europeană; Este necesară experienţa în domeniu.penru incepatori este nevoie de instruire cu un sofer cu experienta Se lucrează singur pe cabină. weekendul sa sta la o baza din Germania unde sant toate conditiile necesare. Sediul firmei:Oradea plecările şi sosirile se efectueaza cu turism microbus; se lucreaza de luni pana vineri Germania - Elvetia cursa de aprox 700 km Cisterna non ADR Perioada de şedere: 6 Saptamani cu 2 săptămâni acasă; Camioane Volvo euro 6, cabine mari;dotate cu sistem de monitorizare Transics. Salarizare şi diurnă în total - 2900 eur Necesar cont bancar în euro si lei. Aparate de taxare pe automat, carduri de combustibil, telefon de serviciu cu internet, GPS, echipamente de protecţie; Dispecerat în limba română, colaborarea are loc pe Whats App,telefon si sistemul transics Parcare păzită pentru autoturismele personale Pentru mai multe informațiii vă rugăm să ne contactați la telefon sau prin mesaj Whats App.
-
Angajăm muncitor necalificat construcții Mai multe detali telefonic! De preferat din zona Aleșd și împrejurimi. Transport asigurat!
-
Angajăm Barista full-time Madal Café, una dintre primele cafenele de specialitate din Budapesta cu o experiență de 10 ani în domeniu, vine la Oradea și este în căutarea unui coleg pasionat de cafea. Dacă ești o persoană pozitivă, dinamică, ai spirit de echipă și dorință de a te dezvolta în continuu, te așteptăm cu drag în echipa noastră tânără. Reprezintă avantaj experiența anterioară însă îți putem oferi tot suportul să înveți sau să progresezi rapid.
-
-
Daca esti in cautarea unui loc de munca stabil, te asteptam in echipa noastra! Experienta nu este neaparat necesara daca este vointa si dorinta de a invata. Ne aflam in localitatea Fughiu, com. Osorhei. Detinerea de permis de conducere reprezinta un avantaj. Pentru mai multe detalii contacteaza-ma la numarul de tel sau
-
Căutăm VÂNZĂTOARE! Cautăm persoană dinamică şi amiabilă pentru a se alătura echipei noastre în magazinul nostru de panificaţie. Experienţă în vânzări preferabilă. Dacă eşti comunicativă, orientată către clienţi te aşteptăm la noi! Trimite-ne CV-ul tău la sau prin mesaj aici.
-
Angajam șoferi profesioniști transport bitum cu adr pt transport internațional. Salar atractiv.
-
Elysium Clinique Oradea angajaza Specialist epilare definitiva. Daca esti in cautarea unui loc de munca stabil, intr-un mediu placut si relaxat si esti atrasa de domeniul frumusetii, atunci te invitam sa te alaturi echipei Elisium Clinique. Candidatul ideal are: -aspect fizic ingrijit, placut, cu simt estetic; -bune abilitati de comunicare; -capacitate de organizare si planificare a timpului; -experienta anterioara in efectuarea procedurilor de epilare definitiva, dar apreciem orientarea catre clienti si dorinta de a oferi servicii de calitate; -calificarea in domeniu, cu diploma de specialitate este obligatorie. Programul de lucru: 1 zi de lucru si una libera (3/4 zile pe saptamana), intre orele 10: 00 20: 00 Salariu: 2500 lei fix + comision 10% din procedurile efectuate. Ne poti trimite CV-ul tau, la numarul de telefon urmand ca noi sa te contactam in cel mai scurt timp posibil, in vederea programarii unui interviu. De preferat: Experienta minim 6 luni in domeniu.
-
Elysium Clinique Oradea angajaza Specialist epilare definitiva. Daca esti in cautarea unui loc de munca stabil, intr-un mediu placut si relaxat si esti atrasa de domeniul frumusetii, atunci te invitam sa te alaturi echipei Elisium Clinique. Candidatul ideal are: aspect fizic ingrijit, placut, cu simt estetic; bune abilitati de comunicare; capacitate de organizare si planificare a timpului; experienta anterioara in efectuarea procedurilor de epilare definitiva, dar apreciem orientarea catre clienti si dorinta de a oferi servicii de calitate; calificarea in domeniu, cu diploma de specialitate este obligatorie. Programul de lucru: 1 zi de lucru si una libera (3/4 zile pe saptamana), intre orele 10: 00 20: 00 Salariu: 2500 lei fix + comision 10% din procedurile efectuate. Ne poti trimite CV-ul tau la numarul de telefon , urmand ca noi sa te contactam in cel mai scurt timp posibil in vederea programarii unui interviu. De preferat: Experienta minim 6 luni in domeniu.
-
Societate comerciala organizează un proces de selecție pentru ocuparea a unui post de Operator staţie sortare si spalare piatra pentru punctul de lucru din Orasul ORADEA. Principalele responsabilități: Răspunde de buna funcționare a utilajelor și echipamentelor din stația de sortare si de spalare piatra; Răspunde de calitatea pietrei spalate; Execută lucrări de întreținere curentă a utilajelor (curățare, gresare, vopsire, degajare a instalației); Răspunde de funcționarea instalațiilor electrice în parametrii prescriși, executând activitățile necesare de mentenanță pentru buna funcționare a instalațiilor. Cerințele postului Seriozitate, dinamism, atenție la detalii; Perseverență în îndeplinirea obiectivelor; Spirit practic și organizat; Disponibilitate pentru deplasări; Disponibilitate pentru lucrul în echipă, dar capabil sa lucreze și singur. Cunoștințe și abilități necesare: Cunoștințe de mecanică si electrica specifice; Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă; Punctualitate, seriozitate şi corectitudine; Capacitate de concentrare şi atenţie sporită; Etică profesională; Abilităţi de organizare şi gestionare a timpului. Ce iti oferim: Pachet salarial 7000 lei net, bonusuri de performanță; Pentru prima luna salariul este de 5000 lei NET. Program 10 ore pe zi de luni pana vineri; Diurna în valoare de 50 RON zi lucratoare, pentru cei care nu sunt in zona; In cazul in care nu sunteti din zona se ofera cazare gratuit. În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs, la adresa din anunt sau sa ne contactati la nr de tel din anunt
-
Societate comerciala organizează un proces de selecție pentru ocuparea a unui post de muncitor necalificat staţie sortare si spalare piatra pentru punctul de lucru din Orasul ORADEA Principalele responsabilități: Răspunde impreuna cu seful statiei de buna funcționare a utilajelor și echipamentelor din stația de sortare si de spalare piatra; Asigura curatenia in santier; Se subordoneaza si asculta de ordinele sefului de statie; Execută lucrări de întreținere curentă a utilajelor (curățare, gresare, vopsire, degajare a instalației); Cerințele postului: Seriozitate, dinamism, atenție la detalii; Spirit practic și organizat; Disponibilitate pentru deplasări; Disponibilitate pentru lucrul în echipă, dar capabil sa lucreze și singur. Cunoștințe și abilități necesare: Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă; Punctualitate, seriozitate şi corectitudine; Capacitate de concentrare şi atenţie sporită; Abilităţi de organizare şi gestionare a timpului. Ce iti oferim: Pachet salarial 4500 net, bonusuri de performanță; Pentru prima luna salariul este de 3000 lei NET. Program 10 ore pe zi de luni pana vineri; Diurna în valoare de 50 RON zi lucratoare, pentru cei care nu sunt in zona; In cazul in care nu sunteti din zona se ofera cazare gratuit. În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs, la adresa din anunt sau sa ne contactati la nr de tel din anunt.
-
Cerinte: studii superioare in economie, contabilitate, financiar sau un domeniu similar; (daca este relevant) minim 2 ani experienta in domeniu; cunostinte solide in domeniul financiar-contabil, precum si despre legislatia relevanta; operare software contabilitate: SAGA, operare PC; cunostinte despre legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil. Descrierea jobului Responsabilitati: verifica si prelucreaza zilnic documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata); ntocmire rapoarte financiare, situatii de analize fiscale sau contabile; verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; activitati de resurse uname si salarizare; verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din balanta; elaboreaza rapoarte interne catre persoanele relevante (ex. management); Descrierea companiei Compania noastra are ca domeniu de activitate colectarea si reciclarea deseurilor feroase si neferoase, de hartie, ambalaje, carton, maculatura, folie, PETuri, alte deseuri de mase plastice, acumulatori uzati,doze de aluminiu,deseu sticla, deseuri electronice si electrocasnice, componente PC, Procesoare de la persoane juridice si fizice.Colectarea se face prin punctul nostru de colectare sau, de la o anumita cantitate in sus, de la sediul clientilor.
-
R|A Wash and detailing angajeaza băiat pe postul de spălător auto. Pentru detalii sunați la nr