Anunțuri
Locuri de munca Bihor Disponibil din: 2021-05-13 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Aplica aici: partenerglovo.ro Devino curier de top in orasul tau! Tazz, Glovo si Bolt Food Tazz = Timisoara, Arad, Cluj-Napoca, Sibiu, Oradea, Craiova, Bucuresti, Vaslui, Botosani, Drobeta Turnu Severin, Suceava, Sfantu Gheorghe, Targu Mures, Alba Iulia si Iasi. GLOVO = Timisoara, Oradea, Arad, Cluj, Sibiu si Bucuresti. Bolt Food = Timisoara, Cluj si Bucuresti Ce oferim noi? -Plata, odata pe saptamana. -Echipament (Geaca, baterie externa, suport telefon, casca moto) -Decontam 5% din valoare bonurilor de combustibil si service auto -30% discount la piese auto direct de la furnizor -Activarea contului imediat -Plata comanda + plata pe km + tarif dinamic -BONUS de performanta intre 45 si 500 RON saptamana -BONUS intern -BONUS de recomandare intre 100 si 600 RON -BONUS rating curier. -Training -Suport pe intreaga perioada de colaborare. Ce ai nevoie pentru a te alatura echipei noastre? -Bicicleta, Motocicleta sau Masina personala. -Smartphone, Android sau IOS -Varsta minima 18 ani. -PFA (REPREZINTA UN AVANTAJ) Cat poti sa castigi? Intre 700-3000 RON pe saptamana in functie de disponibilitatea implicarea dvs. In cazul in care detii un SRL sau PFA se poate incheia contract de colaborare. Carte de munca 2 4 8 ore sau contract de colaborare cu PFA SRL -Exceptii de la contract 8 ore: - elevi sau studenți, cu vârsta până la 26 de ani - persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane cărora prin lege li se recunoaște posibilitatea de a lucra mai puțin de 8 ore pe zi - pensionari pentru limită de vârstă (nu și cei cu pensii de serviciu). Daca doresti sa devii administrator de flota Glovo Tazz, iti stam la dispozitie. Go Smart Timisoara - Str. Ofcea nr.4, TM Oradea - str. Xenopol nr.39 Publi24_1675265479
-
Promovat
Angajam operatoare pentru curățenie in Oradea - se lucrează 8H - program variabil in functie de lucrari; Permis categoria B; Oferim: Salarii atractive; Bonuri de masă și prime de sărbători. Dacă sunteți interesați așteptam telefonul dumneavoastră: 0722 213 621.
-
Promovat
sc angajez montator aer conditionat calificat sau necalificat.
-
Promovat
Prohuman APT angajează Operator Electronica pentru o companie din domeniul electronic, în Salonta. Candidatul ideal: + studii medii + disponibilitate pentru a lucra în 3 schimburi + atentie de detalii Oferim: + salariul in functie de experienta + tichete de masa de 40 lei zi + spor de noapte 25% + spor de weekend 5% + ore suplimentare sambata 85% + ore suplimentare 85% + bonus ore suplimentar 100 lei pentru 8 ore efectuate sambata + transport asigurat Pentru mai multe detalii despre acest rol ne poți suna la numerele: 0722 577 629 0722 336 198
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
angajam persoana cu sau fara experienta pentru atelier de prestari servicii debitare pal melaminat program de lucru 8-16.30 sambata duminica liber
-
Caut femeie pentru îngrijirea unei bătrâne de 72 de la pat . Aștept un telefon la numărul
-
Angajam 2 colegi cu experiență pentru preparare pizza respectiv burgeri. Salarizare: 5000 lei Detalii la telefon.
-
-
Angajez sofer cat. C+ E transport international de marfa prelata. Rutele frecventate Italia, Polonia, Lituania.
-
Firma de confectii metalice angazeaza lacatus confectii metalice in Oradea. Cerinte: Experienta minima in citirea si interpretarea desenului tehnic, cu respectarea cotelor și a instrucțiunilor de lucru; Capabil sa utilizeze instrumente de masura specifice activitatii; Flexibilitate in gestionarea responsabilitatilor zilnice; Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; Se lucreaza un singur schimb.Program de lucru de L-V 7:00-15:00. NU ESTE NEVOIE DE DIPLOME DE CALIFICARE DOAR DE DORINTA DE INVATARE SI IMPLICARE IN ACTIVITATILE ATELIERULUI.
-
Angajam persoana serioasă pentru postul de recepționer în Băile Felix, program doua zile cu doua zile libere. Descrierea jobului: - Program doar pe timp de zi - Preluarea si inregistrarea rezervarilor - Primirea si cazarea turistilor - Intocmirea actelor necesare cazarii turistilor - Promovarea serviciilor oferite turistilor Cerinte: - Cunoasterea programelor de operare pe calculator (Word, Excel, Office) - Abilitati bune de comunicare si negociere - Capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile - Bune abilitati de planificare si organizare
-
-
Candidatul ideal: Persoana pasionata de IT care dorește sa evolueze in acest domeniu Abilități de lucru in echipa Bune abilități de comunicare Capacitatea de a diagnostica defecțiuni ale echipamentelor IT si de a oferi consultanta tehnica Capacitatea de a rezolva incidente software in funcție de problemele care apar Capacitatea de a lucra de sine stătător, autodidact Absolvent studii superioare Cerințe: Absolvent studii superioare sau in curs de finalizare (ultimul an) Experiență în rețelistică constituie un avantaj Cunoașterea, susținerea și dezvoltarea de soluții IT&C Deținerea de calificări și certificări constituie un avantaj Permis de conducere cat. B Limbi vorbite: Romana (nativ), Engleza Descrierea postului: *Instalarea, configurarea şi mentenanța instalațiilor de date voce, telecomunicații, configurații software ale echipamentelor de rețelistică (routere, switch-uri, firewall), soluții de cablare structurată *Disponibilitate pentru dezvoltarea capacităților tehnice prin participarea la training-uri și cursuri de specialitate Se oferă : Pachetul salarial în funcție de abilitățile candidatului Bonusuri în funcție de performanță Posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și posibilitatea de dezvoltare profesională Integrarea într-o echipă tânără, cu mediu de lucru profesionist și modern Masina de serviciu Laptop, telefon mobil de serviciu Detalii firma: iNet Corporation Analytics SRL companie activa in piața IT din Romania, cu o experiență de peste 11 ani și personal certificat specializat pe diverse segmente alte pieței IT. Echipa iNet furnizează soluții de IT&C și oferta atât comercializarea acestora cu ajutorul departamentului de vânzări, dar și integrarea produselor și a soluțiilor prin departamentul tehnic de care dispunem. Încurajăm creativitatea, libera exprimare și inovarea în tot ceea ce facem. Suntem o echipă tânără care dorește să crească și să se dezvolte atât din punct de vedere personal dar și profesional, de aceea punem la dispoziție un mediu energic de lucru, dar și activități în cadrul companiei. P
-
Pingu Toys angajează Consilier vânzări !!! -Ce căutăm? * persoană de încredere; * comunicare, coerență în exprimare; * spirit de echipă; * echilibru emoțional, autocontrol; * punctualitate; * asumarea responsabilităților; * implicare atât în vânzarea produselor cât și în menținerea curățeniei la locul de muncă. -Care ar fi sarcinile tale? * promovarea produselor noastre și oferirea sprijinului față de clienți; * răspunderea solicitărilor clienților; * încasarea produselor vândute; * oferirea informațiilor necesare despre marfa expusă; * evidența stocului din magazin. -Oferim: * contract pe perioadă nedeterminată; * condiții optime de lucru; * oportunități de promovare și creștere pe plan profesional; * zile de concediu suplimentare în funcție de vechimea în companie + altele. CV-urile se depun: - whats app: - în magazinul fizic din ERA SHOPPING MALL
-
Societatea noastră este în căutarea de noi angajați în domeniul construcțiilor. Căutăm muncitori cu experiență în izolați termice (vată minerală, elastomer și jacketing). Oferim salarii începând de la 4000 - 6000 lei până la 8000 lei lunar, în funcție de experiență. AȘTEPTĂM SĂ NE CONTACTAȚI
-
Candidatul Ideal Cerinte : - absolvent al invatamantului superior economic de specialitate Aptitudini: - capacitate de analiza si sinteza, gandire logica; - personalitate puternica, bine organizata; - abilitati de comunicare, planificare si coordonare; - corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii. Descrierea job-ului Responsabilitati : Contabilitatea unei firme de la A la Z - efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor contabile; - inchiderea conturilor contabile si a bilanturilor semestriale si anuale; - depunerea tuturor raportarilor catre Autoritati ( declaratii fiscale, bilanturi contabile, declaratii intrastat, si orice alte declaratii obligatorii ) - mentine evidenta debitorilor si creditorilor; - mentine evidenta platilor si incasarilor; - elaboreaza analiza contului de profit si pierdere; - intocmeste si elaboreaza raportari financiare catre Directorul economic al Societatii; Beneficii: transport decontat sau asigurat bonuri de masa salariu atragator
-
- permis de conducere cat. B Salariu: incepand de la 4500 NET + bonuri de masa Asigurarea decontarea transportului Program de lucru: de luni pana vineri de la 08:00 16:00
-
Angajami muncitori in constructii in Italia pentru termosistem ( plata la metru patrat ) informatii tel .
-
Suntem în căutarea unui Finisor Mobilier în Ardud (SM), pentru o companie producătoare de mobilier premium, un brand românesc care ia naștere ca un business de familie, în anul 2013. Obiectivul companiei este realizarea pieselor de mobilier rezistente, durabile si mai ales calitative. Persoana pe care o căutăm trebuie să aibă experiență sau dorință de învățare. Aceasta va fi responsabilă de finalizarea și finisarea pieselor de mobilier în conformitate cu standardele ridicate de calitate. Responsabilități: -finisarea mobilierului folosind uneltele și materialele potrivite; -aplicarea vopselelor potrivite pentru tipul de mobilier; -repararea eventualelor defecte, pentru a reda mobilierului un aspect calitativ; -respectarea regulilor de protecție și siguranță în muncă. Cerințe: -experiența reprezintă un avantaj; -dorință de învățare și perfecționare; -atenție la detalii; -munca în echipă. Beneficii: -mediu de muncă plăcut; -pachet salarial competitiv.
-
Societate de constructii (care execută lucrări de apă și canalizare), cu sediul în mun. Oradea, jud. Bihor, angajează Expert tehnic achizitii. .Persoanele interesate in vederea angajarii sunt rugate sa trimita CV-uri. Sarcini: Intocmeste documentatia tehnica pentru participarea la licitatii; Analizeaza si verifica indeplinirea conditiilor referitoare la eligibilitate, inregistrare, capacitate tehnico-economica, situatie financiara, solicitate prin documentatia de atribuire; Pregateste si elaboreaza documentatiile in vederea participarii la procedurile de achizitie publica, in conformitate cu cerintele din documentatia de atribuire si caietele de sarcini; Cerinte: Studii superioare de specialitate (de preferat facultatea de inginerie). Cunostinte tehnice , economice, juridice. Operare PC: Word, Excel, programe specific (Intel Soft). Abilitati de comunicare. Capacitate de organizare. Capacitate de analiza si sinteza. Minimum 1 an experienta intr-o pozitie similara.
-
Beneficii: - Salariu competitiv - Transport asigurat gratuit - Tichete de masa 35 lei - Masa calda gratuita felul unu si felul doi - Bonus de performanta lunar care poate sa fie pana la 15% din salariul de incadrare - Al 13-lea salariu - Tichete cadou de Pasti si Craciun 300 lei net - Spor de noapte 25% - Ore suplimentare sau lucrate in weekend sunt platite cu 200% - Ore lucrate in zi de sarbatoare legala platite cu 300% - Asigurare medicala private Programare la interviu si informatii suplimentare la numarul de telefon:
-
SC Angajam muncitori cu experiența in domeniul constrcutiilor,in special dulgherie cofraj beton. Firmă cu sediul în Iași,angajăm muncitori pentru șantierul din Oradea. Salariul: Plata se face la oră ! Se lucrează 3 săptămâni cu 1 săptămâna liberă Persoanele ce dețin permis de conducere constituie un avantaj. Contract de munca pe perioada nedeterminata Cazare asigurata de catre firma O masa pe zi asigurata de catre firma. Pentru mai multe detalii ne gasiti pe whatsapp sau la nr. de telefon. ( cerem și oferim seriozitate )
-
Angajăm şoferi ansambluri 40t (categoriile C+E) pentru Comunitatea Europeană; Este necesară experienţa în domeniu.penru incepatori este nevoie de instruire cu un sofer cu experienta Se lucrează singur pe cabină. weekendul sa sta la o baza din Germania unde sant toate conditiile necesare. Sediul firmei:Oradea plecările şi sosirile se efectueaza cu turism microbus; se lucreaza de luni pana vineri Germania - Elvetia cursa de aprox 700 km Cisterna non ADR Perioada de şedere: 6 Saptamani cu 2 săptămâni acasă; Camioane Volvo euro 6, cabine mari;dotate cu sistem de monitorizare Transics. Salarizare şi diurnă în total - 2900 eur Necesar cont bancar în euro si lei. Aparate de taxare pe automat, carduri de combustibil, telefon de serviciu cu internet, GPS, echipamente de protecţie; Dispecerat în limba română, colaborarea are loc pe Whats App,telefon si sistemul transics Parcare păzită pentru autoturismele personale Pentru mai multe informațiii vă rugăm să ne contactați la telefon sau prin mesaj Whats App.