Anunțuri
Locuri de munca Bihor Disponibil din: 2021-10-19-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam agenți securitate cu atestat sau in curs de atestare, salariu 2980 - 3160 lei plus 400 lei bonuri valorice pe lună. 3 posturi pentru bărbați și 2 pentru femei.
-
Promovat
Descriere post: Arhivar Compania noastră caută un Arhivar responsabil și organizat pentru a se alătura echipei noastre din departamentul de arhivare. Dacă ești o persoană atentă la detalii, cu abilități excelente de organizare și o pasiune pentru păstrarea și gestionarea documentelor, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Clasificarea, arhivarea și gestionarea documentelor conform procedurilor stabilite; Asigurarea păstrării în siguranță a documentelor și a confidențialității acestora; Colaborarea cu diferite departamente pentru a identifica și gestiona eficient documentele necesare; Monitorizarea și actualizarea sistemului de arhivare pentru a asigura accesibilitatea rapidă la informații; Inventarierea documentelor arhivate; Prelucrarea arhivistica conform planului metodic de lucru Cerințe: Diplomă de studii medii sau superioare relevante; Permis de conducere categoria B cu experienta in condus; Disponibilitate la deplasari in teren (prelucrarea arhivistica a documentelor se face la sediul beneficiarilor lucrarilor arhivistice); Experiență anterioară în gestionarea documentelor sau într-un rol similar reprezintă un avantaj; Abilități excelente de organizare și atenție la detalii; Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă; Cunoștințe solide de operare a echipamentelor de birou și a software-urilor specifice arhivării. Beneficiile de a lucra ca Arhivar în cadrul companiei noastre includ un mediu de lucru profesionist, oportunități de dezvoltare personală și profesională, precum și posibilitatea de a contribui la buna funcționare a activității noastre prin gestionarea eficientă a documentelor. Salariu motivant, tichete de masa, prime de sarbatori, deplasari decontate Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și dornică să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici pentru poziția de Arhivar la compania noastră. Cv-urile se vor trimite la adresa de e-mail Vor fi chemate la interviu persoanele a caror CV a fost selectat.
-
Promovat
Gelateria Bianco Milano Oradea face angajari Full-time sau Part-time pentru diferite posturi in locatia noastra din Oradea
-
Promovat
RO SC Eltex Recycling SA angajăm colegi pentru poziția de Lucrător sortator: Oferim: Contract pe perioadă nedeterminată Bonus lunar de prezenţă Tichete de masă 35 lei zi lucrată Alte beneficii: Bonus pentru recomandare colegi Transport asigurat Tichete cadou de Crăciun, Paşte, 1 Iunie Programul de lucru în 3 schimburi de L-V. Informaţii suplimentare la nr. de telefon din anunț. _ HU A(z) SC Eltex Recycling SA kollégát keres Válogató munkás munkakörbe: Ajánlunk: - Határozatlan idejű szerződés - Havi jelenleti bonusz - Étkezési jegyek 35 lej ledolgozott nap Más elonyok: - Ajánlási bónusz - Biztosított szállítás - űnnepi ajandekjutalvanyok (Karácsonyra, Húsvétra illetve június 1-re) - 3 műszaki munkarend H-P További információ a számon telefonszám a hirdetésben.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Suntem în căutare de coleg Inginer de sisteme de securitate sau curenti slabi, care să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă sunteți o persoană proactiva, motivată, cu abilități tehnice solide și pasionată de domeniul securității, dornică să se alăture unei echipe de profesioniști, vă invităm să aplicați pentru poziția oferita. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem. Candidatul ideal: Studii in domeniul tehnic, electric, electronic, instalatii telecomunicatii; Experiența profesională: minim 1 an pe un post similar; Cunostinte de instalare si service sisteme de securitate si detectie incendiu constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Electrician autorizat constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Inginer sisteme de Securitate constituie avantaj; Cursuri/atestări specifice postului pot fi realizate si in urma angajarii; Experiență în întocmirea ofertelor (estimare costuri execuție și punere în funcțiune de cerințe, documentare și gestionare); Permis de conducere - categoria B; Apt pentru lucru la inaltime; Disponibilitate deplasări in tară; Persoana responsabila, organizata, comunicativa; Limba engleză - nivel mediu/avansat. Responsabilitati: Coordoneaza activitatile de instalatii sisteme electrice curenti slabi aferente proiectelor companiei; Răspunde pentru documentele emise (soluția tehnică propusă, configurații tehnice, oferte etc); Asigura suportul necesar pentru realizarea in bune conditiii a lucrarilor si respectarea termenelor convenite cu beneficiarii; Realizeaza rapoarte zilnice pentru lucrarile realizate in cadrul proiectelor atat pentru beneficiar cat si pentru angajator; Instruiește beneficiarul cu privire la echipamentele instalate; Întocmește proceduri și instructiuni de asigurare servicii tehnice de operare și mentenanță; Participă la diagnosticarea și rezolvarea defectelor apărute în zona de responsabilitate, folosind aparatura de măsura și control; Participă la revizii şi lucrări de mentenanţă preventivă si corectiva; Respecta pe tot parcursul lucrarilor calitatea executiei si proiectul tehnic; Realizeaza intreaga gama de lucrari electrice de curenti slabi in instalatii industriale, civile; Menține relația cu furnizorii din punct de vedere tehnic (cursuri de specialitate, noutăți tehnice, tehnologii noi, participări la târguri de specialitate); Respectă deciziile în vigoare în ceea ce priveşte lucrul cu documente confidenţiale şi secrete. Beneficii: Contract de munca incheiat pe perioada nedeterminata; Pachet salarial motivant si negociabil in functie de experienta in domeniu; Bonusuri de performanta; Oportunitati de dezvoltare a carierei intr-un mediu professional; Lucrul intr-o echipa dinamica si tanara.
-
Ai sau nu experienta in vanzari, dar iti doresti sa lucrezi intr-o echipa puternic motivata, atunci alatura-te echipei noastre, RE/MAX Family Oradea te asteapta! Cerinte fata de candidati: - Organizarea intalnirilor, negocierilor si prezentarilor, reprezentarea tranzactiilor imobiliare; - Identificarea celor mai bune solutii pentru clienti; - Organizarea si urmarirea intregului proces de tranzactionare; - Incheierea contractelor; - Dezvoltarea continua a bazei de clienti; - Disciplinare, responsabilitate, abilitate de lucru in echipa Avantajele candidatilor: - Analizarea pietii imobiliare; - Perfectionare continua prin participarea la traininguri, acreditate international; - Comisioane substantiale; - Seminarii, conferinte cu speak-eri de talie mondiala; - Suportul unei intregi echipe de profesionisti ; - Independenta financiara, esti propriul tau sef; - Gestionarea timpului dupa bunul plac. Trimiteti CV la adresa: Sau contactati-ne telefonic la nr.:
-
Unitate medicala privata din Oradea angajeaza asistent medical generalist Relatii la telefon de pe site laboratoarelemedicis.com Adresa de mail pe site laboratoarelemedicis.com Ne dorim sa colaboram cu persoane responsabile intr-un mediu placut,colegial.
-
Acum ai nevoie de un loc de munca satabil? Cea mai mare companie de taxi din Oradea angajaza soferi taxi pe cele mai noi si dotate masini. Garantam venituri medii intre 3000 si 6000 lei
-
Caut femeie cu sau fara experienta in domeniul placintarie. Salarizare motivanta.
-
Vrei să faci o diferență? Vreți să faceți parte din ceva mare încă de la început și să puneți în mișcare creșterea? Faceți parte din familia IBISCH și alăturați-vă nouă, în spatele multor mărci globale. Suntem o afacere de familie în creștere rapidă în domeniul serviciilor de producție, al serviciilor logistice și al managementului instalațiilor cu sediul în Freiburg im Breisgau și căutăm acum un Facility Manager motivat (m f d) pentru a sprijini clientul nostru important și bine cunoscut din Singen: Sarcinile dumneavoastră: - Selectarea, gestionarea și organizarea personalului - Sprijin pentru un client bine cunoscut - Monitorizarea stocului de materiale și reordonarea prin intermediul departamentului de achiziții - Întreținerea și documentarea documentelor de recepție și de facturare - Verificarea înregistrării timpului de lucru al angajaților din proprietate - Planificarea concediilor și a înlocuirilor - Interfața dintre administrație și angajații dumneavoastră Ați ajuns la locul potrivit dacă: - aveți deja o anumită experiență în conducerea unei echipe și în producție - Aveți încredere în sine, sunteți flexibil și aveți o bună asertivitate - aveți cunoștințe de bază de PC (program de e-mail și Excel) - aveți un permis de conducere clasa B - sunteți de încredere, prietenos și gata de muncă - aveți cunoștințe de limba germană scrisă și vorbită la nivel B1 - sunt dispuși să lucreze în ture cu normă întreagă Atunci puteți aștepta cu nerăbdare: - Sarcini captivante, cu mult spațiu de manevră și responsabilitate personală. - Un salariu peste medie - Cooperare colegială, ierarhii plate și o structură de comunicare deschisă - O profesie și o industrie rezistente la crize - Inițiere supravegheată și o echipă ca punct de contact fix - Un telefon mobil al companiei, evenimente pentru angajați, Hansefit și alte beneficii V-am stârnit interesul sau aveți alte întrebări? Atunci vă rugăm să luați legătura cu noi la numărul de telefon IBISCH GmbH Serviciul de producție Kaiser-Joseph-Str. 194 79098 Freiburg
-
IBISCH este o afacere de familie în creștere rapidă în domeniul serviciilor de producție, al serviciilor de logistică și al managementului instalațiilor, cu sediul în Freiburg im Breisgau. Căutăm angajați motivați la sediul nostru din Mondelez Lörrach La ce vă puteți aștepta: - Plata peste tarif și punctuală plus munca de noapte- Supliment de duminică de până la 50%. - Salariu între 1425 - 2095 net, în funcție de numărul de ore pe lună (160, 180 sau 210h) - Se va asigura cazare mobilată (350 -450 chirie) - Contract de muncă pe perioadă determinată de un an, cu reziliere imediată în cazul în care munca este bună - O profesie și o industrie rezistente la criză - Consiliere și sprijin personal din partea unei persoane de contact permanent la fața locului - Perioadă de familiarizare suficientă și profesională garantată - Ajutor pentru integrare și sosire în țară - ne ocupăm de toate aspectele organizatorice, cum ar fi biroul fiscal și serviciile bancare - Orar de lucru: normă întreagă, 40 de ore pe săptămână, cu program de lucru în schimburi flexibile - Cel puțin 28 de zile de concediu plătit pe an - Drept la pensie - Asigurare de sănătate completă - Oportunitate pentru bărbați și femei de a lucra cu noi Sarcinile dumneavoastră: - Curățarea mașinilor de murdărie grosieră - Asigurarea unui aspect impecabil al mașinilor - Asigurarea conformității cu standardele noastre de calitate - Verificarea rezultatelor curățării Locul de muncă: Lörrach Așteptările noastre: - Disponibilitatea de a lucra în schimburi - Program de lucru flexibil - Cel puțin douăsprezece luni de angajare la noi - Angajament și capacitatea de a lucra în echipă - Reziliență fizică Aplicație: Ți-am stârnit interesul? Atunci, scrieți-ne pur și simplu prin WhatsApp la . Așteptăm cu nerăbdare să avem vești de la dvs. și să vă primim în echipa noastră!
-
Cerințe: Minim 10 clase Seriozitate Punctualitate Permis categoria B Experienta in domeniu constituie avantaj Condiții: Program de munca Luni - Vineri Colectiv de munca prietenos Salariu atractiv, Tichete de masa Bonusuri de sarbatori Instruire teoretica si practica la locul de munca (Informatii intre orele 09:30 - 17:00).
-
IBISCH este o afacere de familie în creștere rapidă în domeniul serviciilor de producție, al serviciilor de logistică și al managementului instalațiilor, cu sediul în Freiburg im Breisgau. Căutăm angajați motivați la sediul nostru din Fondium Singen La ce vă puteți aștepta: - Plata peste tarif și punctuală plus munca de noapte- Supliment de duminică de până la 50%. - Salariu între 1425 - 2095 net, în funcție de numărul de ore pe lună (160, 180 sau 210h) - Se va asigura cazare mobilată (350 -450 chirie) - Contract de muncă pe perioadă determinată de un an, cu reziliere imediată în cazul în care munca este bună - O profesie și o industrie rezistente la criză - Consiliere și sprijin personal din partea unei persoane de contact permanent la fața locului - Perioadă de familiarizare suficientă și profesională garantată - Ajutor pentru integrare și sosire în țară - ne ocupăm de toate aspectele organizatorice, cum ar fi biroul fiscal și serviciile bancare - Orar de lucru: normă întreagă, 40 de ore pe săptămână, cu program de lucru în schimburi flexibile - Cel puțin 28 de zile de concediu plătit pe an - Drept la pensie - Asigurare de sănătate completă - Oportunitate pentru bărbați și femei de a lucra cu noi Sarcinile dumneavoastră: - Efectuarea proceselor de producție - Lucrul cu metale și produse metalice - Verificarea integrității și corectitudinii mărfurilor Locul de muncă: Singen Așteptările noastre: - Disponibilitatea de a lucra în schimburi - Program de lucru flexibil - Cel puțin douăsprezece luni de angajare la noi - Angajament și capacitatea de a lucra în echipă - Reziliență fizică Aplicație: Ți-am stârnit interesul? Atunci, scrieți-ne pur și simplu prin WhatsApp la . Așteptăm cu nerăbdare să avem vești de la dvs. și să vă primim în echipa noastră!
-
Experienta in manipulare si sortare materiale intr-o gama variata de dimensiuni si forme. Debitarea si pregatirea materialelor dupa instructiuni Autorizatie de stivuitorist Abilitati de comunicare si lucru in echipa. Seriozitate si atentie la detalii. Beneficii: - munca in cadrul unei echipe tinere intr-un mediu cu dotari de ultima generatie - transport gratuit , pe raza Municipiului Oradea - tichete de masa - 30 lei zi - bonusuri in functie de performante
-
-
Hotel Novotheos din centrul orasului cauta receptioner... Mai multe detalii la telefon
-
Se lucrează in hală special amenajată in condiții normale la bandă , prosoape lenjerii de pat si alte materiale textile care provin din Hoteluri( materialele textile vin pe banda ,trebuie sortate). Menționez ca nu sunt firma de recrutare , sunt persona fizica ,mai exact sunt un simplu angajat care lucrez in domeniu de aproximativ 4 ani si am fost imputernicit sa aduc oamenii la munca. Se oferă cazare 2 persoane cameră, cazarea este oferită in mod gratuit de catre angajator, se plătesc lunar doar utilitățile. Salariul lunar net 2.500 euro, banii din care se retrag lunar utilitățile de la cazare. Se lucrează de luni pana vineri program de 8 ore de dimineață de la ora 9:00 pana la orele 17:00 cu pauza de masa 30 minute. Se ofera banii in avans pentru nevoi personale care se retrag din prima luna de salarizare , maxim 500 euro. Data plecarii 4 iunie 2024 dar se poate pleca si mai devreme. Transportul este asigurat de catre angajator si se retrage din prima luna de salarizare. Mentionez ca este contract european , care se inregistreaza la ITM unde trebuie platit 100 de lei taxa impusă de catre stat , acești banii se duc in mod direct catre ITM. Acte necesare: Copie buletin. Adeverinta medicala. Cazier judiciar.
-
Cautam colaborator optician pediatru , vorbitor de limba maghiară, odată pe saptamana, cateva ore, din Oradea pentru optica noastra din Berettyoujfalu, Ungaria.
-
Angajam sofer, cat. B, autoutilitare pana in 3.5 tone, pentru lucru in comunitate, cu sau fara experienta. Salarizare: 60 - 65 euro zi
-
Sc Davis Transporturi Frigorifice angajeaza sofer pe camion pentru curse tur-retur Oradea-DE,AT,NL,PL,H,IT,CZ, .Cursele se fac pana la Oradea dupa care se face pauza si se iese inapoi. Relatii la tel-
-
Cautam un coleg care sa ocupe postul de mecanic auto, pentru a ne completa echipa. Candidatul ideal - Studii medii în domeniul tehnic auto; - Experiența minim 1 an în activitatea de mecanica (reparatii , diagnoza) - Cunoștințe medii de utilizare PC; - Permis auto; - Persoana responsabilă, dinamică, cu atitudine pozitivă și capacitate de a se adapta și a acumula informa ii noi în permanen ă; - Efectuarea repara iilor auto conform standardelor; Va oferim: - Mediu de lucru la standarde ridicate; - Posibilitatea dezvoltării unei cariere în domeniul auto; - Participarea la programe de formare interne și externe; - Salarizare în func ie de rezultate; - Loc de muncă într-o companie dinamică.
-
Candidatul ideal: Debutant in domeniul Resurselor Umane, Economie; Cursuri de specialitate: inspector resurse umane, legislația muncii (constituie avantaj) insa nu sunt un criteriu; Cunostinte operare PC (pachetul Microsoft Office); Capacitate de asumare a responsabilitatilor si de gestionare a problemelor concomitente, finalizarea operatiilor in termenul stabilit; Capacitate buna de relationare interumana, spirit de echipa; Proactivitate, eficienta, orientare catre rezultate si eficientizarea muncii; Responsabilități: Participa la asigurarea unei bune evidente a contractelor individuale de munca; Participa la gestionarea dosarelor personale ale angajatilor; Participa la intocmeste contracte individuale de munca, fise de post, acte aditionale, decizii, alte declaratii ale salariatului; Participa la centralizarea pontajelor si efectuarea calculului salarial; Elibereaza adeverinte solicitate de angajati, conform legislatiei in vigoare; Participa la urmarirea respectarii Regulamentului intern si a Contractului colectiv de munca si participa la conceperea acestora; Particpa la centralizarea si inregistrarea in programul de salarii datele de personal Intocmeşte diverse rapoarte specifice domeniului de activitate (HR); Oferim: Training; Mediu de lucru profesional într-o companie în plină dezvoltare; Pachet salarial negociat in cadrul interviului; Oportunitatea dezvoltarii carierei intr-o companie cu un obiect de activitate inovator; Program de lucru 08:00 - 16:00; Locatie centrala: Str. Republicii, Oradea Suntem o societate comerciala autorizata ca si agent de munca temporara, obiectul nostru principal de activitate fiind inchirierea de forta de munca temporara altor societati. Daca ti-am trezit interesul, te rog sa ne lasi un CV si te vom contacta noi.
-
Salutare, numele meu este Oltean Daniel si am nevoie de 30 de muncitori necalificați cu cetățenie română. Locul de munca este destinatat oamenilor cu vârsta cuprinsă intre 15-55 ani. Postul, presupune ambalarea unor cărnuri, fie ele de pui, porc sau vită. Pentru detalii pot fii contactat ZILNIC, între orele 10 00 - 18 00. Nu sunt firmă de recrutare, ci sunt persoana fizică, ce lucrez in această fabrica de 8 ani, impreună cu familia mea. Programul de lucru este de 8 ore, și se lucrează in 3 schimburi. 08 00 la 16 00 16 00 la 24 00 24 00 la 08 00 Salariul este afectat in mod direct de schimbul in care lucrii, fiind vorba de un spor de noapte. Salariul de bază NET este 17.3e pe oră. 17.3e x 8 ore = 138.4e pe zi. 138.4e x 22 zile = 3044.8e pe lună. Acesta este salariul de bază, pentru un schimb de zi. La schimbul de noapte, se adaugă un plus de 40% la salariul net, adică ajungeți la 3.806e dacă munciți doar pe schimbul de noapte. ATENȚIE, acest calcul este realizat pentru salariul NET, adica bănuții pe care îi luați in mână. Pe langa acest salariu, se mai pot lucra și ore suplimentare, acestea fiind plătite DUBLU. Cazarea se face într-o pensiune din apropiere (500m de fabrica) unde aveți toate cele necesare(bucatarie,baie,cameră separat). Transportul(120e) vă este asigurat de catre firma, si va fii retras din prima lună de salarizare. Plecările au loc din toata țara, in orice zi vă pot face rezervare, ultima plecare fiind pe 17 mai. Nu există taxe de mediere sau comisioane pentru că nu sunt firmă de recrutare , se plătesc 100 de lei persoană bani care ajung la stat, iar această taxă se plătește pentru traducerea și legalizarea contractului de muncă. Acte necesare: - Xerocopie a carții de identitate (buletin). - Adeverință medicală precum că sunteți apt de munca in străinătate. - Cazier judiciar.
-
Angajam dispecer transport marfuri generale pentru tipul de transport intern-extern cu autoutilitare de 3,5 tone, cu experienta in acest domeniu . Salarizare foarte buna, in functie de realizari. Descriere job: - Coordonarea directa a activitatii conducatorilor auto si a pozitionarii camioanelor; Transmiterea tuturor informatiilor despre transportul faptic (loc incarcare/descarcare,de tranzit sau de destinatie; Administrarea si confirmarea executarii comenzilor de transport Descriere candidat: Cerinte: Experienta in domeniu ESTE obligatorie de minim 1 an; Studii medii/superioare; Abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office; Limba constituie avantaj vorbirea limbii maghiare..engleza..germana.. Aptitudini necesare ocuparii postului: Persoana organizata, cu o buna capacitate de planificare si coordonare; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Persoana orientata spre rezolvarea problemelor. Oferta: - Salarizare negociabila in functie de experienta; Pentru mai multe informatii sunati la tel :