Anunțuri
Locuri de munca Bihor doar cu poze Disponibil din: 2021-11-17 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Suntem în căutarea unui Responsabil Recepție pentru unul dintre cei mai mari producători de plante și flori la nivel național. Ne dorim un profesionist organizat și comunicativ, capabil să gestioneze eficient fluxul de informații și bunuri. Responsabilități: -Gestionarea stocurilor de marfă pe grupe de produse, de la recepție până la livrare, utilizând sistemul informatic dedicat; -Înregistrarea corectă a intrărilor și ieșirilor de produse în sistemul informatic; -Recepționarea produselor conform documentelor însoțitoare și verificarea conformității acestora; -Procesarea și furnizarea documentelor necesare pentru recepție și livrare; -Supervizarea activităților echipei din subordine și asigurarea bunei funcționări a acesteia și menținerea unei comunicări eficiente între departamentul și producție. Cerințe: -2+ ani experiență anterioară pe o poziție similară; -Corectitudine, rigurozitate și capacitate organizatorică dezvoltată; -Cunoștințe solide de operare PC și pachet Microsoft Office; -Familiaritate cu un sistem de warehouse management sau ERP constituie un avantaj; -Abilitatea de a lucra eficient cu mai multe procese simultan. Beneficii: -Pachet salarial motivant; -Bonusuri în funcție de performanță; -Oportunități de dezvoltare profesională.
-
Promovat
Angajam Operatori productie in industria automotive in Oradea. CERINTE: - studii medii - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - decontarea transportului - subventie pentru masa la cantina - bonuri de masa in valoare de 30 lei - perioada contractuala nedeterminata
-
Promovat
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Promovat
Vino în echipa noastră din Oradea! Angajăm Controlori Calitate Operatori suport producție! Dacă: Ai îndemânare și vedere bună; Ești o persoană serioasă și responsabilă; Ai disponibilitate de a lucra în 3 schimburi. Responsabilități: Realizarea inspecției calitative a pieselor în baza instrucțiunilor de lucru primite; Identificarea defectelor de calitate; Întocmirea rapoartelor aferente inspecției de calitate. Oferim: Venit lunar 3600-3700 lei NET (format din salariu fix și alte beneficii); Transport asigurat; Instruire la locul de muncă; Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75 la sută (dacă este cazul); Bonus anual vechime; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare. P
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Suntem în căutarea unui Coordonator Depozit, pentru o companie producătoare de uși de interior și accesorii aferente. Obiectivul companiei este realizarea pieselor conform tendințelor mondiale, promovând produse care se ridică la cele mai înalte standarde de calitate. Cerinte: -Experienta anterioara in gestionarea de echipe; -Persoana cu atitudine proactiva si responsabila; -Bune abilitati de organizare, planificare si coordonare; -Excelente abilitati de comunicare si capacitatea de a lucra bine in echipa; -Experienta anterioara in logistica depozitare, coletarie, transport, productie; -Cunostinte operare MS Office; Responsabilitati: -Asigura gestiunea stocurilor de materiale si a altor bunuri aflate in depozit si supravegheaza modalitatile de inventariere; -Participa la efectuarea recepției calitative a materialelor; -Organizeaza spațiile necesare pentru primirea, recepția și depozitarea materialelor; -Pregătește procesele de ambalare si dezambalare a materialelor si produselor. -Asigura pregatirea paletilor si aranjarea produselor la raft; -Supravegheaza preluarea si predarea produselor finite dinspre productie si catre client; -Intocmeste si verifica raportarile si se asigura de corectitudinea acestora; -Asigura menținerea ordinii și curățeniei în spațiul de depozitare. Beneficii: -Pachet salarial motivant; -Mediu de lucru plăcut.
-
Angajam electrician in Elvetia salar intre 33-36 de CHF pe ora in functie de experienta Limba germana la nivel conversational obligatorie electrificare constructii civile si intretinere instalatii in fabrica interviu telefonic Se primeste contractul de munca pentru semnare inainte de a pornii la drum- trimis de catre elvetieni Salar brutt : 5900 franci chiria intre 650-850 franci elvetieni pe luna- singur in camera utilitati incluse.
-
Angajez asistent mdicina dentara la cabinetul privat Pasztaident din Oradea Caut un asistent dentar dedicat și devotat care să se alăture echipei mele din cabineteul private Pasztaident din Oradea. Sunt în căutarea unui coleg atent, precis, devotat, care să contribuie la satisfacția pacienților. Responsabilități: - Asistenta medicului dentist în timpul procedurilor stomatologice - Întreținerea și pregătirea echipamentelor și instrumentelor medicale - Asigurarea unui mediu sigur și curat în cabinet - Păstrarea dosarelor pacienților exacte și actualizate - Comunicarea eficientă și politicoasă cu pacienții - Achiziționarea de materiale consumabile Cerințe: - Diplomă de asistent medical sau echivalent (chiar și în curs de obținere) - Experiență anterioară în domeniul stomatologiei sau al asistenței medicale, reprezintă un avantaj - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu pacienții și colegii - Capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona mai multe sarcini simultan - Atitudine pozitivă, etică profesională și atenție la detalii. Oferta noastră: Mediu de lucru modern, echipat cu cele mai noi tehnologii Oportunități de dezvoltare profesională Pachet salarial competitiv și alte beneficii Program de lucru flexibil Dacă sunteți interesat de această poziție și doriți să contribuiți la prestarea unei asistențe stomatologice excelente, vă rugăm să trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: Vă mulțumim pentru interesul manifestat. Cu respect, Dr. Pásztai Annamária
-
bună ziua ,căutăm pizzeri cu experiență, salariu atractiv ,bonusuri de încasari etc ,cuptor lemne clasic rotativ,program flexibil.
-
Angajam personal proaspat iesit in rezerva din domeniul militar , jandarmerie , pompieri , politie pentru a se alatura echipei noastre de interventie operativa , obligatoriu permis B si domiciliu in Oradea sau imprejurimi. Asteptam cu interes CV dvs la adresa de e-mail , sau tel .
-
Zugrăvesc pereții din interior exterior la cele mai bune prețur, amorsare și curățenie la locul de muncă! Detalii în privat:
-
DESCRIERE OFERTA: Zona Moosburg an der Isar (Bavaria) - langa Munchen Adresa companiei: Neue Industriestr. 12, 85368 Moosburg Contract de munca nemtesc Transport urban regulat sau regional, transport interurban, transport școlar, transport cu autobuzul de lucru Fara cerinte lingvistice Se lucreaza ore suplimentare Website-ul firmei: www.hadersdorfer-reisen.de SALARIZARE: 14,80 h brut + bonus de tură 0,75 h brut = 15,55 h brut 25 zile concediu an (cu posibilitate de zile extra - până la maximum 30 zile an) Clasa 1 de impozitare (necasatorit): 1.848,38 (fara sporuri) Clasa 3 de impozitare (casatorit): 2.071,64 (fara sporuri) SPORURI: Ore suplimentare - tot ce depaseste 172 ore lună se plateste 20% extra Muncă de noapte (între 22:00-5:00) 25% Spor de duminică 50% Spor de sărbători legale 100% !! Cu sporurile adaugate, soferii ce se incadreaza in clasa 1 de impozitare au un venit net lunar intre 2400 si 2600 , iar soferii ce se incadreaza in clasa 3 au un venit net lunar intre 2600 si 2800 . CAZARE: Apartament comun cu dormitor propriu si bucătărie și baie comune la pretul de 400 luna (utilitati incluse)
-
Angajez sofer pe comunitate.Pe un camion 7.5 tone.Cabina dubla. Se lucrează 6 săptămâni cu repaus 10 zile acasă. Aparate automate pe toate Europa. Se cere experiență .sofer international. Telefon mobil de firma. Frigider. Stație. 85 euro pe zi.
-
DESCRIERE OFERTA: Contract de munca nemtesc Se conduc camioane VOLVO FH16 noi (an de fabricatie 2024) - de tip tandem containere BD Transport național pe distanțe lungi (numai în Germania) Se fac 1-2 incarcari zi Șoferul nu trebuie să descarce, ci doar să schimbe paleții Rute standard de la un oraș la altul - centrele DHL din Germania Programul de condus este de la ora 20.00 la 5.00 dimineața Șoferii se întorc la companie in fiecare Vineri Informatiile sunt transmise soferilor via smartphone 25 zile lucratoare concediu an Posibilitatea de a lucra in sistem de 6 cu 2 Cerinte lingvistice: engleza la nivel conversational Se cere minimum 1 an de experienta pe 40t European Work Power SRL. Strada Suru 9, 550317 Sibiu 1. Contractul de munca se realizeaza conform legii muncii statului German >>> CONTRACT DE GERMANIA, cu Anmeldung și tot ce presupune angajarea legală în Germania (ASIGURARE MEDICALA GRATUITA PRINTRE ALTELE) 1.1 Perioada de probă este de 6 luni, în care angajatorul poate sa decidă dacă dorește sa continue cu contractul sau nu. Dreptul la concediu pe an este de 5 săptămâni. 1.2 Șoferul trebuie sa detina carnet de șoferi C+E, C.P.C, card tahograf. Șoferul este obligat să verifice vehiculul pentru starea tehnică și siguranța în exploatare (starea anvelopelor și frânelor, nivelul uleiului și al apei) înainte de a începe călătoria. El este, de asemenea, responsabil pentru încărcarea în siguranță din punct de vedere operațional și starea de funcționare a vehiculului și a încărcăturii în timpul conducerii. 1.3 Salariatul se obligă să curețe vehiculul care i-a fost pus la dispoziție la intervale regulate în interior și exterior și să îl păstreze în stare bună. Salariatul este obligat să aibă asupra lui cartea de securitate socială și certificatele naționale și internaționale corespunzătoare pentru perioadele nelucrătoare. În plus, salariatul este obligat să poarte cu el cartea de identitate, pașaportul, înlocuitorul de pașaport sau cartea de identitate substitutivă și, la cerere, să o prezinte autorităților administrației vamale si carnetul de sofer, cardul tahograf. 2. CARDURILE BANCARE ȘI ANMELDUNGUL în Germania - ANMELDUNG-ul se va face de catre companie European Work Power SRL. Strada Suru 9, 550317 Sibiu CARDUL BANCAR - se face pe cont propriu. Veți primi de la sediu hartiile necesare. 3. SALARIZARE: 16 brut h - 176 h luna 2816 brut + 704 (25%indemnizație de noapte) => 3520 brut luna Diurna: 28 zi Clasa 1 de impozitare (necasatorit): 2900 net luna (cu diurna inclusa) Clasa 3 de impozitare (casatorit): 3200 net luna (cu diurna inclusa) !! De asemenea, soferii vor primi bani de drum suma de 150 de fiecare data cand vor merge acasa
-
Candidatul ideal: - studii medii (superioare constituie avantaj) - cunostinte operare PC (office) si capacitate de a invata si utiliza aplicatii software - abilitati native de vanzare si negociere - ambitie si dorinta de continua dezvoltare - abilitati de coordonare si lucru în echipa - capacitatea de a lucra într-un mediu cu un nivel ridicat de stres Descrierea postului - recepționeaza comenzile primite de la fabrica trimite si mașinile din parcul propriu auto la incarcat si cauta retur pentru ele - intocmeste programul de livrari si comenzile de transport - întocmeste foile de parcurs zilnice ale întregii flote proprii - urmareste GPS-ul intregului parc auto si raporteaza eventualele probleme - cauta pe bursa transportatori pentru necesarul pe care nu il poate acoperi cu masinile proprii - intocmeste evidentele administrative din cadrul Departamentului Transport din cadrul companiei - negociaza si receptioneaza facturile de transport Salariu 5000 RO net + bonuri Program de lucru: Luni-vineri, 08:00 16:00 Asigurarea decontare transport
-
IOBAGHINI EXPRESS angajeaza sofer comunitate pe duba 3.5T Ford Transit 55 - 60 euro zi - masina Ford Transit din 2018 dotata pt. comunitate - necesar categoria B, comenzile sunt in Europa, plata garantata la sosirea din cursa, o iesire este de 30 zile cu repaus 7 zile acasa - obligatoriu din zona limitrofa de Oradea, dispecerat propriu Te asteptam in echipa noastra, trimite CV pe whatsapp sau info pe whatsapp
-
Job-Link Romania angajeaza sofer cat. CE - Germania, Bösingen - BASCULANTA. Salariul pe Romania 5000 lei brut ; Salariu + diurna este 100 net ZI calendaristica (3000 3100 euro NET lunar); Avans 300 euro in fiecare zi de vineri; Avans saptamanal; Transport decontat; Perioada de sedere prin rotatie 6 3. Cerinte: Cunostinte de limba germana nivel incepator; Experienta minim 1 an ca si sofer profesionist; Ne puteti contacta la numarul de telefon:
-
Crezi în principiile fitoterapiei și nutriției? Avem un rol deschis pentru o persoană pasionată de plantele medicinale, oameni și digitalizare. Job Consultant Vânzări în Sănătate și Nutriție (Health and Nutrition Sales Consultant) Ce vei face la noi? Vei oferi consultanță specializată clienților cu privire la remediile naturiste, alimente dietetice și celelalte produse de îngrijire personală pe bază de plante disponibile în magazin Vei ghida clienții în alegerea produselor potrivite în funcție de nevoile lor specifice și obiectivele de sănătate Vei răspunde la întrebări și vei oferi informații cu privire la beneficiile și modul de administrare utilizare a produselor Vei efectua operațiunile zilnice de înregistrare a vânzărilor și încasărilor utilizând softurile din dotare și documentele aferente acestora Te vei asigura că oferta de produse corespunde cu cerințele și nevoile clienților prin gestionarea optimă a stocului de marfă, efectuarea comenzilor către furnizori, recepționarea produselor, etichetarea și aranjarea acestora la raft Vei propune produse noi și vei promova clienților promoțiile existente Te vei informa și vei învăța continuu despre prevenție, terapiile alternative, afecțiunile comune acute și cronice, beneficiile produselor pe bază de plante, administrarea și utilizarea acestora, vânzări, abordarea clienților și psihologia pacientului Îți vei dezvolta continuu competențele digitale Vei menține zilnic mediul de lucru foarte curat și foarte, foarte bine organizat Ce expertiză și abilități sunt necesare să ai pentru acest rol? Studii experiență în domeniul asistenței de farmacie, fitoterapie, nutriție sau alte științe medicale ale sănătății Cursuri sau certificări în terapii alternative și sau ingineria produselor alimentare Bune cunoștințe despre beneficiile plantelor medicinale, suplimente alimentare, prevenție și stil de viață sănătos Competențe digitale: casă de marcat, POS, PC, navigare internet, email, Word și Excel (nivel mediu) Excelente abilități de comunicare verbal-scris: limba română (nivel avansat), limba maghiară și engleză (nivel conversațional) Soft skills: răbdare, empatie, reziliență, bun control emoțional în situații critice, adaptabilitate, cooperare și colaborare în echipă Care vor fi beneficiile tale la Tevia pentru acest rol? Salariu fix lunar 2 500 lei net După perioada de probă (90 de zile calendaristice), bonus între 200 400 lei net, în funcție de volumul de vânzări lunar și rezultatul trimestrial al evaluării tale în funcție de indicatorii de parformanță stabiliți Vouchere cadou în valoare de 300 lei net cu diverse ocazii ca de exemplu: Sărbători de Crăciun și Paște, 8 martie, 1 iunie, etc., în funcție de performanță ta și nivelul vânzărilor Reduceri la produsele achiziționate pentru tine Produse cadou Acces la platforma e-learning de dezvoltare a competențelor, instructaj și suport continuu, cărți, oportunități de specializare în domeniu Dacă vei excela, beneficiile tale lunare vor crește la finalul fiecărui an de activitate în funcție de rezultatul evaluărilor performanței tale Mediu de lucru plăcut și echipamente performante de lucru Oportunitatea de a fi un bun specialist în acest domeniu de activitate și foarte respectat în comunitate atât de oameni, cât și de ceilalți profesioniști în domeniu medical Ce facem și unde îți vei desfășura activitatea? La Tevia ajutăm oamenii din comunitatea Marghita și împrejurimi cu sfaturi și recomandări privind îngrijirea sănătății lor. Promovăm prevenția și credem că produsele pe bază de plante sunt o alternativă excelentă pentru a avea o stare de bine și echilibru interior. De mai bine de 14 ani, acest magazin naturist este un loc în care ghidăm zi de zi oamenii prin pași mici și simpli, să se prețuiască mai mult și să creadă cu tărie că indiferent de situație, întotdeauna există o soluție. Dacă îți dorești un alt fel de mediu de lucru în care să te provoci mereu, să înveți constant despre plante, oameni și tehnologie, te încurajăm să aplici și să contribui cu abilitățile, cunoștințele și creativitatea ta la dezvoltarea Teviei. Locație Tevia, magazin naturist - Marghita (Bihor) Tip job Full time | 8h zi | Luni Vineri | 8 50 17 20 (30 de minute pauză) Prezență fizică obligatorie (exclus remote hibrid) Cum și unde trebuie să aplici? Spune-ne mai multe despre tine. Trimite-ne datele tale de contact, CV-ul tău și o scurtă scrisoare de intenție. Hai să ne cunoaștem mai bine!
-
Compania Meda Prod 98 isi mareste echipa si cauta colegi ! Daca iti suna cunoscut numele nostru dar nu stii de unde sa ne iei, atunci probabil ne stii direct de la raftul de mezeluri. Sau pentru crenvurstii nostri din piept de pui, cei mai vanduti din piata si galaxie. E bine si asa. Pe scurt: radem, glumim, dar chiar suntem un angajator de incredere. Ce ne-ar placea să găsim la tine? - Comunicare, coerență în exprimare; - Capacitate de planificare și organizare a activităților ; - Spirit de echipă; - Echilibru emoțional, autocontrol; - Respectarea instrucțiunilor verbale și scrise; - Punctualitate; - Asumarea responsabilităților; - Planificarea și organizarea activităților. Descrierea jobului Care ar fi sarcinile tale? - Promovarea activă a produselor (sampling) si informarea potențialilor clienți despre beneficiile produselor promovate; - Adaptarea etichetelor si afiselor în functie de cerintele curente; - Înlocuirea afiselor din promo cu afisele din noua promotie; - Oferirea sprijinului față de clienti; - Oferirea informatiilor necesare despre marfa expusă; - Răspunderea solicitărilor clientilor; - Informarea clienților de schimbările care au avut loc în privinta produselor. Daca iti suna interesant, trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la numarul de mobil.
-
HANOVA DELIVERY - Str. Ofcea nr.4, TM Devino curier de top in orasul tau cu FLOTA potrivita. Tazz Glovo Tazz by eMAG Suceava, Timisoara, Arad, Cluj-Napoca, Sibiu, Oradea,Craiova, Bucuresti si Iasi. GLOVO Timisoara, Oradea, Arad, Sibiu si Bucuresti. Ce oferim noi? -Profesionalism -Plata, odata pe saptamana. -Echipament (Geaca, baterie externa, suport telefon, casca moto) -Decontam 5% din valoare bonurilor de combustibil și service auto. - 30% reducere la piese auto -Activarea contului imediat -Plata/comanda + plata pe km + tarif dinamic -BONUS de performanta intre 45 si 500 RON/saptamana -BONUS intern -BONUS de recomandare intre 100 si 600 RON -BONUS rating curier. -Training -Suport pe intreaga perioada de colaborare. -Asigurari RCA la preturi avantajoase. Ce ai nevoie pentru a te alatura echipei noastre? -Bicicleta, Motocicleta sau Masina personala. -Smartphone, Android sau IOS -Varsta minima 18 ani. -PFA (REPREZINTA UN AVANTAJ) Cat poti sa castigi? Intre 700-3000 RON pe saptamana in functie de disponibilitatea/implicarea dvs. In cazul in care detii un SRL sau PFA se poate incheia contract de colaborare. Carte de munca 8 ore sau contract de colaborare PFA/SRL -Exceptii de la contract 8 ore: - elevi sau studenți, cu vârsta până la 26 de ani - persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane cărora prin lege li se recunoaște posibilitatea de a lucra mai puțin de 8 ore pe zi - pensionari pentru limită de vârstă (nu și cei cu pensii de serviciu). Pentru mai multe detalii ne puteti contacta pe WhatsApp la nr. de tel.
-
-
Alătură-te echipei noastre din Nürnberg, Germania, ca Șofer Cat. CE pentru vehicule de 12-40 tone (inclusiv tandem și BDF) și bucură-te de următoarele beneficii: Salariu atractiv între 3000 - 3100 euro NET lunar. Cazare gratuită asigurată. Avans săptămânal și decontare transport. Decontare ADR pentru colete. Weekend liber plătit pentru a te bucura de timpul liber. Cerințe: Certificat ADR pentru colete. Experiență pe tandem. Experiență minimă de 1 an ca șofer profesionist. Cunoștințe de limba engleză sau germană. Dacă te potrivești acestor cerințe și ești interesat să faci parte din echipa noastră, te rugăm să ne contactezi la:
-
-
Cu siguranță! "Suntem în căutarea unor persoane talentate și dedicate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de instalatori, electrician și muncitori în construcții. Dacă sunteți pasionați de lucrul manual, avețisau nu aveți experiență în domeniu și sunteți gata să vă alăturați unei echipe dinamice, vă invităm să aplicați pentru aceste poziții. Oferim un mediu de lucru stimulativ, oportunități de dezvoltare profesională și un pachet salarial competitiv. Trimiteți-ne CV-ul dumneavoastră și o scurtă scrisoare de intenție la adresa noastră de e-mail pentru a fi luați în considerare pentru aceste roluri palpitante. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem! #Angajare #Instalator #Construcții #OportunitățiProfesionale"
-
Candidatul ideal: Persoana pasionata de IT care dorește sa evolueze in acest domeniu Abilități de lucru in echipa Bune abilități de comunicare Capacitatea de a diagnostica defecțiuni ale echipamentelor IT si de a oferi consultanta tehnica Capacitatea de a rezolva incidente software in funcție de problemele care apar Capacitatea de a lucra de sine stătător, autodidact Absolvent studii superioare Cerințe: Absolvent studii superioare sau in curs de finalizare (ultimul an) Experiență în rețelistică constituie un avantaj Cunoașterea, susținerea și dezvoltarea de soluții IT&C Deținerea de calificări și certificări constituie un avantaj Permis de conducere cat. B Limbi vorbite: Romana (nativ), Engleza Descrierea postului: *Instalarea, configurarea şi mentenanța instalațiilor de date voce, telecomunicații, configurații software ale echipamentelor de rețelistică (routere, switch-uri, firewall), soluții de cablare structurată *Disponibilitate pentru dezvoltarea capacităților tehnice prin participarea la training-uri și cursuri de specialitate Se oferă : Pachetul salarial în funcție de abilitățile candidatului Bonusuri în funcție de performanță Posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și posibilitatea de dezvoltare profesională Integrarea într-o echipă tânără, cu mediu de lucru profesionist și modern Masina de serviciu Laptop, telefon mobil de serviciu Detalii firma: iNet Corporation Analytics SRL companie activa in piața IT din Romania, cu o experiență de peste 11 ani și personal certificat specializat pe diverse segmente alte pieței IT. Echipa iNet furnizează soluții de IT&C și oferta atât comercializarea acestora cu ajutorul departamentului de vânzări, dar și integrarea produselor și a soluțiilor prin departamentul tehnic de care dispunem. Încurajăm creativitatea, libera exprimare și inovarea în tot ceea ce facem. Suntem o echipă tânără care dorește să crească și să se dezvolte atât din punct de vedere personal dar și profesional, de aceea punem la dispoziție un mediu energic de lucru, dar și activități în cadrul companiei. P