Anunțuri
Locuri de munca Bihor doar cu poze Disponibil din: 2022-03-31-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
DESCRIERE Dito Group este compania nr.1 în România pentru mentenanța preventivă a suprafețelor de trafic: piste aeroporturare, autostrăzi, platforme logistice și parcări, drumuri naționale și județene. Avem 17 ani de activitate și peste 1000 de proiecte realizate. Descriere: Căutăm coleg pe postul de șofer cat. B+C+E pentru autotilitare 3,5T + trailer, disponibil la deplasări în țară. Atribuții: vei transporta colegii, materialele si utilaje cu autoutilitare 3,5T + trailer pe perioada lucrărilor vei participa împreună cu echipa, lucrănd cu utilaje de mică mecanizare completarea deconturilor și repoartelor specifice lucrărilor de șantier Oferim: program zilnic de lucru 8 ore zi salar începând de la 5000 RON salar fix în toate lunile anului inclusiv în lunile în care nu se lucrează(datorită domeniului nostru de activitate nu se lucrează în perioada de iarnă) diurna zilnică în deplasare cazare la pensiuni pe perioada deplasărilor echipament de muncă: bocanci, salopeta, tricouri și geacă
-
Promovat
Îți place să pregătești bunătăți în baza unui unui retetar? Ești o persoană organizată și deschisă la noi provocări? Atunci hai în echipa noastra de la Pauza Mică! Împreună cu viitorii tăi colegi, vei pregăti zilnic preparate proaspete pentru clienții noștri, iar flexibilitatea și capacitatea de adaptare îți vor fi de folos în momentele în care vei avea diverse sarcini de îndeplinit. Si nu în ultimul rand, zâmbetul tău este cel care poate face diferența între o experiență bună și una grozavă. Vino să fii parte din echipa noastră, fiindcă împreună devenim cei mai buni! Ești persoana potrivită dacă: Te pasionează domeniul culinar Ești un bun comunicator și dorești să le oferi clienților o experiență de cumpărare cât mai placută Esti o persoană activă și te adaptezi ușor Ai experiență în comerțul cu produse alimentare Ești absolvent(ă) de studii medii Ce va trebui să faci: Să pregătești preparatele pe baza rețetarului pus la dispoziție și conform standardelor companiei Să lucrezi ordonat și să menții curată zona de lucru Să încasezi contravaloarea comenzilor Ce îți oferim: magazine Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Suntem în căutarea unei societăți specializate în servicii de curățenie pentru a dezvolta o colaborare valoroasă în gestionarea unor apartamentelor închiriate în regim hotelier. Dacă firma dumneavoastră îndeplinește cerințele și dorește să ofere servicii de calitate, vă invităm să luați în considerare această oportunitate. Dorim o colaborare pe termen lung. Cerinte: Program de lucru 8h: 10:00-18:00 variabil in functie de necesitati, Program in weekend, Echipa formată din 2 persoane cu permis de conducere categoria B, Beneficii: - Salarii motivante, - Acord contractual avantajos pentru ambele părți, - Plată competitivă, în funcție de volumul de muncă și calitatea serviciilor prestate, - Furnizăm echipamentele și materialele necesare pentru curățenie. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 0722 213 621. între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Ștefan Octavian Iosif nr. 3A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4600 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client - Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland - Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne - Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cerinte: - studii medii sau superioare ( finalizate sau in curs de finalizare) - atentie sporita la detalii - cunostinte operare calculator Avem posturi disponibile in diferite departamente: - Inginerie - Financiar - Mentenanta - Logistica - Achizitii Oferta - Program de lucru de la 8:00 la 16:30 (de Luni pana Vineri) - Salariu discutat in cadrul unui interviu - Decont transport - Tichete de masa - Al 13 lea salariu - Contract pe perioada determinata ( pentru inceput 3 luni cu posibilitate de prelungire) - Alte beneficii. Descrierea companiei Purem by Eberspacher este unul dintre principalii lideri mondiali în ceea ce privește dezvoltarea și fabricarea de sisteme de eșapare, produsele și serviciile oferite contribuind la protecția mediului, securitatea și confortul din vehicule.
-
Candidatul Ideal Absolvent studii superioare; Atestat Inspector Resurse Umane; Cunoștințe avansate despre legislația muncii; Bună înțelegere a procedurilor, proceselor și a Codului muncii; Minim 2 ani experiență pe un post similar MS Office avansat; Abilități de comunicare avansate; Atenție la detalii. Permis cat B Descrierea jobului Întocmirea documentelor de angajare, încetare, modificare a contractelor de muncă etc; Efectuarea calculului salarial şi întocmirea statului de salarii pe baza informaţiilor specifice (pontaje, concedii medicale, concedii de odihnă, concedii fără plată, modificări salariale, alte beneficii) si a declaratiei 112, etc. Gestionarea registrului REVISAL, conform legislației în vigoare; Este responsabil de derularea relației cu autoritățile și companiile partenere, de întocmirea tuturor documentelor necesare ITM, AJOFM, CAS, Casa de Pensii etc; Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata salar 3500 - 4000 net , in functie de experienta telefon si masina de serviciu
-
Angajam in Oradea, personal calificat, pentru un client specializat in domeniul industriei instalatiilor HVAC, sistemelor de ventilatie industriale, sistemelor de protectie la incendiu ai al automatizarii acestora, cu o vechime de peste 30 de ani. SUDOR MIG-MAG Cerinte: - Calificare de sudor; - Experienta in sudura MIG-MAG, teava si tubulatura, minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Apt pentru munca la inaltime; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17. INSTALATOR Cerinte: - Calificare in instalatii; - Experienta in domeniul instalatiilor HVAC minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Apt pentru munca la inaltime; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17. LACATUS Cerinte: - Calificare in lacatuserie; - Experienta in domeniul lacatuseriei instalatiilor HVAC minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17.
-
Vino fara costuri la Gaminvest, leader in imobiliare cu peste 17 ani experiență si performante remarcabile in Oradea si Bihor. Suntem compania cu cel mai mare portofoliu de proprietati si contacte, cu doua sedii in Oradea și o echipă puternică brokeri cu cariere de succes în desfasurare. Din acest motiv, luam in echipa noastra doar brokeri sau agenti cu experienta și rezultate in imobiliare sau vanzari. Fără costuri lunare, fără costuri pentru cursuri, fără costuri de marketing, fără taxe de birou Ce oferim? Fix lunar + Comision + Bonusuri Grile generoase pe nivele de performanta si comision variabil in functie de experienta si performanta Acces nelimiat la portofoliul și bazele de date de clienți Training de nivel expert, formare profesionala si cursuri de vanzari, comunicare si marketing imobiliar Mașină de firmă, laptop de firmă, telefon cu număr de firmă, birou modern cu toate facilitațile de birotică, scanner, imprimante, sală de ședințe, etc Departament juridic intern in companie, ca suport la dispoziția brokerilor în activitatea imobiliară precum și personal de secretariat Înființare societata sau PFA și serviciul de contabilitate lunară, gratuit, sustinut de catre agenție Promovare si publicitate imobiliară a portofoliului Sună interesant? Te vrem în echipa noastră!
-
Angajam SPECIALIS IN DOMENIUL CALITATII pentru clientul nostru din Oradea, o companie care fabrica produse metalice obtinute prin forjare. Cerinte: - Studii superioare tehnice; - Experienta practica in departamentul calitatii de minim 3 ani; - Limba engleza la nivel conversational. Responsabilitati: - Realizarea obiectivelor de performanta SMI solicitate de clientii companiei; - Intocmeste documentatia referitoare Sistemelor de Calitate Clientii(SQEP Caterpillar, etc); - Tine legatura cu beneficiarii si furnizorii din punct de vedere al calitatii; - Coordoneaza si organizeaza activitatea de control al calitatii produselor; - Se asigura de pregatirea si activitatea de training al personalului din subordine; - Participa la stabilirea si managementul actiunilor de ameliorare continua; - Urmareste nivelul de calitate al produselor societatii; - Asigura functionarea si avizarea metodelor si mijloacelor de control; - Organizeaza personalul din departamentul calitatii in asa fel incat sa asigure buna functionare a productiei si a livrarilor. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-5000 lei; - Tichete de masa de 35 lei; - Program de lucru de luni pana vineri 8-16; - Decont transport.
-
Angajez barmana la un bar în zona iosia veche. E un bar de cartier, fără păcănele, doar cu clienții casei. Se lucrează o săptămână lunga, una scurtă.mai multe detali, la tel
-
Angajez sofer pe comunitate pe un camion de 7.5 tone. Cabina dubla. Aparate automate pe toata Europa. Telefon mobil de firma. Se cere minim 1 an experiența international. 85 euro. Telefon
-
Esti o persoana sociala,dinamica si dornica sa inveti lucruri noi?Vrei sa faci o schimbare in viata ta,vino alaturi de noi. Ce beneficii vei avea:-training de specialitate,-un sistem profesionist de colaborare,-posibilitatea de a castiga cat doresti si de ati maximiza constant veniturile,-flexibilitatea programului de lucru.Cerinte:abilitati de comunicare,studii medii superioare .Daca doresti sa vii alaturi de noi si ai calitati antreprenoriale,iti doresti o cariera intr-un domeniu nou si inovator atunci Locul tau este alaturi de noi.Astept sa ma suni pentru mai multe detalii si pentru a stabili un prim interviu. (Gabriela Mudura')
-
Vânzătoare preparatoare de ceaiuri BubbleTea -program full time -locația este centrală intr un ambient tânăr și placut -vârsta minima este de 18 ani -salar 2700-3000 lei -bonuri masa Cerințe: seriozitate punctualitate lucru in echipa amabilitate răbdare atenție la detalii abilitați bune de comunicare Asteptam cv-urile pe whatsapp la numărul de telefon
-
Angajez sofer taxi in Marghita full time.Facilitam obtinerea atestatului taxi in cazul lipsei acestuia.Mai multe detalii in privat.
-
Firma de exploatare forestiera care angajezeaza 2 șoferi pe camion Scania din 2021 cu macara forestiera (PERIDOC) și un Man din 2023 cu macara forestiera și remorca 6x6 sa fie cineva care a lucrat pe macara forestiera Rog seriozitate
-
Caut 2 coafeze sau frizeri in regim pfa , 1post manichiura , 1post make-up,1 extensii gene, salonul este dotat cu tot mobilierul nou, Stefan cel mare
-
Vinuri fine, ospitalitate călduroasă și zâmbete contagioase - asta înseamnă o zi obișnuită la Venue! Dacă te gândești că ai entuziasmul potrivit pentru a face parte din echipa noastră, atunci suntem gata să te primim cu brațele deschise. Trimite-ne CV-ul tău la adresa Str. Vasile Alecsandri 5 #venue #winebar #oradea
-
Comau Romania cu sediul in Oradea angajeaza electricieni si mecanici calificati. Program de lucru 8.00 - 16.30 Asiguram transport din Oradea Oferim bonuri de masa, coplata masa calda, abonament medical pentru intreaga familie, diverse bonusuri. CVul trebuie trimis pe adresa sau la poarta fabricii de pe Soseaua Borsului 53 R Informatii suplimentare:
-
Comau Romania cu sediul in Oradea angajeaza electricieni calificati. Program de lucru 8.00 - 16.30 Asiguram transport din Oradea Oferim bonuri de masa, coplata masa calda, abonament medical pentru intreaga familie, diverse bonusuri. CVul trebuie trimis pe adresa sau la poarta fabricii de pe Soseaua Borsului 53 R Informatii suplimentare:
-
Firma de transport din Oradea -Trade Center caută colega la secretariat! Limba engleza și experiență în domeniu prezintă un avantaj! Program de lucru:8-16:00 Salar net 3000-3500ron Așteptăm CV dvs. la adresa de email
-
Vrei să îți suplimentezi veniturile pe timpul verii și să faci parte dintr-o echipă dinamică și plină de energie? Agricrafters (Smartware) te invită să te alături echipei noastre de lucrători sezonieri pe o perioadă de 3 luni! Operăm o fermă modernă de AFINE, situată în satul Dumbrava, în inima județului Bihor, dotată cu cele mai noi echipamente și tehnologii. Căutăm tineri dornici de muncă, cu energie și motivație, pentru următoarele poziţii: - Operator cântar la recoltare - Manipulant mărfuri la depozit - Coordonator supraveghetor recoltare - Operator și lucrător la linia de ambalare (în două ture: operator control calitate - Operator autoutilitară (transport fructe în plantaţie) Dacă te alături echipei noastre, vei beneficia de un venit atractiv între 120 şi 170 de lei pe zi, în funcţie de poziţia ocupată, la un program de 8 ore pe zi (6:00 - 14:00), iar plata se va face săptămânal, în funcție de zilele lucrate. Transportul către plantaţie este asigurat de Societate, iar pentru orele suplimentare prestate, vei fi plătit în plus!
-
Cerinte: - Permis auto C,E + card tahograf + atestat profesional - marfa - valabil; - Minim 2 ani experienta in conducerea autovehiculelor articulate(Autotractor + Semiremorca) de mare tonaj; - Fara probleme de sanatate deosebite, cazier judiciar si auto fara incidente grave; - Cunostinte minime de mecanica auto si intretinere a autocamioanelor; - Disponibiliate pentru lucru in tara 5 6 zile / saptamana, cu program prelungit/flexibil; - Persoana disciplinata, cu atitudine pro-activa in indeplinirea sarcinilor; - Rezistență la stres, capacitate de planificare a sarcinilor; Descrierea postului: - Transportul de marfuri vrac pe rute preponderent interne, cu ansamblu de tip autotractor+semiremorca, conform instructiunilor primite de la dep. logistic; - Preluarea marfurilor pentru transport si predarea mafurilor la locatia de descarcare, fara diferente cantitative, calitative nejustificate; - Incarcarea optima(la capacitate maxima) a marfurilor, cu respectarea maselor maxime autorizate totale cat si pe axa/grup de axe; - Intocmirea documentelor de transport, aferente fiecarei curse; - Respectarea orelor de prezentare la incarcare, respectiv livrare; - Mentinerea intacta a inventarului predat, constand in autotractor+semiremorca; anexe, scule echipamente, caduri; - Comunicarea cu dep. tehnic privind problemele de functionare a mijlocului de transport aflat in gestiune; - Comunicarea permanenta cu dep. logistic privind desfasurarea transportului;
-
Angajam coordonator operatiuni logistica/transporturi, cu urmatoarele resposabilitati: -Planifica, organizeaza si controlezaza transporturile de marfuri pentru flota proprie cat si cele efectuate de terti-prestatori; -Optimizeaza rutele pentru maximizarea veniturilor si reducerea costurile de transport, km/gol; -Tine legatura cu furnizorii de transporturi, urmarind mentinerea/creearea relatiilor de colaborare cu acestia; -Coordoneaza si urmareste in detaliu efectuarea curselor, tinand legatura cu partile impilcate - dispeceri, soferi, transportatori; -Asigurarea fluxului informational de la si catre soferi; -Culege si utilizeza informatiile relevante in activitatea de transporturi, logistica; -Respecta procedurile interne de contactare a colaboratorilor, de negociere, de emitere, preluare a comenzilor de transport; -Emite, primeste, confirma documentele obligatorii in relatia cu partenerii, pentru derularea serviciilor de transport; Pentru cei interesati, va rugam trimiteti CV-ul pe e-mail.
-
Angajăm Fierar Betonist și Dulgher în Oradea - contract pe perioada nedeterminată! ( doar angajare, nu se accepta colaborare s.a) Unde? În Oradea - cu disponibilitatea de a migra pe măsură ce avansează șantierul - se va asigura cazare și transport Ce presupune activitatea? - reabilitare tronson de cale ferata Ce presupune postul? Lucrări specifice de șantier: montare de armături, fasonare oțel beton, pregătirea materialelor pentru lucrările de cofrare și armare, etc. Condiții: - diploma de calificare dulgher fierar betonist - experiență în șantier de construcții - apt pentru muncă, disponibilitate de deplasare și lucru în șantier, lucru cu materiale grele, lucru în echipă; *Se asigura cazare!