Anunțuri
Locuri de munca Bihor Disponibil din: 2022-05-08-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Îți place să pregătești bunătăți în baza unui unui retetar? Ești o persoană organizată și deschisă la noi provocări? Atunci hai în echipa noastra de la Pauza Mică! Împreună cu viitorii tăi colegi, vei pregăti zilnic preparate proaspete pentru clienții noștri, iar flexibilitatea și capacitatea de adaptare îți vor fi de folos în momentele în care vei avea diverse sarcini de îndeplinit. Si nu în ultimul rand, zâmbetul tău este cel care poate face diferența între o experiență bună și una grozavă. Vino să fii parte din echipa noastră, fiindcă împreună devenim cei mai buni! Ești persoana potrivită dacă: Te pasionează domeniul culinar Ești un bun comunicator și dorești să le oferi clienților o experiență de cumpărare cât mai placută Esti o persoană activă și te adaptezi ușor Ai experiență în comerțul cu produse alimentare Ești absolvent(ă) de studii medii Ce va trebui să faci: Să pregătești preparatele pe baza rețetarului pus la dispoziție și conform standardelor companiei Să lucrezi ordonat și să menții curată zona de lucru Să încasezi contravaloarea comenzilor Ce îți oferim: magazine Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Ștefan Octavian Iosif nr. 3A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client - Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland - Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne - Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Echipa noastra cauta un coleg dedicat pentru mententanta echipamentelor profesionale de curatenie, care sa fie dispus sa se alature ca angajat 4 ore ( norma partiala ) sau colaborator PFA SRL, in functie de preferintele si disponibilitatea sa. Cerințe Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială); Bune cunoștințe de mecanică, electricitate electronică; Operare PC: Lucru în echipa dar și individual; Cunoștințe solide în mecanică electronică și electricitate; Permis de conducere; Cunoașterea si citirea corecta a desenelor de ansamblu si de execuție pentru componentele mecanicele mașinilor electrice. Descrierea jobului Efectuezi activități de reparare, revizie și întreținere a echipamentelor profesionale de curățenie; Stabilești diagnosticul de stare tehnică a mașinii și realizezi analize de anomalii; Identifici piesele de schimb necesare intervențiilor; Efectuarea intervenției de urgenta in cazul diverselor disfuncționalități defecțiuni; Participarea la analiza si rezolvarea problemelor tehnice cu operativitate si eficienta; Întocmirea fiselor tehnice de constatare, raportului tehnic de reparație si întocmirea documentației aferenta lucrărilor executate; Respectarea normelor de munca si a securității în muncă; Realizarea punerii în funcțiune ale echipamentelor utilajelor; Efectuarea lucrărilor de întreținere. Deplasări pentru servisarea și relocarea echipamentelor; Beneficii Acord contractual avantajos pentru ambele părți Telefon, scule, echipamente de protecție; Training si suport in orice situatie intalnita pe parcursul colaborarii. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de email: sau sunati la numarul de telefon 0722 213 621.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez instalator sanitar,și muncitor necalificat langa instalator program de lucru 8 h pe zi,ofer transport,salarizare atractiva
-
AQUA PRESIDENT SRL, cu sediul in Cordau, nr.1A, jud. Bihor, angajeaza Ingrijitori spatii hoteliere (ingrijitori piscine), cod COR 911202. CV-urile se depun pana la data de 05.04.2024. Detalii la telefon .
-
Angajăm muncitor necalificat construcții Mai multe detali telefonic! De preferat din zona Aleșd și împrejurimi. Transport asigurat!
-
Angajăm Barista full-time Madal Café, una dintre primele cafenele de specialitate din Budapesta cu o experiență de 10 ani în domeniu, vine la Oradea și este în căutarea unui coleg pasionat de cafea. Dacă ești o persoană pozitivă, dinamică, ai spirit de echipă și dorință de a te dezvolta în continuu, te așteptăm cu drag în echipa noastră tânără. Reprezintă avantaj experiența anterioară însă îți putem oferi tot suportul să înveți sau să progresezi rapid.
-
Angajez sofer pe sprinter prelata 3.5t pt tur retur. Nu se merge pe anglia. Necesar minim experienta. Ideal sofer din zona oradea. Nu scrieti mesaje ca nu raspund. Sunati doar cei interesati.
-
-
Daca esti in cautarea unui loc de munca stabil, te asteptam in echipa noastra! Experienta nu este neaparat necesara daca este vointa si dorinta de a invata. Ne aflam in localitatea Fughiu, com. Osorhei. Detinerea de permis de conducere reprezinta un avantaj. Pentru mai multe detalii contacteaza-ma la numarul de tel sau
-
Firma de transport marfa, angajam sofer pe camion, cu prelata pe ruta Ungaria-România, cursa regulata Detalii la nr de tel
-
Angajez agent imobiliar de preferinta cu ceva experienta, obligatoriu permis de conducere cat B + constituie avantaj cunoasterea limbii maghiare.
-
Angajam șoferi profesioniști transport bitum cu adr pt transport internațional. Salar atractiv.
-
SC UNIPALEX SRL, J05 572 2014, CUI RO 33018896, Sântion, nr. 1A, com Borș, jud. Bihor , angajeaza 3 manipulatori marfa COR 931302
-
Elysium Clinique Oradea angajaza Specialist epilare definitiva. Daca esti in cautarea unui loc de munca stabil, intr-un mediu placut si relaxat si esti atrasa de domeniul frumusetii, atunci te invitam sa te alaturi echipei Elisium Clinique. Candidatul ideal are: -aspect fizic ingrijit, placut, cu simt estetic; -bune abilitati de comunicare; -capacitate de organizare si planificare a timpului; -experienta anterioara in efectuarea procedurilor de epilare definitiva, dar apreciem orientarea catre clienti si dorinta de a oferi servicii de calitate; -calificarea in domeniu, cu diploma de specialitate este obligatorie. Programul de lucru: 1 zi de lucru si una libera (3/4 zile pe saptamana), intre orele 10: 00 20: 00 Salariu: 2500 lei fix + comision 10% din procedurile efectuate. Ne poti trimite CV-ul tau, la numarul de telefon urmand ca noi sa te contactam in cel mai scurt timp posibil, in vederea programarii unui interviu. De preferat: Experienta minim 6 luni in domeniu.
-
Elysium Clinique Oradea angajaza Specialist epilare definitiva. Daca esti in cautarea unui loc de munca stabil, intr-un mediu placut si relaxat si esti atrasa de domeniul frumusetii, atunci te invitam sa te alaturi echipei Elisium Clinique. Candidatul ideal are: aspect fizic ingrijit, placut, cu simt estetic; bune abilitati de comunicare; capacitate de organizare si planificare a timpului; experienta anterioara in efectuarea procedurilor de epilare definitiva, dar apreciem orientarea catre clienti si dorinta de a oferi servicii de calitate; calificarea in domeniu, cu diploma de specialitate este obligatorie. Programul de lucru: 1 zi de lucru si una libera (3/4 zile pe saptamana), intre orele 10: 00 20: 00 Salariu: 2500 lei fix + comision 10% din procedurile efectuate. Ne poti trimite CV-ul tau la numarul de telefon , urmand ca noi sa te contactam in cel mai scurt timp posibil in vederea programarii unui interviu. De preferat: Experienta minim 6 luni in domeniu.
-
Societate comerciala organizează un proces de selecție pentru ocuparea a unui post de Operator staţie sortare si spalare piatra pentru punctul de lucru din Orasul ORADEA. Principalele responsabilități: Răspunde de buna funcționare a utilajelor și echipamentelor din stația de sortare si de spalare piatra; Răspunde de calitatea pietrei spalate; Execută lucrări de întreținere curentă a utilajelor (curățare, gresare, vopsire, degajare a instalației); Răspunde de funcționarea instalațiilor electrice în parametrii prescriși, executând activitățile necesare de mentenanță pentru buna funcționare a instalațiilor. Cerințele postului Seriozitate, dinamism, atenție la detalii; Perseverență în îndeplinirea obiectivelor; Spirit practic și organizat; Disponibilitate pentru deplasări; Disponibilitate pentru lucrul în echipă, dar capabil sa lucreze și singur. Cunoștințe și abilități necesare: Cunoștințe de mecanică si electrica specifice; Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă; Punctualitate, seriozitate şi corectitudine; Capacitate de concentrare şi atenţie sporită; Etică profesională; Abilităţi de organizare şi gestionare a timpului. Ce iti oferim: Pachet salarial 7000 lei net, bonusuri de performanță; Pentru prima luna salariul este de 5000 lei NET. Program 10 ore pe zi de luni pana vineri; Diurna în valoare de 50 RON zi lucratoare, pentru cei care nu sunt in zona; In cazul in care nu sunteti din zona se ofera cazare gratuit. În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs, la adresa din anunt sau sa ne contactati la nr de tel din anunt
-
Societate comerciala organizează un proces de selecție pentru ocuparea a unui post de muncitor necalificat staţie sortare si spalare piatra pentru punctul de lucru din Orasul ORADEA Principalele responsabilități: Răspunde impreuna cu seful statiei de buna funcționare a utilajelor și echipamentelor din stația de sortare si de spalare piatra; Asigura curatenia in santier; Se subordoneaza si asculta de ordinele sefului de statie; Execută lucrări de întreținere curentă a utilajelor (curățare, gresare, vopsire, degajare a instalației); Cerințele postului: Seriozitate, dinamism, atenție la detalii; Spirit practic și organizat; Disponibilitate pentru deplasări; Disponibilitate pentru lucrul în echipă, dar capabil sa lucreze și singur. Cunoștințe și abilități necesare: Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă; Punctualitate, seriozitate şi corectitudine; Capacitate de concentrare şi atenţie sporită; Abilităţi de organizare şi gestionare a timpului. Ce iti oferim: Pachet salarial 4500 net, bonusuri de performanță; Pentru prima luna salariul este de 3000 lei NET. Program 10 ore pe zi de luni pana vineri; Diurna în valoare de 50 RON zi lucratoare, pentru cei care nu sunt in zona; In cazul in care nu sunteti din zona se ofera cazare gratuit. În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs, la adresa din anunt sau sa ne contactati la nr de tel din anunt.
-
Societate comerciala din Oradea,, avand domeniul de activitate Constructii civile, angajeaza responsabil ( sef) santier. CERINTE: Experienta pe un post similar. Persoana organizata, serioasa si responsabila. Bune abilitati de comunicare si lucrul in echipa. Eficienta in organizare, capacitate de planificare, control si evaluare a activitatilor specifice din santier. RESPONSABILITATI: Planifica, organizeaza, monitorizeaza si verifica intreaga activitate la nivel de santier, asigurand executia, derularea si finalizarea lucrarilor conform proiectului, normelor si conditiilor de calitate, termenelor stabilite conform cerintelor contractuale (ex. citire si verificare planuri, punerea lor in aplicare, grafice de lucrari, situatii de lucrari, raportare, etc). Evalueaza si raporteaza periodic situatia de lucrari; verifica calitatea lucrarilor. Disponibilitate la deplasari. relatii la nr. telefon: de luni pana vineri intre orele 8;00 - 16:00
-
Angajam sofer pentru camion E6 ,40T,tur -retur ,RO-H-SK-RO,fiecare week-end acasa,salariu +diurna zi,9000Ron,experienta minim 1 an.
-
Angajez tinichigiu, vopsitor si mecanic , salarizare atractiva Service autorizat RAR Pt detalii Cerințe : - seriozitate , profesionalism , punctualitate Oferim: Condiții de lucru foarte bune Salarizare atractiva Loc stabil Pt detalii: 0744123335
-
Angajam casier-vanzator in program de 8 ore la magazin care se ocupa cu decoratiuni interioare. Cerinte : - experienta in domeniul comertului si relatiilor cu clientii - cunostinte de contabilitate si acte primare - cunostinte de operare PC - capacitate f.buna de comunicare - corectitudine, ambitie, flexibilitate, atentie distributiva, - capacitate rapida de decizie - experienta in lucru in echipa - amabilitate si eficienta in relatia cu clientii Cei interesati pot trimite CV pe adresa: [email protected]
-
Necesar cunostinte PC , experienta in vanzari, fire organizata. Oferim mediu placut , salar atragator, seriozitate. Asteptam CV pe adresa: