Anunțuri
Locuri de munca Bihor Disponibil din: 2022-05-23 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Compania APT Prohuman Angajeaza Operator Incapsulare pentru o fabrica din Oradea in domeniul automotive. CERINTE: -program de lucru in 3 schimburi - studii medii - persoana dinamica - atentie la detalii BENEFICII : Salariu de angajare 4180 Brut Bonuri de masa 40 de lei zi lucrata Bonusuri lunare de prezenta si performanta Transport asigurat Al 13-lea salariu Asigurare medicala privata Mediu de lucru prietenos Ruta: Oradea-Beius Ruta: Oradea-Tinca Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul nostru comun!
-
Promovat
Angajez sofer cat C+E sofer tur-retur RO-UE-RO, 75 zi +salariu pe Romania 662 . Oferim: loc de munca stabil, plati la timp, munca cu o echipa agreabila, camioane E 6. Cerinte: seriozitate, responsabilitate, ingrijit. Pentru mai multe detalii, sunati.
-
Promovat
Echipa noastra cauta un coleg dedicat pentru mententanta echipamentelor profesionale de curatenie, care sa fie dispus sa se alature ca angajat 4 ore ( norma partiala ) sau colaborator PFA SRL, in functie de preferintele si disponibilitatea sa. Cerințe Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială); Bune cunoștințe de mecanică, electricitate electronică; Operare PC: Lucru în echipa dar și individual; Cunoștințe solide în mecanică electronică și electricitate; Permis de conducere; Cunoașterea si citirea corecta a desenelor de ansamblu si de execuție pentru componentele mecanicele mașinilor electrice. Descrierea jobului Efectuezi activități de reparare, revizie și întreținere a echipamentelor profesionale de curățenie; Stabilești diagnosticul de stare tehnică a mașinii și realizezi analize de anomalii; Identifici piesele de schimb necesare intervențiilor; Efectuarea intervenției de urgenta in cazul diverselor disfuncționalități defecțiuni; Participarea la analiza si rezolvarea problemelor tehnice cu operativitate si eficienta; Întocmirea fiselor tehnice de constatare, raportului tehnic de reparație si întocmirea documentației aferenta lucrărilor executate; Respectarea normelor de munca si a securității în muncă; Realizarea punerii în funcțiune ale echipamentelor utilajelor; Efectuarea lucrărilor de întreținere. Deplasări pentru servisarea și relocarea echipamentelor; Beneficii Acord contractual avantajos pentru ambele părți Telefon, scule, echipamente de protecție; Training si suport in orice situatie intalnita pe parcursul colaborarii. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de email: sau sunati la numarul de telefon 0722 213 621.
-
Promovat
Angajam personal curățenie în Oradea se lucrează 5H, interval orar - 17:00>22:00 de luni până vineri. Oferim: Salariu atractiv; bonuri de masa; decont de transport pe OTL. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 07********21 între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Firma de încălțăminte angajează cusator. Mai multe detalii la telefon
-
-
angajam persoana cu sau fara experienta pentru atelier de prestari servicii debitare pal melaminat program de lucru 8-16.30 sambata duminica liber
-
Caut femeie pentru îngrijirea unei bătrâne de 72 de la pat . Aștept un telefon la numărul
-
Angajam 2 colegi cu experiență pentru preparare pizza respectiv burgeri. Salarizare: 5000 lei Detalii la telefon.
-
-
Angajez sofer cat. C+ E transport international de marfa prelata. Rutele frecventate Italia, Polonia, Lituania.
-
Firma de confectii metalice angazeaza lacatus confectii metalice in Oradea. Cerinte: Experienta minima in citirea si interpretarea desenului tehnic, cu respectarea cotelor și a instrucțiunilor de lucru; Capabil sa utilizeze instrumente de masura specifice activitatii; Flexibilitate in gestionarea responsabilitatilor zilnice; Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; Se lucreaza un singur schimb.Program de lucru de L-V 7:00-15:00. NU ESTE NEVOIE DE DIPLOME DE CALIFICARE DOAR DE DORINTA DE INVATARE SI IMPLICARE IN ACTIVITATILE ATELIERULUI.
-
Angajam persoana serioasă pentru postul de recepționer în Băile Felix, program doua zile cu doua zile libere. Descrierea jobului: - Program doar pe timp de zi - Preluarea si inregistrarea rezervarilor - Primirea si cazarea turistilor - Intocmirea actelor necesare cazarii turistilor - Promovarea serviciilor oferite turistilor Cerinte: - Cunoasterea programelor de operare pe calculator (Word, Excel, Office) - Abilitati bune de comunicare si negociere - Capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile - Bune abilitati de planificare si organizare
-
-
Candidatul ideal: Persoana pasionata de IT care dorește sa evolueze in acest domeniu Abilități de lucru in echipa Bune abilități de comunicare Capacitatea de a diagnostica defecțiuni ale echipamentelor IT si de a oferi consultanta tehnica Capacitatea de a rezolva incidente software in funcție de problemele care apar Capacitatea de a lucra de sine stătător, autodidact Absolvent studii superioare Cerințe: Absolvent studii superioare sau in curs de finalizare (ultimul an) Experiență în rețelistică constituie un avantaj Cunoașterea, susținerea și dezvoltarea de soluții IT&C Deținerea de calificări și certificări constituie un avantaj Permis de conducere cat. B Limbi vorbite: Romana (nativ), Engleza Descrierea postului: *Instalarea, configurarea şi mentenanța instalațiilor de date voce, telecomunicații, configurații software ale echipamentelor de rețelistică (routere, switch-uri, firewall), soluții de cablare structurată *Disponibilitate pentru dezvoltarea capacităților tehnice prin participarea la training-uri și cursuri de specialitate Se oferă : Pachetul salarial în funcție de abilitățile candidatului Bonusuri în funcție de performanță Posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și posibilitatea de dezvoltare profesională Integrarea într-o echipă tânără, cu mediu de lucru profesionist și modern Masina de serviciu Laptop, telefon mobil de serviciu Detalii firma: iNet Corporation Analytics SRL companie activa in piața IT din Romania, cu o experiență de peste 11 ani și personal certificat specializat pe diverse segmente alte pieței IT. Echipa iNet furnizează soluții de IT&C și oferta atât comercializarea acestora cu ajutorul departamentului de vânzări, dar și integrarea produselor și a soluțiilor prin departamentul tehnic de care dispunem. Încurajăm creativitatea, libera exprimare și inovarea în tot ceea ce facem. Suntem o echipă tânără care dorește să crească și să se dezvolte atât din punct de vedere personal dar și profesional, de aceea punem la dispoziție un mediu energic de lucru, dar și activități în cadrul companiei. P
-
Pingu Toys angajează Consilier vânzări !!! -Ce căutăm? * persoană de încredere; * comunicare, coerență în exprimare; * spirit de echipă; * echilibru emoțional, autocontrol; * punctualitate; * asumarea responsabilităților; * implicare atât în vânzarea produselor cât și în menținerea curățeniei la locul de muncă. -Care ar fi sarcinile tale? * promovarea produselor noastre și oferirea sprijinului față de clienți; * răspunderea solicitărilor clienților; * încasarea produselor vândute; * oferirea informațiilor necesare despre marfa expusă; * evidența stocului din magazin. -Oferim: * contract pe perioadă nedeterminată; * condiții optime de lucru; * oportunități de promovare și creștere pe plan profesional; * zile de concediu suplimentare în funcție de vechimea în companie + altele. CV-urile se depun: - whats app: - în magazinul fizic din ERA SHOPPING MALL
-
Firmă de pază angajează AGENTI DE SECURITATE pentru unul din obiectivele noastre din Salonta , jud. Bihor. Atestatul nu este obligatoriu, dar reprezintă un avantaj. Mai multe detalii puteti obtine la nr. de telefon din anunt. Cerem si oferim seriozitate.
-
Angajam maistru in constructii. -Din Oradea sau imprejurimi -Sa citeasca planuri -Sa conduca echipa de 10-15 oameni -Pontaje, cordare, trasare si urmarit lucrari ptr un standard cat mai bun.
-
Societatea noastră este în căutarea de noi angajați în domeniul construcțiilor. Căutăm muncitori cu experiență în izolați termice (vată minerală, elastomer și jacketing). Oferim salarii începând de la 4000 - 6000 lei până la 8000 lei lunar, în funcție de experiență. AȘTEPTĂM SĂ NE CONTACTAȚI
-
Candidatul Ideal Cerinte : - absolvent al invatamantului superior economic de specialitate Aptitudini: - capacitate de analiza si sinteza, gandire logica; - personalitate puternica, bine organizata; - abilitati de comunicare, planificare si coordonare; - corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii. Descrierea job-ului Responsabilitati : Contabilitatea unei firme de la A la Z - efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor contabile; - inchiderea conturilor contabile si a bilanturilor semestriale si anuale; - depunerea tuturor raportarilor catre Autoritati ( declaratii fiscale, bilanturi contabile, declaratii intrastat, si orice alte declaratii obligatorii ) - mentine evidenta debitorilor si creditorilor; - mentine evidenta platilor si incasarilor; - elaboreaza analiza contului de profit si pierdere; - intocmeste si elaboreaza raportari financiare catre Directorul economic al Societatii; Beneficii: transport decontat sau asigurat bonuri de masa salariu atragator
-
- permis de conducere cat. B Salariu: incepand de la 4500 NET + bonuri de masa Asigurarea decontarea transportului Program de lucru: de luni pana vineri de la 08:00 16:00
-
Angajami muncitori in constructii in Italia pentru termosistem ( plata la metru patrat ) informatii tel .
-
Suntem în căutarea unui Finisor Mobilier în Ardud (SM), pentru o companie producătoare de mobilier premium, un brand românesc care ia naștere ca un business de familie, în anul 2013. Obiectivul companiei este realizarea pieselor de mobilier rezistente, durabile si mai ales calitative. Persoana pe care o căutăm trebuie să aibă experiență sau dorință de învățare. Aceasta va fi responsabilă de finalizarea și finisarea pieselor de mobilier în conformitate cu standardele ridicate de calitate. Responsabilități: -finisarea mobilierului folosind uneltele și materialele potrivite; -aplicarea vopselelor potrivite pentru tipul de mobilier; -repararea eventualelor defecte, pentru a reda mobilierului un aspect calitativ; -respectarea regulilor de protecție și siguranță în muncă. Cerințe: -experiența reprezintă un avantaj; -dorință de învățare și perfecționare; -atenție la detalii; -munca în echipă. Beneficii: -mediu de muncă plăcut; -pachet salarial competitiv.