Anunțuri
Locuri de munca Bihor doar cu poze Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajarile se impart in categoriile: muncitor calificat sau necalificat pe un salariu care începe de la 13 -Euro la ora și care poate crește în funcție de experiență sau in functie de rapiditatea de a invata sarcini noi la locul de munca. Transparență prin documentarea întregului proces de angajare, inclusiv actele necesare pentru alocatie copii, sprijin pentru scoala de soferi, cursuri de limba germana si multe altele; Cazare (270 de lunar) și transport (naveta de la serviciu la cazare si de la cazare la serviciu 120 lunar contracost), dacă este nevoie. Solicitanţii pot răspunde la un post vacant pe numărul +491627122601
-
Promovat
Suntem în căutarea unei societăți specializate în servicii de curățenie pentru a dezvolta o colaborare valoroasă în gestionarea unor apartamentelor închiriate în regim hotelier. Dacă firma dumneavoastră îndeplinește cerințele și dorește să ofere servicii de calitate, vă invităm să luați în considerare această oportunitate. Dorim o colaborare pe termen lung. Cerinte: Program de lucru 8h: 10:00-18:00 variabil in functie de necesitati, Program in weekend, Echipa formată din 2 persoane cu permis de conducere categoria B, Beneficii: - Salarii motivante, - Acord contractual avantajos pentru ambele părți, - Plată competitivă, în funcție de volumul de muncă și calitatea serviciilor prestate, - Furnizăm echipamentele și materialele necesare pentru curățenie. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 0722 213 621. între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Promovat
Angajam personal curățenie în Oradea se lucrează 5H, interval orar - 17:00>22:00 de luni până vineri. Oferim: Salariu atractiv; bonuri de masa; decont de transport pe OTL. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 07********21 între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Promovat
Vrei să faci parte din echipa noastră dinamică și prietenoasă? Căutăm coleg barman talentat și plin de energie pentru a se alătura familiei noastre la Dio Căsuța cu Nuci! Cerințe: Experiență în domeniu este un plus, dar nu este obligatorie Abilități de comunicare și interacțiune cu clienții Capacitatea de a lucra în echipă și de a fi disciplinat Abilități organizatorice și de gestionare a timpului Beneficii: Mediu de lucru plin de viață și prietenos Oportunități de creștere profesională Program flexibil
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Firma VERNICOLOR angajeaza OPERATORI MASE PLASTICE pentru punctul de lucru din Oradea, Sos. Borsului, Nr. 19 SC Vernicolor SA are ca domeniu de activitate decorarea maselor plastice prin cromare si vopsire, injectie mase plastice si asamblare. Nu este necesara experienta! Beneficii: - Pachet salarial atractiv - Transport asigurat din Oradea - Formare profesionala la locul de munca; - Tichete de masa in valoare de 35 lei zi; - Spor de noapte si de weekend 25%; - Bonus lunar de prezenta 600 lei brut; - Bonus de performanta; - Prima de recomandare angajati noi, 400 lei net - Abonament medical la clinica privata; - Mediu de lucru placut Cerinte: Disponibilitate de a lucra in ture, program 12 24, 12 48 Acuitate vizuala foarte buna si atentie la detalii Pentru mai multe detalii sau programare unui interviu ne puteti contacta la numarul de telefon sau de L- V intre orele 8:30 - 17:00. CV-urile se pot depune direct la biroul Resurse Umane din Oradea, Sos. Borsului, nr.19
-
Candidatul ideal Esti o persoana organizata,comunicativa,responsabila,amabila si ai cunostinte de operare a calculatorului? Vrei sa lucrezi intr-un mediu placut si alaturi de o echipa de profesionisti ? Vino sa faci parte din echipa noastra ! suntem o companie specializata in comertul cu bauturi alcoolice si nealcoolice . Descrierea jobului Responsabilitati: - identifica nevoile de produse si ofera consultanta clientilor magazinului -receptioneaza produsele pe baza documentelor de livrare -pregateste marfa pt. expunere: etichetare,pret,etc. -promoveaza si comercializeaza produsele expuse spre vanzare -participa la realizarea target-ului lunar de vanzari -participa la curatenia,inventarierea si expunerea produselor in magazin -efectueaza verificari periodice ale stocului de produse -preia si raspunde de gestiunea magazinului -incaseaza contravaloarea produselor acordand bon fiscal (factura) -intocmeste rapoartele zilnice -raspunde solicitarilor superiorilor Beneficii : Salarizare motivanta in functie de performantele obtinute si bonusuri in functie de nivelul de realizare a targhetelor Tichete de masa Candidatii sunt rugati sa ataseze CV la rubrica mesaje sau sa trimita CV la adresa de mail
-
Descriere SC EUROVOL SRL angajeaza muncitori necalificati la asamblarea, montarea pieselor, cod COR 932906 salarizare atractiva! - cunostiinte minime de limba engleza informatii pe e-mail , sau la tel:0 2 5 9 4 1 6 6 4 0 sau0 7 4 0 0 4 5 1 1 4
-
Angajam personal, in ORADEA SI BEIUS atat barbati cati si femei pentru: * Controlul Calității * Finisat * Lipit manual piele * Cusut manual * Producție - Spațiu de lucru curat si modern - Pachet salarial atractiv - Bonus de sarbatori vacante evenimente,etc - Analize gratuite la angajare - Un singur schimb, 8 ore zi - Scolarizarea personalului se face la locul de munca Pentru mai multe informatii: 0 2 5 9 4 1 6 6 4 0 sau 0 3 5 9 4 1 1 1 7 7
-
Angajam personal- muncitori necalificati la asamblarea, montarea pieselor, cod COR 932906. Experienta nu este necesara. Se ofera scolarizare si instruire direct la locul de munca, avem posturi atat pentru femei cat si pentru barbati la: * Montare si lipire piele * Cusut * Finisat * Control Calitate Lucram intr-un singur schimb, de luni pana vineri, 8 ore pe zi. Cunostinte minime a limbii romane sau engleza Pentru mai multe informatii:0 2 5 9 4 1 6 6 4 0 sau direct la sediul firmei.
-
Oferta Stivuitoristi LEIPZIG: Program de lucru: 8 ore pe zi, 6 zile pe saptamana (pana la 180 ore luna) Ce se cere? Licenta de stivuitorist Limba germana la nivel incepator Ce se ofera? Salariu de 14,3 EUR ora BRUT Cazare contra cost (300 EUR luna, cate 2 persoane in camera) Transport de la munca la cazare si inapoi (100 EUR luna) Avansuri saptamanale cate 50 EUR dupa primele 5 zile lucrate Dupa ce se plateste chiria si transportul, raman in mana cu 1600-1700 EUR net aproximativ
-
Angajare in Elvetia- urmatoarele posturi Grădinar - amenajare spatii verzi- vorbitor de germana Schela- montare demontare schela- vorbitor germana B2 Chelnerita (gastronomie ) femei vorbitoare de limba germana Tamplar- dulgher- vorbitor de limba germana Salarii intre 29-35 Franci elvetieni CHF pe ora in functie de experienta in domeniu si jobul pentru care aplicati cazare intre 600-850- singuri in camera ultilitati incluse in functie de locatia care o avem libera Toate aceste posturi necesita limba germana la nivel conversational- inainte de aplicare se sustine test de limba telefonic.
-
Căutăm CASIERI pentru statie PECO din localitatea BORȘ OFERTĂ Salariu competitiv Tichete de masă Sporuri de noapte, sporuri de weekend si sporuri de sărbătoare CERINȚE Studii medii Experienta ca lucrator comercial reprezinta avantaj Persoana comunicativa, pozitiva Atitudine orientare catre client Disponibilitate de lucru in ture si in weekend Integritate si corectitudine Spirit de echipa CV - urile se vor trimite pe email : [email protected]
-
Avem locul potrivit pentru tine la Venue Coffee&Wine. Căutăm BARMAN Hai alături de noi! Îți vom arăta tot ce știm, ca să ne poți spune tot ceea ce nu știm. Pentru mai multe detalii contactează-ne la numărul de telefon - .
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Oradea Ioșia, Str. Ștefan Octavian Iosif nr. 3A. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
NBI INDUSTRIAL ORADEA Angajeaza sef de schimb Atributii: 1. Planificarea personalului (planificarea personalului la masini, pauze etc...) 2. Planificarea masinilor in functie de comenzi 2. Controlul zilnic al producției (îmbunătățirea OEE și reducerea deșeurilor) 3. Supravegherea personalului (metode corecte de lucru ale operatorului, prevenirea riscurilor lucrătorilor) 4. Coordonarea cu alte departamente (calitate, mentenanta etc..) 5. Pregatirea locului de munca (documentatia si structura postului) 6. Participarea la sedinta zilnică de producție și la sedinta schimburilor de tura 7. Instruirea operatorilor. 8. Intervenții în probleme de mașini și procese Cerinte: 1.Cunostinte de limba engleza spaniola( constitue un avantaj) 2. experienta pe un post similar 3.Curs de stivuitorist(( constitue un avantaj) 4.Studii medii 5.Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi Aptitudini: 1. Munca in echipa 2. Comunicativ 3. Bune abilitati de organizare si coordonare 4. Seriozitate 5. Responsabiliate si corectitudine Beneficii: - Contract pe perioada nedeterminata - Program de lucru flexibil - Tichete de masa de 30 ron zi - Decontare transport - Spor salarial aferent orelor de noapte - Ore suplimentare platite dublu - Bonus de Craciun si Pasti Informatii de Luni pana Vineri intre orele 09:00 17:00 la telefon sau la fabrica din Oradea, str. Uzinelor nr. 8 Descrierea companiei: SC NBI INDUSTRIAL ORADEA SRL este o companie multinationala spaniola in expansiune care face parte din grupul NBI , al carei obiect de activitate este fabricarea si comercializarea de piese de aluminiu cu tehnologie si prelucrare HPDC. Compania executa procese de injectie, mecanizare, filetare, vibro-finisare, sablare, slefuire. Majoritatea produselor finite se exporta pe piata auto germana.
-
Societate comercială cu punct de lucru în localitatea Urvind angajează 2 persoane cu experiență în confecții metalice. Programări pentru interviu la nr.
-
Brutăria Tomis angajează GESTIONAR(A) la produse finite. Cerințe: - gestiunea stocului - abilități de comunicare - capacitate de a interacționa cu clienții Informații la sediul firmei Oradea, Str D. Cantemir Nr 52 sau pe adresa de mail:
-
Căutăm Agent servicii clienți pentru firma noastră TAX JOBS LEGAL RO SRL Cerinte: -Cunoașterea limbii engleze formă scrisă și vorbită la un nivel mediu -experiența în utilizarea calculatorului (internet, Microsoft Office - nivel mediu) si a canalelor de comunicare (email, WhatsApp, Facebook, telefon) -bune abilitati de comunicare si relaționare -Persoană meticuloasă, cu atenție la detalii -Studii medii sau superioare Descriere job: -Contactează clienții care sunt în sistem și oferă informații despre serviciile companiei -Prezintă avantajele și beneficiile serviciilor noastre într-un mod convingător; -Ascultă și înțelege nevoile clienților, oferindu-le soluții personalizate; -Înregistrarea, procesarea înregistrării noilor clienți în conformitate cu procedurile aplicabile ale companiei și legile conexe -solicită documentele necesare pentru clienți de la instituțiile statului român -Actualizează informațiile despre clienți în sistem (adresa, număr de telefon, persoana de contact etc.) și introduce datele clienților noi (se oferă training); -Comunica cu clienții si departamentele companiei, telefonic și în scris (în engleză), pentru soluționarea rapidă a solicitărilor apărute -Munca administrativă, înregistrarea datelor și crearea de înregistrări pentru agenții din sisteme (de exemplu: CRM, Excel, Word) -Îndeplinește obiectivele individuale și de echipă stabilite de conducerea companiei; -Raportează regulat rezultatele și activitățile specifice către supervisorul direct. Beneficii : -ONBOARDING - sistem de pregatire generala si profesionala initiala -EVENIMENTE OBLIGATORII - de ex. chestionare, proiecte sociale, petreceri, diverse activități, etc. -Mediu de lucru pozitiv si sustinator. -Mediu de lucru tanar, dinamic, placut -Sarbatori legale libere Locatie : Office-Oradea (Grigorescu) Program lucru : Full time (8:30-17:00 -30 min pauză) Dacă sunteți interesați, așteptăm CV-ul dumneavoastră.
-
Ești o persoană energică și adaptabilă? Ești pregătit sa accepți provocări noi alături de o echipă dinamică si profesionistă? Ai studii in domeniul electric si crezi că te-ai putea specializa și pe instalarea echipamentelor de securitate și antiincendiu? Căutăm candidatul potrivit pentru funcția de TEHNICIAN IT. Putem crește și evolua împreună dacă te hotărăști să intri și tu în echipa NEXIA! CE VEI FACE ALĂTURI DE NOI? Responsabilitățile tale principale vor fi cablarea și instalarea sistemelor de: - supraveghere video; - date - voce; - alarmă; - detecţie incendiu; - control acces. TE POTRIVEŞTI ÎN ECHIPĂ DACĂ AI: - studii medii absolvite, în domeniu tehnic sau electric; - cunoștințe în cablare și instalare echipamente (constituie un avantaj); - disponibilitate de lucru la înălțime; - disponibilitate pentru deplasări; - permis de conducere cat. B (opțional). CE ÎŢI VOM OFERI: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - diurnă pentru deplasări; - instruire și calificare la locul de muncă; - pachet salarial atractiv; - posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și dezvoltare profesională. Asteptam CV-ul tău!
-
Suntem în căutare de coleg Inginer de sisteme de securitate sau curenti slabi, care să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă sunteți o persoană proactiva, motivată, cu abilități tehnice solide și pasionată de domeniul securității, dornică să se alăture unei echipe de profesioniști, vă invităm să aplicați pentru poziția oferita. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem. Candidatul ideal: Studii in domeniul tehnic, electric, electronic, instalatii telecomunicatii; Experiența profesională: minim 1 an pe un post similar; Cunostinte de instalare si service sisteme de securitate si detectie incendiu constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Electrician autorizat constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Inginer sisteme de Securitate constituie avantaj; Cursuri/atestări specifice postului pot fi realizate si in urma angajarii; Experiență în întocmirea ofertelor (estimare costuri execuție și punere în funcțiune de cerințe, documentare și gestionare); Permis de conducere - categoria B; Apt pentru lucru la inaltime; Disponibilitate deplasări in tară; Persoana responsabila, organizata, comunicativa; Limba engleză - nivel mediu/avansat. Responsabilitati: Coordoneaza activitatile de instalatii sisteme electrice curenti slabi aferente proiectelor companiei; Răspunde pentru documentele emise (soluția tehnică propusă, configurații tehnice, oferte etc); Asigura suportul necesar pentru realizarea in bune conditiii a lucrarilor si respectarea termenelor convenite cu beneficiarii; Realizeaza rapoarte zilnice pentru lucrarile realizate in cadrul proiectelor atat pentru beneficiar cat si pentru angajator; Instruiește beneficiarul cu privire la echipamentele instalate; Întocmește proceduri și instructiuni de asigurare servicii tehnice de operare și mentenanță; Participă la diagnosticarea și rezolvarea defectelor apărute în zona de responsabilitate, folosind aparatura de măsura și control; Participă la revizii şi lucrări de mentenanţă preventivă si corectiva; Respecta pe tot parcursul lucrarilor calitatea executiei si proiectul tehnic; Realizeaza intreaga gama de lucrari electrice de curenti slabi in instalatii industriale, civile; Menține relația cu furnizorii din punct de vedere tehnic (cursuri de specialitate, noutăți tehnice, tehnologii noi, participări la târguri de specialitate); Respectă deciziile în vigoare în ceea ce priveşte lucrul cu documente confidenţiale şi secrete. Beneficii: Contract de munca incheiat pe perioada nedeterminata; Pachet salarial motivant si negociabil in functie de experienta in domeniu; Bonusuri de performanta; Oportunitati de dezvoltare a carierei intr-un mediu professional; Lucrul intr-o echipa dinamica si tanara.
-
Cautam în regim de PFA: Coafeze 2-4 persoane Manichiura-pedichiură 1 persoana Salonul dispune de un spațiu generos,luminos,dotat și intr-o zona cu vad comercial.
-
HAI IN ECHIPA AL.SE.RO! ANGAJAM TEHNICIAN! Departamentul tehnic al sediului din Oradea se mareste! Doresti sa inveti, sa cresti pe plan profesional si sa te implici in proiecte? Avem job-ul ideal pentru tine! Nu trebuie sa ai experienta in domeniul sistemelor de securitate, sunt suficiente cunostintele tehnice, noi te ajutam sa te dezvolti! CV pe adresa de mail Descrierea postului: Noul coleg va participa la instalarea, mentenanta si verificarea sistemelor de securitate, organizarea proiectelor contractate, oferirea de suport tehnic pentru utilizatorii echipamentelor.
-
Dacă ești pasionat de rețelistică depanare hardware, ești dornic să te implici în problemele hardware și software apărute în cadrul departamentelor din compania noastră și poți oferi ajutor în rezolvarea acestora, ești candidatul ideal pentru funcția de NETWORK ENGINEER. TE POTRIVEŞTI ÎN ECHIPĂ DACĂ AI: - studii superioare absolvite, în domeniu tehnic sau IT; - experiență în rețelistică și sisteme de securitate; - cunoașterea, susținerea și dezvoltarea de soluții IT&C; - cunoștințe legate de circuite, procesoare, cipuri, echipamente electronice, echipamente hardware și software de calculator, inclusiv programe și programare; - disponibilitate pentru lucru la înălțime și deplasări; - permis de conducere cat. B; - alte calificări și certificări în domeniu (constituie un avantaj). RESPONSABILITĂŢILE PRINCIPALE: - instalarea și configurarea echipamentelor: date - voce, sisteme de supraveghere video, sisteme de alarmă, detecție incendiu, control acces; - configurarea si realizarea modificărilor de hardware software la echipamentele instalate; - actualizarea programelor și configurațiilor de pe echipamentele existente; - acordarea de suport tehnic la nivel avansat tehnicienilor din echipă. SE OFERĂ: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - pachet salarial motivant, în funcție de abilitățile candidatului; - diurnă pentru deplasări; - bonusuri de performanță; - posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și dezvoltare profesională. Putem crește și evolua împreună dacă te hotărăști să intri și tu în echipa NEXIA! Asteptam CV-ul tău!