Oferte locuri de munca Oradea Bihor • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal curățenie ORADEA, se lucrează 5H - se lucreaza 5h - de la ora 05:00-10:00 L-V, Oferim: Salariu atractiv; Bonuri de masă; Prime de sărbători; Decont de transport. Dacă sunteți interesați așteptăm numărul dumneavoastră: 0722 213 621
-
Promovat
Angajam operator utilaje automatizate, domeniu textil. Cerinte: studii medii (minim 10 clase), necalificat, experienta in domeniu confera avantaj. Transportul la punctul de lucru din Oradea este inclus. Program de lucru : luni-vineri, interval orar 7.00-15.00. CV-urile pot fi transmise pe whats up: sau email:
-
Promovat
Echipa noastra cauta un coleg dedicat pentru mententanta echipamentelor profesionale de curatenie, care sa fie dispus sa se alature ca angajat 4 ore ( norma partiala ) sau colaborator PFA SRL, in functie de preferintele si disponibilitatea sa. Cerințe Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială); Bune cunoștințe de mecanică, electricitate electronică; Operare PC: Lucru în echipa dar și individual; Cunoștințe solide în mecanică electronică și electricitate; Permis de conducere; Cunoașterea si citirea corecta a desenelor de ansamblu si de execuție pentru componentele mecanicele mașinilor electrice. Descrierea jobului Efectuezi activități de reparare, revizie și întreținere a echipamentelor profesionale de curățenie; Stabilești diagnosticul de stare tehnică a mașinii și realizezi analize de anomalii; Identifici piesele de schimb necesare intervențiilor; Efectuarea intervenției de urgenta in cazul diverselor disfuncționalități defecțiuni; Participarea la analiza si rezolvarea problemelor tehnice cu operativitate si eficienta; Întocmirea fiselor tehnice de constatare, raportului tehnic de reparație si întocmirea documentației aferenta lucrărilor executate; Respectarea normelor de munca si a securității în muncă; Realizarea punerii în funcțiune ale echipamentelor utilajelor; Efectuarea lucrărilor de întreținere. Deplasări pentru servisarea și relocarea echipamentelor; Beneficii Acord contractual avantajos pentru ambele părți Telefon, scule, echipamente de protecție; Training si suport in orice situatie intalnita pe parcursul colaborarii. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de email: sau sunati la numarul de telefon 0722 213 621.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Sarcinile si activitatile postului Executa operatiuni pe casa de marcat; Asigura necesarul de marfa la raft; Realizeaza etichetarea si afisarea produselor in functie de cerintele curente; Asigura afisarea pretului si traducerea etichetelor produselor; Asigura igiena rafturilor , magazinului ,platoului, depozitelor ,vestiarului; Executa operatiuni de manevrare si receptie marfa; Executa operatiuni de monitorizare a produselor; Executa operatiuni de servicii catre clienti; Executa operatiuni de promovare a vanzarilor, si a campaniilor promotionale; Efectueaza inventare. Salariul de baza sporuri : Salariul de baza intre 4500 lei - 7000 lei ; Tichete masa 20 lei zi lucrata Pentru munca prestata in timpul noptii - 25 % din salariul de baza corespunzator orelor prestate in timpul noptii; Pentru munca prestata in zilele de repaus saptamanal de sambata si duminica-50 % din salariul de baza aplicat la orele prestate in aceasta perioada; Pentru munca prestata in zilele de sarbatori legale 100% din salariul de baza corespunzator muncii prestate in programul normal de lucru; Pentru munca suplimentara - 100% din salariul de baza corespunzator duratei acesteia; PENTRU MAI MULTE DETALII VA RUGAM SA NE CONTACTATI PE WHATSAPP LA -- 0 sapte 2 cinci 7 cinci 3 zero 3 zero --
-
Recrutez personal ne-calificat pentru munca în Slovacia în diferite fabrici de producție componente auto accesorii auto. Program de lucru 8-12 ore. Bonus de prezența, bonus de calitate etc. Cazarea asigurata contracost. Salarizare 1000-1200 net. Actele necesare pentru angajare. Cazier judiciar curat. Cartea de identitate ( Buletin). Pentru mai multe informații în privat sau la numărul de telefon. .
-
Suntem o companie în plină creștere în căutarea unui șofer de distribuție cu experiență și dornic să se alăture echipei noastre. Căutăm o persoană responsabilă, atentă la detalii și orientată către clienți, care să contribuie la asigurarea livrării eficiente și la menținerea standardelor înalte ale companiei. Cerințe: Permis de conducere categoria B. Experiență anterioară în conducerea vehiculelor de distribuție constituie un avantaj. Abilități de comunicare bune și orientare către client. Atitudine pozitivă. Responsabilități: Conducerea vehiculului de distribuție în siguranță și conform legilor rutiere. Livrarea produselor către clienți conform programului stabilit. Verificarea stării vehiculului înainte și după fiecare cursă. Interacțiunea profesională cu clienții și rezolvarea oricăror întrebări sau probleme legate de livrare. Beneficii: Pachet salarial atractiv (5000 lei net + sporuri). Echipament și vehicul de lucru de înaltă calitate. Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic. Dacă sunteți interesat și considerați că corespundeți cerințelor, vă rugăm să ne contactati pe whatsapp la numarul 0 sapte 2 cinci 7 cinci 3 zero 3 zero. Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a face parte din echipa noastră! Cu anticipație, vă așteptăm să aflăm mai multe despre dumneavoastră.
-
Locuri de muncă în Germania în mai mult domenii ( supermarketuri, șoferi categoria B pentru DHL, îngrijire vârstnici, abator, ajutor în producție industrială ). Contract de muncă german semnat în prima zi când candidatul ajunge, plata și sau avans după prima săptămână de muncă ! Se plătește la oră și se obține circa 1700 - 1900 E net pe lună, cu posibilitatea de a munci ore suplimentare, pentru șoferi 2500 - 3000 E ! Transportul este asigurat ! Cazările sunt asigurate, în camere decente ! Sunt necesare cunoștințe minime de limba engleză sau germană !
-
Locuri de muncă în Germania în mai mult domenii ( supermarketuri, șoferi categoria B pentru DHL, îngrijire vârstnici, abator, ajutor în producție industrială ). Contract de muncă german semnat în prima zi când candidatul ajunge, plata și sau avans după prima săptămână de muncă ! Se plătește la oră și se obține circa 1700 - 1900 E net pe lună, cu posibilitatea de a munci ore suplimentare, pentru șoferi 2500 - 3000 E ! Transportul este asigurat ! Cazare asigurată, în camere decente !
-
Angajam manipulanti marfă depozit legume fructe piața West Market pe centura boxa 34. Program 05-14.00. Carte de muncă, salar atractiv (900 lei saptamana)
-
SUPERMARKET - situat in VELENTA SI NOJORID. Angajeaza: 1- CASIERA, -cu fara experienta, 2-Femeie la Raionul de Mezeluri- si pe sala, -Aranjeaza marfa la Raionul de Mezeluri; -Serveste clienti si lucreaza la feliatorul de mezeluri, -Efectuaza si mentine curatenia pe raion, -Aranjeaza preturile conform produselor; -Verifica termenele de valabilitate ale produselor, NOJORID-------- SUPERMARKET- NOU-in Nojorid, angajeaza; 1.Casiera- cu fara experienta; -Incaseaza si serveste clientul ; -Raspunde de casa de marcat, -Face monetarul la sfarsitul zilei; -Aranjeaza marfa din spatele tejghelei; 2-Femeie la Aranjat Marfa- pe sala; -Pune marfa pe rafturi; -Verifica preturile si termenele de valabilitate, -Face curatenie pe raionul la ccare lucreaza; cu fara experienta; 3- Manipulator Marfa- Barbat -Scoate marfa din Depozit si o duce pe raion; -Serveste clienti in caz de nevoie, -Descarca marfa cand este adusa de furnizor; -Verifica termene de valabilitate, OFERIM: -Salarizare acordata mereu la timp; -Loc de munca stabil; -Contract de munca pe o perioada nedeterminata. Pt inf si detali, va rugam sa ne sunati la nr de tel afisat in anunt. Va multumim!
-
SUPERMARKET - angajeaza pt zona ROGERIUS : 1.Manipulant Marfa- -Incarcat Descarcat de marfa; -Se lucreaza manual, -Cu fara experienta; 2-CASIERA - -cu fara experienta; -Incaseaza si ofera restul la clienti; -Face monetarul la sfarsitul zilei; -Persoana responsabila, -Alte atributi cuprinse in fisa postului, 3-Femeie la Aranjat Marfa- Aranjeaza marfa pe rafturi, Verifica termenele de valabilitate ale produselor ; -Comunica si serveste clientul in caz de nevoie, -Cu fara experienta! OFERIM: -Salarizare acordata la timp; -Loc de munca stabil; -Contract de munca pe o perioada nedeterminata.
-
Persoana Responsabila, - pentru Operare Recepti si Avize marfa - pt SUPERMARKET! -de preferinta -( Femeie)! SARCINILE POSTULUI: -Opereaza Receptia Facturilor si Avizelor, in program; -Modifica si actualizeaza preturile conform discounturilor primite; -Se lucreaza in Sistem de Operare Gestiune ; -Cunoasterea unui program de Gestiune Constitue avantaj. Oferim! -Contract de Munca pe o perioada nedeterminata; -Conditi moderne de lucru; -Salarizarea se discuta, la Interviu, in functie de experienta! -Asiguram suport pt Invatarea si Acomodarea la Locul de Munca. Personele Interesate sunt rugate sa trimita cv- pe adresa de email: mjobs100(Around)yahoo.com
-
Angajam operator productie pe utilaj de profilare a tablei la punctul de lucru din Oradea. Responasbilitati: - manevrarea pieselor din tabla; - pregatirea si instalarea utilajelor de profilare a tablei; - respectarea sarcinilor de lucru; Cerinte: - studii medii; - cunostinte de folosire a instrumentelor de masurare si de desen tehnic (reprezinta avantaj); - implicare si seriozitate; Beneficii: - oferim bonuri de masa; - contract de munca pe perioada nedeterminata; - salariul se negociaza in cadrul interviului; Programul de lucru: luni - vineri, de la ora 8 la 17, plus doua sambete pe luna, de la ora 8 la 13; Pentru mai multe detalii ne gasiti la numarul de telefon din anunt intre orele 8-17.
-
Service-Auto multimarca autorizat RAR in Oradea, angajam Mecanic Auto cu EXPERIENTA. Cerinte: - experienta tehnica multimarca pana la 3.5 tone - seriozitate maxima Se ofera: - salar 6000 - 7000 lei - contract de munca - conditii foarte bune de munca - masa calda - colectiv unit Tel :
-
Recrutam AUDITOR DE CALITATE cu experienta, pentru clientul nostru din Biharia. Cerinte: - Studii economice sau tehnice; - Experienta pe un post similar; - Capacitate de comunicare, analiza si sinteza; - Posibilitatea de a face naveta. Responsabilitati: - Conducerea auditului si planificarea activitatii de audit; - Efectuarea auditului intern conform planificărilor și procedurilor aprobate; - Analizarea si aprecierea conformitatii si eficacitatii sistemului; - Colectarea si structurarea informatiilor specifice activitatii de audit; - Examinarea documentelor referitoare la sistemul calitatii si intocmirea Raportului de examinare si a tuturor documentelor specifice activitatii de audit in domeniul calitatii. Beneficii: - Salariu negociabil; - Tichete in valoare de 30 ron zi lucratoare; - Tichete de vacanta anuale 1.500 ron; - Decont transport: 300 ron luna; - Premii de Paste si Craciun; - Program de lucru de luni-vineri, intre orele 09-17.
-
Vino fara costuri la Gaminvest, leader in imobiliare cu peste 17 ani experiență si performante remarcabile in Oradea si Bihor. Suntem compania cu cel mai mare portofoliu de proprietati si contacte, cu doua sedii in Oradea și o echipă puternică brokeri cu cariere de succes în desfasurare. Din acest motiv, luam in echipa noastra doar brokeri sau agenti cu experienta și rezultate in imobiliare sau vanzari. Fără costuri lunare, fără costuri pentru cursuri, fără costuri de marketing, fără taxe de birou Ce oferim? Fix lunar + Comision + Bonusuri Grile generoase pe nivele de performanta si comision variabil in functie de experienta si performanta Acces nelimiat la portofoliul și bazele de date de clienți Training de nivel expert, formare profesionala si cursuri de vanzari, comunicare si marketing imobiliar Mașină de firmă, laptop de firmă, telefon cu număr de firmă, birou modern cu toate facilitațile de birotică, scanner, imprimante, sală de ședințe, etc Departament juridic intern in companie, ca suport la dispoziția brokerilor în activitatea imobiliară precum și personal de secretariat Înființare societata sau PFA și serviciul de contabilitate lunară, gratuit, sustinut de catre agenție Promovare si publicitate imobiliară a portofoliului Sună interesant? Te vrem în echipa noastră!
-
Recrutam REFERENT RESURSE UMANE, pentru clientul nostru din Biharia. Cerinte: - Studii economice; - Experienta pe un post similar; - Atentie la detalii; - Abilitati bune de comunicare; - Posibilitatea de a face naveta. Responsabilitati: - Gestionarea pontajului lunar; - Eliberarea adeverintelor si documentelor solicitate de catre angajati; - Redactareaa si centralizarea documentelor specifice departamentului de Resurse Umane; - Ofera suport pentru alte activitati administrative cu privire la operatiunile departamentului resurse umane. Beneficii: - Salariu negociabil; - Tichete in valoare de 30 ron zi lucratoare; - Tichete de vacanta anuale 1.500 ron; - Decont transport: 300 ron luna; - Premii de Paste si Craciun; - Program de lucru de luni-vineri, intre orele 09-17.
-
Locuri de muncă în Germania în mai mult domenii ( supermarketuri, șoferi categoria B pentru DHL, îngrijire vârstnici, abator, ajutor în producție industrială ). Contract de muncă german semnat în prima zi când candidatul ajunge, plata și sau avans după prima săptămână de muncă ! Se plătește la oră și se obține circa 1700 - 1900 E net pe lună, cu posibilitatea de a munci ore suplimentare, pentru șoferi 2500 - 3000 E ! Transportul este asigurat ! Cazările sunt asigurate, în camere decente !
-
Salon din Oradea, Rogerius, cautam colegi petru postul de coafura si frizerie in regim de chirie, cu Pfa.
-
Esti in cautarea unui loc modern unde sa iti desfășori activitatea din domeniul beauty? Dacă îți place ceea ce faci și o faci cu pasiune și dedicare te așteptăm în echipa SAMA- salonul este situat în Piața Creangă -Decebal Prin urmare avem posturi libere sub forma de chirie pe scaun după cum urmează: * Hairstilist Barber Manichiura si pedichiură Make-up artist Pentru mai multe informatii puteti sa ne lasati un mesaj.
-
Varsta minima 18 ani. Cofetaria se afla in Lotus Center . Aplica doar daca te regasesti in situatiile de mai jos. Au avantaj cei care au lucrat in domeniu. Angajam si fara experienta, insa doar acele persoane care doresc sa invete cu adevarat. Doresti sa lucrezi intr-un mediu dulce, placut si modern? Esti o persoana organizata, responsabila, seriosa? Vrei sa faci parte dintr-o echipa de la care ai doar de invatat? Deschis de a invata lucruri noi? Responsabilitati: Debarasarea meselor; Intretinerea curateniei. Aplica cu CV sau suna pentru un interviu.
-
Locuri de muncă în Germania în mai mult domenii ( supermarketuri, șoferi categoria B pentru DHL, abator, îngrijire vârstnici, ajutor în producție industrială ). Contract de muncă german semnat în prima zi când candidatul ajunge, plata și sau avans după prima săptămână de muncă ! Se plătește la oră și se obține circa 1700 - 1900 E net pe lună, cu posibilitatea de a munci ore suplimentare, pentru șoferi 2500 - 3000 E ! Transportul este asigurat ! Cazările sunt asigurate, în camere decente !
-
SC RECOLO SRL - parte din Grup Plastor- ( str Matei Corvin nr 404) - firma de productie in prelucrarea maselor plastice, reciclarea cartonului si a diferitelor materiale plastice , amgajam tehnolog productie . Candidatul ideal: O experienta de minim 2 ani intr-o pozitie similara, reprezinta avantaj; Cunoasterea Lb. engleze reprezinta un avantaj; Minim studii tehnice Seriozitate; Program de lucru L-V intre 8.-16 : oferim salar brut de 4500 RON + tichete de masa in valoare neta de 735 RON Se asigura transport