Anunțuri
Locuri de munca Bihor Oradea Companii Disponibil din: 2022-05-11-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Vino în echipa noastră din Oradea! Căutăm Controlori Calitate! Dacă: Ai îndemânare și vedere bună; Ai disponibilitate de a învăța; Ai disponibilitate de a lucra în 3 schimburi. Responsabilități: Realizarea inspecției calitative a pieselor în baza instrucțiunilor de lucru primite; Identificarea defectelor de calitate; Întocmirea rapoartelor aferente inspecției de calitate. Oferim: Venit lunar 3500 lei (format din salariu fix și alte beneficii); Instruire la locul de muncă; Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75 la sută (dacă este cazul); Plata orelor de noapte cu spor 25 la sută; Transport asigurat; Bonus anual vechime; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare.
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Ștefan Octavian Iosif nr. 3A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client - Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland - Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne - Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Angajam operatoare pentru curățenie in Oradea - se lucrează 8H - program variabil in functie de lucrari; Permis categoria B; Oferim: Salarii atractive; Bonuri de masă și prime de sărbători. Dacă sunteți interesați așteptam telefonul dumneavoastră: 0722 213 621.
-
Promovat
Angajez sofer cat C+E sofer tur-retur RO-UE-RO, 75 zi +salariu pe Romania 662 . Oferim: loc de munca stabil, plati la timp, munca cu o echipa agreabila, camioane E 6. Cerinte: seriozitate, responsabilitate, ingrijit. Pentru mai multe detalii, sunati.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Tehnician sisteme de securitate care să stăpânească bine cunoștințe de configurarea sisteme supraveghere video, alarmare la efracție, sisteme detecție incendiu, rețea date și voce .Sau măcar 2 din 4 enumerate mai sus.
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Candidatul ideal Esti o persoana organizata,comunicativa,responsabila,amabila si ai cunostinte de operare a calculatorului? Vrei sa lucrezi intr-un mediu placut si alaturi de o echipa de profesionisti ? Vino sa faci parte din echipa noastra ! suntem o companie specializata in comertul cu bauturi alcoolice si nealcoolice . Descrierea jobului Responsabilitati: - identifica nevoile de produse si ofera consultanta clientilor magazinului -receptioneaza produsele pe baza documentelor de livrare -pregateste marfa pt. expunere: etichetare,pret,etc. -promoveaza si comercializeaza produsele expuse spre vanzare -participa la realizarea target-ului lunar de vanzari -participa la curatenia,inventarierea si expunerea produselor in magazin -efectueaza verificari periodice ale stocului de produse -preia si raspunde de gestiunea magazinului -incaseaza contravaloarea produselor acordand bon fiscal (factura) -intocmeste rapoartele zilnice -raspunde solicitarilor superiorilor Beneficii : Salarizare motivanta in functie de performantele obtinute si bonusuri in functie de nivelul de realizare a targhetelor Tichete de masa Candidatii sunt rugati sa ataseze CV la rubrica mesaje sau sa trimita CV la adresa de mail
-
Promovat
Suntem în căutarea unei societăți specializate în servicii de curățenie pentru a dezvolta o colaborare valoroasă în gestionarea unor apartamentelor închiriate în regim hotelier. Dacă firma dumneavoastră îndeplinește cerințele și dorește să ofere servicii de calitate, vă invităm să luați în considerare această oportunitate. Dorim o colaborare pe termen lung. Cerinte: Program de lucru 8h: 10:00-18:00 variabil in functie de necesitati, Program in weekend, Echipa formată din 2 persoane cu permis de conducere categoria B, Beneficii: - Salarii motivante, - Acord contractual avantajos pentru ambele părți, - Plată competitivă, în funcție de volumul de muncă și calitatea serviciilor prestate, - Furnizăm echipamentele și materialele necesare pentru curățenie. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 0722 213 621. între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Promovat
Angajam personal curățenie în Oradea se lucrează 5H, interval orar - 17:00>22:00 de luni până vineri. Oferim: Salariu atractiv; bonuri de masa; decont de transport pe OTL. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 07********21 între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Promovat
Angajam operatoare pentru curățenie in Oradea - se lucrează 8H - program variabil in functie de lucrari; Permis categoria B; Oferim: Salarii atractive; Bonuri de masă și prime de sărbători. Dacă sunteți interesați așteptam telefonul dumneavoastră: 0722 213 621.
-
S.C. INTERNATIONAL PLATING S.R.L. Profil activitate Galvanizare tratarea si acoperirea metalelor Responsabilitatile postului: - Respectarea procedurilor de lucru, a fazelor de productie si utilizarea adecvata a echipamentelor de productie; - Manipularea si pregatirea pieselor ce urmeaza a fi prelucrata in procesul de prelucrare , in conformitate cu instructiunile de lucru - Raportarea problemelor aparute in timpul procesului, catre seful de schimb ; - Colaborarea cu colegii Se ofera: -Salarizare atractiva; -Prime de performanta - Ore suplimentare platite 200% ; -Bonuri de masa in valoare de 40 RON buc (se ofera 1 BON zi lucrata); -Tichete cadou de Paste si Craciun; -Contract incheiat pe perioada nedeterminata, conform legii; -Echipa amabila si corecta; -Progeam 1schimb -Transport asigurat .
-
Descrierea postului: Identifica si rezolva probleme specifice instalatiilor electrice de joasa tensiune si instalatiilor de incalzire. Monitorizeaza si participa la activitatile de reparatii si intretinere zilnice cu scopul de a maximiza utilizarea instalatiilor electrice si a instalatiilor de incalzire, mentinand legatura cu personalul. Propune necesarul de piese de schimb si consumabile pentru instalatiile mai sus mentionate; Identifica si rezolva problemele specifice utilajelor. (instalatii electrice de joasa tensiune - instalatia de ilumint, hidrofor, elevatoare, motoare electice, intretinere instalatii de incalzire) Colaboreaza cu ceilalti membri ai departamentului in vederea imbunatatirii si eficientizarii activitatii de intretinere. Cerinte: studii medii superioare in domeniul mecanic electromecanic; experienta de lucru in domeniul mentenantei instalatiilor electrice si a instalatiilor de incalzire. Oferim: Contract de munca full-time perioada nedeterminata; Pachet salarial atractiv, adaptat in functie de experienta si calificari Lucrul intr-o companie din prestigiosul grup Volkswagen; Posibilitate de perfectionare; Mediu de lucru profesional, colegial si prietenos;
-
Angajam coordonator operatiuni logistica/transporturi, cu urmatoarele resposabilitati: -Planifica, organizeaza si controlezaza transporturile de marfuri pentru flota proprie cat si cele efectuate de terti-prestatori; -Optimizeaza rutele pentru maximizarea veniturilor si reducerea costurile de transport, km/gol; -Tine legatura cu furnizorii de transporturi, urmarind mentinerea/creearea relatiilor de colaborare cu acestia; -Coordoneaza si urmareste in detaliu efectuarea curselor, tinand legatura cu partile impilcate - dispeceri, soferi, transportatori; -Asigurarea fluxului informational de la si catre soferi; -Culege si utilizeza informatiile relevante in activitatea de transporturi, logistica; -Respecta procedurile interne de contactare a colaboratorilor, de negociere, de emitere, preluare a comenzilor de transport; -Emite, primeste, confirma documentele obligatorii in relatia cu partenerii, pentru derularea serviciilor de transport; Pentru cei interesati, va rugam trimiteti CV-ul pe e-mail.
-
-
Promovat
DESCRIERE Dito Group este compania nr.1 în România pentru mentenanța preventivă a suprafețelor de trafic: piste aeroporturare, autostrăzi, platforme logistice și parcări, drumuri naționale și județene. Avem 17 ani de activitate și peste 1000 de proiecte realizate. Descriere: Căutăm coleg pe postul de șofer cat. B+C+E pentru autotilitare 3,5T + trailer, disponibil la deplasări în țară. Atribuții: vei transporta colegii, materialele si utilaje cu autoutilitare 3,5T + trailer pe perioada lucrărilor vei participa împreună cu echipa, lucrănd cu utilaje de mică mecanizare completarea deconturilor și repoartelor specifice lucrărilor de șantier Oferim: program zilnic de lucru 8 ore zi salar începând de la 5000 RON salar fix în toate lunile anului inclusiv în lunile în care nu se lucrează(datorită domeniului nostru de activitate nu se lucrează în perioada de iarnă) diurna zilnică în deplasare cazare la pensiuni pe perioada deplasărilor echipament de muncă: bocanci, salopeta, tricouri și geacă
-
DESCRIERE Angajam Operator Asamblare în Oradea! Oferim transport asigurat! Experienta nu este necesară! Contact: Oferim salariu de incadrare de 3400 lei brut la care se adauga: - Tichete de masa- 30 lei zi; - Sporuri salariale: spor de noapte, spor de weekend, spor ore suplimentare; - 21 zile de concediu pe an; Cerinte: -Disponibilitate de a lucra in schimburi. Andra: zero sapte patru doi unu zero sapte unu unu trei; Florin: zero sapte patru doi unu zero sapte unu unu doi.
-
- Absolvent al școlii profesionale sau liceului de meserii din domeniul tehnic (mecanic, mecanic auto, electromecanic); - Experiență de minim 1 an în activități de service auto; - Permisul auto constituie un avantaj; - Persoană organizată, muncitoare, comunicativă; - Integritate, seriozitate. Responsabilitati . - Efectueaza interventii de mecanica si electrica auto; - Schimb de anvelope ulei placute de frana discuri de frana geometrie diagnoza electrica pe diferite marci de autoturisme; - Activitati specific unui centru de service auto. - Pachet salarial foarte atractiv; - Tichete de masa; - Bonusuri de performanță; - Condiții foarte bune de lucru. Detalii la nr. de telefon:
-
Promovat
Firma cu experiență în domeniul reciclării, prestatoare de servicii de reciclare în cadrul fabricii GDS din Arad, suntem în căutare de Lucrători sortatori deșeuri reciclabile. Ofertă și beneficii: - Bonus de prezență; - Bonus de performanță; - Bonus pentru recomandare recrutare colegi; - Tichete de masă (35 lei tichet); - Transport asigurat de fabrica; - Contract pe perioadă nedeterminată; - Tichete cadou de Crăciun, Paște, 1 Iunie; - Se lucrează în 2 schimburi; Pentru informații suplimentare, vă rugăm să sunați a numărul de telefon din anunt.
-
ANGAJAM PENTRU VULCANIZARE CERINTE : - SA MONTAZE ANVELOPE AUTOTURISME - SA MONTAZE ANVELOPE CAMION - ARE PRIORITATE : CINE STIE SA LUCREZE CU MASINI CORGHI : CINE ARE DIPLOMA MECANIC AUTO - SA MONTEZE ANVELOPE TRACTOR SI INDUSTRIALE DETALII : LA ADRESA DE EMAIL : micolicasa08gmail.com sau whats app SALARIU MOTIVANT
-
Căutăm Agent servicii clienți pentru firma noastră TAX JOBS LEGAL RO SRL Cerinte: -Cunoașterea limbii engleze formă scrisă și vorbită la un nivel mediu -experiența în utilizarea calculatorului (internet, Microsoft Office - nivel mediu) si a canalelor de comunicare (email, WhatsApp, Facebook, telefon) -bune abilitati de comunicare si relaționare -Persoană meticuloasă, cu atenție la detalii -Studii medii sau superioare Descriere job: -Contactează clienții care sunt în sistem și oferă informații despre serviciile companiei -Prezintă avantajele și beneficiile serviciilor noastre într-un mod convingător; -Ascultă și înțelege nevoile clienților, oferindu-le soluții personalizate; -Înregistrarea, procesarea înregistrării noilor clienți în conformitate cu procedurile aplicabile ale companiei și legile conexe -solicită documentele necesare pentru clienți de la instituțiile statului român -Actualizează informațiile despre clienți în sistem (adresa, număr de telefon, persoana de contact etc.) și introduce datele clienților noi (se oferă training); -Comunica cu clienții si departamentele companiei, telefonic și în scris (în engleză), pentru soluționarea rapidă a solicitărilor apărute -Munca administrativă, înregistrarea datelor și crearea de înregistrări pentru agenții din sisteme (de exemplu: CRM, Excel, Word) -Îndeplinește obiectivele individuale și de echipă stabilite de conducerea companiei; -Raportează regulat rezultatele și activitățile specifice către supervisorul direct. Beneficii : -ONBOARDING - sistem de pregatire generala si profesionala initiala -EVENIMENTE OBLIGATORII - de ex. chestionare, proiecte sociale, petreceri, diverse activități, etc. -Mediu de lucru pozitiv si sustinator. -Mediu de lucru tanar, dinamic, placut -Sarbatori legale libere Locatie : Office-Oradea (Grigorescu) Program lucru : Full time (8:30-17:00 -30 min pauză) Dacă sunteți interesați, așteptăm CV-ul dumneavoastră.
-
Angajez personal in domeniul constructiilor,pardoselilor betonate si pavaje,preferabil cu domiciliu in Oradea.
-
Angajez cameristă Oradea zona centrală program 8 ore.Oferim si cerem seriozitate !
-
Compania Prohuman APT angajeaza cu relocare in Arad instalatori sanitare in parcuri industriale si diferte depozite din zona de vest a tarii. Beneficii salariale: Salariu incepand de la 3200 lei net Cazare asigurata gratuit (2 in camera) 1 masa calda zi Transport asigurat gratuit Program de lucru L-V 08:16:30 Contract pe perioada nedeterminata Bonusuri de sarbatori Pentru detalii ne puteti contacta la numerele de telefon: 0739 679 270 0733 210 616
-
Candidatul Ideal Studii medii; Spirit de observație foarte dezvoltat; Comportament impecabil, capacități morale și umane, limbaj adecvat în relațiile cu colegii colaboratorii; Experienta intr-o pozitie similara; Aptitudine mecanică ridicată; Experienta in domeniul automotive reprezinta avantaj; Abilitati bune de comunicare si relationare; Cunostinte de operare PC. Descrierea jobului Se asigura ca postul de lucru este pregatit pentru fabricatie; Responsabil de optimizarea reglajelor mașinilor și supravegherea lor permanent; Menține și supravegheaza buna funcționare a echipamentelor și utilajelor din dotare în parametrii impuși, semnalează orice fel de problemă apărută la acestea; Controleaza si asigura productia calitativa a pieselor produse; Răspunde de buna executare a lucrărilor repartizate de către șeful ierarhic; Instruirea operatorilor. Respectarea normelor de 5S la postul de lucru; Beneficii: Prime de sarbatori si ocazii speciale; Posibilitati de promovare in cadrul companiei; Bonus de recomandare; Bonus de evaluare anuala in functie de performante; Bonus de prima angajare; Bonus de productivitate si calitate; Plata orelor suplimentare; Spor de noapte; Spor de weekend; Incarcare abonament OTL sau card combustibil; Asigurare transport pe rute externe; Tichete de masa in valoare de 40 Ron pe zi; Consultatii medicale la angajare periodic; Echipament de lucru si protectie. Posibilitatea implicarii in activitati de divertisment si evenimente in sprijinul comunitatii locale in timpul programului de lucru si finantate de catre companie; Posibilitatea de a accesa serviciile e-learning de pe platforma onLearn;