Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bihor Oradea Companii Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Asistent Manager Resurse Umane

    Candidatul Ideal - Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul economic; - Experienta in domeniu minim 1 an; - Atestat Inspector Resurse Umane; - Bune aptitudini de utilizare a pachetului Microsoft Office - Cunostinte de limba italiana prezinta avantaj - Cunostinte solide de legislatia muncii precum si politici si procese in domeniul resurselor umane - Cunostinte de PSI, SSM, Mediu prezinta avantaj. Descrierea jobului - Intocmeste si gestioneaza dosarele de personal: contracte individuale de munca, acte aditionale, adeverinte, alte documente solicitate intern sau extern de legislatia Inspectia Muncii; - Asigura evidenta corecta a inscrierilor in REVISAL si in softul care gestioneaza baza de date; - Mentinerea relatiei cu autoritatile statului; - Colecteaza si centralizeaza toate informatiile si documentele justificative privind statul de plata: pontaje, concedii medicale, de odihna, etc; creeaza actualizeaza fisele de post (ori de cate ori este nevoie); - Organizeaza si desfasoara procesele de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante ce ii sunt alocate (creare profil, postare de anunturi pe diferite canale de recurtare, etc.); - Participa in procesele de recrutare(selectie CV-uri, programari interviuri, etc.) - Colaborare cu AJOFM, initiative specifice adresate noilor absolventi in domeniile de interes (universitati licee de profil), participare la targuri de meserii etc. - Mentinerea raportului de munca, cu furnizorii de servicii PSI, SSM si Mediu . Oferim: Salariu atractiv; Tichete de masa; Conditii bune de lucru intr-un spatiu nou-singur in birou; Analize gratuite pentru angajare. Program de lucru L-V 08:00-16:00

  • 1

    Caut frizer si coafeză

    Avem posturi de lucru disponibile la frizerie și coafor. Salonul are vad comercial, locuri de parcare în vecinătate. -strada Sovata, zona PENNY MARKET Sovata. -program în ture -regim PFA

  • Eurolevicom

    EUROLEVICOM SRL, Jud Bihor angajeaza: - 3 posturi Mecanic auto Cod COR 723103 CV-urile se depun pana la data de 22 aprilie 2024, iar interviul selectia va avea loc in data de 23 aprilie 2024 ora 10:00. Relatii pt depunerea CV-urilor la nr de tel:

  • 1

    ambalator manual

    SC REGIANA BAUTURI RACORITOARE SRL angajeaza un muncitor pe postul de ''ambalator manual, cod COR:932101''. CV-urile se depun pana la data de 18.04.2024

  • 6

    Stivuitorist - Manipulant marfa

    Lava Knitting societate cu profil producție tricotaje metraj pentru saltele angajează pentru unitatea de producție din Oradea stivuitorist manipulant marfa. Ce ne dorim? - Disponibilitate pentru program de lucru in doua schimburi; - Persoana atenta la detalii, dexteritate, seriozitate; - Cunostinte minime de operare calculator; Ce oferim: - Pachet salarial atractiv, - Tichete de masa in valoare de 40 Lei; - Bonus de productivitate lunar. - Bonus de fidelitate anual; - Transport asigurat din Oradea - Decontare transport. - Contract pe perioada nedeterminata; - Program de lucru L-V Pentru detalii : la telefon; https: www.youtube.com watch?v=8ub29Ev5ZKI Lava Knitting este o companie belgiana cu o experiența de peste 100 de ani in industria textilelor, ce activează atât in Europa cat și America de Nord, Indonezia si Mexic .

  • 4

    Tricotor - industria Textila

    Lava Knitting societate cu profil producție tricotaje metraj pentru saltele angajează pentru unitatea de producție din Oradea tricotori muncitori calificati si necalificati. Ce ne dorim? - Disponibilitate pentru program de lucru in trei schimburi; - Persoana atenta la detalii, dexteritate, seriozitate; - Experienta nu este necesara; Ce oferim: - Pachet salarial atractiv, - Tichete de masa in valoare de 40 Lei; - Bonus de productivitate lunar. - Bonus de fidelitate anual; - Transport asigurat din Oradea - Decontare transport. - Contract pe perioada nedeterminata; Pentru detalii : la telefon: , https: www.youtube.com watch?v=lr-2o82PaoI Lava Knitting este o companie belgiana cu o experiența de peste 100 de ani in industria textilelor, ce activează atât in Europa cat și America de Nord, Indonezia si Mexic.

  • 14

    Muncitori Necalificati in Oradea [de la 3150 lei, bani in mână]

    RubyBee recruteaza Muncitori Necalificati pentru clientul sau, o companie ce are ca obiect de activitate producerea si asamblarea geamurilor si usilor de termopan. Locatie: Sat Palota, Jud. Bihor Descrierea jobului: Departamente: Infoliere, Asamblare, Debitare; Se asigura formare la locul de munca; Se ofera echipament de protectie; Disponibilitatea de a lucra in schimburi; Se lucreaza in 2 schimburi de Luni pana Vineri; Candidatul ideal: Absolvent de studii medii (minim 8 clase) Experienta anterioara NU este obligatorie; Abilitati de comunicare, angajament si deschidere catre munca in echipa; Proactivitate si deschidere catre nou; Se lucreaza in mod independent sau in echipa in functie de etapa produsului fabricat; Beneficii: Salariu incepand de la 3150 Lei Net (bani in mana); Bonusuri de performanta; Prime de sarbatori; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Ore suplimentare platite dublu; Asigurare medicala privata; Transport gratuit (Oradea-Palota-Cefa); Angajarea este posibila si pentru persoanele din Ucraina;

  • Angajam Asistent Manager

    Faina Eurotrans angajeaza asistent manager Cerinte: - Studii medii superioare; - Abilitati de comunicare si lucru in echipa; - Limbi straina necesara - Cunostinte foarte bune de operare PC, experiență in MS-Office; - Înțelegerea clară a fluxului de lucru al documentelor; - Foarte organizata și eficienta; - O atenție puternică la detalii; - Abilități de comunicare verbală, capabila să se ocupe de mai multe sarcini. Descrierea jobului - Inregistreaza toate documentele legate de proiect de intrare și de ieșire (generale, tehnice și comerciale); - Monitorizeaza, inregistreaza si analizeaza datele; - Oferă suport ori de câte ori este necesar colegilor; - Gesioneaza relatiile cu personalul. Noi oferim: - Pachet salarial atractiv; - Un mediu de lucru care încurajează atât munca în echipă și inițiativă personală; - Oportunitate de dezvoltare alaturi de o echipa tanara de profesionisti.

  • 1

    Facturista

    - centralizare si verificare avize - intocmirea facturilor - sa introduca facturi de la furnizori in programul de gestiune - verificarea facturilor si avizelor sub aspectul corectitudinii şi completitudinii lor - sa urmareasca si sa indosarieze facturi, avize - Cunostinte program excel Program 9-17 L-V Salar 5120 RON brut

  • 1

    Angajam Barman Ospatar

    Angajam Barman Ospatar

  • Angajez muncitori

    Angajez muncitori pricepuți în rigips, faianță și gresie. Se oferă de lucru în Italia. Mai multe detalii la nr.

  • Angajam Asistent de proiect in Oradea

    Căutăm asistent proiect , cod COR 334303 Fundația Life Tineret este în căutare de Asistent de proiect care să ofere suport la implementarea unui proiect de suflet menit să acorde sprijine dezvoltarea de activitați educaționale copiilor 6-13 din Oradea. Căutăm oameni care să lucreze cu voluntari locali si internaționali și care să ne ajute să dezvoltăm activităti și servicii pentru comunitatea noastră. Ești omul potrivit dacă: Ești absolvent de studii superioare; Ai un nivel avansat de cunoaștere a limbii engleze; Ai foarte bune abilități de utilizare a pachetului MS Office; Ai experiență în implementarea proiectelor cu finanțări europene; Ai experiență relevantă în realizarea de sarcini administrative (arhivare documente, organizare evenimente); Ai atenție la detalii și capacitate de analiză și sinteză a datelor; Ai capacitatea de a respecta deadline-uri; Ești o persoană cu atitudine proactivă și flexibilitate în gândire și acțiune; Ești un om deschis, cu inteligență emoțională și atitudine pozitivă; Ai inițiativă; Ai experienta de lucru cu voluntari locali si straini, experienta cu programul ESC - European Solidarity Corps al UE Ne vom baza pe rolul tău pentru: Oferirea de suport administrativ și logistic managerului de proiect; Pregatire si Organizare intalniri de lucru cu echipa de proiect; Pregatire si coordonare activitati dedicate copii si tineri; Coordonarea fluxului de documente (transmiterea, primirea și înregistrarea documentelor) și derularea operațiunilor specifice implementării unui sistem de arhivare eficient, conform contractului de finanțare; Transmiterea tuturor documentelor de raportare și monitorizare (rapoarte specifice activității de implementare, progres, cereri de prefinanțare și rambursare etc) pe durata implementării proiectului; Traduceri, tehnoredactări și protocoale documente pentru proiect; Întreținerea relațiilor cu furnizorii: verifică, îndosariază și sintetizează rapoartele echipei de implementare, menține legătura cu finanțatorul și alte organisme și autorități implicate în finanţarea și monitorizarea proiectului aprobat în scopul depunerii de documente; Te întâmpinăm cu: Mediu de lucru dinamic și empatic în care prețuim diversitatea, inovația, responsabilitatea, automanagementul; Portofoliu de evenimente, campanii, platforme și produse, foarte divers; Pachet salarial + tichete de masa; Participare la diferite conferințe, traininguri, formări, evenimente; Zi liberă de ziua copilului tău; Participare la ieșiri trimestriale cu colegii și teambulding-uri; Fiecare zi vitaminizată cu ceai sau cafea; APLICATIA TA va trebui să contină CV in ro sau Engleză, care să aibă date valide de contact si care să fie trimisă pe email la adresa Informații suplimentare pot fi oferite și la nr. de telefon: . Aplicatiile primite vor fi analizate in ordinea sosirii de către o comisie din partea organizatiei iar cei a căror aplicatie corespunde asteptărilor noastre vor fi contactati telefonic și email.

  • 1

    Angajez sofer pe comunitate.

    Angajez sofer pe un camion 7.5 tone. Cabina dubla. Aparate automate pe toata Europa.Se cere experiență .minim 1 an international. Se lucrează 40-45 zile. Cu repaus acasă 10 zile. Telefon de firma. 85 euro pe zi. Email.

  • 5

    Angajez meseriasi in constructii.

    Angajez zidari,finisori,dulgheri,muncitori necalificati pentru munca in constructii.

  • 1

    Angajam sofer C+E Tur Retur sau Comunitate

    Angajam sofer C+E pentru curse tur-retur sau comunitate. Mai multe detalii la telefon.

  • 28

    Angajez operatori productie - GALVANIZARE

    S.C. INTERNATIONAL PLATING S.R.L. Profil activitate Galvanizare tratarea si acoperirea metalelor Responsabilitatile postului: - Respectarea procedurilor de lucru, a fazelor de productie si utilizarea adecvata a echipamentelor de productie; - Manipularea si pregatirea pieselor ce urmeaza a fi prelucrata in procesul de prelucrare , in conformitate cu instructiunile de lucru - Raportarea problemelor aparute in timpul procesului, catre seful de schimb ; - Colaborarea cu colegii Se ofera: -Salarizare atractiva; -Prime de performanta - Ore suplimentare platite 200% ; -Bonuri de masa in valoare de 40 RON buc (se ofera 1 BON zi lucrata); -Tichete cadou de Paste si Craciun; -Contract incheiat pe perioada nedeterminata, conform legii; -Echipa amabila si corecta; -Progeam 1schimb -Transport asigurat .

  • 12

    Angajăm șofer profesionist cat. C+E, semicomunitate comunitate (prelata frig)

    Angajăm șofer profesionist categoria C+E pe camioane Mercedes Actros Euro 6 cu semiremorcă prelată Mega, sau semiremorcă dubă frig relația RO-EU-RO+UK. singur pe camion. ( echipaj doar la frig) relația RO-EU-RO. ( semicomunitate )( plecari intre 10 sau 12 zile) singur pe camion. Ce cerem: card tahograf, atestat, certificat ADR prezinta avantaj nu este obligatoriu experiență minim 1 an. Ce oferim: * pauza de 45 acasă la baza din Oradea * 75 (semicomunitate) + salariu de bază ( 3300 Ron brut)(aprox 91 euro) , * 80 (4 saptamani comunitate) + salariu de bază ( 3300 Ron brut)(aprox 95 euro), * se respecta regulamentul 561 - (timpii de condus, pauza etc.) * se fac intre 9500-11500 km lunar * plată promptă și rapidă. * Bonus de performantă trimestrial ( odată la 3 luni) in cazul in care se ating targatele de performantă. Informatii suplimentare sau mai multe detalii pe WhatsApp Hivatásos kamionsofőrt alkalmazunk RO-EU-RO viszonylat. Elvárások: C+E kategóriás jogositvány tahográf kártya ADR bizonyítvány elönyt jelent, nem kötelezö minimum 1 év tapasztalat Biztosítjuk: 45 órás hétvégi pihenő itthon. 75 napidíj + alap fizetés (Bruto 3000 Ron) ( 10-12 nap kikuldetes)(aprox 91euro) 80 napidíj + alap fizetés (Bruto 3000 Ron) ( 26-30nap kikuldetes)(aprox 95 euro) atlag havi km futas 9500-11500 kozt gyors, pontos fizetés negyedéves teljesítménybónusz (3 havonta egyszer), amennyiben elérik a teljesítménycélokat. Bövebb és részletes informaciokért : WhatsApp

  • 2

    Angajam tamplari

    SC DELFOREST SRL angajeaza tamplari in productie de executare produse din lemn masiv (usi.trepti,mobilier) Biharia str.trandafirilor 1 L TEL.

  • 1

    Curier Livrari Tazz - Oradea

    De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic.
 Bonusuri avantajoase.
 Lucrezi cat vrei si cum vrei.
 Salariu saptamanal.
 Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania.
 Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:

Salvează căutarea