Anunțuri
Locuri de munca Bihor Oradea Disponibil din: 2021-09-02 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Compania APT Prohuman Angajeaza Operator Incapsulare pentru o fabrica din Oradea in domeniul automotive. CERINTE: -program de lucru in 3 schimburi - studii medii - persoana dinamica - atentie la detalii BENEFICII : Salariu de angajare 4180 Brut Bonuri de masa 40 de lei zi lucrata Bonusuri lunare de prezenta si performanta Transport asigurat Al 13-lea salariu Asigurare medicala privata Mediu de lucru prietenos Ruta: Oradea-Beius Ruta: Oradea-Tinca Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul nostru comun!
-
Promovat
Angajam agenți securitate cu atestat sau in curs de atestare, salariu 2980 - 3160 lei plus 400 lei bonuri valorice pe lună. 3 posturi pentru bărbați și 2 pentru femei.
-
Promovat
Suntem în căutarea unui Responsabil Recepție pentru unul dintre cei mai mari producători de plante și flori la nivel național. Ne dorim un profesionist organizat și comunicativ, capabil să gestioneze eficient fluxul de informații și bunuri. Responsabilități: -Gestionarea stocurilor de marfă pe grupe de produse, de la recepție până la livrare, utilizând sistemul informatic dedicat; -Înregistrarea corectă a intrărilor și ieșirilor de produse în sistemul informatic; -Recepționarea produselor conform documentelor însoțitoare și verificarea conformității acestora; -Procesarea și furnizarea documentelor necesare pentru recepție și livrare; -Supervizarea activităților echipei din subordine și asigurarea bunei funcționări a acesteia și menținerea unei comunicări eficiente între departamentul și producție. Cerințe: -2+ ani experiență anterioară pe o poziție similară; -Corectitudine, rigurozitate și capacitate organizatorică dezvoltată; -Cunoștințe solide de operare PC și pachet Microsoft Office; -Familiaritate cu un sistem de warehouse management sau ERP constituie un avantaj; -Abilitatea de a lucra eficient cu mai multe procese simultan. Beneficii: -Pachet salarial motivant; -Bonusuri în funcție de performanță; -Oportunități de dezvoltare profesională.
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Dorim sa ne marim echipa si suntem in proces de recrutare de muncitori calificati si necalificati. Experienta constituie un avantaj.
-
Angajez șofer tur- retur 75 zi plus salarul pe țară, se lucreaza la duba frig, camion 40 t
-
Service auto autorizat RAR,angajeaza: -mecanic auto(nuu necesita experienta mare) -electrician auto -finisor auto Salar negociabil.Inf.tel.
-
-
Firma de încălțăminte angajează cusator. Mai multe detalii la telefon
-
-
angajam persoana cu sau fara experienta pentru atelier de prestari servicii debitare pal melaminat program de lucru 8-16.30 sambata duminica liber
-
Caut femeie pentru îngrijirea unei bătrâne de 72 de la pat . Aștept un telefon la numărul
-
Angajam 2 colegi cu experiență pentru preparare pizza respectiv burgeri. Salarizare: 5000 lei Detalii la telefon.
-
-
Angajez sofer cat. C+ E transport international de marfa prelata. Rutele frecventate Italia, Polonia, Lituania.
-
Firma de confectii metalice angazeaza lacatus confectii metalice in Oradea. Cerinte: Experienta minima in citirea si interpretarea desenului tehnic, cu respectarea cotelor și a instrucțiunilor de lucru; Capabil sa utilizeze instrumente de masura specifice activitatii; Flexibilitate in gestionarea responsabilitatilor zilnice; Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; Se lucreaza un singur schimb.Program de lucru de L-V 7:00-15:00. NU ESTE NEVOIE DE DIPLOME DE CALIFICARE DOAR DE DORINTA DE INVATARE SI IMPLICARE IN ACTIVITATILE ATELIERULUI.
-
-
Candidatul ideal: Persoana pasionata de IT care dorește sa evolueze in acest domeniu Abilități de lucru in echipa Bune abilități de comunicare Capacitatea de a diagnostica defecțiuni ale echipamentelor IT si de a oferi consultanta tehnica Capacitatea de a rezolva incidente software in funcție de problemele care apar Capacitatea de a lucra de sine stătător, autodidact Absolvent studii superioare Cerințe: Absolvent studii superioare sau in curs de finalizare (ultimul an) Experiență în rețelistică constituie un avantaj Cunoașterea, susținerea și dezvoltarea de soluții IT&C Deținerea de calificări și certificări constituie un avantaj Permis de conducere cat. B Limbi vorbite: Romana (nativ), Engleza Descrierea postului: *Instalarea, configurarea şi mentenanța instalațiilor de date voce, telecomunicații, configurații software ale echipamentelor de rețelistică (routere, switch-uri, firewall), soluții de cablare structurată *Disponibilitate pentru dezvoltarea capacităților tehnice prin participarea la training-uri și cursuri de specialitate Se oferă : Pachetul salarial în funcție de abilitățile candidatului Bonusuri în funcție de performanță Posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și posibilitatea de dezvoltare profesională Integrarea într-o echipă tânără, cu mediu de lucru profesionist și modern Masina de serviciu Laptop, telefon mobil de serviciu Detalii firma: iNet Corporation Analytics SRL companie activa in piața IT din Romania, cu o experiență de peste 11 ani și personal certificat specializat pe diverse segmente alte pieței IT. Echipa iNet furnizează soluții de IT&C și oferta atât comercializarea acestora cu ajutorul departamentului de vânzări, dar și integrarea produselor și a soluțiilor prin departamentul tehnic de care dispunem. Încurajăm creativitatea, libera exprimare și inovarea în tot ceea ce facem. Suntem o echipă tânără care dorește să crească și să se dezvolte atât din punct de vedere personal dar și profesional, de aceea punem la dispoziție un mediu energic de lucru, dar și activități în cadrul companiei. P
-
Pingu Toys angajează Consilier vânzări !!! -Ce căutăm? * persoană de încredere; * comunicare, coerență în exprimare; * spirit de echipă; * echilibru emoțional, autocontrol; * punctualitate; * asumarea responsabilităților; * implicare atât în vânzarea produselor cât și în menținerea curățeniei la locul de muncă. -Care ar fi sarcinile tale? * promovarea produselor noastre și oferirea sprijinului față de clienți; * răspunderea solicitărilor clienților; * încasarea produselor vândute; * oferirea informațiilor necesare despre marfa expusă; * evidența stocului din magazin. -Oferim: * contract pe perioadă nedeterminată; * condiții optime de lucru; * oportunități de promovare și creștere pe plan profesional; * zile de concediu suplimentare în funcție de vechimea în companie + altele. CV-urile se depun: - whats app: - în magazinul fizic din ERA SHOPPING MALL
-
Angajam maistru in constructii. -Din Oradea sau imprejurimi -Sa citeasca planuri -Sa conduca echipa de 10-15 oameni -Pontaje, cordare, trasare si urmarit lucrari ptr un standard cat mai bun.
-
Societatea noastră este în căutarea de noi angajați în domeniul construcțiilor. Căutăm muncitori cu experiență în izolați termice (vată minerală, elastomer și jacketing). Oferim salarii începând de la 4000 - 6000 lei până la 8000 lei lunar, în funcție de experiență. AȘTEPTĂM SĂ NE CONTACTAȚI
-
Angajami muncitori in constructii in Italia pentru termosistem ( plata la metru patrat ) informatii tel .
-
Suntem în căutarea unui Finisor Mobilier în Ardud (SM), pentru o companie producătoare de mobilier premium, un brand românesc care ia naștere ca un business de familie, în anul 2013. Obiectivul companiei este realizarea pieselor de mobilier rezistente, durabile si mai ales calitative. Persoana pe care o căutăm trebuie să aibă experiență sau dorință de învățare. Aceasta va fi responsabilă de finalizarea și finisarea pieselor de mobilier în conformitate cu standardele ridicate de calitate. Responsabilități: -finisarea mobilierului folosind uneltele și materialele potrivite; -aplicarea vopselelor potrivite pentru tipul de mobilier; -repararea eventualelor defecte, pentru a reda mobilierului un aspect calitativ; -respectarea regulilor de protecție și siguranță în muncă. Cerințe: -experiența reprezintă un avantaj; -dorință de învățare și perfecționare; -atenție la detalii; -munca în echipă. Beneficii: -mediu de muncă plăcut; -pachet salarial competitiv.
-
Societate de constructii (care execută lucrări de apă și canalizare), cu sediul în mun. Oradea, jud. Bihor, angajează Expert tehnic achizitii. .Persoanele interesate in vederea angajarii sunt rugate sa trimita CV-uri. Sarcini: Intocmeste documentatia tehnica pentru participarea la licitatii; Analizeaza si verifica indeplinirea conditiilor referitoare la eligibilitate, inregistrare, capacitate tehnico-economica, situatie financiara, solicitate prin documentatia de atribuire; Pregateste si elaboreaza documentatiile in vederea participarii la procedurile de achizitie publica, in conformitate cu cerintele din documentatia de atribuire si caietele de sarcini; Cerinte: Studii superioare de specialitate (de preferat facultatea de inginerie). Cunostinte tehnice , economice, juridice. Operare PC: Word, Excel, programe specific (Intel Soft). Abilitati de comunicare. Capacitate de organizare. Capacitate de analiza si sinteza. Minimum 1 an experienta intr-o pozitie similara.