Anunțuri
Locuri de munca Brasov Companii Disponibil din: 2020-06-17 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descriere Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Promovat
Bun venit! Angajăm 0 persoană care urmează să-și desfășoare activitatea în zona Asamblare-Montaj final. Pentru acest post nu e necesară experiența, căutăm persoane serioase care doresc să învețe, se va oferi instruire la locul de muncă. Ofertă: Contract perioadă nedeterminată Program lucru: 2 schimburi (06:30-14:30, 14:30-22:30) Timp de lucru efectiv: 7 ore și 25 minute zi (cu 35 minute pauză, împărțite în 3 pauze zi) Salariu: 3917 lei Brut la angajare, cu mărire salarială la 4312 lei Brut la 2 luni de la angajare Tichete de masă în valoare de 700 lei lună (35 Ron zi) Ore suplimentare plătite dublu (200%) iar în zilele de sărbători legale 300% Măriri salariale anuale, în funcție de performanță Primă de Paște (1300 lei brut) și primă de Crăciun (1450 lei brut) per an Pachet servicii medicale Transport asigurat în Brașov (sau decontare transport înafara Brașovului). Te așteptăm cu drag în echipa noastră! Aplicații la: Info:
-
Promovat
DescriereCăutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Promovat
Angajam Manipulant marfa in industria automotive in Brasov. CERINTE: - minim 8 clase - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi: 06:00-14:30 14:30-23:00 23:00-06:00 RESPONSABILITATI: - transfera produsele finite in locurile stabilite din magazie - verifica daca ambalarea produselor finite este facuta conform instructiunilor BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala privata - subventie zilnica la cantina - spor de noapte de weekend - bonuri de masa in valoare de 40 lei, al 13-lea salariu - transport asigurat: Azuga, Bod, Bran, Brasov, Busteni, Codlea, Cristian, Crizbav, Feldioara, Ghimbav, Dumbravita, Fagaras, Halchiu, Hoghiz, Lunca Calnicului, Moeciu de Jos, Persani, Podu Olt, Prejmer, Rasnov, Vladeni, Rotbav, Sacele, Sanpetru, Tarlungeni, Sinaia, Sinca Noua, Vulcan, Venetia de Sus Jos, Zarnesti, Zizin. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
MTL Transport und Logistik cu sediul în85716 Unterschlei heim,una din cele mai serioase firme de curierat din Germania,cu peste 320 de angajati dintre care cel putin 200 sunt romani, își mărește echipa și caută șoferi pentru : Soferi pe 3,5 tone Pentru parteneri noștri UPS, DPD, GLS , Trans O Flex ! Straubing Erding Freising Plattling Regensburg Hengersberg Se livrează colete, Stopurile diferă de la un partener la altul ! Se lucrează de Luni până Vineri, cu posibilitatea de a face 2 sâmbete extra pe luna. 24 de zile de concediu pe an (dupa fiecare an in companie se adauga 1 zi de concediu) Contractul se face direct cu firma germana fără intermediari ! Rugam persoanele interesate să ne contacteze la numărul afișat mai jos: Tel: între orele ( 8:00-20:00) Posibilitate de cazare, contra-cost. Cerem și oferim seriozitate! Echipa MTL va doreste o zi frumoasă!
-
Angajam Consilier de Vânzări cu sau fără experiență Responsabilități: Promovarea și vânzarea produselor și serviciilor Darel Identificarea nevoilor clienților, propunerea celor mai bune soluții Consilierea clienților Cerințe: Utilizarea calculatorului Nivel studii - cel puțin nivel liceal Abilități de comunicare, relaționare, prezentare si negociere Lucru in echipă Orientare către client și rezultate Beneficii: - salariu motivant ; - bonuri de masă; - program : 8:00-17:00; Te așteptăm în echipa noastră! Descrierea companiei Firma este în activitate din anul 1992 și se ocupă cu distribuirea PAL-ului melaminat, MDF, blaturilor de bucătărie si a accesoriilor pentru mobilier. Activitatea se va desfășura la sediul din Brasov din Sos. Cristianului nr.1-3 langa fostul Tekzen. www.darel.ro Detalii și CV la nr. de telefon
-
Angajăm operator mașină aplicat cant ABS Responsabilități: Preluarea diagramei de aplicare a cantului ABS Verificarea calitativă a suprafeței prelucrate Manipularea pieselor prelucrate Participarea la inventare Cerințe: Punctualitate Păstrarea curățeniei la stația de lucru Experiența în domeniu este necesară Disponibilitate la efort și muncă fizică Beneficii: - salariu motivant ; bonuri de masă; - program : 8:00-17:00; Descrierea companiei Firma este în activitate din anul 1992 și se ocupă cu distribuirea PAL-ului melaminat, MDF, blaturilor de bucătărie si a accesoriilor pentru mobilier. Activitatea se va desfășura la sediul din Sos. Cristianului nr.1-3 langa fostul Tekzen , Brasov www.darel.ro Detalii și CV la nr. de telefon Te așteptăm în echipa noastră!
-
Cautam un coleg a care sa ocupe postul de Analist resurse umane Cerinte: Cunoasterea legislatiei aplicabila in domeniu financiar contabil si legislatia muncii; Experienta minima 2 ani ,reprezinta un avantaj; O buna capacitate de organizare,bune abilitati de comunicare; Limba engleza nivel mediu avansat ( se lucreaza cu cetateni straini); Atestat inspector resurse umane reprezinta un avantaj; Cunostiinte MS Office ; Cunoasterea programului Saga ,reprezinta un avantaj. Responsabilitati : estimeaza resursele si cheltuielile necesare derularii activitatii de resurse umane; organizeaza si administreaza baza de date de evidenta a personalului; elaboreaza si gestioneaza fise de post; mentine relatia cu firma ce se ocupa de securitatea si sanatatea in munca; elaboreaza si gestioneaza sistemul de motivare a personalului; arhivarea documentelor; efectueaza cercetari disciplinare; intocmeste si gestioneaza documente de evidenta a personalului; organizeaza programe de pregatire a personalului; pregatirea dosarelor IGI pentru cetatenii straini; organizeaza recrutarea si selectia personalului; oferirea informatiilor privind problemele de personal; organizeaza sistemul de evaluare a performantelor resurselor umane; planifica necesarul de resurse umane pe specialitati planifica si dezvolta cariere; inregistreaza facturi si verifica pe E-Factura; verifica jurnalul de vanzari lunar; intocmirea registrului de casa,deconturi . Ce oferim: Salariu competitiv+ tichete de masa 40 lei zi; Bonus in functie de obiective; Prime de sarbatori; Oportunitati de dezvoltare profesionala; Mediu de lucru placut. Asteptam mesajele dumneavostra. Incercam sa va contactam in cel mai scurt timp posibil
-
Promovat
Angajăm în bune condiții de lucru un coleg pentru postul Operator CNC, cu experiență de minim un an în lucrul cu freze CNC si cunoștințe de desen tehnic (de bază). Program: 3 schimburi schimbul 1: 06.45 14.45 schimbul 2: 14.30 22.30 schimbul 3: 22.30 06:30 Ofertă: Contract perioadă nedeterminată Tichete de masă în valoare de 700 lei lună (35 Ron zi) Ore suplimentare plătite dublu (200%) iar în zilele de sărbători legale 300% Spor de noapte 25% Măriri salariale anuale Prime de Paște și Crăciun în valoare de 1300 lei Net per an Pachet servicii medicale Transport asigurat în Brașov sau decont combustibil (in cazul in care domiciliul se afla in afara ariei acoperite prin transportul oferit de companie). Companie: Producție de confecții metalice maritime și instalații de răcire industrială, prezentă în Europa, America și Asia. Te așteptăm cu drag în echipa noastră! Info:
-
Suntem în căutarea unor Operatori linie productie - dedicati și experimentati pentru a se alătura echipei noastre de producție. Daca ai urmatoarele competente : Studii medii tehnice (minim scoala profesionala sau curs calificare domeniul industria lemnului - constituie avantaj); Experiență pe un post similar de minim 6 luni -constituie avantaj; Notiuni de interpretare specificatii tehnice; Ce responsabilitati vei avea ? Montarea si asamblarea ambalajelor de lemn; Prelucrarea lemnului placajului pe utilajele specifice pentru executia ambalajelor de lemn; Deservirea cu atentie a utilajelor industriale pentru prelucrarea lemnului; Verificarea calitatii produselor prelucrate; Ce beneficii vei avea : Salariu competitiv, trebuie doar sa il stabilim impreuna la o discutie! Tichete de masă: beneficiezi de tichete de masă în valoare de 40 lei zi lucrată; Prima sarbatori; Transport asigurat din Brasov sau posibilitate de decontare; Oferim specializare la locul de munca; Program de lucru : de luni pana vineri, maxim 2 schimburi . Mediu de lucru modern, placut, utilaje noi si o atmosfera de lucru deschisa; Persoanele interesate pot depune CV-urile la: - sediul firmei din Parcul Industrial Prejmer, str. Paris nr.52 - adresa de e-mail :
-
Societate comerciala cautam personal ambalare in localitatea Ghimbav, judetul Brasov. Postul nu necesita experienta, se ofera bonuri de masa, decont transport iar pentru alte informatii va rog sunati la
-
Service multimarca , situat in Brasov , locatie noua , cauta tinichigiu auto. Detalioi se pot oferii oricand la telefon sau la sediu. Multumum pentru interers.
-
Promovat
Venus Auto Service își extinde echipa de profesioniști în domeniul auto iar tu poți fi candidatul potrivit! Suntem în căutare de colegi mecanici calificați, cu experiență de muncă pe un post similar, care să fie dornici de o nouă provocare profesională alături de firma noastră. Lucrând în echipa Venus Auto Service te vei bucura de salariu motivant, compus dintr-o parte fixă și una variabilă în funcție de performanță. Dacă ți-am atras atenția, nu ezita să ne contactezi telefonic la numărul pentru a-ți oferi mai multe detalii!
-
Atributii: - supervizarea activitatii si echipei din subordine in conformitate cu politica si obiectivele companiei; - intocmirea si asumarea rapoartelor de activitate; predarea acestora catre superiori; - identificarea problemelor si abilitatea de a lua rapid masuri corective si preventive; Candidatul ideal: - Studii medii sau superioare; - Experienta minima 2 ani in functii de conducere sau supervizare in domeniul alimentatiei publice; - Cunostinte utilizare PC - Abilitati de conducere si sau supervizare Oferta: - pachet salarial atractiv; - integrare in colectiv tanar si dinamic; - contract munca perioada nedeterminata - decont supliment transport
-
Claunic Auto este pe piata auto de peste 20 de ani, oferind servicii variate in domeniu: vanzari piese noi si din dezmembrari, reparatii auto, ITP, tractari, asigurari auto. Echipa actuala este formata din oameni tineri si energici dar cu suficienta experienta cat sa livreze produse si servicii de calitate clientilor Claunic. In prezent, Claunic Auto SRL angajeaza consilier vanzari piese auto provenite din dezmembrari. Ce ar trebui sa faci tu: sa acorzi clientilor asistenta comerciala, telefonic si direct sa gasesti piesele, in functie de seria de sasiu, in programele de identificare ale producatorilor si sa intocmesti oferte pentru solicitarile primite sa gestionezi relatia cu clientii cheie ai magazinului pentru a eficientiza procesul de vanzare Experienta in domeniul auto este printre cele mai importante atuu-uri pe care le cautam la viitorul coleg sau colega, impreuna cu experienta in domeniul vanzarilor. Ce iti oferim: * Stabilitatea locului de munca * Preturi preferentiale pentru serviciile si bunurile achizitionate din grupul Claunic, pentru masina personala * Posibilitate de avansare ierarhica, intr-o firma aflata in dezvoltare * Program de lucru intr-un singur schimb * Salariu negociabil, in functie de experienta si pregatirea fiecaruia Cum aplici: 1. trimite un mesaj de raspuns la acest anunt la care sa atasezi CV-ul tau, actualizat la zi. 2. trimite CV-ul pe Whatsapp la numarul din anunt: Te asteptam sa ne fii coleg!
-
Suntem în căutarea unui bucătar talentat și pasionat să se alăture echipei noastre din cadrul restaurantului nostru situat într-un hotel de prestigiu. Dacă aveți o pasiune pentru gătit, creați meniuri rafinate și vă bucurați de experiența de a aduce zâmbetul pe fețele clienților noștri, atunci sunteți persoana pe care o căutăm! Responsabilități: Pregătirea și prezentarea mâncărurilor conform standardelor noastre de calitate Crearea și inovarea de rețete noi și meniuri adaptate preferințelor clienților Gestionarea stocurilor și aprovizionarea eficientă a ingredientelor necesare Asigurarea respectării normelor de igienă și siguranță alimentară în conformitate cu reglementările locale Colaborarea strânsă cu echipa pentru a asigura un serviciu excelent și o experiență gastronomică de neuitat pentru clienți Cerințe: Experiență anterioară în domeniul culinar, preferabil într-un mediu similar de restaurant sau hotel Abilități excelente de comunicare și spirit de echipă Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona mai multe sarcini simultan Atitudine proactivă și creativă în abordarea sarcinilor culinare Certificare sau formare în domeniul culinar este un avantaj Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și profesional, alături de o echipă dedicată Dezvoltare profesională și posibilități de avansare în cadrul organizației Pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare Acces la traininguri și workshop-uri pentru perfecționarea abilităților culinare Dacă sunteți pregătit să vă alăturați unei echipe de succes și să vă aduceți contribuția la crearea unor experiențe culinare deosebite, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail Așteptăm cu nerăbdare să ne întâlnim și să discutăm mai multe despre această oportunitate minunată!
-
Descriere CANDIDATA UL IDEAL: Persoană dinamică, harnică, cu spirit de echipă, atentă la detalii Persoană responsabilă, conștiincioasă și punctuală Abilități de curățenie cunoștințe minime legate de standarde operationale de curățenie în ospitalitate Capacitatea de a lucra cu supraveghere redusă și de a menține un nivel ridicat de performanță Prietenoasă și orientată către nevoile clientului Abilități de prioritizare și gestionare a timpului Lucrează rapid și fără a compromite calitatea Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj Experientă dovedită în domeniul hotelier reprezintă un avantaj RESPONSABILITĂȚI: Asigură curățarea camerelor, a spațiilor comune precum și alte încăperi, folosind echipament și soluții de curățenie adecvate Raportează supervizorului cu privire la orice daune, deficiențe și pagube cauzate de oaspeți Raportează supervizorului obiectele uitate sau abandonate de client în hotel Raportează defecțiunile din cameră și se asigură de remedierea acestora Verifică stocul produselor consumabile și efectueză comenzile pentru înlocuirea acestora Curăță și dezinfectează băile, precum și alte suprafețe din cadrul locației Schimbă seturile de așternuturi și prosoape în cameră BENEFICII: Salariu fix si bonuri de masă Asigurare medicala privată Mediu de lucru plăcut alături de o echipă profesionistă Training de formare și suport permanent în activitatea desfășurată Posibilitatea dezvoltării profesionale în domeniul hotelier
-
Ne mărim echipa . Cautam coleg singur sau echipaj format . Se trasporta - marfa generala usoara . Tip de remorca transportată : prelata , frig sau duba box . Documente necesare : -cartela de tahograf -permis de conducere categoria C+E -atestat de transport marfa Tip de contract si salarizare : Contractul este pe Romania Singur -- 2800 luna *cu salariul de lei inclus* Echipaj - 5100 cabina *cu salariul de lei inclus* Pentru mai multe informații scrieti-ne pe whatsapp sau la numărul de telefon din anunț . Va așteptăm în echipa noastră !
-
-
Se cauta șoferi pentru ruta internațională . Singur sau echipaj format .Nu formam echipaje . Tip de transport : marfa generala . Tip de remorca transportată : prelata frig box . Stil de lucru : minim 2 luni cu 2 săptămâni acasă . Cerinte : -cartela de tahograf -permis de conducere categoria C+E -atestat de transport marfa Baza și preluarea camionelor se va face la baza din Spania . (camioane euro VI) Transportul pana in Spania este asigurat de către firma . Salarizare : 2800 cu salariul pe țară inclus (contractul de munca este pe România). Echipaj - Pentru echipaje 5100 cu salariul pe tara inclus (contractul de munca este pe România) Pentru mai multe informații contactați-ne la numărul de telefon sau pe watsapp .
-
Candidatul Ideal - peste 5 ani, cumulați, de experiență profesională - înclinație naturală și sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii; - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență; - responsabilitate personală, consecvență; - entuziasm și gândire pozitivă; - aspect elegant și siguranță de sine; - atitudine orientată spre soluții și rezultate; - experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, asigurări, relații cu publicul, învățământ sau similar constituie un avantaj. Descrierea activitatii: - continua dezvoltare, proactivă, a portofoliului propriu; - stabilirea și realizarea întrevederilor cu potențiali clienți; - înțelegerea și prezentarea sistemului de lucru către potențiali clienți; - administrarea, gestionarea și promovarea portofoliului propriu, prin intermediul planului de marketing, performant, pe care îl punem la dispoziție. Ce îți oferim: - training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe dezvoltare profesională și personală; echipă cu aproape 30 de ani de experiență în domeniu; - coordonator dedicat consultanților în training; sediu la standarde internaționale, cu sală de prezentare pentru clienți tip cinema, echipamente 360 VR, săli de întâlnire; - pachet financiar construit pe baza unui sistem testat și utilizat cu succes în practică, cu comision - - maxim pentru consultanți de până la 80%; -suport strategic, juridic și birocratic permanent; - site de prezentare profesionist; - materiale de prezentare și promovare profesioniste; cel mai performant sistem de lucru existent astăzi în domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; sistem de colaborare între consultanți la nivel local, național și global, cu peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - portofoliu de clienți acumulat în cei aproape 30 de ani de activitate continuă; - brand recunoscut pe plan local, național și internațional, în continuă evoluție; - program flexibil, independență; - venituri nelimitate, proporționale cu implicarea și rezultatele tale; - posibilitatea de a-ți dezvolta propria echipă în cadrul companiei.
-
Lucrator comercial - LA Doi Pași- Calea București nr. 102 CANDIDATUL IDEAL Te asteptam in cadrul companiei noastre chiar daca nu ai reusit inca sa acumulezi experienta necesara, la noi totul se poate invata cu responsabilitatea, implicarea si determinarea ta; daca ai finalizat studii medii; daca esti disponibil sa lucrezi in ture organizate pe durata intregii saptamani: dimineata si dupa-amiaza, daca ai rezistenta la efort si un ritm alert de lucru; daca esti energic, motivat, orientat spre performanta si rezultate. RESPONSABILITĂȚI Vino alaturi de LA DOI PAȘI! Cautam colegi energici, organizati si pusi pe fapte mari. Suntem aici ca, impreuna cu tine, sa ajutam clientii si sa cream o atmosfera placuta in magazinele noastre. Rolul acesta presupune sa construiesti o relatie deschisa cu clientii nostri intr-o atmosfera placuta si profesionista; fii implicat in gestiunea corecta si eficienta a produselor din magazin; fii responsabil cu aprovizionarea marfurilor la raft; mentii standardele de calitate LA DOI PAȘI: magazin curat, ordonat, aprovizionat; comunici in cadrul echipei intr-un mod prietenos, de la egal la egal, cu respect; actionezi alaturi de noi cu responsabilitate ajuti la o organizare mai buna a magazinului. BENEFICII Ce beneficii ai la LA DOIPAȘI: Pachet salarial, format din salariu fix, Decontare transport RATBV si bonusuri cadou cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun; Zile suplimentare pentru concediu de odihna. Pornim de la 22 de zile de concediu si numarul de zile de concediu creste in functie de vechimea in companie; Zi libera platita de ziua ta de nastere; Contact:
-
Responsabilitățile postului: Introducerea în programul de gestiune a: facturilor, avizelor, chitanțelor si emiterea diverselor documente . Completarea următoarelor situații: foaia de prezenta, organigrama zilnica, meniul, concediile, evidenta spălătoriei etc; Introducerea inventarelor în programul de gestiune, întocmirea notelor explicative pentru diferențele constatate la inventariere; Întocmirea diverselor situații și rapoarte la solicitarea superiorului direct; Arhivarea și îndosarierea documentelor operate, respectând criteriul cronologic; Cerințele postului: Experiență în domeniu; Cunoștințe operare PC Word, Excel, contabilitate primara; Responsabilitate, capacitate de analiză și sinteză; Pe lângă salariu noi îți oferim: Bonuri de masa; Spor de fidelitate; Bonus de recomandare personal la angajare; Contract pe perioada nedeterminata; Abonament de sănătate la o clinică privată. Te asteptam in echipa.
-
Promovat
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Lucrători comerciali- pentru Prăvălia Sergiana din Stupini PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare i dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităti reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - abonament medlife - decontare abonament sala de sport. Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.