Anunțuri
Locuri de munca Brasov Companii Disponibil din: 2020-11-30-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam colegi noi Resort EuroPark Fundata Judetul Brasov Ne marim echipa prin angajarea de colegi noi pentru urmatoarele posturi: - chelneri si ospatari cu experienta - cameriste si menajere cu experienta - bucatari cu experienta - ajutoare de bucatar cu experienta Oferta de angajare include urmatoarele beneficii: - program de lucru in ture - cazare si trei mese zi plus alte facilitati - decontare transport pentru venirea si plecarea din tura - salariul cu valori cuprinse intre 3000 ron 7500 ron luna in functie de performanta si indeplinire a responsabilitatilor - contract de munca pe perioada nedeterminata - predictibilitate, stabilitate, proceduri de lucru si fise de responsabilitati pentru fiecare post - dezvoltare si avansare in cariera profesionala - grila de bonusare periodica pe baza de indeplinire a obiectivelor, constanta si calitatea rezultatelor - abonament clinica medicala privata www.europark.ro Va multumim frumos si va asteptam cu drag !
-
Promovat
Angajam electrician intretinere si reparatii echipamente automatizate, pentru clientul nostru, companie care activeaza in industria lactatelor, in Brasov. In cazul in care oferta pare de interes, asteptam cu drag aplicatiile voastre la: - Whatsapp la numarul de telefon afisat - apel la acelasi numar - la adresa de mail mentionata Cerinte: Studii medii Calificare in domeniu Experienta minim 1 an in productie mediu industrial Notiuni de baza de operare PC Limba engleza nivel mediu Disponibilitate de lucru in 3 schimburi Se ofera: Contract pe perioada nedeterminata Salariu pornind de la 6000 lei net Tichete de masa in valoare de 30 Ron zi lucrata Spor de noapte 25% Ore suplimentare platite 200% Transport asigurat de catre companie Alte beneficii
-
Promovat
Angajam confectionera textile haine dama, numai schimbul 1. Experienta conteaza. Program normal 8 ore cu doua pauze. Fara sambata si duminica si sarbatori legale.
-
Promovat
Suntem în căutarea unei persoane pasionate de arta culinară și dornice să se alăture echipei noastre dinamică în rolul de Ajutor Bucătar la restaurantul nostru. Responsabilități: Asistarea bucătarului șef în pregătirea și gătirea preparatelor Asigurarea igienei și curățeniei în bucătărie Respectarea standardelor de calitate și siguranță alimentară Cerințe: Experiență anterioară într-o poziție similară constituie un avantaj, dar nu este obligatorie Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic Atitudine pozitivă și orientare către echipă Disponibilitate pentru a lucra în ture flexibile, inclusiv în weekenduri și sărbători Oferim: Mediu de lucru plăcut și dinamic Oportunități de dezvoltare profesională Salariu competitiv și beneficii suplimentare Dacă sunteți interesat și credeți că aveți aptitudinile necesare, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email sau să aplicați în persoană la restaurantul nostru Hotel Cubix, Brasov, Bd. Saturn nr.47
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descriere CANDIDATA UL IDEAL: Persoană dinamică, harnică, cu spirit de echipă, atentă la detalii Persoană responsabilă, conștiincioasă și punctuală Abilități de curățenie cunoștințe minime legate de standarde operationale de curățenie în ospitalitate Capacitatea de a lucra cu supraveghere redusă și de a menține un nivel ridicat de performanță Prietenoasă și orientată către nevoile clientului Abilități de prioritizare și gestionare a timpului Lucrează rapid și fără a compromite calitatea Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj Experientă dovedită în domeniul hotelier reprezintă un avantaj RESPONSABILITĂȚI: Asigură curățarea camerelor, a spațiilor comune precum și alte încăperi, folosind echipament și soluții de curățenie adecvate Raportează supervizorului cu privire la orice daune, deficiențe și pagube cauzate de oaspeți Raportează supervizorului obiectele uitate sau abandonate de client în hotel Raportează defecțiunile din cameră și se asigură de remedierea acestora Verifică stocul produselor consumabile și efectueză comenzile pentru înlocuirea acestora Curăță și dezinfectează băile, precum și alte suprafețe din cadrul locației Schimbă seturile de așternuturi și prosoape în cameră BENEFICII: Salariu fix si bonuri de masă Asigurare medicala privată Mediu de lucru plăcut alături de o echipă profesionistă Training de formare și suport permanent în activitatea desfășurată Posibilitatea dezvoltării profesionale în domeniul hotelier
-
Suntem în căutarea unui bucătar talentat și pasionat să se alăture echipei noastre din cadrul restaurantului nostru situat într-un hotel de prestigiu. Dacă aveți o pasiune pentru gătit, creați meniuri rafinate și vă bucurați de experiența de a aduce zâmbetul pe fețele clienților noștri, atunci sunteți persoana pe care o căutăm! Responsabilități: Pregătirea și prezentarea mâncărurilor conform standardelor noastre de calitate Crearea și inovarea de rețete noi și meniuri adaptate preferințelor clienților Gestionarea stocurilor și aprovizionarea eficientă a ingredientelor necesare Asigurarea respectării normelor de igienă și siguranță alimentară în conformitate cu reglementările locale Colaborarea strânsă cu echipa pentru a asigura un serviciu excelent și o experiență gastronomică de neuitat pentru clienți Cerințe: Experiență anterioară în domeniul culinar, preferabil într-un mediu similar de restaurant sau hotel Abilități excelente de comunicare și spirit de echipă Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona mai multe sarcini simultan Atitudine proactivă și creativă în abordarea sarcinilor culinare Certificare sau formare în domeniul culinar este un avantaj Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și profesional, alături de o echipă dedicată Dezvoltare profesională și posibilități de avansare în cadrul organizației Pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare Acces la traininguri și workshop-uri pentru perfecționarea abilităților culinare Dacă sunteți pregătit să vă alăturați unei echipe de succes și să vă aduceți contribuția la crearea unor experiențe culinare deosebite, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail Așteptăm cu nerăbdare să ne întâlnim și să discutăm mai multe despre această oportunitate minunată!
-
Promovat
Angajăm în bune condiții de lucru un coleg pentru postul Operator CNC, cu experiență de minim un an în lucrul cu freze CNC si cunoștințe de desen tehnic (de bază). Program: 3 schimburi schimbul 1: 06.45 14.45 schimbul 2: 14.30 22.30 schimbul 3: 22.30 06:30 Ofertă: Contract perioadă nedeterminată Tichete de masă în valoare de 700 lei lună (35 Ron zi) Ore suplimentare plătite dublu (200%) iar în zilele de sărbători legale 300% Spor de noapte 25% Măriri salariale anuale Prime de Paște și Crăciun în valoare de 1300 lei Net per an Pachet servicii medicale Transport asigurat în Brașov sau decont combustibil (in cazul in care domiciliul se afla in afara ariei acoperite prin transportul oferit de companie). Companie: Producție de confecții metalice maritime și instalații de răcire industrială, prezentă în Europa, America și Asia. Te așteptăm cu drag în echipa noastră! Info:
-
Angajez camerista cu experiența in regim hotelier full time sau part time -in programul 9-16.
-
Angajez camerista pentru camere în regim hotelier - în centrul istoric al BRASOVULUI la un program de 8 ore pe zi (9-17a.m) cu 2 zile libere pe săptămână - se lucrează și duminica -preferam doamne cu experiență în curățenie obligatoriu sa locuiască în BRASOV .Acceptam și studente sau pensionare în program de 4 ore.
-
Angajăm Tâmplari navali care să lucreze la construcții restaurări yachturi și vase de croazieră în Olanda. Beneficii: - salariu de început 13,50 - 14,50 Euro net oră; - job full time, posibilitate de ore suplimentare; - cazarea gratuită (o persoană în cameră) și mașină de serviciu asigurată; - job stabil, contract pe perioadă nedeterminată; - contract românesc (carte de muncă în România), detașare în Olanda cu formularul A1; - asigurare medicală în România și în Olanda. Cerințele postului: - minim 2-3 ani experiență anterioară ca tâmplar naval; - limba engleză la nivel conversațional mediu (obligatoriu); - permis de conducere cat. B (avantaj). Responsabilitățile postului: - montarea și ajustarea de mobilier pe nave de pasageri, vase de croazieră și yachturi; - lucrări de modernizare, întreținere și ajustare cabine; - montaj de mobilier pe structură metalică.
-
Angajăm Șef echipă electricieni cu limba germană pentru a coordona proiecte în Germania, în domeniul civil și industrial. Disponibilitate de la sfârșit de aprilie început de mai. Compania noastră caută să completeze echipa de electricieni cu o persoană vorbitoare de limba germană. Dacă ești un electrician calificat și vorbești fluent limba germană, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Condiții: - salariu 16 Euro net oră (minim 2500 Euro net lună); - program de lucru full time; - posibilitate efectuare ore suplimentare; - cazare și mașină de serviciu în Germania asigurate gratuit; - angajare cu contract în România, pe perioadă nedeterminată; - detașare în Germania cu formularul A1; - asigurare medicală în România și în Germania; - asistență permanentă din partea noastră ca și angajator. Responsabilități: - șeful de echipă oferă suport echipei de electricieni și coordonează activitatea pe proiecte; - participă la ședințele de lucru și urmărește buna funcționare a planului de lucru pentru fiecare proiect derulat; - execută lucrări de instalații electrice alături de echipă: trasare cabluri, control și revizii ale instalațiilor electrice conform planului, montare dispozitive de iluminat - becuri leduri de toate tipurile, supraveghere video, detecție incediu, control acces, sisteme audio-video etc. Cerințe: - calificare de electrician; - 5+ ani experiență practică ca electrician; - experiența în coordonarea unei echipe constituie avantaj; - cunoștințe de lucru după plan tehnic; - cunoștințe de limba germană la nivel avansat; - permis de conducere cat. B (avantaj); - disponibilitate la deplasări în interes de serviciu.
-
Angajăm Instalatori pentru montaj instalații sanitare pentru yachturi în șantier naval din Olanda. Cerințe: - experiență relevantă în domeniul instalațiilor sanitare; - calificare specifică domeniului; - experiența în domeniul naval constituie avantaj; - cunoștințe de limba engleză la nivel mediu (obligatoriu); - permis de conducere cat. B (avantaj); - persoană autonomă și responsabilă. Responsabilități: - montajul instalațiilor sanitare pe yacht în conformitate cu planul tehnic; - asigurarea executării corespunzătoare a lucrării atribuite (montare valve, pompe, filtre, drenarea corectă a țevilor etc.). Condiții și beneficii: - salariu între 13,35 - 20,00 Euro net/oră, în funcție de competențe și experiență; - program de lucru full time; - cazare gratuită (o persoană în cameră); - mașină de serviciu în Olanda și echipament de lucru; - job stabil, contract pe termen lung; - contract românesc, detașare în Olanda cu formularul A1; - asigurare medicală în România și în Olanda; - nu se percepe nicio taxă de angajare.
-
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta de lucru in calitate de casier sau intr-un magazin de haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Four Roses Brasov - Cautăm colegi dornici să intre în echipa noastră! Avem disponibile posturile de: BUCĂTAR AJUTOR BUCĂTAR OSPĂTAR SPĂLAT VASE Ce oferim noi? -Pachet salarial atractiv -Program flexibil -Atmosferă prietenoasă și un mediu de lucru plăcut. Cum să aplicați: Dacă sunteți interesat de această oportunitate, te rugam să ne contactezi la numărul de telefon , pentru a discuta mai multe detalii si pentru a programa interviul! Vă mulțumim pentru interesul acordat și așteptăm cu nerăbdare să ne cunoaștem!
-
Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, managment, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in aproape 30 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company, Brasov, România, Strada Ioan Popasu, nr.2, & Real Estate Company, Covasna Christina Epure Telefon: Telefon WhatsApp: email: Kontaktvermittlung für Immobilien und Marketing, Deutschland, Stuttgart & Olanda, Amsterdam Telefon WhatsApp: Skype: christina.epure1
-
Atributii: - supervizarea activitatii si echipei din subordine in conformitate cu politica si obiectivele companiei; - intocmirea si asumarea rapoartelor de activitate; predarea acestora catre superiori; - identificarea problemelor si abilitatea de a lua rapid masuri corective si preventive; Candidatul ideal: - Studii medii sau superioare; - Experienta minima 2 ani in functii de conducere sau supervizare in domeniul alimentatiei publice; - Cunostinte utilizare PC - Abilitati de conducere si sau supervizare Oferta: - pachet salarial atractiv; - integrare in colectiv tanar si dinamic; - contract munca perioada nedeterminata - decont supliment transport
-
Candidatul Ideal - peste 5 ani, cumulați, de experiență profesională - înclinație naturală și sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii; - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență; - responsabilitate personală, consecvență; - entuziasm și gândire pozitivă; - aspect elegant și siguranță de sine; - atitudine orientată spre soluții și rezultate; - experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, asigurări, relații cu publicul, învățământ sau similar constituie un avantaj. Descrierea activitatii: - continua dezvoltare, proactivă, a portofoliului propriu; - stabilirea și realizarea întrevederilor cu potențiali clienți; - înțelegerea și prezentarea sistemului de lucru către potențiali clienți; - administrarea, gestionarea și promovarea portofoliului propriu, prin intermediul planului de marketing, performant, pe care îl punem la dispoziție. Ce îți oferim: - training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe dezvoltare profesională și personală; echipă cu aproape 30 de ani de experiență în domeniu; - coordonator dedicat consultanților în training; sediu la standarde internaționale, cu sală de prezentare pentru clienți tip cinema, echipamente 360 VR, săli de întâlnire; - pachet financiar construit pe baza unui sistem testat și utilizat cu succes în practică, cu comision - - maxim pentru consultanți de până la 80%; -suport strategic, juridic și birocratic permanent; - site de prezentare profesionist; - materiale de prezentare și promovare profesioniste; cel mai performant sistem de lucru existent astăzi în domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; sistem de colaborare între consultanți la nivel local, național și global, cu peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - portofoliu de clienți acumulat în cei aproape 30 de ani de activitate continuă; - brand recunoscut pe plan local, național și internațional, în continuă evoluție; - program flexibil, independență; - venituri nelimitate, proporționale cu implicarea și rezultatele tale; - posibilitatea de a-ți dezvolta propria echipă în cadrul companiei.
-
CASA RUSTICA ANGAJEAZA URGENT PERSONAL BUCATARIE * BUCATAR * AJUTOR BUCATAR *LUCRATOR IN BUCATARIE * OSPATARITE Pentru program si salariu sunati la telefon Punct de lucru M.I.Metianu nr 61 loc Zarnesti, jud Brasov
-
Promovat
Angajam personal pentru ingrijire batrani in Italia (Lombardia), pe perioade lungi sau la inlocuiri, se cere experienta si limba italiana la nivel conversational.
-
Loc de munca, service auto cu sediul in Fagaras, jud. Brasov angajeaza mecanic avand cunostinte in domeniu pentru reparatii alternatoare si electromotoare auto. Poate fi si din Asia deja sosit in tara. salariul negociabil detalii la - whatsapp
-
Angajam sofer cu categoria C+E si atestat profesional, pentru a face curse tur-retur RO-IT-RO, RO-GRECIA-RO. Camioane cu prelata si frigorifice, autotractor cu semiremorca. Salariu minim pe economie, adica 3300 ron brut, si diurna 75 EUR 24ore. SAU Salariu minim pe economie, adica 3300 ron brut, si 14 EUR la 100 km + 50 EUR per weekend. Sambata de Sus, Brasov
-
Angajam sofer camion - Transport International (Ro - It - Ro; Ro - Gr - Ro) - Sambata de Sus, Brasov
Angajam sofer cu categoria C+E si atestat profesional, pentru a face curse tur-retur RO-IT-RO, RO-GRECIA-RO. Camioane cu prelata si frigorifice, autotractor cu semiremorca. Salariu minim pe economie, adica 3300 ron brut, si diurna 75 EUR la 24ore. SAU Salariu minim pe economie, adica 3300 ron brut, si 14 EUR la 100 km + 50 EUR per weekend. Sambata de Sus, Brasov
-
Sergiana Bunătățuri din Ardeal - angajează - SOFERI pentru fabrica din Poiana Marului (judetul Brasov). CERINȚELE POSTULUI: - Experiență în domeniu; - Atestat transport marfa; - Persoana responsabilă, organizată; - Atenție distributivă. RESPONSABILITATILE POSTULUI: - Verificarea cântărirea mărfurilor înainte de a pleca pe traseu pentru concordanta mărfurilor cu facturile avizele aferente; - Încărcarea descărcarea mărfurilor în autovehicul; - Predarea mărfurilor și a documentelor aferente, în bune condiții, către magazinele proprii și către clienții externi; - Completarea borderoului pentru sumele încasate și predarea acestora departamentului contabilitate. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎŢI OFERIM: - Bonuri de masă; - Spor de fidelitate; - Cursuri de formare și dezvoltare profesională - Prime de Paște și de Crăciun - Zile libere pentru evenimente speciale - Decontare abonament sala de sport - Reduceri la diverși parteneri - Asigurare medicală Medlife Asteptam CV-ul tau!
-
Promovat
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Vanzatoare- pentru Prăvăliile Sergiana. PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare i dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilită i reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - abonament Medlife - decontare abonament sportiv Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.