Oferte locuri de munca Brasov • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.500 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii - prima de productivitate - prima de neabsenteism - tichete cadou cu ocazia sărbătorilor (Crăciun, Paste, 8 martie, 1 iunie). - subvenție zilnica la cantina - abonament medical Medlife - majorare salariale anuală - ore suplimentare plătite 200% - Bonus neabsenteism CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Promovat
Libra Guard angajeaza agenti paza in Brasov. Program doar de zi. Se ofera salariu atractiv si tichete de masa. Program de lucru doar de zi.
-
Promovat
Angajam bucatar sef tura pentru Restaurantele din Brasov: RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: - Verificarea stării de curățenie în bucătărie, anexe, spatii de depozitare; - Verificarea produselor preparate în bucătărie: calitativ, cantitativ si estetic; - Verificarea respectării normelor igienico-sanitare în bucătărie; - Stabilirea necesarului de materii prime si auxiliare, comanda si recepția acestora. CERINȚELE POSTULUI: - Experiență într-un post similar; - Diplomă de calificare în domeniu; - Abilități foarte bune de comunicare; - Persoana responsabilă, organizată, cu inițiativă. Pe langa salariu, noi iti oferim: - Bonuri de masa; - Spor de fidelitate; - Card de sănătate la o clinică privată. Asteptam cv-ul dumneavoastra.
-
Promovat
Hai în echipa Sergiana ! Angajam OSPATAR Dacă ești o persoană: - responsabilă, organizată; - cu abilități foarte bune de comunicare; - cunoscătoare a unei limbi de circulație internaționala; - cu experiență relevantă în domeniu; Pe lângă salariul , noi îți oferim: - bonuri de masă; - procent din vânzări - bonus de recomandare personal - spor de fidelitate; - abonament de sănătate la o clinică privată. - decontare abonament sala de sport. Îți oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău. Mai multe detalii: 0725594472
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam Controlor de calitate in fabrica in Brasov Program de 3 schimburi Salariu atractiv+ 730 lei tichete de masa + sporuri Experiența în domeniu este necesara Descrierea companiei www.DalaHR.ro Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UE) 679 2016 ( GDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.
-
Angajăm Electricieni cu experiență. Posesor permis categoria B. Salarizarea incepe de la 4500 lei NET.
-
Căutăm asistent manager în Brașov Cerințe: - cunoștințe bune de limba engleză; -studii superioare; -cunoștințe medii avansate de operare MS Office; -Tehnici și abilități de negociere; -Experiență în activități administrative secretariat - reprezintă un avantaj; -Bune competențe de comunicare; -Permis de conducere; -Posibilitete de călătorie pentru a stabili întâlniri cu clienții; -Atenție distributivă, viteză de reacție și flexibilitate în a învăța activități noi. Oferim: -salariu motivant; -posibilitate de avansare; -transport; -tichete de masă; -card MedLife; -prime de fidelitate.
-
ANGAJĂM PERSOANE DIN BRAȘOV CU PLECARE ÎN BELGIA Se asigură: - Cazare; - Transport; - Asigurare medicală; - Plată utilităților; Ca și cerințe, se cer: - Cunoștințe medii de limbă engleză; - Permis de conducere - opțional. Pentru mai multe detalii, puteți să ne contactați pe numărul de telefon sau să ne trimiteți CV-ul dumneavoastră pe adresa de gmail:
-
Ne mărim echipa . Cautam coleg singur sau echipaj format . Se trasporta - marfa generala usoara . Tip de remorca transportată : prelata , frig sau duba box . Documente necesare : -cartela de tahograf -permis de conducere categoria C+E -atestat de transport marfa Tip de contract si salarizare : Contractul este pe Romania Singur -- 2800 luna *cu salariul de lei inclus* Echipaj - 5100 cabina *cu salariul de lei inclus* Pentru mai multe informații scrieti-ne pe whatsapp sau la numărul de telefon din anunț . Va așteptăm în echipa noastră !
-
Se cauta șoferi pentru ruta internațională . Singur sau echipaj format .Nu formam echipaje . Tip de transport : marfa generala . Tip de remorca transportată : prelata frig box . Stil de lucru : minim 2 luni cu 2 săptămâni acasă . Cerinte : -cartela de tahograf -permis de conducere categoria C+E -atestat de transport marfa Baza și preluarea camionelor se va face la baza din Spania . (camioane euro VI) Transportul pana in Spania este asigurat de către firma . Salarizare : 2800 cu salariul pe țară inclus (contractul de munca este pe România). Echipaj - Pentru echipaje 5100 cu salariul pe tara inclus (contractul de munca este pe România) Pentru mai multe informații contactați-ne la numărul de telefon sau pe watsapp .
-
Firma cu experienta in domeniul inchirierilor in regim hotelier cauta personal curatenie menajera. Atributiile postului: Curatarea si pregatirea apartamentelor ce urmeaza a fi inchiriate in regim hotelier; Ducerea Receprionarea lenjeriei de la curatatorie; Sesizarea de eventuale lipsuri defectiuni in apartamente si anuntarea managerului; Aptitudini Cerinte necesare: Persoana sociabila, dinamica, orientata spre lucrul in echipa, orientare pro client si capacitate a lucra sub presiune si de luare a deciziilor; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Beneficii: Salariu motivant cuprins intre 2500 - 5000 lei in functie de gradul de implicare; Posibilitate de avansare; Mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara; Training Instructaj.
-
angajaez casier-lucrator comercial in benzinaria MOL FAGARAS
-
Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, managment, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in aproape 30 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company, Brasov, România, Strada Ioan Popasu, nr.2, & Real Estate Company, Covasna Christina Epure Telefon: Telefon WhatsApp: email: Kontaktvermittlung für Immobilien und Marketing, Deutschland, Stuttgart & Olanda, Amsterdam Telefon WhatsApp: Skype: christina.epure1
-
Angajez vânzător vânzătoare minimarket alimentar zona Bartolomeu. Salariu net 3.500 RON Rel.la tel.
-
Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica intr-o firma serioasa in continua dezvoltare, daca cauti un loc de munca stabil, conditii foarte bune de munca si daca vrei ca eforturile tale sa fie recunoscute si recompensate pe masura, te asteptam alaturi de noi. Ce dorim? Dorim o persoana care: - sa aibe un bun simt tehnic, cunostiinte comerciale, sa fie un bun negociator, ambitios si perseverent. - sa aibe cunostiinte de operare PC. - sa aibe minim studii medii (studiile tehnice constituie un avantaj) - sa fie serioasa, organizata, meticuloasa. - sa aibe experienta in vanzari (produse tehnice constituie un avantaj) Cunostiinte de limba engleza si sau germana constituie un avantaj (nefiind insa obligatorii) Ce trebuie sa faca noul nostru coleg?: Consiliaza clientii din magazin asupra produselor din oferta, le recomanda produsul optim tehnico-economic, duce la bun sfarsit operatia de vanzare (inclusiv incasarea contravalorii produselor si emiterea documentelor insotitoare de calitate garantie). Consiliaza clientii referitor la procedura de reparare a produselor in service, primeste si preda clientilor produsele pentru a fi reparate, intocmeste documentele aferente. Se perfectioneaza continuu. Participa la toate activitatile legate de magazin (receptia si verificarea produselor primite in magazin, aranjarea acestora pe rafturi, emiterea de comenzi interne, mentinerea ordinii, curateniei si aspectului magazinului, inventariere periodica, etc.) Beneficiile financiare sunt direct proportionale cu interesul depus si cu rezultatele obtinute. Salariu este motivant; se acorda tichete de masa, prime si bonusuri pentru realizari. Cine suntem? TECHNO PRO este de 25 ani unul din liderii nationali in importul, distributia si vanzarea de scule, utilaje si echipamente pentru constructii, instalatii, montaj, aplicatii industriale si casnice. Gama include scule electrice, generatoare de curent, utilaje de mica mecanizare, compresoare de aer, aparate de sudura, pompe si motopompe, echipamente de ridicat, scule prelucrare lemn, metal, placi ceramice, echipamente pentru curatenie, echipamente intretinere spatii verzi, etc. Reprezentanta BOSCH, MAKITA, HONDA, KARCHER, STIHL, TELWIN, FIAC, MILWAUKEE, DEWALT, KRAUSE, MAX, etc. Puncte de lucru in Brasov, Cluj Napoca, Timisoara, Targu-Mures, Medias; o echipa de peste 70 de persoane - suntem o firma in continua dezvoltare.
-
Claunic Auto este pe piata auto de peste 20 de ani, oferind servicii variate in domeniu: vanzari piese noi si din dezmembrari, reparatii auto, ITP, tractari, asigurari auto. Echipa actuala este formata din oameni tineri si energici dar cu suficienta experienta cat sa livreze produse si servicii de calitate clientilor Claunic. In prezent, Claunic Auto SRL angajeaza consilier vanzari piese auto provenite din dezmembrari. Ce ar trebui sa faci tu: sa acorzi clientilor asistenta comerciala, telefonic si direct sa gasesti piesele, in functie de seria de sasiu, in programele de identificare ale producatorilor si sa intocmesti oferte pentru solicitarile primite sa gestionezi relatia cu clientii cheie ai magazinului pentru a eficientiza procesul de vanzare Experienta in domeniul auto este printre cele mai importante atuu-uri pe care le cautam la viitorul coleg sau colega, impreuna cu experienta in domeniul vanzarilor. Ce iti oferim: * Stabilitatea locului de munca * Preturi preferentiale pentru serviciile si bunurile achizitionate din grupul Claunic, pentru masina personala * Posibilitate de avansare ierarhica, intr-o firma aflata in dezvoltare * Program de lucru intr-un singur schimb * Salariu negociabil, in functie de experienta si pregatirea fiecaruia Cum aplici: 1. trimite un mesaj de raspuns la acest anunt la care sa atasezi CV-ul tau, actualizat la zi. 2. trimite CV-ul pe Whatsapp la numarul din anunt: Te asteptam sa ne fii coleg!
-
Promovat
Hai în echipa Sergiana ! Angajam OSPATAR Dacă ești o persoană: - responsabilă, organizată; - cu abilități foarte bune de comunicare; - cunoscătoare a unei limbi de circulație internaționala; - cu experiență relevantă în domeniu; Pe lângă salariul , noi îți oferim: - bonuri de masă; - procent din vânzări - bonus de recomandare personal - spor de fidelitate; - abonament de sănătate la o clinică privată. - decontare abonament sala de sport. Îți oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău. Mai multe detalii: 0725594472
-
Promovat
Angajam bucatar sef tura pentru Restaurantele din Brasov: RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: - Verificarea stării de curățenie în bucătărie, anexe, spatii de depozitare; - Verificarea produselor preparate în bucătărie: calitativ, cantitativ si estetic; - Verificarea respectării normelor igienico-sanitare în bucătărie; - Stabilirea necesarului de materii prime si auxiliare, comanda si recepția acestora. CERINȚELE POSTULUI: - Experiență într-un post similar; - Diplomă de calificare în domeniu; - Abilități foarte bune de comunicare; - Persoana responsabilă, organizată, cu inițiativă. Pe langa salariu, noi iti oferim: - Bonuri de masa; - Spor de fidelitate; - Card de sănătate la o clinică privată. Asteptam cv-ul dumneavoastra.
-
Prăvălia Sergiana este în căutarea unui lucrător comercial entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți o persoană dinamică, cu abilități excelente de comunicare și un interes pentru industria alimentară, acesta ar putea fi locul potrivit pentru dumneavoastră! Responsabilitățile principale includ: - Asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate, oferind informații despre produsele noastre și asistând clienții în alegerea produselor potrivite. - Efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarului. - Etichetarea și organizarea produselor în conformitate cu standardele companiei. - Păstrarea curățeniei și a ordinei în magazin. - Monitorizarea stocului și asigurarea reumplerii rafturilor în mod regulat. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; - spor de weekend; - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - abonament Medlife - decontare abonament sala de sport. Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Lucrători comerciali- pentru Prăvălia Sergiana din Stupini PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare i dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităti reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - abonament medlife - decontare abonament sala de sport. Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
MTL Transport und Logistik cu sediul în85716 Unterschlei heim,una din cele mai serioase firme de curierat din Germania,cu peste 320 de angajati dintre care cel putin 200 sunt romani, își mărește echipa și caută șoferi pentru : Soferi pe 3,5 tone Pentru parteneri noștri UPS, DPD, GLS , Trans O Flex ! Straubing Erding Freising Plattling Regensburg Hengersberg Se livrează colete, Stopurile diferă de la un partener la altul ! Se lucrează de Luni până Vineri, cu posibilitatea de a face 2 sâmbete extra pe luna. 24 de zile de concediu pe an (dupa fiecare an in companie se adauga 1 zi de concediu) Contractul se face direct cu firma germana fără intermediari ! Rugam persoanele interesate să ne contacteze la numărul afișat mai jos: Tel: între orele ( 8:00-20:00) Posibilitate de cazare, contra-cost. Cerem și oferim seriozitate! Echipa MTL va doreste o zi frumoasă!
-
Hotel 4*din Brasov angajeaza CAMERISTA. Solicitam seriozitate , stabilitate, corectitudine .Experiența constituie un avantaj. Relații la telefon
-
Societate de transport valori, angajam personal pentru functia de casier transport valori Cerintele postului: studii medii absolvite; experienta anterioara in domeniu; cunostinte de specialitate pentru alimentare bancomate; disponibilitate de lucru in ture, deplasari frecvente cu autoblindata; disponibilitate capacitate (apt medical psihologic) pentru lucru inarmat; capacitate de utilizare a aplicatiilor informatice pentru indeplinirea sarcinilor de lucru; integritate, responsabilitate, rezistenta la stres; cazier judiciar fara evenimente; conduita ireprosabila in relatiile cu clientii, publicul si angajatii companiei; Responsabilitati principale: transportarea sacilor cu valori; preluarea si predarea sacilor cu valori de la catre beneficiari; verificarea integritatii sacilor cu valori, a elementelor de siguranta si de identificare ale acestora; efectuarea alimentarilor cu numerar a ATM-urilor; verifica starea tehnica estetica a ATM-urilor, executa curatarea si intretinerea acestora, completand stocul de materiale consumabile din ATM-uri; raspunde de buna functionare a bancomatelor in urma interventiilor pe care le efectueaza. Oferta: contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; oferta salariala motivanta; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; tinuta de lucru oferita de companie, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul companiei, intr-un mediu de lucru profesionist
-
Societate nationala de transport valori angajam personal pentru transport valori (șoferi agenți securitate și casieri), program de lucru de zi. Cerintele postului: - studii medii absolvite; - disponibilitate de lucru in ture, deplasari frecvente cu autoblindata; - atestat profesional de agent securitate eliberat de Politie; - permis de conducere categoria B; - disponibilitate capacitate (apt medical psihologic) pentru lucru inarmat; - integritate, responsabilitate, rezistenta la stres; - experienta profesionala de minim 1 an de zile in domeniul asigurarii securitatii. Responsabilitati principale: - transportarea fizica a sacilor cu valori de la la autoblindata; - conducerea autoblindatei cu care efectueaza transportul de valori, cu respectarea legislatiei in vigoare si a procedurilor interne - alimentarea ATM-urilor, - asigurarea securitatii autovehiculului si a continutului transportului, - supravegherea si apararea zonei de incarcare-descarcare. Oferta: - asigurare avizare psihologica si vizita medicala - intocmirea dosarului de avizare port arma - contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp - tinuta de lucru oferita de companie, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata - posibilitate de promovare in cadrul echipei Va rugam sa ne transmiteti un CV si datele dumneavoastra de contact pentru mai multe detalii.