Anunțuri
Locuri de munca Brasov doar cu poze Disponibil din: 2021-02-19-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.500 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii - prima de productivitate - prima de neabsenteism - tichete cadou cu ocazia sărbătorilor (Crăciun, Paste, 8 martie, 1 iunie). - subvenție zilnica la cantina - abonament medical Medlife - majorare salariale anuală - ore suplimentare plătite 200% - Bonus neabsenteism CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Promovat
Pentru acest post nu e necesară experiență, nu avem limită de vârstă, căutăm persoane serioase, dornice să învețe și sa muncească, se va oferi instruire la locul de muncă. Program: schimbul 1: 06.45-14.30 schimbul 2: 14.30-22.30 schimbul 3: 22.30-06.30 Ofertă: Salariu la angajare: 4312 lei Brut + tichete de masă 35 Ron zi (700 lei lună) Contract perioadă nedeterminată Ore suplimentare plătite dublu (200%) iar în zilele de sărbători legale 300% Primă de Paște (1300 lei brut) și primă de Crăciun (1450 lei brut) per an Spor de noapte 25% Măriri salariale anuale Pachet servicii medicale Transport asigurat în Brașov sau decont combustibil (în cazul in care domiciliul se află iî afara ariei acoperite prin transportul oferit de companie). Locație: Parcul Industrial Ghimbav, Brașov Companie: Producție de confecții metalice maritime și instalații de răcire industrială, prezentă în Europa, America și Asia. Te așteptăm cu drag în echipa noastră!
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.500 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii - prima de productivitate - prima de neabsenteism - tichete cadou cu ocazia sărbătorilor (Crăciun, Paste, 8 martie, 1 iunie). - subvenție zilnica la cantina - abonament medical Medlife - majorare salariale anuală - ore suplimentare plătite 200% - Bonus neabsenteism CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Promovat
Angajam colegi noi Resort EuroPark Fundata Judetul Brasov Ne marim echipa prin angajarea de colegi noi pentru urmatoarele posturi: - chelnerite chelneri si ospatarite ospatari cu experienta - cameriste si menajere cu experienta - bucatarese bucatari cu experienta - ajutoare de bucatar cu experienta - gospodar ingrijire, curatenie si buna pastrare a igienei zonelor exterioare ale unui domeniu turistic (colectarea, manipularea selectarea si depozitarea gunoaielor, cosit iarba, constructie foc de tabara si curatarea vatrei acestuia, vopsit, curatat si intretinere pomi copaci, etc. (cunoastinte in folosirea uneltelor precum drujba, motocoasa, coasa si alte unelte instrumente din gospodarie reprezinta un avantaj) Oferta de angajare include urmatoarele beneficii: - program de lucru in ture - cazare si trei mese zi plus alte facilitati - decontare transport pentru venirea si plecarea din tura - salariul cu valori cuprinse intre 3000 ron 7500 ron luna in functie de performanta si indeplinire a responsabilitatilor - contract de munca pe perioada nedeterminata - predictibilitate, stabilitate, proceduri de lucru si fise de responsabilitati pentru fiecare post - dezvoltare si avansare in cariera profesionala - grila de bonusare periodica pe baza de indeplinire a obiectivelor, constanta si calitatea rezultatelor Va multumim frumos si va asteptam cu drag !
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC Dari & Davi Trans SRL angajează mecanicii auto Brașov 5000-7000 ron
-
Recrutăm tehnician rework pentru o companie de producție. Cerințe: Studii medii; Calificare specifică meseriei; Se lucrează în 2 schimburi; Experiență în reparații electronice și mecanice; Persoană serioasă, adaptabilă și care lucrează cu acuratețe. Responsabilități: Acordă suport pentru toate activitățile de producție; Analizează și repară defectele (electronice, mecanice și acustice) care provin din procesele și testele de producție; Depanarea și repararea PCBa-urilor defecte, folosind diagrama de circuit electronic; Colectează și pregătește datele referitoare la motivele de eroare și le raportează; Asigură primul nivel de suport pentru teste; Depanarea problemelor care apar în procesul de producție; Pregătește rapoarte privind erorile defectele care apar în procesele de producție și propune măsuri de îmbunătățire a eficienței; Acordă suport în faza de lansare a produselor noi, în producție, într-o manieră orientată spre găsirea de soluții; Bun Co-echipier, lucrează cu ceilalți într-o manieră profesionistă, deschisă; Înțelegere de bază a conceptului de LEAN management. Beneficii: Transport asigurat la locul de muncă din Brașov Codlea Zărnești - Râșnov - Cristian Ghimbav; Prime de sărbători și tichete de masă; Asigurare medicală; Cantină; Al-13-lea salariu; Bonus de performanță.
-
Îți dorești să faci parte din echipa Chocolada ? Acum este momentul tău! Căutăm o persoană sociabilă și atentă la detalii pentru postul de vânzătoare lucrător comercial în cofetărie! Te așteptăm cu drag în echipa noastră! #angajam #vanzatoare #lucratorcomercial #incofetarie #jobfulltime #chocolada #brasov #romania
-
Suzuki Ignis model 2020 ,Benzina- Gpl full option de inchiriat pentru Uber si Bolt Brasov Chirie 550 lei saptamana+ 600 lei garantie,masina urmeaza sa fie colantata(ofer 50%),comision 10% din Brut + carte de munca. Ofer maxima seriozitate . Mai multe detalii la telefon
-
Cautam colega pentru activitati educative in centru educational. Ne dorim o persoana blanda, empatica, serioasa, organizata si mai presus de toate, iubitoare de copii. Program full-time, contract pe perioada nedeterminata, salariu atractiv. Constituie avantaje studiile de specialitate, experienta, cunoasterea limbii engleze sau germane si permisul de conducere cat. B. CV-ul poate fi transmis si prin aplicatia whatsapp la nr de telefon .
-
ANGAJĂM - RECEPȚIONER Ă ASISTENT MANAGER CENTRU DE ESTETICĂ BRAȘOV Ești candidatul potrivit? Iată: - Care este profilul tău: Deții bune abilități de comunicare și relaționare cu personalul companiei, clienți și furnizori. Ai o personalitate dinamică, pro activă, atentă la detalii și capacitate de organizare a timpului de lucru și sarcinilor aferente. Ești orientată către obținerea rezultatelor, autodidactă cu dorința de învățare permanentă Ai cunoștințe de social media (Facebook, Instagram). Deții cunoștințe operare Microsoft Office, Canva și Filmora, Limba engleză nivel avansat scris și vorbit; Deții studii superioare, iar cele de cosmetician sau asistent medical constituie avantaj! Care sunt responsabilitățile tale: Te asiguri de buna desfășurare a activităților administrative în cadrul centrului: întâmpinare și asistare clienți, informare clienți despre servicii, protocol, gestionare programări, întocmire oferte lunare, postere oferte, te ocupi de foto-video pentru departamentul de marketing Întocmirea și urmărirea de rapoarte, încasări, cheltuieli Prezentare oferte la clienți Suport pentru personalul angajat, când este cazul, cu diferite taskuri administrative și de secretariat. Menținerea, alături de colegi, a unei atmosfere prietenoase și plăcute; Asigurarea ca recepția este ordonata și prezentabilă; Ce beneficii ai: Ai oportunitatea de a învăța permanent, dezvolta și crește profesional, primești feedback constructiv asupra evoluției tale profesionale. Beneficiezi de training-uri și programe de dezvoltare profesională și personală Salariu fix Se acordă bonusuri de performanță corelate cu rezultatele obținute și implicarea ta. Trimite CV-ul tău însoțit de scrisoarea de intenție, la adresa de mail din imagine.
-
Cautam colega pentru activitati educative in centru educational. Ne dorim o persoana blanda, empatica, serioasa, organizata si mai presus de toate, iubitoare de copii. Program full-time, contract pe perioada nedeterrminata, salariu atractiv. CV-ul poate fi trimis prin aplicatia whasapp, la nr
-
Casa Rustica Zarnesti M.I.Metianu nr 61, angajeaza : * Bucatar cu experienta * Personal bucatarie *Pizzar ( cu sau fara experienta dornic sa invete ) *Ospatarite Pentru detalii privind programul de munca si salariu sunati la telefon !
-
Firma specializată în comerțul și întreținerea autoturismelor hibride angajează personal pentru pregătirea mașinilor destinate vânzării și servisarea celor vândute de firma noastră. Nu este necesară experiența anterioară, ci doar îndemânare, voință și pasiune pentru lucru cu mașinile. Avem în echipa noastră o persoană specializată care vă va învăța primii pași în acest domeniu. Activitățile desfășurate în cadrul firmei includ mecanică ușoară, curățarea și spălarea interioarelor și exterioarelor mașinilor dar si mici retusuri de vopsitorie. Programul este part-time, iar serviciul nostru este deschis non-stop, astfel că puteți alege ziua și intervalul orar în care doriți să lucrați. Persoana ideală pentru acest job este posesor de permis de conducere, poate fi un cadru militar care lucrează în schimburi sau un elev aflat în ultimul an de liceu sau facultate. Salariul variază între 1000 și 4000 de lei în funcție de volumul de muncă și gradul de dificultate al activităților prestate. Cei care se implică în lucrări complexe și le duc la bun sfârșit vor câștiga mai mult decât cei care efectuează activități de curățare sau polisare faruri...
-
Rudolf Steiner afirma că "Orice educaţie este autoeducaţie, iar noi, ca dascăli şi educatori, creăm de fapt doar contextul în care copilul se autoeducă. În lumina acestui citat, anunțăm că suntem în căutarea a noi colegi pentru posturile de: Profesor Lb. Germană; Învățător Ciclul Primar; Educator; Căutăm persoane dedicate, gata să devină ghizi și povestitori pentru mințile tinere care descoperă calea cunoașterii. Aplică pentru post DACĂ: Ești o ființă dedicată, plină de iubire pentru educație și cu dorința de a învăța și a se dezvolta constant. Ai simț artistic și o afinitate pentru metoda Waldorf sau ești dornic să te dedici acestei filozofii educaționale. Te vei implica activ în viața școlii, contribuind la crearea unui mediu de învățare pozitiv și stimulant. Vei călători alături de elevii tăi, urmărindu-le evoluția și oferindu-le un cadru sigur pentru a-și dezvolta potențialul. Vei face parte dintr-o comunitate care își împărtășește pasiunea pentru educație, vei participa la cursuri și întâlniri de dezvoltare. Cerințe: Studii (Liceu Pedagogic PIPP Modul Psihopedagogic Studii în domeniu - finalizate sau în curs de desfășurare); Experiență în domeniu sau specializare în metoda Waldorf reprezintă un avantaj; Abilități excelente de comunicare și relaționare cu părinții și elevilor; Aplicarea metodelor pedagogiei Waldorf în procesul de învățare. Cum să ni te Alături: 1. Împărtășește cu noi povestea ta prin trimiterea CV-ului și a unei scrisori de intenție la adresa de e-mail ; 2. Vom programa un interviu pentru a ne cunoaște; 3. În cazul în care simți că aceasta este povestea ta, începe perioada ta de descoperire și învățare. Despre Școala Liberă Waldorf Sophia: Școala Liberă Waldorf Sophia este o unitate de învățământ particulară înființată în 2014, având grădiniță, școală primară, gimnaziu și afterschool, un total de aprox. 300 elevi și peste 60 de angajați. Școala este acreditată de Ministerul Educației pentru nivelul preșcolar și primar, respectiv autorizată pentru nivelul gimnazial. Pe lângă certificarea națională, școala deține licență internațională Waldorf, fiind parte din rețeaua a peste 1 000 școli Waldorf la nivel mondial. ---------------------------------------------- Școala Liberă Waldorf Sophia Sediul Primar + Grădiniță - Str. Păltiniș nr. 6 (zonă centrală, lângă AFI Mall) Sediul Gimnaziu - Strada Păltiniș Nr.15 - 17 (pe aceeați stradă cu sediul de primar) Grădinița Waldorf Sophia Cartierul Tractorul - Tiberiu Eremia Nr. 2
-
Descrierea Companiei: DESTINE BROKER este o companie specializată în servicii de intermediere pentru asigurări, oferind o gamă variată de produse, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață, asigurări de credit și asigurări pentru creditare bancară. Ne străduim să oferim clienților noștri soluții de protecție adaptate nevoilor lor specifice, într-un mod profesionist și orientat spre rezultate. Poziția Disponibilă: Consultant Asigurări (Remote) Responsabilități: Identificarea nevoilor clienților și oferirea de consultanță personalizată în ceea ce privește produsele de asigurare potrivite. Promovarea și vânzarea diverselor tipuri de asigurări, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață și altele. Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei baze solide de clienți noi. Asigurarea unei comunicări clare și transparente cu clienții în legătură cu politicele de asigurare, beneficiile și cerințele acestora. Monitorizarea și actualizarea constantă a cunoștințelor referitoare la produsele și serviciile oferite, precum și la schimbările legislative din domeniul asigurărilor. Cerințe: Absolvirea a minim 12 clase. Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul asigurărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către obiective și capacitatea de a lucra independent. Acces la internet și disponibilitate pentru lucrul remote. Beneficii: Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Flexibilitatea programului de lucru și posibilitatea de a lucra remote. Oportunitatea de a-ți construi propria afacere și de a-ți gestiona veniturile în funcție de performanța ta. Suport și resurse pentru dezvoltare profesională și personală. Mediu de lucru dinamic și stimulativ, într-o echipă dedicată și profesionistă. Dacă ești o persoană dinamică, orientată spre rezultate și dornică să îți construiești o carieră de succes în domeniul asigurărilor, te invităm să aplici pentru poziția de Consultant Asigurări la DESTINE BROKER! Trimite-ne CV-ul tău. DESTINE BROKER este un angajator care promovează egalitatea de șanse și diversitatea în locul de muncă. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi evaluate în conformitate cu criteriile specifice ale postului.
-
În căutarea unor profesioniști dornici să facă parte din echipa noastră dedicată curățeniei, compania noastră își deschide porțile către oportunități noi și încitante. Cu un accent ferm pe calitate și satisfacția clienților noștri, suntem în căutarea unor persoane motivate, responsabile și orientate către detalii pentru a ne îmbunătăți serviciile și pentru a ne extinde prezența pe piață. Dacă ești o persoană pasionată de igienă, care dorește să facă parte dintr-o echipă dinamică și prietenoasă, nu ezita să aplici pentru unul dintre posturile noastre în domeniul curățeniei. Alătură-te echipei noastre și ajută-ne să creăm spații impecabile pentru clienții noștri!
-
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Firma de transport persoane angajam soferi cat B Cerinte: -Atestat transport persoane în regim de închiriere - Domiciliul stabil în Brașov - Capacitatea de bună comunicare cu călători - Îngrijirea mașini după fiecare cursa Beneficii - Salari începând de la 3500 lei net plus bonusuri - Un program foarte bine organizat Pentru detalii suplimentare va stam la dispoziție la nr sau email
-
Se angajează sofer cat B Cerinte Atestat transport persoane în regim de închiriere Punctualitate O buna comunicare cu oameni Se oferă Șalariu motivant ( 3500 + depinde de implicare) Corectitudine
-
Ne marim echipa la Pastravaria Vistisoara! Cautam doi oameni faini :-) : Bucatar si ajutor de bucatar! Bucataria este noua, utilajele noi. Punem la dispozitie cam tot ce este nevoie ca tu sa ti etalezi cunostintele de bucatar si sa lucrezi intr un mediu corespunzator si neinghesuit. Astept sa ma suni la numarul de telefon Te asteptam sa ne cunosatem!
-
Recrutăm Operatori producție pentru o companie din domeniul Automotive din Ghimbav, Brașov. Dacă ești pasionat de domeniul industrial și vrei să faci parte din echipă, nu mai sta pe gânduri și aplică pe Whatsapp la numărul afișat în poză. Ne dorim să ai: - Studii minime (8 clase) sau liceu; - Experiență anterioară în producție de minim 3 luni (reprezintă avantaj); - Capacitatea de a lucra eficient în condiții de ritm alert; - Atitudine proactivă și dorință de a învăța. Activitate: Vă veți desfășura activitatea într-un departament care se va stabili după acceptarea la interviu: - Frezare; - Montaj; - Sudură; - Lăcuire; - Injectare mase plastice; - Furnire. Beneficii: - Pachet salarial competitiv; - Tichete de masă; - Oportunități de dezvoltare și avansare în carieră; - Transport asigurat pe rutele: Vulcan, Mina 1 Mai, Codlea, Ghimbav, Dumbrăvița, Zărnești, Râșnov, Cristian, Brașov, Măgurele, Săcele. - Se lucrează în 3 schimburi. Aplica pe Whatsapp la numarul din poza sau trimite email la:
-
Recrutăm pentru un depozit din Prejmer Detalii pe Whatsapp la numarul afisat in imagine. Activitate: Recepție marfă de tip unelte și scule de mână. Ne dorim să ai: Minim 10 clase; Experiență similară (recepție marfă comenzi sau ca manipulant) - minim 6 luni; Cunoștințe operare PC; Cunoștințe program de gestiune facturare, reprezintă avantaj. Beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată; Transport asigurat din Prejmer și Brașov (exceptând zona Bartolomeu); Program Luni-Vineri, intre 09:00-18:00. Prejmer, Brașov
-
Candidatul ideal: (OBLIGATORIU) : Deții permis de conducere categoria B; Cazier judiciar și rutier fără antecedente penale; Cunoștințe operare PC; Ești responsabil și îți dorești stabilitate; Ești harnic și motivat, dispus la efort (situații excepționale); Abilități de comunicare, bună organizare; Caracter integru, corectitudine; Responsabilități: Livrarea produselor cu respectarea planificării orare stabilite, între punctele de lucru ale companiei (în interiorul orașului Brașov) conform solicitărilor; Pregătire și verificare marfă; Vei răspunde de integritatea mărfurilor transportate ( rame de vedere, lentile de ochelari, ochelari de soare, lentile de contact și accesorii); Vei avea activități de depozit (curățenie, gestionare zonă alocată); Verificare facturi, avize; întocmire procese verbale; Beneficii: Pachet salarial atractiv Abonament rețea de sănătate privată Discount pentru tine și familia ta la achiziționarea produselor din portofoliul OPTIMAC Prime de sarbatori Liber de ziua ta de naștere (zi plătită) Bonus recomandare colegi noi Contract de muncă perioadă nedeterminată Mașină serviciu Program de lucru: 8h zi ( 9:00 17:00) Descrierea companiei OPTIMAC este o firmă de optică medicală cu capital 100% românesc, înființată în anul 2011 în Brasov, care oferă servicii și produse de profil: rame de vedere, lentile de ochelari, ochelari de soare, lentile de contact și accesorii. În primii 10 ani de activitate am produs și livrat peste 120.000 de ochelari de vedere, am deschis 8 puncte de lucru și suntem firma de optică medicală numarul 1 in Brașov, conform Topului Național Al Firmelor, emis de Camera de Comerț și Industrie Brașov, edițiile XXIV și XXV. În prezent avem 8 magazine deschise în Brașov, unul în București și suntem într-o continuă expansiune. Daca îți doresti să performezi alături de o echipă tânară și recunoscută pentru profesionalism, te așteptăm alături de noi să creștem frumos împreună.
-
Hotelul CURTEA BRASOVEANA din Brasov, 4 stele cauta sa angajeze pe postul de camerista. Salariul oferit este de 2200 lei net + bonuri de masa+ transport Pentru detalii: Adresa este Brasov, Str. BAILOR nr.16 Telefon :