Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Brasov doar cu poze Disponibil din: 2021-03-27

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Căutăm Învățător - Școală Privată - Pedagogie Alternativă Waldorf

    Rudolf Steiner afirma că "Orice educaţie este autoeducaţie, iar noi, ca dascăli şi educatori, creăm de fapt doar contextul în care copilul se autoeducă. În lumina acestui citat, anunțăm că suntem în căutarea a noi colegi pentru posturile de: Profesor Lb. Germană; Învățător Ciclul Primar; Educator; Căutăm persoane dedicate, gata să devină ghizi și povestitori pentru mințile tinere care descoperă calea cunoașterii. Aplică pentru post DACĂ: Ești o ființă dedicată, plină de iubire pentru educație și cu dorința de a învăța și a se dezvolta constant. Ai simț artistic și o afinitate pentru metoda Waldorf sau ești dornic să te dedici acestei filozofii educaționale. Te vei implica activ în viața școlii, contribuind la crearea unui mediu de învățare pozitiv și stimulant. Vei călători alături de elevii tăi, urmărindu-le evoluția și oferindu-le un cadru sigur pentru a-și dezvolta potențialul. Vei face parte dintr-o comunitate care își împărtășește pasiunea pentru educație, vei participa la cursuri și întâlniri de dezvoltare. Cerințe: Studii (Liceu Pedagogic PIPP Modul Psihopedagogic Studii în domeniu - finalizate sau în curs de desfășurare); Experiență în domeniu sau specializare în metoda Waldorf reprezintă un avantaj; Abilități excelente de comunicare și relaționare cu părinții și elevilor; Aplicarea metodelor pedagogiei Waldorf în procesul de învățare. Cum să ni te Alături: 1. Împărtășește cu noi povestea ta prin trimiterea CV-ului și a unei scrisori de intenție la adresa de e-mail ; 2. Vom programa un interviu pentru a ne cunoaște; 3. În cazul în care simți că aceasta este povestea ta, începe perioada ta de descoperire și învățare. Despre Școala Liberă Waldorf Sophia: Școala Liberă Waldorf Sophia este o unitate de învățământ particulară înființată în 2014, având grădiniță, școală primară, gimnaziu și afterschool, un total de aprox. 300 elevi și peste 60 de angajați. Școala este acreditată de Ministerul Educației pentru nivelul preșcolar și primar, respectiv autorizată pentru nivelul gimnazial. Pe lângă certificarea națională, școala deține licență internațională Waldorf, fiind parte din rețeaua a peste 1 000 școli Waldorf la nivel mondial. ---------------------------------------------- Școala Liberă Waldorf Sophia Sediul Primar + Grădiniță - Str. Păltiniș nr. 6 (zonă centrală, lângă AFI Mall) Sediul Gimnaziu - Strada Păltiniș Nr.15 - 17 (pe aceeați stradă cu sediul de primar) Grădinița Waldorf Sophia Cartierul Tractorul - Tiberiu Eremia Nr. 2

  • Profesor Lb. Germană și Învățător Ciclul Primar - Angajare școală Privată Brașov - Pedagogie Waldorf

    Rudolf Steiner afirma că "Orice educaţie este autoeducaţie, iar noi, ca dascăli şi educatori, creăm de fapt doar contextul în care copilul se autoeducă. În lumina acestui citat, anunțăm că suntem în căutarea a noi colegi pentru posturile de: Profesor Lb. Germană; Învățător Ciclul Primar; Căutăm persoane dedicate, gata să devină ghizi și povestitori pentru mințile tinere care descoperă calea cunoașterii. Aplică pentru post DACĂ: Ești o ființă dedicată, plină de iubire pentru educație și cu dorința de a învăța și a se dezvolta constant. Ai simț artistic și o afinitate pentru metoda Waldorf sau ești dornic să te dedici acestei filozofii educaționale. Te vei implica activ în viața școlii, contribuind la crearea unui mediu de învățare pozitiv și stimulant. Vei călători alături de elevii tăi, urmărindu-le evoluția și oferindu-le un cadru sigur pentru a-și dezvolta potențialul. Vei face parte dintr-o comunitate care își împărtășește pasiunea pentru educație, vei participa la cursuri și întâlniri de dezvoltare. Cerințe: Studii (Liceu Pedagogic PIPP Modul Psihopedagogic Studii în domeniu - finalizate sau în curs de desfășurare); Experiență în domeniu sau specializare în metoda Waldorf reprezintă un avantaj; Abilități excelente de comunicare și relaționare cu părinții și elevilor; Aplicarea metodelor pedagogiei Waldorf în procesul de învățare. Cum să ni te Alături: 1. Împărtășește cu noi povestea ta prin trimiterea CV-ului și a unei scrisori de intenție la adresa de e-mail ; 2. Vom programa un interviu pentru a ne cunoaște; 3. În cazul în care simți că aceasta este povestea ta, începe perioada ta de descoperire și învățare. Despre Școala Liberă Waldorf Sophia: Școala Liberă Waldorf Sophia este o unitate de învățământ particulară înființată în 2014, având grădiniță, școală primară, gimnaziu și afterschool, un total de aprox. 300 elevi și peste 60 de angajați. Școala este acreditată de Ministerul Educației pentru nivelul preșcolar și primar, respectiv autorizată pentru nivelul gimnazial. Pe lângă certificarea națională, școala deține licență internațională Waldorf, fiind parte din rețeaua a peste 1 000 școli Waldorf la nivel mondial. ---------------------------------------------- Școala Liberă Waldorf Sophia Sediul Primar + Grădiniță - Str. Păltiniș nr.6 (zonă centrală, lângă AFI Mall) Sediul Gimnaziu - Strada Păltiniș Nr.15 - 17 (pe aceeați stradă cu sediul de primar) Grădinița Waldorf Sophia Cartierul Tractorul - Tiberiu Eremia Nr. 2

  • Consultant Asigurari - DESTINE BROKER

    Descrierea Companiei: DESTINE BROKER este o companie specializată în servicii de intermediere pentru asigurări, oferind o gamă variată de produse, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață, asigurări de credit și asigurări pentru creditare bancară. Ne străduim să oferim clienților noștri soluții de protecție adaptate nevoilor lor specifice, într-un mod profesionist și orientat spre rezultate. Poziția Disponibilă: Consultant Asigurări (Remote) Responsabilități: Identificarea nevoilor clienților și oferirea de consultanță personalizată în ceea ce privește produsele de asigurare potrivite. Promovarea și vânzarea diverselor tipuri de asigurări, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață și altele. Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei baze solide de clienți noi. Asigurarea unei comunicări clare și transparente cu clienții în legătură cu politicele de asigurare, beneficiile și cerințele acestora. Monitorizarea și actualizarea constantă a cunoștințelor referitoare la produsele și serviciile oferite, precum și la schimbările legislative din domeniul asigurărilor. Cerințe: Absolvirea a minim 12 clase. Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul asigurărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către obiective și capacitatea de a lucra independent. Acces la internet și disponibilitate pentru lucrul remote. Beneficii: Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Flexibilitatea programului de lucru și posibilitatea de a lucra remote. Oportunitatea de a-ți construi propria afacere și de a-ți gestiona veniturile în funcție de performanța ta. Suport și resurse pentru dezvoltare profesională și personală. Mediu de lucru dinamic și stimulativ, într-o echipă dedicată și profesionistă. Dacă ești o persoană dinamică, orientată spre rezultate și dornică să îți construiești o carieră de succes în domeniul asigurărilor, te invităm să aplici pentru poziția de Consultant Asigurări la DESTINE BROKER! Trimite-ne CV-ul tău. DESTINE BROKER este un angajator care promovează egalitatea de șanse și diversitatea în locul de muncă. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi evaluate în conformitate cu criteriile specifice ale postului.

  • 1

    Oportunitate de angajare: Alătură-te echipei noastre de curățenie!

    În căutarea unor profesioniști dornici să facă parte din echipa noastră dedicată curățeniei, compania noastră își deschide porțile către oportunități noi și încitante. Cu un accent ferm pe calitate și satisfacția clienților noștri, suntem în căutarea unor persoane motivate, responsabile și orientate către detalii pentru a ne îmbunătăți serviciile și pentru a ne extinde prezența pe piață. Dacă ești o persoană pasionată de igienă, care dorește să facă parte dintr-o echipă dinamică și prietenoasă, nu ezita să aplici pentru unul dintre posturile noastre în domeniul curățeniei. Alătură-te echipei noastre și ajută-ne să creăm spații impecabile pentru clienții noștri!

  • 1

    Heisterkamp angajeaza soferi profesionisti pe comunitate - Brasov

    Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.

  • 6

    Angajam sofer cat B

    Firma de transport persoane angajam soferi cat B Cerinte: -Atestat transport persoane în regim de închiriere - Domiciliul stabil în Brașov - Capacitatea de bună comunicare cu călători - Îngrijirea mașini după fiecare cursa Beneficii - Salari începând de la 3500 lei net plus bonusuri - Un program foarte bine organizat Pentru detalii suplimentare va stam la dispoziție la nr sau email

  • 5

    Angajam sofer cat B

    Se angajează sofer cat B Cerinte Atestat transport persoane în regim de închiriere Punctualitate O buna comunicare cu oameni Se oferă Șalariu motivant ( 3500 + depinde de implicare) Corectitudine

  • 1

    angajam Bucatar si Ajutor de bucatar-Pastravaria Vistisoara -judet Brasov

    Ne marim echipa la Pastravaria Vistisoara! Cautam doi oameni faini :-) : Bucatar si ajutor de bucatar! Bucataria este noua, utilajele noi. Punem la dispozitie cam tot ce este nevoie ca tu sa ti etalezi cunostintele de bucatar si sa lucrezi intr un mediu corespunzator si neinghesuit. Astept sa ma suni la numarul de telefon Te asteptam sa ne cunosatem!

  • 1

    Coordonator Operațional

    My Recycling este în căutarea unui coleg sau unei colegă care înțelege că performanța se clădește în timp și pentru asta e nevoie de efort și bineînțeles timp. Îl vom asigura de întreaga noastră loialitate față de efortul pe care îl va depune in aceasta echipa. Rezultatele îi vor fi răsplătite pe măsură. Ne plac oamenii care: Sunt inteligenți, proactivi și cu mult entuziasm Sunt sociabili și au un zâmbet larg Au o minimă experiență în vânzări Știu să lucreze cu tehnica IT Au disponibilitate pentru deplasări în teritoriu. Au capacitatea de a se auto organiza Descrierea jobului: Unul dintre domeniile cu cea mai mare creștere din Romania si din Europa este reciclarea materialelor. My Recycling de peste 7 ani prestează servicii de gestionare a deșeurilor și a materialelor reciclabile, servicii de consultanță specializată de mediu. Avem o piață cu un teritoriu vast cu o mulțime de potențiali clienți. Este momentul in care firmele care generează materiale reciclabile să dispună de servicii complete de reciclare. In mod practic vei beneficia de tot suportul nostu pentu o pregatire in domeniu intr-un timp cat mai scurt. Vrem sa fi cat mai repede in forma sa poti face prospectare atat online cat si pe teren sa identifici posibilitatile de vanzare. Vei detine in portofoliu cateva tipuri de servicii incat sa le poti cunoste bine si sa fi eficient in discutiile cu clientii. Marea majoritate a clientilor vor fi fabricile și magazinele comerciale generatoare de materiale reciclabile care investesc in tehnica pentru managementul deseurilor reciclabile. Vei primii: Echipament IT Procent din vânzări + Salariu fix. Un program mai mult decât flexibil În funcție de performanțele obținute se poate oferi mașină de servici și alte bonusuri.

  • 3

    Operator productie (Ghimbav, Brasov)

    Recrutăm Operatori producție pentru o companie din domeniul Automotive din Ghimbav, Brașov. Dacă ești pasionat de domeniul industrial și vrei să faci parte din echipă, nu mai sta pe gânduri și aplică pe Whatsapp la numărul afișat în poză. Ne dorim să ai: - Studii minime (8 clase) sau liceu; - Experiență anterioară în producție de minim 3 luni (reprezintă avantaj); - Capacitatea de a lucra eficient în condiții de ritm alert; - Atitudine proactivă și dorință de a învăța. Activitate: Vă veți desfășura activitatea într-un departament care se va stabili după acceptarea la interviu: - Frezare; - Montaj; - Sudură; - Lăcuire; - Injectare mase plastice; - Furnire. Beneficii: - Pachet salarial competitiv; - Tichete de masă; - Oportunități de dezvoltare și avansare în carieră; - Transport asigurat pe rutele: Vulcan, Mina 1 Mai, Codlea, Ghimbav, Dumbrăvița, Zărnești, Râșnov, Cristian, Brașov, Măgurele, Săcele. - Se lucrează în 3 schimburi. Aplica pe Whatsapp la numarul din poza sau trimite email la:

  • 2

    Receptionist (Prejmer)

    Recrutăm pentru un depozit din Prejmer Detalii pe Whatsapp la numarul afisat in imagine. Activitate: Recepție marfă de tip unelte și scule de mână. Ne dorim să ai: Minim 10 clase; Experiență similară (recepție marfă comenzi sau ca manipulant) - minim 6 luni; Cunoștințe operare PC; Cunoștințe program de gestiune facturare, reprezintă avantaj. Beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată; Transport asigurat din Prejmer și Brașov (exceptând zona Bartolomeu); Program Luni-Vineri, intre 09:00-18:00. Prejmer, Brașov

  • 11

    Angajam agent livrator

    Candidatul ideal: (OBLIGATORIU) : Deții permis de conducere categoria B; Cazier judiciar și rutier fără antecedente penale; Cunoștințe operare PC; Ești responsabil și îți dorești stabilitate; Ești harnic și motivat, dispus la efort (situații excepționale); Abilități de comunicare, bună organizare; Caracter integru, corectitudine; Responsabilități: Livrarea produselor cu respectarea planificării orare stabilite, între punctele de lucru ale companiei (în interiorul orașului Brașov) conform solicitărilor; Pregătire și verificare marfă; Vei răspunde de integritatea mărfurilor transportate ( rame de vedere, lentile de ochelari, ochelari de soare, lentile de contact și accesorii); Vei avea activități de depozit (curățenie, gestionare zonă alocată); Verificare facturi, avize; întocmire procese verbale; Beneficii: Pachet salarial atractiv Abonament rețea de sănătate privată Discount pentru tine și familia ta la achiziționarea produselor din portofoliul OPTIMAC Prime de sarbatori Liber de ziua ta de naștere (zi plătită) Bonus recomandare colegi noi Contract de muncă perioadă nedeterminată Mașină serviciu Program de lucru: 8h zi ( 9:00 17:00) Descrierea companiei OPTIMAC este o firmă de optică medicală cu capital 100% românesc, înființată în anul 2011 în Brasov, care oferă servicii și produse de profil: rame de vedere, lentile de ochelari, ochelari de soare, lentile de contact și accesorii. În primii 10 ani de activitate am produs și livrat peste 120.000 de ochelari de vedere, am deschis 8 puncte de lucru și suntem firma de optică medicală numarul 1 in Brașov, conform Topului Național Al Firmelor, emis de Camera de Comerț și Industrie Brașov, edițiile XXIV și XXV. În prezent avem 8 magazine deschise în Brașov, unul în București și suntem într-o continuă expansiune. Daca îți doresti să performezi alături de o echipă tânară și recunoscută pentru profesionalism, te așteptăm alături de noi să creștem frumos împreună.

  • 1

    Post camerista curtea brasoveana

    Hotelul CURTEA BRASOVEANA din Brasov, 4 stele cauta sa angajeze pe postul de camerista. Salariul oferit este de 2200 lei net + bonuri de masa+ transport Pentru detalii: Adresa este Brasov, Str. BAILOR nr.16 Telefon :

  • angajam șofer taxi

    Firma taxi , angajam șofer taxi cu atestat valabil pe mașină Dacia Logan cu GPL. Trimite CV la adresa de mail [email protected] și te contactam noi. Vino in echipa noastră!

  • 6

    Tehnician Sloturi - cu deplasare in tara

    Recrutam Tehnician Sloturi pentru unul dintre actorii principalii de pe scena jocurilor de noroc din România. Brașov Cerințe: Studii medii finalizate; Permis de conducere cat B; Disponibilitate relocare constantă; Disponibilitate training platit (o lună) Promptitudine și dedicare. Beneficii: Salarizare avantajoasă; Contract pe bază de pfa; Bonusuri de performanță; Mașină de serviciu + decont combustibil; Cazare gratuită, utilități incluse; Program de lucru flexibil ; Program: 5 saptamani lucrate, 1 saptamană liberă; Decont telefon 65 ron / lună Diurnă zilnica 65 ron Responsabilități: Menținerea în condiții tehnice bune a aparatelor de jocuri; Colectarea sumelor din aparate și depunerea acestora în bancomatele de la locație; Rezolvarea incidentelor ce țin de aparatură de la locațiile din subordine.

  • 4

    Consilier Vânzări 6AM Ceremony Brașov

    CĂUTĂM UN CONSILIER DE VÂNZĂRI CU EXPERIENȚĂ ÎN DOMENIU SAU VÂNZĂRI Suntem în căutarea unei persoane dinamice și pasionate de modă pentru a se alătura echipei noastre ca și Consilier Vânzări în showroom-ul nostru dedicat ținutelor pentru bărbați. Aceasta este o oportunitate pe perioadă determinată, cu posibilitatea prelungirii contractului pe termen nedeterminat in functie de performanțe. Ce ne dorim : -Să respecți programul; -Să fii amabil cu clienții; -Să ai o imagine plăcută și să porți uniforma pe care o primești; -Să înveți produsele și serviciile noastre; -Să faci vânzări - să încasezi produsele; -Să participi la ședințele lunare; -Să aranjezi și să întreții produsele din magazin. Oferta noastră: -Reduceri de 30% la toate produsele din magazinele noastre; -Mediu de lucru dinamic și plin de entuziasm; -Uniformă completă; -Un salariu de 3250 lei + 250 lei pentru transport; -Discount 30% la toate produsele din magazinele noastre; -Traininguri; -Posibilitatea de avansare în companie. Program: -În extrasezon 6 luni (Octombrie - Martie) 9:00 - 19:00 Luni - Sâmbătă 9:00 - 16:00 Duminică -În sezon 6 luni (Aprilie - Septembrie) 8:00 - 20:00 Luni - Sâmbătă 8:00 - 16:00 Duminică -Se lucrează în ture de 8 ore zi: -O duminică se lucrează, una nu: -Un weekend liber la 3 4 săptămâni. Dacă ești un pasionat al modei și ai abilități excelente de vânzări, te așteptăm să ne trimiți CV-ul cu poză la adresa de email. Alătură-te echipei noastre și contribuie la bucuria clienților noștri, oferindu-le cele mai elegante costume pentru a face evenimentele lor speciale cu adevărat memorabile! Descrierea companiei Suntem un brand românesc cu produse și servicii la standarde internaționale. În ultimii 10 ani de activitate, cei peste 10.000 de clienți (miri, nași, nuntași și oameni de afaceri), din aproximativ 12 județe, pe care i-am servit până acum, spun că 6AM este conceptul adaptat perfect vremurilor în care trăim. 6AM Ceremony este zona eleganței supreme. Ne adresăm bărbatului care va străluci la evenimentele importante din viața sa. Fie că este nuntă, bal, botez sau banchet, îl așteptăm cu toată ținuta de care are nevoie, de la A la Z, pe măsura sa.

  • Instalator Accesorii si Echipamente Audio

    Ești pasionat de mașini și de sunetul de calitate? Vino să te alături echipei noastre dinamice și experimentate la Sound House, lider în instalarea sistemelor audio auto în Brașov de peste 10 ani! Căutăm un Montator Sisteme Audio Auto entuziast și dedicat, care să împărtășească pasiunea noastră pentru performanță și confort în domeniul auto. Dacă ai experiență în demontarea interioarelor de mașini și cunoștințe de bază în electronica auto, te vrem în echipa noastra Responsabilități: - Montarea sistemelor audio dedicate și a sistemelor multimedia. - Aplicarea de insonorizant auto. - Asigurarea calității sunetului și confortului în vehicule. - Colaborarea cu echipa pentru a oferi cele mai bune soluții personalizate clienților noștri. Ce oferim: - Un mediu de lucru plăcut și condiții bune de muncă. - O echipă tânără și dinamică. - Oportunități de formare profesională și dezvoltare în domeniu. - Un loc de muncă stabil și posibilitatea de a lucra cu tehnologii de ultimă oră în domeniul audio auto. Candidatul ideal: - Are o pasiune pentru domeniul auto și pentru sistemele audio. - Deține cunoștințe de bază în electronica auto; - Permis de conducere categoria B (obligatoriu). -Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor. -Certificare sau calificare în domeniul auto (electric sau mecanic) reprezintă un avantaj. -Bune abilitati de organizare;- - Atentie distributiva, spirit de echipa; - Flexibilitate,rabdare, atentie la detalii. Beneficii: Tichete de masa; Prime de sărbători; Bonusuri de performanță: Teambuilding. SoundHouse este un distribuitor a celor mai importante branduri renumite de car audio la nivel global, si anume Hertz, Audison, Alphard, Aura, STP, JL Audio etc. Distribuie o gama larga de produse de la accesorii, difuzoare, amplificatoare, insonorizant pentru masini etc. Detine o experienta de 10 ani pe piata si continua sa se dezvolte la nivel national. In prezent detine un magazin online. Sediul se afla in Brasov!

  • 1

    Automation Engineer

    Post vacant: INGINER AUTOMATIST Departament: Automatizare Ești potrivit în echipa noastră dacă: Ai absolvit o facultate tehnică în domeniile: automatică, mecatronică, robotică, electrotehnică; Ai cunoștințe și experiența în: - programarea PLC (Siemens Tia Portal, Beckhoff), - programarea roboților industriali (constituie un avantaj); - proiectarea și dimensionarea pneumatică, - tehnologia Machine Vision (constituie avantaj), - buna intelegere a schemelor electrice de detaliu (EPLAN) Ai idei creative pentru a găsi soluții tehnice și bune abilitați de rezolvare a problemelor; Iți dorești să te implici și în partea hardware a proiectului- noua ne place să spunem iți place șurubelnița :); Te exprimi lejer, verbal și în scris, în limba engleză; Ești responsabil, comunicativ, cu spirit de echipă; Ești dispus să efectuezi delegații de scurtă durată; Ai dobândit permis de conducere (categoria B). Responsabilitățile tale în cadrul echipei vor consta în: Realizarea de concepte pentru sisteme automatizate, alături de colegi din celelalte departamente implicate (ex.: proiectare mecanică si electrica); Realizarea ofertei în baza conceptului; Proiectarea electrică și pneumatică (constituie un avantaj); Testarea electrică și pneumatică; Programarea PLC-urilor sau a roboților industriali; Testarea programelor si a roboților industriali (constituie un avantaj); Elaborare documentației specifice echipamentului; Punerea în funcțiune la client; Oferirea de asistenta tehnica post-livrare; Implicare activă în proiecte de cercetare-dezvoltare. Caditec Automation îți oferă: pachet salarial atractiv, tichete de masă, asigurare medicală în rețea privată de sănătate; pachet de relocare pentru candidati din alte orase; echipă tânără și dinamică; posibilitatea de a călători și de a-ți îmbogăți cunoștințele. TRIMITE CV-UL TĂU LA ADRESA DE EMAIL Caditec Automation, cu sediul în Brașov, este o companie specializată în servicii integrate de inginerie. Iată câteva aspecte relevante despre Caditec Automation: Domenii de activitate: Proiectare de produse: Compania oferă servicii de proiectare pentru produse industriale. Automatizare industrială: Caditec Automation se ocupă de dezvoltarea și implementarea soluțiilor de automatizare în industrie. Robotizare: Compania lucrează cu roboți industriali pentru a îmbunătăți procesele de producție. Fabricație: Caditec Automation se implică în fabricarea componentelor și echipamentelor industriale. Service și mentenanță: Asigură suport tehnic și întreținere pentru echipamentele utilizate în industrie.

  • 4

    Angajăm barman ospătar

    Angajăm barman ospătar cu sau fără experiență Cafenea zona centru Brașov Program flexibil Telefon : Persoana de contact : Viviana

  • 1

    Convorbiri platite Lucru de acasa RemoteJob

    Buna ! Noi suntem Chattingo , ne mărim echipa! Suntem in cautarea de 6 fete dornice ( doar atatea mai avem disponibile ) ce isi doresc sa lucreze de acasa si sa fie faca parte dintr-o comunitate din toata tara formată din 53 de fete . Plata săptămânală in fiecare zi de vineri , programul este de 8 ore pe zi de luni până vineri Salariul este atractiv chiar de la început 950 de lei la săptămână .

Salvează căutarea